Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
madalinab's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


madalinab's Content

There have been 1000 items by madalinab (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#167130 vreau sa fiu contabil, de unde sa incep ?

Postat de madalinab on 25 March 2008 - 02:11 PM in Cum poti deveni contabil

conform legii, nu prea ai voie...vezi legea contabilitatii
programele pt declaratii le gasesti pe site-urile specifice. iti sugerez sa incerci o cautare pe forum si vei gasi informatiile necesare...mai poti incerca google



#189034 venit neinregistrat din anul precedent

Postat de madalinab on 07 December 2008 - 10:04 PM in Arhiva

La un eventual control, daca este gasita aceasta inregistrare si se compara cu documentul justificativ vor cere refacerea inregistrarilor asa cum spune legea, recalcularile si declaratiile aferente, plata penalizarilor daca profitul anului anterior ar fi fost mai mare decat cel declarat si neplatit la timpul respectiv. De asemenea se poate consemna in procesul verbal ca nu s-au respectat: legea. ctb., omf 1752/2005, etc si se vor putea aplica amenzile/sanctiunile prevazute pt. nerespectarea articolelor incalcate.
de ex.: omisiunea inregistrarii actelor contabile, inregistrarea eronata cu buna stiinta care se poate traduce prin evaziune fiscala, fals intelectual, etc.

Sandra, merita sa-ti asumi riscul asta?



#189009 venit neinregistrat din anul precedent

Postat de madalinab on 07 December 2008 - 12:13 PM in Arhiva

Denisa, vezi ca nici tu nu stapanesti bine operatiunea de corectare a erorilor ctb.

Conform OMF 1752/2005 si 2374/2007 cheltuielile si veniturile anilor anteriori nu afecteaza rezultatul anului curent, iar corectia se face prin 1174.
Adica 1174 are functiunea unui cont de cheltuiala pt cheltuieli si la fel pt venituri.
In aceste conditii, venitul de 800 lei din 2007 se va inregistra astfel: 4111 = 1174 si 5311 = 4111. Daca se doreste direct incasare prin casa (raport z) se poate conta direct: 5311 = 1174. Se recalculeaza impozitul pe profit, se face rec. la 101. Corectia impozitului pe profit se va face tot prin 1174 fiind vb. de o cheltuiala a anului trecut: 1174 = 441. Eventual, in bilantul din dec 2008, in notele explicative, se face o referire la aceste corectii.

Din punctul meu de vedere, nu este corecta inregistrarea acestui venit in 2008: in primul rand nu s-ar respecta prevederile legale; in al doilea rand, ai spus ca ai devenit platitoare de TVA...deci ar fi o situatie cam ciudata sa inregistrezi un venit fara sa colectezi TVA.

Inca o observatie pt. Denisa: contarile facute de tine iti vor denatura rulajele curente ale conturilor de venituri si cheltuieli, iar OMF tocmai asta spune: 63. - (1) Corectarea erorilor constatate in contabilitate se efectuează pe seama rezultatului reportat., fapt pe care l-ai observat si tu.



#145459 venit din salarii vs. venit din pensii

Postat de madalinab on 01 October 2007 - 09:37 AM in Arhiva

In codul fiscal sunt prezentate veniturile obtinute de persoane fizice din diferite surse si modul de impozitare. Dupa parerea mea pensia nu poate fi asimilata salariului, sunt 2 notiuni distincte.

Salariu

--------------------------------------------------------------------------------
Definition :

Pretul fortei de munca depusa in activitatea social-economica. Se determina in functie de anumite criterii de eficienta.In functie de calitatea beneficiarului de venit, salariul poarta mai multe denumiri:- leafa pentru functionari civili;- solda pentru militari;- retributie pentru cadrele superioare;- simbrie pentru personalul casnic.Formele de salarizare practicate de o unitate patrimoniala care foloseste personal salariat pot fi:- acordul direct;- acordul progresiv;- acordul indirect;- salarizarea pe baza de tarife sau cote procentuale din veniturile realizate;- salarizarea in regie sau dupa timp;- alte forme de salarizare concepute de fiecare intreprindere.acordul direct, progresiv sau indirect se poate aplica individual sau colectiv.Salariul cuprinde salariul de baza, sporurile si adaosurile la acesta.Vezi si Adaosuri la salariul de baza, Sporuri.

