Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 17 July 2009 - 02:14 PM
NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile
#1
Postat 21 December 2006 - 12:39 PM
#2
Postat 21 December 2006 - 01:05 PM
#4
Postat 21 December 2006 - 03:08 PM
#5
Postat 21 December 2006 - 03:43 PM
Intrebare: daca nu mai trebuie sa semnam pe facturi, in cazul in care clientul refuza sa faca plata (Eu? N-am primit nici o factura de la firma dvs.), cum dovedim ca a primit marfa si factura?
#6
Postat 21 December 2006 - 05:13 PM
ctc, la Dec 21 2006, 03:43 PM, a spus:
Ai vazut ca n-a durut???
Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 09 January 2007 - 02:44 PM
#7
Postat 21 December 2006 - 06:58 PM
#8
Postat 21 December 2006 - 09:09 PM
ctc, la Dec 21 2006, 03:43 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 09 January 2007 - 02:45 PM
#9
Postat 21 December 2006 - 11:23 PM
unde scrie de astea?
multumesc anticipat
#10
Postat 22 December 2006 - 03:22 AM
As avea si eu cateva nelamuriri in legatura cu noile facturi, si poate ma ajutati voi:
1. Firmele vor putea sa listeze facturile la imprimanta proprie ?
2. Ce format vor avea facturile care urmeaza sa fie imprimate de firme ?
3. Se pot imprima personalizat iar unele campuri completate de mana ?
4. Cum va fi cu seriile facturilor ?
5. Chitantele vor fi tot personalizate si imprimate de firma ?
6. Se aplica si in cazul PFA-urilor, SA-urilor etc ?
7. In cate exemplare vor fi imprimate?
Si daca aceste noi facturi intra sigur in vigoare de la 01.01.07
Multumesc.
Aceasta postare a fost editata de Andrei Radu: 22 December 2006 - 03:23 AM
#11
Postat 22 December 2006 - 01:27 PM
#12
Postat 22 December 2006 - 01:51 PM
#13
Postat 22 December 2006 - 01:57 PM
Andrei Radu, la Dec 22 2006, 03:22 AM, a spus:
As avea si eu cateva nelamuriri in legatura cu noile facturi, si poate ma ajutati voi:
1. Firmele vor putea sa listeze facturile la imprimanta proprie ?
2. Ce format vor avea facturile care urmeaza sa fie imprimate de firme ?
3. Se pot imprima personalizat iar unele campuri completate de mana ?
4. Cum va fi cu seriile facturilor ?
5. Chitantele vor fi tot personalizate si imprimate de firma ?
6. Se aplica si in cazul PFA-urilor, SA-urilor etc ?
7. In cate exemplare vor fi imprimate?
Si daca aceste noi facturi intra sigur in vigoare de la 01.01.07
Multumesc.
Raspuns:
1. DA
2. A4, cred si se va numi INVOICE
3. va fi obligatoriu personalizat
4. nu va avea serie
5. DA
6. DA
7. 1 exp.
sigur intra in vigoare de la 01 01 2007.
#14
Postat 23 December 2006 - 08:30 AM
#15
Postat 23 December 2006 - 11:42 AM
#16
Postat 27 December 2006 - 02:53 AM
#17
Postat 27 December 2006 - 10:09 AM
#18
Postat 27 December 2006 - 11:07 AM
#19
Postat 27 December 2006 - 11:29 AM
#20
Postat 27 December 2006 - 11:57 AM
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi