#381
Postat 01 October 2010 - 08:36 PM
#382
Postat 11 October 2010 - 01:15 PM
#383
Postat 11 October 2010 - 02:33 PM
#384
Postat 11 October 2010 - 02:58 PM
nu-si permit sa plateasca mai mult... au valori mici.... si incasari mici.....
facturi de paine....de 35 lei fiecare....
ma rog....
500 e f ok, unii s-ar putea sa strambe din nas....
#385
Postat 11 October 2010 - 03:06 PM
mai, andreea, dar chiar esti prea de tot, ai deja 20% nivel de sanctiune pt ca postezi pe unde crezi tu de cuviinta, fara sa folosesti fct de cautare, ti-am spus-o in mod repetat, chiar crezi ca faci bine ignorand avertismentele unui moderator ??
de data asta iti suspend pe termen nelimitat dreptul de a posta !!
topic mutat si marcat pt unire.
later : topice unite !
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 11 October 2010 - 03:38 PM
#386
Postat 26 October 2010 - 12:26 PM
http://www.avocatnet.ro/content/articles/i...on-de-euro.html
#387
Postat 10 January 2011 - 05:27 PM
- tva lunar
- 1 angajat
Cifrele de mai jos sunt medii, in crestere rapida de la luna la luna:
- 150 facturi emise/lunar
- 10 facturi de intrare (externe) lunar
- extras bancar pe vreo 6-7 pagini.
In mare cam asta ar fi. Voi cat ati cere pt a face contabilitatea acestei firme , cu tot ce implica asta ?
#388
Postat 24 May 2011 - 04:28 PM
floris, la 28 May 2005 - 10:01 PM, a spus:
nu deschideti calculatorul decat de la 1mil. in sus ptr. firme cu cifra de afaceri mica.
si daca puteti evita, nu luati contabilitatea prietenilor.
am vazut prietenii de-o viata destramate. patronul si contabilul, asta este lucru stiut, gandesc diferit si au obiective diferite.
#389
Postat 26 June 2011 - 06:44 PM
Am fost chemata la un interviu in cadrul unei firme de contabilitate (autorizata CECCAR), pentru un post de Referent de specialitate financiar-contabilitate. Atributiile pot diferi, pornind de la îndosarierea și înregistrarea în contabilitate a documentelor justificative până la întocmirea situațiilor financiare anuale, calculul de impozite și taxe, acordarea de consultanță financiar-contabilă și fiscală.
Sarcinile de care m-as putea ocupa momentan ar fi indosariere, inregistrare in conta, calcul impozite si taxe, fara situatiile financiare anuale (inca nu ma aflu la acel nivel).
Care aveti mai multa experienta, nu stiti ce salar s-ar oferi pentru asta? In cazul in care sunt intrebata, cat sa cer? Va multumesc anticipat
Imi cer scuze daca am gresit sectiunea unde ar fi trebui sa pun subiectul.
#390
Postat 27 June 2011 - 08:59 AM
- care e raportul cerere-oferta la economisti in localitatea dv;
- care e situatia firmei la care va angajati (nivelul profitului);
- cat de zgarcit e patronul;
- cat de bine platesc clientii firmei de contabilitate, mai ales cei pe care-i prelucrati dv;
- cati clienti aveti de prelucrat dv si cat de multe documente aveti de inregistrat;
- daca lucrati sambata sau ore suplimentare;
- daca aveti cunostinte bune de contabilitate, fiscalitate, resurse umane;
- usurinta si viteza cu care lucrati la calculator;
Salariul ar putea varia intre 1000 si 1800 lei in prima luna de la angajare, cu posibilitati de marire ulterioara.
Aceasta postare a fost editata de nopris: 27 June 2011 - 09:09 AM
#391
Postat 28 June 2011 - 02:09 PM
#392
Postat 30 August 2011 - 03:13 PM
De o luna de zile m-am angajat la o institutie privata si am fost incadrata pe post de contabil cu 4 ore si un salar brut de 400 ron, desi am studii superioare am terminat facultate de stiinte economice ramura de contabilitate si informatica de gestiune. Daca va rog frumos ar putea sa imi raspunda cineva care ar trebuie sa fie salarul meu de incadrare? Este un salar bun ceea ce primesc?
#393
Postat 07 September 2011 - 11:42 PM
Am si eu o intrebare:
Cam cat ati cere pentru o firma care doreste certificat fiscal in vederea dizolvarii fara lichidare, certificat pentru care necesita depunerea declaratiilor pe 2009, 2010 si 2011:
decl 100 8 bucati
decl tva 8 buc
decl 101 2 buc (2009 si 2010)
decl 010 1 buc (iesirea salariatilor din sf ian 2009)
decl 394
bilanturi 6 buc =dec 08, iun 09, dec 09, iun 10, dec 10 plus bilant de lichidare.
As dori un pret minim...
Doar depunerea actelor, nu si obtinerea certificatului si fara semnatura firmei, doar administratorul semneaza/stampileaza.
Firma nu mai are activitate din feb 2009, la 31 ian a fost ultima zi de functionare a magazinului cu 6 salariati.
va multumesc!
#394
Postat 08 September 2011 - 10:34 AM
#395
Postat 08 September 2011 - 01:14 PM
ank-plus, la 07 September 2011 - 11:42 PM, a spus:
Am si eu o intrebare:
Cam cat ati cere pentru o firma care doreste certificat fiscal in vederea dizolvarii fara lichidare, certificat pentru care necesita depunerea declaratiilor pe 2009, 2010 si 2011:
decl 100 8 bucati
decl tva 8 buc
decl 101 2 buc (2009 si 2010)
decl 010 1 buc (iesirea salariatilor din sf ian 2009)
decl 394
bilanturi 6 buc =dec 08, iun 09, dec 09, iun 10, dec 10 plus bilant de lichidare.
As dori un pret minim...
Doar depunerea actelor, nu si obtinerea certificatului si fara semnatura firmei, doar administratorul semneaza/stampileaza.
Firma nu mai are activitate din feb 2009, la 31 ian a fost ultima zi de functionare a magazinului cu 6 salariati.
va multumesc!
E destul de mult de munca, tocmai am avut ceva asemanator eu am cerut 3000 de lei cu 1500 avans! Am incasat avansul si apoi am reusit sa mai primesc doar 800 de lei. Nu sunt sigur ca mai primesc si diferanta pt ca deja a trecut o luna de atunci! N-ar trebui date actele pana cand nu ne incasam toti banii!
#396
Postat 12 September 2011 - 12:02 PM
antoneladelia, la 30 August 2011 - 03:13 PM, a spus:
De o luna de zile m-am angajat la o institutie privata si am fost incadrata pe post de contabil cu 4 ore si un salar brut de 400 ron, desi am studii superioare am terminat facultate de stiinte economice ramura de contabilitate si informatica de gestiune. Daca va rog frumos ar putea sa imi raspunda cineva care ar trebuie sa fie salarul meu de incadrare? Este un salar bun ceea ce primesc?
Aceasta postare a fost editata de Dinu George: 12 September 2011 - 12:04 PM
#397
Postat 26 September 2011 - 09:07 AM
Care ar fi tariful lunar pentru un contract de prestari servicii - operare REVISAL de catre o PFA prestatoare de servicii? A incheiat cineva un astfel de contract? Va multumesc!
#399
Postat 26 September 2011 - 12:11 PM
#400
Postat 26 September 2011 - 12:44 PM
Citeaza
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi