Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
mihaci's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


mihaci's Content

There have been 387 items by mihaci (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#250934 vanzare masina de pe pfa pe pf

Postat de mihaci on 12 November 2012 - 10:53 AM in Arhiva

Buna ziua, in situatia in care un autoturism este complet amortizat din martie 2011, la ce valoare trebuie vandut de PFA unei persoane fizice? Tot la valoarea de piata sau se poate si la o valoare mai mica? Multumesc.



#248261 valoare reziduala leasing financiar

Postat de mihaci on 28 February 2012 - 10:36 AM in Arhiva

In ianuarie 2012 se termina leasingul auto si se primeste factura cu valoarea reziduala,din care TVA este 1000 lei. Leasingul a fost incheiat in 2007. TVA corespunzatoarea valorii reziduale este deductibila sau nedeductibila?
Multumesc



#224608 va rog, urgent, rectificativa

Postat de mihaci on 21 April 2010 - 11:52 AM in Arhiva

Am preluat o firma noua si am constatat ca declaratia 100 la dec.2009 a fost completata gresit la impozitul pe profit:
rd.1 suma=0 rd.1.1 im=550 ca la trim III 2009 rd.2 de plata 550
trebuie sa fac rectificativa, este corect asa:
rd.1 initial 0 corect 550
rd.1.1 initial 550 corect 0 desi in instructiuni scrie ca impozitul minim tb sa fie mai mare decat cel pe profit
rd.2 initial 550 corect 550
Altfel nu imi da corect in declaratia 101, mi`ar ramane rd. 11 de plata 550 si 13.1 impozit de profit final de plata 550.
Multumesc



#137250 va rog, urgent, plata TVA la AIC pentru firma neplatitoare de TVA

Postat de mihaci on 15 July 2007 - 02:58 PM in Arhiva

Buna ziua, am urmatoarea situatie, un srl cu sediul in Bucuresti, neplatitor de TVA, a achizitionat marfa din UE, am depus decont 301 special, am platit TVA corespunzator achizitiei, asa cum mi s`a spus de la AFP, in extrs in iunie am plata TVA lunar, dar nu stiu ce inregistrari fac pentru a constitui obligatia de plata? TVA platit intra in costul marfii, adica in 371? ce inregistrari trebuie sa fac? multumesc mult si spor la lucru!



#137276 va rog, urgent, plata TVA la AIC pentru firma neplatitoare de TVA

Postat de mihaci on 16 July 2007 - 06:55 AM in Arhiva

Nu ma ajuta nimeni? Va rog, este urgent! Multumesc!



#116642 va rog, urgent, o parere despre plata semnare bilant de catre expert contabil

Postat de mihaci on 17 January 2007 - 12:49 PM in Arhiva

Parerile sunt impartite, daca societatea are angajat cu contract de munca un contabil fara studii superioare economice, iar cifra de afaceri este mai mare de 100.000 euro ce trebuie sa faca la bilant? sa apeleze la o firma de conta? daca angajeaza un simplu economist dar fara a fi expert contabil sau contabil autorizat, acesta poate semna bilantul daca societatea are peste 100.000 euro?



#116206 va rog, urgent, o parere despre plata semnare bilant de catre expert contabil

Postat de mihaci on 15 January 2007 - 05:06 PM in Arhiva

Bun ziua, va rog, daca poate cineva, sa imi spuna o parerea in legatura cu remuneratia pe care o societate comerciala ar trebuie sa o plateasca pentru semnare unui bilant la31.12.2006. Societatea are o cifra de afaceri de 130.000 euro la 31.12.2006, are angajat un contabil, dar depasind 100.000 euro , pentru semnarea bilantului trebuie sa apeleze la un expert contabil sau firma de contabilitate. Ma intereseaza care ar fi tariful in aces caz, am inteles ca ar fi un procent din cifra de afaceri? Multumesc.



#117847 va rog, urgent, fise fiscale

Postat de mihaci on 24 January 2007 - 11:18 AM in Arhiva

Vezi postareamihaci, la Jan 24 2007, 07:51 AM, a spus:

Buna ziua, am o neclaritate in ceea ce priveste fisa fiscala a unui angajat in cazul in care angajatorul nu a platit obligatiile salariale in 2006, deci nici impozitul pe salarii. In coloana 1.4 trec impozitul pe salarii calculat in statul de salarii sau trec 0 daca impozitul nu s`a virat? Multumesc


Buna ziua, ma refer la coloana "impozit lunar calculat si retinut", ultima coloana. Daca impozitul pe salarii nu s`a platit de catre angajator, trec impozitul calculat din stat dar nevirat sau 0? multumesc