Pensie

--------------------------------------------------------------------------------
Definition :

Forma principala de ocrotire a cetatenilor prin asigurarile sociale sub forma unor sume fixe ce se platesc persoanelor care isi inceteaza activitatea datorita atingerii unei anumite limite de varsta, invaliditatii pe tot timpul vietii de la pensionare, copiilor urmasi pana la o anumita varsta si sotiei care are calitatea de urmas, pentru a li se asigura acestora conditii decente de viata.


Definitii gasesti, de exemplu, pe google(asa am gasit si eu).
Cred ca ar trebui sa cauti legislatia cu privire la persoane cu handicap, pensii...



#152103 vanzari cu amanuntul

Postat de madalinab on 29 November 2007 - 04:49 PM in Arhiva

Fiind inregistrat in scopuri de TVA ar fi trebuit sa transmiti copia certificatului firmei din Ungaria, iar ei ar fi trebuit sa factureze fara TVA.
Dupa parerea mea, in situatia expusa de tine ai 2 variante:
1. TVA-ul platit in Ungaria il inregistrezi intr-un cont distinct - nu ai dreptul sa deduci in Romania - si urmezi procedura pt a-l recupera din Ungaria. Pretul de intrare al marfurilor va fi valoarea fara tva.
2. Inregistrezi marfa la valoarea totala facturata.



#151518 vanzare obiecte inventar

Postat de madalinab on 23 November 2007 - 04:35 PM in Arhiva

eu le-as inregistra ca piese de schimb, dar merge si la chelt cu intretinere si reparatii.



#181111 Vanzare marfa Belgia

Postat de madalinab on 25 August 2008 - 05:26 PM in Arhiva

daca raspunsul nu este tardiv:
desi nu ai dat toate datele problemei (este foarte important de stiut daca ambii parteneri sunt inregistrati sau nu in scopuri de tva), cert este faptul ca este vorba de LIC, deci operatiunea nu este in nici un caz scutita de tva. Codul fiscal precizeaza faptul ca LIC este operatiune impozabila, dar daca partenerii sunt platitori de tva fiecare in tara lui si se face dovada acestui fapt, se face dovada ca marfa a fost transportata in comunitate, furnizorul emite factura fara tva (cumparatorul face taxare inversa). Cred ca in programul tau, la facturare, alegi prima optiune.
In decont nu se trece TVA pt LIC, dar daca dai o cautare pe forum gasesti lamuriri cu privire la randul ce tb completat sau te poti lamuri citind chiar in programul MF unde exista formularul pt decont.
Daca partenerul-client nu este platitor de tva, factura emisa va purta TVA 19% iar in decont este tratata ca orice vz interna.

Pentru a doua problema, nu am inteles daca muncitorii sunt romani sau nu pentru ca in situatia in care nu sunt rezidenti nu stiu care ar fi procedura. Daca muncitorii sunt romani, iar firma nu are ca obiect de activitate ''constructii'' in sensul ca a fost necesara interventia muncitorilor pt o activitate ce nu are caracter repetitiv, cred ca este ok varianta cu contract civil de prestari servicii (conventie civila).



#286645 vanzare en-gros pe bon

Postat de madalinab on 16 February 2019 - 01:18 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Pai raspunsul este cuprins tot aici:

- Cf. OUG 99/2000,
art 4 :
..................
c) comerț cu ridicata/de gros – activitatea desfășurată de comercianții care cumpără produse în cantități mari în scopul revânzării acestora în cantități mai mici altor comercianți sau utilizatori profesionali și colectivi;
d) comerț cu amănuntul/de détail – activitatea desfășurată de comercianții care vând produse, de regulă, direct consumatorilor pentru uzul personal al acestora;

Astfel, in comertul cu ridicata, de regula se incheie contracte/intelegeri comerciale intre parti unde se stabilesc inclusiv conditii de preturi in functie de volum, plata la termen etc...Documentul fiscal obligatoriu pe care-l emite furnizorul este Factura fiscala, iar documentele pentru incasare sunt chitanta (cu plafoanele impuse de reglementarile in vigoare privind incasarile/platile in numerar) si instrumentele bancare - OP, CEC, BO etc

