Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
declaratii pfa incepand cu luna iulie 2010 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 6

Salt la continut


declaratii pfa incepand cu luna iulie 2010


360 replies to this topic

#101 A_taretare

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:

Postat 23 August 2010 - 02:22 PM

Astazi mi-am luat liber sa rezolv si eu problemele cu declaratiile.Sunt PFA , la norma de venit.
Cum era si normal am inceput cu finantele caci aveam decizia sub 7200 pe an si m-am gandit ca imi vor schimba decizia.Le-am zis de OUG 58, de salariul minim pe luna......nimic.Mi-au spus ca pana la eliberarea unei alte decizii de impunere, cu aprobarea consiliului judetean, decizia veche ramane valabila, iar venitul net este cel din DECIZIE.Un altfel de venit net fara decizie(calculat de mine, jumatate din vechea norma plus cate 600 pe luna) nu se poate pune problema decat de la eliberarea unei alte decizii.O vor face cand vor primi aprobarile necesare, si daca va fi nevoie, si o vom primi prin posta.
Bun, plec de aici si ma duc la somaj.De unde se primeau declaratiile lunare ma trimit la alt sediu unde se afla o alta persoana care se ocupa de PFA....Ma duc la persoana in cauza, cica.....nu s-a primit nici o declaratie, nu e program de preluare, nu este stabilit contul, reveniti in alta zi.Ii spun ca nu este legal cum procedeaza ca pot fi amendata intre 2500-5000, ca declaratia la somaj este publicata in Monitorul Oficial, la fel ca si OUG58, si-mi spune ca ar prelua daca ar avea cu ce....In fine, discuta la telefon cu cineva si-mi spune sa revin maine.....
Bun, deci pana acum le-am rezolvat pe toate......
Ma duc si la pensii.Eu aveam deja contract pe 31,3 la suma asigurata.Le spun la cele cu contracte.....nu ca sa ma duc la cel cu declaratii.Ma duc la el, ca nu au primit precizari de sus, nu au program, luati nr. asta si mai sunati.......
Precizez ca sunt din alt judet decat cele amintite mai sus.
Ce facem cu astia?Eu mi-am pierdut ziua de lucru, si uite ca se face si 25 si tot nu am rezolvat nimic...



#102 catrina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:

Postat 23 August 2010 - 03:06 PM

Buna ziua,

Am reusit sa depun declaratia la Casa de Pensii - Vitan (eu sunt la sectorul 5).
Este o camera comuna pt toate sectoarele, etaj 2, camera 2.

Pe usa scria ca pentru declaratie se depune un dosar cu actele:
- dosar sina
- copie CI
- procura sau imputernicire, daca e cazul
- copie declaratie impunere
- copie certificat inregistrare fiscala (si camera comert, unde exista)
- copie declaratie impunere

Eu nu am avut toate actele la mine dar d-na de la Sect. 5 a fost draguta si mi-a primit declaratia pentru ca eu eram deja cu contract, fiind si salariat in alta parte.

Va recomand sa aveti si declaratia de impunere si anuala din 2009 deoarece prima intrebare era de cand sunteti pfa.

In cazul celor cu norma de venit, am auzit prea multe raspunsuri ca sa imi permit sa emit unul corect.

Pe baza declaratiei, stampilata de ei, inregistrata cu sumele in computer (de asta dureaza atata) am platit la parter la casierie suma de 964 lei pt ca venitul meu net e mai mare de 9180 lei.

La somaj, in Spatarul Preda, mi-a cerut doar declaratia in 2 exemplare. Contul va fi afisat pe site ANOFM.
Va recomand sa va tipariti declaratia de pe net, aveau putine declaratii si nu dadeau doua.

Cei care nu au avut venit in iulie depuneau pe langa declaratie o notificare scrisa in care povesteau chestia asta.

Succes!
Catrina




#103 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2010 - 04:33 PM

am sosit, dragilor !!