#117832 va rog, urgent, fise fiscale

Postat de mihaci on 24 January 2007 - 09:51 AM in Arhiva

Buna ziua, am o neclaritate in ceea ce priveste fisa fiscala a unui angajat in cazul in care angajatorul nu a platit obligatiile salariale in 2006, deci nici impozitul pe salarii. In coloana 1.4 trec impozitul pe salarii calculat in statul de salarii sau trec 0 daca impozitul nu s`a virat? Multumesc



#117850 va rog, urgent, fise fiscale

Postat de mihaci on 24 January 2007 - 11:37 AM in Arhiva

Vezi postareafboji, la Jan 24 2007, 09:23 AM, a spus:

Bineinteles ca impozitul este calculat si retinut! Adica retinut din salariu, chiar daca nu l-ai platit mai departe la buget. Dar este o chestie destul de... ilegala :lostit (13):

Sunt de acord cu dvs, dar nu e vina mea, nu eu sunt patronul firmei, ce vina am eu daca nu a vrut sa plateasca? i`am spus in fiecare luna ca trebuie sa plateasca.
eu vreau doar sa completez corect fisele. Va multumesc din nou pt ajutor.



#129154 va rog, urgent, decont TVA

Postat de mihaci on 19 April 2007 - 12:56 PM in Arhiva

Buna ziua, am urmatoarele probleme legate de decontul de TVA:
1) am primit mostre din UE, stiu ca nu se considera achizite de bunuri si nu fac taxare inversa, deci nu le trec in decont TVA 300 si nici in declaratia 390?
2) biletele de avion dus-intors Bucuresti-Italia, achizitionate din Cehia si Italia, facturile resepctive de la Sky Europe trebuiesc inregistrate cu taxare inversa, regasite in 300 si 390? sau 390 este numai pentru achizitii de bunuri, dupa cum se pare?
Multumesc



#129291 va rog, urgent, decont TVA

Postat de mihaci on 20 April 2007 - 11:26 AM in Arhiva

Buna ziua, va multumesc mult pentru raspunsul referitor la biletele de avion, va rog sa ma ajutati si cu mostrele, ca sa pot face decontul 300 corect si sa stiu daca trebuie sa fac 390 pentru mostre. Multumesc.



#117129 va rog, urgent, declaratia 101

Postat de mihaci on 19 January 2007 - 04:13 PM in Arhiva

Buna ziua, va rog sa ma lamuriti cand trebuie depusa aceasta declaratie. Daca un srl a avut anul trecut numai cheltuieli, fiind infiintat in 2006, in declaratia 100 am trecut la fiecare trimestru 0, 101 o pot depune cu bilantul? Daca un srl a platit impozit pe profit in primele trimestre, dar in ultimul valoare a fost 0, pot depune 101 cu bilantul? Nu inteleg care sunt societatile care finalizeaza anulo financiar la 15.02. Multumesc



#123684 va rog, urgent, achizitie casa cu teren, 212 sau 371?

Postat de mihaci on 02 March 2007 - 04:09 PM in Arhiva

Buna ziua, am urmatoarea situatie la o firma, cod CAEN 7012, cumpararea si vanzarea bunurilor imobiliare proprii, firma a cumparat de la o persoana fizica o casa cu teren intr`o zona turistica, casa fiind foarte degradata, asociatii doresc renovarea casei si folosirea in scop turistic, cred ca trebuie sa consider casa si terenul mijloace fixe, este corect? Nu am raport de evaluare, a evaluat asociatul cam cat ar fi valoare terenului si cat a casei, este corect sa inregistrez in contabilitate in acets mod? cand s`au platit taxele la primarie, doamna de acolo a zis ca nu trebuie facut raport de evalaure, ci sa evalueze asociatii. Multumesc



#240548 TVA PRO RATA

Postat de mihaci on 19 April 2011 - 03:20 PM in Arhiva

Vezi postareamihaela_cva, la Apr 19 2011, 06:58 AM, a spus:

da


Cum completez decontul de TVA la martie 2011? Pe rd. cu achizitii trec achizitiile sau nu trec nimic?



#235486 TVA PRO RATA

Postat de mihaci on 17 January 2011 - 04:32 PM in Arhiva

Am chirii facturate fara TVA, firma platitoare de TVA. Acesta e singurul venit al firmei.
Pro`rata imi da zero, e corect? In decontul de TVa la dec.2010 trec pro`rata 0? Aveti un model pentru comunicare si calcul pro`rata in acest caz?
Multumesc!



#240523 TVA PRO RATA

Postat de mihaci on 19 April 2011 - 07:15 AM in Arhiva

Am urmatoarea situatie: firma platitoare de TVA are venituri numai din chirii.
Initial a facturat cu TVA, dar a depus notificare la AFP si in 2010 a facturat
fara TVA. Notificarea depusa la AFP referitoare la pro-rata pe 2010 a mentionat
pro-rata 0.
Este corecta pro-rata? Ce pro-rata trec in decontul 300 la martie 2011? TVA
aferenta unei achizitii reprezentand factura telefonica este deductibila sause
face inregistrarea 635=4426? Multumesc



#247190 TVA PRO RATA

Postat de mihaci on 17 January 2012 - 03:38 PM in Arhiva

AM urmatoarea situatie: firma platitoare de TVA, inregistreaza venituri numai din chirie, facturata fara TVA. Care este pro-rata? Multumesc.



#205014 TVA de plata pt un mijloc fix?

Postat de mihaci on 21 June 2009 - 12:09 PM in Arhiva

In decontul de TVA, la rubrica de achizitii UE, rand 4,4.1 si 15,15.1, baza impozabila *19% nu este egala cu suma TVA corespunzatoare, datorita faptului ca receptia marfii s`a facut la alta data fata de data emiterii facturii, cand TVA a devenit exigibila. Lucrez si Saga si calculele sunt corecte. Ce fac in decontul 300, las baza impozabila si TVA`ul asa cum sunt, sau trebuie sa regularizez, astfel incat TVA`ul sa aiba baza impozabila corespunzatoare? Multumesc



#222315 trecere in somaj si angajare pe acelasi post

Postat de mihaci on 15 March 2010 - 04:25 PM in Arhiva

Firma doreste sa treaca in somaj un salariat care are CIM partial, 4ore/zi. Care sunt pasii de urmat, in ce ordine si unde, ITM, Agentia de Somaj, AFP? Dupa ce trece salariatul in somaj, poate angaja pe acelasi post (muncitor necalificat) pe altcineva? sau mai bine intai sa angajeze persoana si apoi sa disponibilizeze pe celalalt salariat? Multumesc



#265615 trecere de la neplatitor de TVA la platitor de TVA

Postat de mihaci on 10 December 2014 - 05:51 PM in Legislatie specifica PFA

Buna ziua, un cabinet de avocat neplatitor de TVA a emis o factura de avans pentru vanzarea unui teren, a incasat banii, atat factura cat si incasarea au avut loc in noiembrie 2014, suma fiind echivalentul in lei a 70.000 euro. Cabinetul devine platitor de TVA? trebuia depusa documentatia la AFP pana azi si devine platitor cu 01.01.2015? Multumesc



#243471 transmitere revisal gresit, cum corectez?

Postat de mihaci on 02 August 2011 - 10:05 AM in Arhiva

Am facut din nou modificarea in revisal si am trimis la ITM, nu vad unde apare aceasta modificare pe site`ul lor. CUm fac sa anulez al doilea contract, care a fost inregistrat gresit.
Multumesc



#243466 transmitere revisal gresit, cum corectez?

Postat de mihaci on 02 August 2011 - 09:18 AM in Arhiva

Am urmatoarea problema: am transmis revisal cu o modificare de tip de norma de lucru. Modificare este cu 01.08.2011 si am transmis astazi. In revisal pe site ITM imi apare data contract 15.06. data inceput 16.06., mi`a preluat datele de la alt contract. Nu stiu ce am gresit si ce s`a intamplat. Va rog sa imi spuneti ce trebuie sa fac ca sa corectez pentru a nu primi amenda. In Saga nu am contractul initial, pentru ca l`am depus pe discheta. Care sunt pasii pentru a face modificarea in mod corect? Lucrez cu Saga si din Saga am transmis revisal.
Multumesc



#243401 transmitere revisal act aditional

Postat de mihaci on 30 July 2011 - 01:47 PM in REVISAL

Vreau sa modific incepand cu 01.08.2011 contractul de munca al unui angajat, respectiv durata muncii de la 8 ore zilnic la 4 ore zilnic si salariul. Trebuie sa trimit revisal, dar care este perioada legala in care pot trimite modificarea? Multumesc



#243413 transmitere revisal act aditional

Postat de mihaci on 31 July 2011 - 10:02 AM in REVISAL

Multumesc pentru raspuns. Eu stiu ca incheierea unui CIM se transmite cu o zi inainte de inceperea activitatii, dar modificare CIM cu act aditional cred ca se transmite revisal in max. 19 zile de la data modificarii. Poate ne lamureste cineva.




Cometa SQL