Pana la urma se pune problema cam asa: cui te adresezi tu: consumatorului final sau revanzatorului?...Un revanzator iti poate cumpara azi o bucata, peste o saptamana 100 bucati etc. Un client consumator final (care poate fi persoana fizica si/sau juridica) poate cumpara una sau mai multe bucati dar, in orice caz, un numar redus de bucati pt ca urmeaza sa le foloseasca pt consumul propriu.
Totodata, un client revanzator revine la tine pt aprovizionare mai des decat un client consumator final care se poate adresa pt acelasi produs altui furnizor care ofera acelasi produs. Revanzatorul revine si pt faptul ca aveti acea intelegere (contractuala sau tacita) prin care obtine niste beneficii pt achizitiile respective.



#286657 vanzare en-gros pe bon

Postat de madalinab on 16 February 2019 - 04:31 PM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Acum ca ai facut o referire concreta la tipul de produs vandut :biggrin: ...ai o brutarie cu desfacere, da?...in spate cuptoarele, in fata tejgheaua :smile: = casa de marcat (emiti factura doar la cerere); bonul fiscal este obligatoriu; incasarea se face pe loc, la vanzare.

Daca livrezi produse de panificatie altor firme care vand in magazinele proprii, atunci vorbim de comert cu ridicata.



#188873 Vanzare cu amanuntul

Postat de madalinab on 04 December 2008 - 06:11 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Ana_iv25, te rog sa respecti Regulamentul cu privire la modul de scriere:

Limbaj.
Nu postati mesaje scrise integral cu litere mari, bold, italic sau underline.

Multumesc pt. intelegere.



#146579 Vanzare cladire

Postat de madalinab on 04 October 2007 - 10:23 AM in Arhiva

Nu inteleg care ar fi nelamurirea ta. Atat timp cat cladirea si terenul sunt in proprietatea persoanei juridice, impozitul se calculeaza pt pers.juridica; cand proprietarul devine pers.fizica impozitele se calc. pt pers.fizica. Impozitele nu au legatura cu valoarea de vz/cump daca te-ai gandit la asa ceva. Iar modul concret de calcul este detaliat in codul fiscal.



#152285 vanzare autoturism in leasing catre persoana fizica

Postat de madalinab on 30 November 2007 - 05:49 PM in Arhiva

Da.



#187372 Vanzare auto in Franta

Postat de madalinab on 14 November 2008 - 11:17 PM in Arhiva

Daca locul livrarii este in Romania facturezi cu TVA.
Cod Fiscal:
Locul livrării de bunuri
Art. 132. - (1) Se consideră a fi locul livrării de bunuri:
a) locul unde se găsesc bunurile în momentul când începe expedierea sau transportul, în cazul bunurilor care sunt expediate sau transportate de furnizor, de cumpărător sau de un terț. Dacă locul livrării, stabilit conform prezentei prevederi, se situează în afara teritoriului comunitar, locul livrării realizate de către importator și locul oricărei livrări ulterioare se consideră în statul membru de import al bunurilor, iar bunurile se consideră a fi transportate sau expediate din statul membru de import;
b) locul unde se efectuează instalarea sau montajul, de către furnizor sau de către altă persoană în numele furnizorului, în cazul bunurilor care fac obiectul unei instalări sau unui montaj;
c) locul unde se găsesc bunurile atunci când sunt puse la dispoziția cumpărătorului, în cazul bunurilor care nu sunt expediate sau transportate;
Norme metodologice:
10. (1) În sensul art. 132 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal bunurile sunt considerate a fi transportate de furnizor, de cumpărător, sau de un terț care acționează în numele și în contul unuia dintre aceștia, dacă potrivit înțelegerii dintre părțile contractante ori furnizorul ori cumpărătorul este persoana însărcinată să realizeze transportul. Terța persoană care realizează transportul în numele și în contul furnizorului sau al cumpărătorului este transportatorul, sau o altă persoană cu care furnizorul sau cumpărătorul încheie contractul de transport.
(2) Conform art. 132 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, locul livrării este locul unde bunurile sunt puse la dispoziția cumpărătorului în cazul în care bunurile nu sunt transportate sau expediate. În categoria bunurilor care nu sunt transportate sau expediate se cuprind bunurile imobile, precum și orice alte bunuri mobile corporale care deși sunt livrate, între vânzător și cumpărător nu există relație de transport. Exemplu: o persoană impozabilă A stabilită în România livrează bunuri unei alte persoane impozabile B stabilite în alt stat membru sau în România. Bunurile sunt transportate direct la C, o altă persoană care cumpără bunurile de la B. În primul caz, contractul de transport este încheiat între A și B, persoana obligată să realizeze transportul fiind A sau B. Pe relația A-B se consideră o livrare cu transport, iar pe relația B-C, se consideră o livrare fără transport. În al doilea caz, dacă contractul de transport este încheiat între B și C, pe relația A-B se consideră o livrare fără transport, locul livrării fiind locul unde bunurile sunt puse la dispoziția lui B, iar în relația B-C se consideră o livrare cu transport, locul livrării fiind locul unde începe transportul, respectiv în statul membru al furnizorului A.

Codul fiscal:
Livrarea de bunuri
Art. 128.[...]
(9) Livrarea intracomunitară reprezintă o livrare de bunuri, în înțelesul alin. (1), care sunt expediate sau transportate dintr-un stat membru în alt stat membru de către furnizor sau de persoana către care se efectuează livrarea ori de altă persoană în contul acestora.



#187397 Vanzare auto in Franta

Postat de madalinab on 15 November 2008 - 03:53 AM in Arhiva

Laura, ai punctat foarte bine...in graba, nu am observat ca e vorba de persoana fizica...caz in care factura este clar cu TVA romanesc, chiar in conditiile in care indeplinea conditia cu privire la locul livrarii.



#188389 Vanzare auto in Franta

Postat de madalinab on 27 November 2008 - 05:16 PM in Arhiva

Iulia, imi dau seama ca raspunsul meu initial te-a derutat, desi ulterior Laura a corectat interventia mea. Fiind vorba de o vanzare catre un neplatitor de TVA nu mai conteaza locul livrarii (atat timp cat ambele parti sunt inregistrate in spatiul comunitar). Deci, raspunsul este ''da'', factura va contine TVA romanesc.
Vorbim de export atunci cand clientul nu este in spatiul comunitar.



#193525 vanzare auto

Postat de madalinab on 07 February 2009 - 09:55 PM in Arhiva

Te rog sa dai cautare in forum. S-a mai discutat despre vanzare mijloace fixe amortizate partial si/sau integral.

Cat despre subiectul de mai sus, cu plati si incasari...offf, pana cand?! :frusty:



#169562 vanzare auto

Postat de madalinab on 12 April 2008 - 02:50 AM in Arhiva

da, poate vinde...ne intrebi pe noi daca este amortizat?
vezi topicuri despre vz mijloc fix...



#170457 Valabilitate aviz de insotire a marfii

Postat de madalinab on 21 April 2008 - 12:26 PM in Arhiva

alina, ce legatura are bilantul cu avizul de insotire?...pt bilant vezi termenul in lege(omf 1752...), vezi in programul de bilant, vezi discutii pe forum.



#211716 Va rog, recomandati o firma de consultanta de INCREDERE

Postat de madalinab on 08 October 2009 - 06:24 PM in Arhiva

eoLithic, te rog sa lasi date de contact si, totodata, rog colegii care pot ajuta cu aceasta informatie sa nu posteze aici datele respective pentru a nu se interpreta ca si reclama.

Multumesc pt intelegere.



#195043 va rog frumos lamuriti-ma

Postat de madalinab on 23 February 2009 - 10:51 PM in Arhiva

Danuta, ai peste 200 de mesaje in forum si inca nu ti-ai insusit lucruri elementare din Regulament. Numele dat topicului nu este sugestiv catusi de putin si pentru intrebarile tale exista deja topice deschise.
:nono: Nu ti-am sters topicul pentru ca am vrut sa-ti transmit aceste lucruri si sa intelegi de ce INCHID TOPICUL.
Te rog sa reiterezi intrebarile tale in topicele dedicate, sa recitesti regulile impuse in forum si sa ai grija la urmatoarele postari pentru a nu te alege si cu sanctiuni.
Numai bine.



#185355 Va inchideti telefonul dupa o anumita ora ?

Postat de madalinab on 24 October 2008 - 09:20 AM in Arhiva

:thumbup: De obicei se inchide singur daca nu-l incarc...Am votat ''nu''



#148299 Urmatorul examen pt consultanti fiscali...

Postat de madalinab on 18 October 2007 - 05:50 PM in Arhiva

Parerea mea este ca un raspuns sigur si pertinent obtii de la ei. Eventual noi iti putem spune ceea ce scrie in lege, dar legea o stii si tu, cu siguranta. :)



#145495 Urmatorul examen pt consultanti fiscali...

Postat de madalinab on 01 October 2007 - 11:18 AM in Arhiva

''Cautare'' in forum si vei gasi link-uri. Daca nu gasesti da-mi mesaj cu email si iti atasez eu.



#187426 urgenta,am nevoie de un sfat

Postat de madalinab on 15 November 2008 - 05:10 PM in Arhiva

Nu ma pricep la astfel de lucruri - ca si proceduri, dar imi dau seama cat de neplacuta este situatia si, avand in vedere faptul ca s-au avut in vedere si norme de conduita - ca dovada ca ati semnat acel document - banuiesc ca trebuie sa existe o cale legala prin care sa se domoleasca apele cat de cat. Incercati sa faceti o reclamatie scrisa catre departamentul Resurse Umane sau chiar catre conducere si poate ca ar fi bine sa aveti si un martor - oficial, adica sa apara in reclamatie si sa semneze eventual.
Poate sunt colegi care s-au confruntat cu astfel de situatii si va ajuta cu solutii concrete, practice.



#86289 urgent punct de lucru!!!

Postat de madalinab on 02 June 2006 - 12:42 AM in Arhiva

extras din ORDIN nr. 202 din 26 iulie 2002:
1. In intelesul prezentelor norme metodologice, prin punct de lucru stabil se intelege un centru de activitate din structura unui agent economic cu personalitate juridica, cu minimum 5 angajati cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, care are un caracter fix sau permanent, cum ar fi un birou, un sediu secundar, o fabrica, un magazin, un atelier, o mina, un put petrolier ori de gaze, o cariera sau orice alt loc de extractie a resurselor naturale si altele asemenea.
2. Platitorii prevazuti la art. 8 alin. (3^1) din Legea nr. 189/1998 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt obligati sa solicite in termenul prevazut la art. 8 alin. (3^2) din aceeasi lege inregistrarea fiscala a punctelor de lucru stabile, ca platitori de impozit pe veniturile din salarii, scop in care completeaza si depun la organul fiscal in a carui raza teritoriala se afla punctul de lucru stabil formularul "Declaratie de inregistrare fiscala pentru persoane juridice, asociatii familiale si asociatii civile fara personalitate juridica", in vederea atribuirii codului de inregistrare fiscala si a eliberarii certificatului de inregistrare fiscala.
3. Codul de inregistrare fiscala atribuit va fi distinct de cel al entitatii care a infiintat punctul de lucru stabil.
4. In certificatele de inregistrare fiscala care se elibereaza pentru punctele de lucru stabile, dupa denumirea unitatii cu personalitate juridica infiintatoare se va inscrie in mod obligatoriu sintagma "punct de lucru".
5. Pentru punctele de lucru stabile, infiintate prin actul constitutiv al agentului economic cu personalitate juridica, declaratia de inregistrare fiscala va fi insotita de copia autentificata de pe actul constitutiv al acestuia, precum si de dovada detinerii spatiului in care punctul de lucru stabil isi desfasoara activitatea sau, dupa caz, de aprobarea pentru utilizarea spatiului unde se organizeaza activitatea, data de autoritatea competenta.
6. Daca punctele de lucru stabile sunt infiintate ulterior autorizarii agentilor economici cu personalitate juridica, declaratia de inregistrare fiscala va fi insotita de copia legalizata de pe hotararea judecatoreasca privind infiintarea punctului de lucru stabil sau de pe hotar?rea adunarii generale a actionarilor prin care s-a hotarat infiintarea punctelor de lucru stabile, de o copie de pe certificatul de inregistrare fiscala a agentului economic care le-a infiintat, precum si de dovada detinerii spatiului in care punctul de lucru stabil isi desfasoara activitatea sau, dupa caz, de aprobarea pentru utilizarea spatiului unde se organizeaza activitatea, data de autoritatea competenta.
7. Inregistrarea fiscala a punctelor de lucru stabile poate fi solicitata si de sucursalele si celelalte dezmembraminte (agentii, reprezentante sau alte asemenea sedii) apartinind agentilor economici cu personalitate juridica, care indeplinesc urmatoarele conditii:
a) sunt inregistrate fiscal ca subunitati ale agentului economic cu personalitate juridica; si
B) au primit de la societatea infiintatoare o imputernicire in acest sens.
Inregistrarea fiscala se face prin completarea si depunerea formularului "Declaratie de inregistrare fiscala pentru persoane juridice, asociatii familiale si asociatii civile fara personalitate juridica", la care se anexeaza si o copie de pe imputernicirea data de societatea infiintatoare.
8. Punctele de lucru stabile ale agentilor economici cu personalitate juridica, avind sediul pe raza teritoriala a aceleiasi/aceluiasi localitati/sector cu entitatea infiintatoare, pot sa nu se inregistreze fiscal, obligatia declararii si virarii impozitului pe veniturile din salarii revenind persoanei juridice sau entitatii infiintatoare, dupa caz.
9. Punctele de lucru stabile ale agentilor economici cu personalitate juridica, avind sediul pe raza teritoriala a aceleiasi/aceluiasi localitati/sector, cu exceptia situatiei prevazute la pct. 8, pot fi reprezentate de unul dintre punctele de lucru stabile, desemnat de entitatea infiintatoare, care se va inregistra fiscal.
Inregistrarea fiscala a punctului de lucru stabil desemnat se va face prin depunerea formularului "Declaratie de inregistrare fiscala pentru persoane juridice, asociatii familiale si asociatii civile fara personalitate juridica", anexindu-se la aceasta "Declaratia privind sediile subunitatilor conform art. 3 din Legea nr. 87/1994 privind combaterea evaziunii fiscale" cod 14.13.01.99/b, care va cuprinde toate punctele de lucru stabile reprezentate, precum si documentul prin care acest punct de lucru stabil a fost desemnat sa reprezinte celelalte puncte de lucru stabile.
10. Punctele de lucru stabile care ulterior inregistrarii nu mai indeplinesc conditiile prevazute de lege referitoare la numarul minim de angajati necesari pentru inregistrarea fiscala ramin in continuare inscrise in evidenta fiscala ca platitori de impozit pe veniturile din salarii.
11. Platitorii de impozite si taxe care au organizate puncte de lucru stabile au obligatia sa completeze si sa depuna la organele fiscale unde punctele de lucru stabile sunt luate in evidenta ca platitori de impozite si taxe declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat, intocmita distinct pentru punctele de lucru stabile inregistrate, pentru veniturile realizate incepind cu data de intai a lunii urmatoare inregistrarii pana la data incetarii activitatii punctului de lucru.
Fisele fiscale pentru angajatii care isi desfasoara activitatea in cadrul punctelor de lucru inregistrate la organele fiscale, potrivit legii, se depun de catre unitatea care le-a infiintat la organul fiscal in a carui raza teritoriala aceasta isi are sediul.
12. Platitorii prevazuti la art. 8 alin. (3^1) din Legea nr. 189/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt obligati sa comunice organelor fiscale modificarile intervenite in datele declarate, inclusiv incetarea temporara sau definitiva a activitatii punctelor de lucru stabile, in termen de 15 zile de la data producerii acestora, prin depunerea la organul fiscal in a carui raza teritoriala a fost inregistrat punctul de lucru stabil a formularului "Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asociatii familiale si asociatii civile fara personalitate juridica".
13. Platitorii de impozite si taxe care au organizate puncte de lucru stabile au obligatia virarii impozitului pe veniturile din salarii aferente acestora la unitatile de trezorerie si contabilitate publica la care au deschise conturile unitatile administrativ-teritoriale in raza carora isi desfasoara activitatea punctele de lucru stabile, de la data inregistrarii fiscale.
In acest scop platitorii de impozite si taxe vor intocmi state de plata distincte pentru fiecare punct de lucru stabil, organizind evidenta contabila analitica pentru determinarea impozitului pe venituri din salarii, calculat, retinut si varsat pentru fiecare punct de lucru stabil.




Cometa SQL