Bucuresti :

la somaj - PARFUM, lume putina ~ 15 oameni, erau 3 d-ne in registratura generala care preluau decl. , circa15 min in total, fara fitze si fara sicane/nod in papura. contul inca nu il au, nu ne lau banii din cauza asta, cica sa urmarim site-ul lor fiindca va aparea si platim pe urma ( fara penalizari, evident). toata lumea depune decl. la registratura NU LA CASERIE, por Dios !! :lnr (1):
termenul ramane 25 aug., deci fuguta la depus :ohmy:

la pensii am ajuns dupa ora 14:30, madamele au program normal cu publicul in conditiile astea exceptionale - de haos maxim si cu formulare date pe data de 11 aug., sa le fie rusine !!!! prin urmare, nu le-am putut"accesa" - oameni buni, SUNT PAZITE !!!!!!!! FARA MISTO, NU TRECI DE FIRMA DE PAZA CARE TE OPRESTE F. FERM !!!!
la avizier este o lista cu actele necesare, aceeasi de pe site, aceeasi pusa si aici de vreo 2-3 ori pana acum, n-o mai repet si eu ca n-are rost. maine ma duc din nou, dar mai de dimineata, nu m-am lamurit ce acte mai trebuie pt drepturi de autor pe langa declaratie, vb cuiva de aici "would be my guess" ca din lista aia - doar copia dupa CI, cred ca si dupa ctr de drepturi de autor, altceva de acolo nu se potriveste cu situatia.
faza naspa e ca nu se prelungeste termenul, iar dupa 25 amenda cica e 2500 lei. :ohmy:

la casa de sanatate - poate maine fiindca azi nu a mai fost timp, dar o d-na draguta zicea ca pt drepturile de autor i s-a spus si ei ca nu se stie nimic nou, ca ramane la fel ca pana acum, ceea ce inseamna ca pt DDA + CIM, tot nu se plateste, restul e fix la fel ca inainte.

ma duc sa pap si sa beau o bere, ca sunt rupta de foame, sete si oboseala, am "calarit" Bucurestiul cu RATB-ul, nu vreti sa stiti ... :ohmy:

vb mai tarziu dragior :laugh:

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 23 August 2010 - 04:48 PM




#104 mihaelastan

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 23 August 2010 - 05:32 PM

Vezi postareaLexiroxi, la Jul 15 2010, 03:55 PM, a spus:

Potrivit Proiectului de Hotarare de modificare a Normelor Codului fiscal pentru profesiile libere (medici, avocati, notari, experti contabili, auditori, consultanti fiscali,etc) desfasurate in mod independent nu se aplica aceste prevederi

„Nu intra sub incidenta prevederilor pct.2.1 si pct.2.2 ale alin.(1) al art.7 veniturile din profesii libere, desfasurate in mod independent, in conditiile legii „

Buna ziua! in cazul unui medic(CMI), care nu este angajat nicaieri, adica PFA sa desfasoare activitati independente, se aplica OUG nr.58/2010? depune declaratie la somaj, CAS si CASS?



#105 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2010 - 06:41 PM

La B1tv, zicea o d-na sefa pe la Casa de Pensii ca putem trimite decl. prin posta, asta e de ajuns sa dovedim dorinta de a ne conforma prevederilor legale si astfel nu vom mai fi amendati.
dl. avocat Biris, participant la emisiune, era de acord si sustinea depunerea prin posta.

asadar, maine incerc sa ajung la Casa de Pensii din nou, insa daca e coada mare nu stau, trimit ce am prin posta, CU CONFIRMARE DE PRIMIRE !!!! repet si nu uitati : CU CONFIRMARE DE PRIMIRE !
eu sa o trimit si cu decl. inventar, ca sa fiu si mai sigura.. asa am terminat balamucul asta in ultimele 3 zile, mama ma-sii !!

stiu ca trucul este sa ramai calm cand e "furtuna", dar exista o limita in toate :lnr (1):



#106 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2010 - 06:57 PM

aaa.... si nu uitati de imputerniciri pt cei care depuneti pt altii, am uitat sa va zic de ele, dar va zic acum :lnr (1):

inca un act de facut ... aceste imputerniciri !

ma lasa clorofila :laugh:



#107 letalica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 83 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2010 - 07:10 PM

Multumim Otilia.
Ma gandesc, daca in inventarul la scrisoarea cu valoare declarata, apare doar declaratia si nu trec copie CI, copie CIF... este posibil sa nu semneze de primire angajatul Casei de Pensii?
Este exclus sa trimit declaratiile tuturor PFA cu care am contract de prestari servicii? si sa-i enumar in inventar?
Adica, eu pot, dar daca imi returneaza scrisoarea? Pentru ca la cea cu valoare declarata verifica ce contine si daca considera ca nu corespunde, poate sa o refuze de primire.
Are cineva experienta, ca eu nu am mai procedat astfel?
letalica



#108 koeni

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:

Postat 23 August 2010 - 07:31 PM

Buna! Astazi am vrut si eu sa depun declaratiile la cas dar nu au primit, spunand ca cei care au contract de asigurare pe baza legii 19 nu trebuie sa depuna declaratia. Ei platesc in continuare CAS conform contractului de asigurare. Primesc declaratiile numai de la persoanele care au contract de munca si pe langa aceasta obtin venituri din activitati autorizate. Eu nu asa am inteles din OG si din norme!



#109 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2010 - 07:53 PM

Vezi postarealetalica, la Aug 23 2010, 08:10 PM, a spus:

Ma gandesc, daca in inventarul la scrisoarea cu valoare declarata, apare doar declaratia si nu trec copie CI, copie CIF... este posibil sa nu semneze de primire angajatul Casei de Pensii?
marturisesc ca m-am gandit si eu la asta ... insa daca trimiti fara inventar pot sa spuna ca le-ai trimis o felicitare ... glumesc amar, tu ai dreptate ! sa risc asa ?? ca n-au zis nimic de decl. inventar, am zis eu de la mine ca asa se face cel mai corect, ati inteles asta, da ?
Mesajul printre randuri al d-nei sefa la Casa de Pensii eu l-am inteles ca fiind "trimiteti cum aveti - asta e si le mai aranjam pe urma"... dar nu o luati de buna, e doar parerea mea si eu intentionez sa profit daca n-o sa mai am alta cale fiindca e f tarziu si nu stiu cine se mai duce cu toate ...

am noroc ca ai mei sunt oameni intregi la minte fiindca eu le-am zis vineri si azi dimineata ca "s-a cantat bingo", adica nu platesc sanatatea, iar in seara asta am vazut ca totusi platesc - maine tre' sa le spun si sa le fac decl. .... :laugh: adicaaaaa.... deja imi vine ... de nistre treburi, de niste chestii cu astia care o freca pe toate partile .... :ohmy: o sa ma fac de un rahat major la oamenii astia din cauza sefilor casei de sanatate care zic unul - asa, altul - altfel, la dif. de 2 zile !!!

... pana cand sa mai suportam ?? :lnr (1):

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 23 August 2010 - 07:58 PM




#110 letalica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 83 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2010 - 07:54 PM

Doar la CNPAS Bucuresti cer documentele acelea pe langa declaratii sau si la Ilofv???
Multumesc
letalica



#111 Popu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 130 Postari:

Postat 23 August 2010 - 09:23 PM

Eu am depus astazi declaratiile pentru PFA-ul meu la norma de venit. La casa de pensii mi-am impartit norma la 12 si am rotunjit (norma 19590, / 12 la pensii->1632.5 rotunjit la 1633 venitul net lunar). La astia 1633 imi iese 171.465, se rotunjeste in jos 171 RON pe luna. Asta o sa fie contributia mea la pensii. Aveam declaratie veche cu suma asigurata 318 RON / luna, plateam 100 RON, tipa de la pensii a spus ca nu stie inca ce o sa se intample, daca o sa le platesc pe ambele sau platesc doar cei 171 RON. Daca e musai sa le tin pe amindoua spunea ca sa merg sa imi schimb venitul asigurat din 318 RON in minim posibil sa platesc doar 10 RON dupa vechea lege a pensiilor. Deocamdata se pare ca o sa platesc 171 + 100. Daca nu se scoate automat contributia veche o sa merg sa schimb sa platesc 171 + 10
La somaj, venitul net e acelasi 1633, 0.5% rezulta 8.165 RON / luna, rotunjit la 8 RON / luna somaj.
Cei de la pensii mi-au acceptat declaratiile, mi-au facut copie dupa buletin, certificat si decizia de impunere cu norma de venit de la finante. Cei de la somaj au strambat din nas initial, au spus ca cererile se proceseaza doar in resedinta de judet, au dat niste telefoane si intr-un final mi-au luat declaratiile + copie dupa decizia de impunere pe baza normei de venit (dupa ce le-au verificat telefonic cu cei de la "centru"). Mi-au dat si un cont in care sa platesc
La somaj mi-au dat numar de inregistrare + un exemplar declaratie, la casa de pensii desi am depus declaratia in dublu exemplar nu mi-a dat nimic, nici un numar de inregistrare, a zis sa revin!

Aceasta postare a fost editata de Popu: 23 August 2010 - 09:24 PM




#112 k0b3

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:

Postat 23 August 2010 - 09:38 PM

Refuz sa inteleg cum poti sa ai 2 contracte cu casa de pensii, unul in care platesti 31,3% dintr-o suma si altul cu 10,5% din alta...?! Eu la casa de pensii am inteles ca trebuie sa inchizi (teoretic) primul contract si sa il deschizi pe cel de-al doilea?

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 24 August 2010 - 07:12 AM
eliminare citat




#113 Popu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 130 Postari:

Postat 23 August 2010 - 10:19 PM

Dupa ce o sa se dumireasca si ei cum sta treaba o sa vedem ... O sa fiu foarte fericit peste 20-30 de ani ca am cotizat cu 31.3% + 10.5%, si o sa am o pensie cu 0.27 RON mai mare decat daca as fi platit doar 10.5%. Sa asteptam totusi inca un pic, femaia de la pensii a spus ca legea 19 nu a fost abrogata, ordonanta asta tot ce se poate sa aduca birul asta de 10.5% ca un supliment. Cei ce sunt si angajati si au si PFA ce fac? Platesc de 2 ori ...?! Au 2 contracte, unu pe 31.3% celalalt pe 10.5%?! Eu cred ca poti sa ai 2 declaratii, intr-un final conteaza punctajul ce-l obtii de la pensii pentru sumele cu care cotizezi. Poate or fi persoane care vor sa cotizeze pe langa astia 10.5% * venitul net cu ceva in plus, si asta la stat (mare prostie oricum sa faci asa ceva)!!! Deci ai pensie obligatorie 10.5% * venitul net realizat + pensie 31.3% din venitul asigurat. Cel mai probabil luna viitoare dupa ce merg sa-mi iau copia mea de la pensii o sa se clarifice lucrurile si o sa reduc suma asigurata de pe asigurare cu 31.3% la minim posibil.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 24 August 2010 - 07:13 AM
eliminare citat




#114 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2010 - 10:31 PM

Doamne ce brambureala .... parca suntem blestemati ,
Otilia , mi-ai facut o bucurie cu stirea de la B1tv,la cas , voi trimite prin posta ,oare nu merge si la somaj?
In acest moment Mircea Badea face "haz" de decl. pt. pfa

Aoleu , nu am inteles de ce ai spus ca faci decl si la sanatate ?? :wink:
Nu ramane cum a fost ,adica plata trimestriala c/m decl anticipata de impunere???



#115 killer

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 23 August 2010 - 10:35 PM

Vezi postareaPopu, la Aug 23 2010, 11:19 PM, a spus:

Cel mai probabil luna viitoare dupa ce merg sa-mi iau copia mea de la pensii o sa se clarifice lucrurile si o sa reduc suma asigurata de pe asigurare cu 31.3% la minim posibil.

Faza tare este ca in forma actuala a PROIECTULUI noii legi a pensiilor se prevede ca acest venit asigurat (cel din vechea declaratie la care platesti 31.3%) nu poate fi mai mic decat valoarea coeficientului de ierarhizare 1, utilizat în Legea salarizării unice. Aceasta valoare este dupa cum urmeaza:
a) 705 lei în anul 2010;
b) 765 lei în anul 2011;
c) 845 lei în anul 2012;
d) 935 lei în anul 2013;
e) 1015 lei în anul 2014;
f) 1100 lei în anul 2015

Vestea buna este ca si Legea salarizarii unice si proiectul de lege al pensiilor vor suferi modificari substantiale si sper sa nu se ajunga la astfel de contributii astronomice care se prefigureaza in cazul intrarii in vigoare a noii legi a pensiilor.



#116 A_taretare

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:

Postat 24 August 2010 - 02:18 AM

Astia merita sa fie stransi de gat.....Nici nu vreau sa ma gandesc ce va urma astazi.Auzi la ei.....nu-mi pot primi declaratiile.
A si inca ceva......ei inca isi mai iau prime si stimulente din amenzile si penalitatile pe care noi le platim

Aceasta postare a fost editata de A_taretare: 24 August 2010 - 02:18 AM




#117 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2010 - 07:21 AM

Vezi postareaDoina P, la Aug 23 2010, 11:31 PM, a spus:

Aoleu , nu am inteles de ce ai spus ca faci decl si la sanatate ?? :wink:
Nu ramane cum a fost ,adica plata trimestriala c/m decl anticipata de impunere???
eu vb de DDA-uri, am specificat in mesaje ca joi au zis ca nu platesc sanatate daca au si CIM, apoi au zis ca ba da, eu ieri seara am aflat ca totusi se plateste dupa ce deja anuntasem ca nu :lnr (1): , pe baza primei decl. a directorului exec. al CNAS.

este inadmisibil sa nu prelungeasca termenul cand nu au primit decl. pana ieri, pe motiv ca nu au program ca sa le inreg., ce naiba - ca a fost atata lume ca a spus asta :laugh:
o sa ne calcam in picioare numai pt a obtine informatii, daramite sa mai si depunem.



#118 catrina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:

Postat 24 August 2010 - 09:02 AM

De pe site ANOFM:

Contul in care se va vira contributia individuala de 0.5% urmeaza a fi afisat pe site-ul AMOFM Bucuresti


Declaratia aferenta lunii iulie 2010 se depune la sediul AMOFM Bucuresti, str. Spataru Preda, nr.12 sau se poate transmite prin posta cu confirmare de primire



#119 gasil

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 133 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov

Postat 24 August 2010 - 09:38 AM

La Brasov la casa de pensii nu s-au primit declaratii pentru PFA care au contract de asigurare . Au trimis vineri o adresa la Bucuresti ..unde ? nu se stia ,pentru a clarifica situatia celor care platesc 31.3% si ar trebui sa plateasca si 10,5% .Cota care reprezinta de fapt o treime din cea reala .Am primit in schimb un nr.de telefon pentru noi informatii ...pe la sfarsitul sapataminaii.Ce va spuneam mai inainte RABDARE ...



#120 gcip

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:

Postat 24 August 2010 - 09:46 AM

Confirm situatia descrisa de gasil si in Iasi.

Sunt asigurat pt suma de aproximativ 332 lei, la o contributie de 31,3% inseamna aporximativ 100 lei lunar.

In aceasta dimineata am mers la CAS Iasi, am explicat ca platesc deja 31.3% la un venit de 332 lei declarat si
ca as dori sa compltez noua declaratie.

Raspunsul a fost: Din moment ce NU se stie clar care din cele 2 forme se vor lua in calcul (31.3% pt venitul declarat sau 10.5% pt venitul net)
pot contribui in continuare pe baza vechiului contract pana la precizari ulterioare.


Mai confirma cineva aceasta situatie?






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL