Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 16

Salt la continut


NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile


427 replies to this topic

#301 Guest_conectarenet_*

  • Guests

Postat 31 January 2007 - 08:11 PM

firma de la care am inchiriat spatiul... face factura de chirie, fara tva, o singura pozitie... si o factura de utilitati... cu : energie electrica, salubritate... deci ar fi utila... oricum.. taie chitantele.. :) cat priveste portabilitatea.. pe u3.. va fac chitul? sa va trimit specificatiile pe mail? sau nu sunteti interesati?
p.s. .... vreau sa pun logo de firma.. se poate?

Aceasta postare a fost editata de Andreea`: 02 February 2007 - 10:15 AM




#302 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 31 January 2007 - 09:32 PM

A facut cineva decizia aceea cu proceduri pentru fact de la 01.01.2007? Poate o aveti ca model, ca tare mi-r fi de folos! Multumesc :lostit (13):




#303 TIZ

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 51 Postari:

Postat 31 January 2007 - 09:41 PM

ANTET

Decizie Administrator nr. 1/01.01.2007

Subsemnatul X, în calitate de administrator al societatii sus-numite si in conformitate cu legea 31/1990;

Avand in vedere prevederile OMFP 2226/28.12.2006

DECID

Art. 1 – Persoana desemnată conform Anexei 4, art. 1 al actului menționat mai sus devine X, în calitate de administrator, așa cum este identificat în preambulul deciziei.

Art. 2 – În conformitate cu numirea de la Art. 1 al prezentei, decid următoarele:
a) Facturile vor avea seria „X” și vor fi numerotate de la 00001 la 99999, secvențial, începând cu factura X 00001.
b) Chitanțele vor avea seria „Y” și vor fi numerotate de la 00001 la 99999, secvențial, începând cu chitanța Y 00001.


Semnat si stampilat. :)



#304 miha m

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 223 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov

Postat 01 February 2007 - 03:51 PM

Vezi postarealucis, la Jan 31 2007, 09:32 PM, a spus:

A facut cineva decizia aceea cu proceduri pentru fact de la 01.01.2007? Poate o aveti ca model, ca tare mi-r fi de folos! Multumesc :lostit (13):
Atasez aici un model de decizie si un model de procedura interna, pe care l-am adaptat si eu dupa ceea ce am vazut la altii. Te rog sa-mi spui pererea ta , daca e in regula sau mai trebuie ceva.

Fisiere atasate





#305 lucis

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 575 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:lucis

Postat 01 February 2007 - 04:10 PM

Vezi postareamiha m, la Feb 1 2007, 04:51 PM, a spus:

Vezi postarealucis, la Jan 31 2007, 09:32 PM, a spus:

A facut cineva decizia aceea cu proceduri pentru fact de la 01.01.2007? Poate o aveti ca model, ca tare mi-r fi de folos! Multumesc :lostit (13):
Atasez aici un model de decizie si un model de procedura interna, pe care l-am adaptat si eu dupa ceea ce am vazut la altii. Te rog sa-mi spui pererea ta , daca e in regula sau mai trebuie ceva.
Mersi mult pentru ajutor! :pullhair:



#306 addina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 398 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:literatura, psihologie si.... conta

Postat 01 February 2007 - 04:43 PM

am tot citit si rascitit acest subiect si tot nu mi-e clar un lucru: pentru facturile existente in stoc emit decizie sau nu? adica pe cele tiparite conform vechilor norme trebuie sa le renumerotez? sau sa dau decizie ca numerotarea incepe cu nr XXX care e pe prima fact emisa de firma in 2007?

multumesc anticipat pentru raspuns
bate si ti se va deschide... cere si ti se va da :)



#307 Guest_conectarenet_*

  • Guests

Postat 01 February 2007 - 07:41 PM

Vezi postareaaddina, la Feb 1 2007, 04:43 PM, a spus:

am tot citit si rascitit acest subiect si tot nu mi-e clar un lucru: pentru facturile existente in stoc emit decizie sau nu? adica pe cele tiparite conform vechilor norme trebuie sa le renumerotez? sau sa dau decizie ca numerotarea incepe cu nr XXX care e pe prima fact emisa de firma in 2007?

multumesc anticipat pentru raspuns
la acelea nu... sunt deja cu numerotare unica, si se folosesc ca atare, doar ca in loc de "R", scrii "RO"



#308 TIZ

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 51 Postari:

Postat 01 February 2007 - 09:58 PM

Vezi postareaNokia, la Feb 1 2007, 09:54 PM, a spus:

Parerea mea este ca in decizie trebuie trecute si numerele de facturi fiscale(vechi) si modul lor de alocare pe departamente.

Nu am de gând să interpretez prevederile privind facturile fiscale vechi ci pur și simplu aș dori să spun că cel mai simplu ar fi ca toți să-și anuleze facturile fiscale vechi existente pe stoc și să treacă la noul model, a.î. să nu aibă vreo persoană care face vreun control nici un motiv de comentarii stupide.



#309 bog153

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 01 February 2007 - 10:55 PM

salut,
am si eu o intrebare:
o firma poate emite facturi ctre o persoana fizica sau trebuie neaprat casa de marcat?
va multumesc mult !

Aceasta postare a fost editata de bog153: 01 February 2007 - 10:56 PM




#310 ocoleanuionut

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 318 Postari:

Postat 01 February 2007 - 11:00 PM

Vezi postareabog153, la Feb 1 2007, 10:55 PM, a spus:

salut,
am si eu o intrebare:
o firma poate emite facturi ctre o persoana fizica sau trebuie neaprat casa de marcat?
va multumesc mult !


ART. 1
(1) In sensul art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, denumita in continuare ordonanta de urgenta, prin agenti economici se intelege persoanele fizice si juridice, asociatiile familiale, precum si orice alte entitati care efectueaza cu plata, pe teritoriul Romaniei, inclusiv in punctele de control pentru trecerea frontierei de stat, livrari de bunuri cu amanuntul si/sau prestari de servicii direct catre populatie, cu exceptia institutiilor publice.
(2) Agentii economici care nu intra sub incidenta ordonantei de urgenta pot opta pentru utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale, in conditiile legii.
(3) Agentii economici care au obligatia utilizarii aparatelor de marcat electronice fiscale, precum si cei prevazuti la alin. (2) sunt denumiti in continuare utilizatori.
ART. 2
Utilizatorii au obligatia sa elibereze clientilor bonuri fiscale pentru toate bunurile livrate cu amanuntul si/sau serviciile prestate si, la solicitarea acestora, le vor elibera si factura fiscala, in conditiile prevazute de Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
ART. 3
(1) Bonurile fiscale se emit de catre utilizatori numai cu aparate de marcat electronice fiscale pentru care s-a obtinut avizul Comisiei de avizare a distribuitorilor si a aparatelor de marcat electronice fiscale prevazuta la art. 5 alin. (1) din ordonanta de urgenta, denumita in continuare comisie.
(2) Bonurile fiscale emise de casele de schimb valutar se semneaza si se stampileaza de emitent.
(3) In cazul in care in acelasi spatiu se efectueaza atat livrari de bunuri cu amanuntul sau prestari de servicii pentru care este obligatorie utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale, cat si livrari de bunuri cu amanuntul sau prestari de servicii pentru care nu exista aceasta obligatie, utilizatorii pot emite bon fiscal pentru toate bunurile livrate si/sau serviciile prestate.
ART. 4
In sensul ordonantei de urgenta, prin livrari de bunuri cu amanuntul si prestari de servicii direct catre populatie se intelege acele activitati desfasurate cu caracter permanent. Nu intra in aceasta categorie eventualele livrari de bunuri si prestari de servicii direct catre persoane fizice efectuate intamplator de catre agentii economici, altii decat comerciantii cu amanuntul.
ART. 5
(1) Distribuitorul autorizat de aparate de marcat electronice fiscale este agentul economic pe numele caruia a fost eliberat avizul privind distribuirea si utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale.
(2) Distribuitorul autorizat are libertatea de a include in reteaua sa de distributie si/sau service orice agenti economici care indeplinesc conditiile prevazute de ordonanta de urgenta si de prezentele norme metodologice, denumiti in continuare unitati acreditate.

ocoleanui



#311 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 01 February 2007 - 11:05 PM

Vezi postareabog153, la Feb 1 2007, 10:55 PM, a spus:

salut,
am si eu o intrebare:
o firma poate emite facturi ctre o persoana fizica sau trebuie neaprat casa de marcat?
va multumesc mult !
intrucat intrebarea ta e mult prea generala, am atasat ordonanta cu casele de marcat si normele de aplicare. citeste si tu si vezi unde te incadrezi

Aceasta postare a fost editata de robertantal: 01 February 2007 - 11:07 PM

Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#312 Andreea`

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1952 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 04 February 2007 - 04:11 PM

toate discutiile despre programul gratuit de facturare se vor purta AICI

toate reclamatiile privind mutarea/disparitia posturile se vor face AICI

toate posturile offtopic vor fi sterse cfm regulamentului fara nici un preaviz



#313 emaharangus

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 91 Postari:
  • Gender:Female

Postat 05 February 2007 - 03:43 PM

de ce nu treceti in procedura doar numarul de la care se emite prima factura pe 2007. Nu cred ca poti sa stii cate facturi emiti intr-un an. Eu inteleg din ordin.
ANEXA 4*)

Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.

Norme privind regimul intern de numerotare a facturii

1. Persoanele care răspund de organizarea și conducerea contabilității vor desemna, prin decizie internă scrisă, o persoană sau mai multe, după caz, care să aibă atribuții privind alocarea și gestionarea numerelor aferente facturilor emise de societate.
2. Factura va avea un număr de ordine, în baza uneia sau mai multor serii, număr ce trebuie să fie secvențial, stabilit de societate, astfel încât să se asigure necesarul în funcție de numărul de facturi emis.
Anual, se stabilește numărul de la care se va emite prima factură.
În alocarea numerelor se va ține cont de structura organizatorică, respectiv gestiuni, puncte de lucru, sucursale etc.
3. Persoanele prevăzute la art. 1 din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, vor emite proceduri proprii de stabilire și/sau alocare de numere prin care se va menționa, pentru fiecare exercițiu financiar, care este numărul de la care se emite prima factură.

imi scapa mie ceva?



#314 Dumi007

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 07 February 2007 - 08:15 PM

Vezi postareaSeptimiu, la Jan 28 2007, 01:25 AM, a spus:

Vezi postareaIaro, la Jan 27 2007, 07:51 PM, a spus:

Vezi postareaDumi007, la Jan 26 2007, 09:02 PM, a spus:

Stie cineva ce inseamna "numar secvential"?
adica sa poata fi identificat in baza uneia sau mai multor serii, sa fie unic la nivelul societatii si bineinteles sa fie in ordine crescatoare, fara a se sari peste vreun numar (ex: 0001, 0002, 0003, 0004,....).
secvential nu inseamna neaparat consecutiv
O fi succesiv in interiorul secventei...Vorba e ce-o fi "secventa"????



#315 Dexter11

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 46 Postari:

Postat 08 February 2007 - 10:07 PM

Buna seara! Am inteles ca cei scutiti de TVA pe plafonul de 35.000 euro(art. 152 cod fiscal) trebuie sa aiba acelasi sablon de factura ca si ceilalti, respectiv cu rubrica de tva. Art. 155 cod fiscal spune :
n) indicarea, în funcție de cotele taxei, a taxei colectate și a sumei totale a taxei colectate, exprimate în lei, sau a următoarelor mențiuni: 1. în cazul în care nu se datorează taxa, o mențiune referitoare la prevederile aplicabile din acest titlu sau din Directiva a 6-a, ori mențiunile "scutit cu drept de deducere", "scutit fără drept de deducere", "neimpozabilă în România", sau, după caz, "neinclus în baza de impozitare";
Deci, daca la rubrica de TVA treci textul "scutit conform art. 152 cod fiscal" e ok? a avut cineva situatia asta?



#316 LiliNeagoe

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 52 Postari:

Postat 09 February 2007 - 12:56 PM

Buna tuturor. Ma tot bate la cap directorul unde lucrez eu cu declararea facturilor la Administratia Financiara. Din cate am citit eu, am inteles ca se depun semestrial si in format electronic, adica urmeaza sa se faca un program in care sa completam datele privitoare la facturi. Am inteles eu bine oare? Si mai am o intrebare: pot sa ma duc cu seria pentru facturi data de mine la firma care mi-a facut facturi pana acum si sa-mi faca in contiunuare? Va multumesc!



#317 stanciu ana simona

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 90 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:contabilitate

Postat 09 February 2007 - 01:31 PM

Dupa terminarea stocurilor de facturi ce trebuie sa facem ? Imi cer scuze, dar nu am citit toate raspunsurile dumneavoastra.



#318 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 09 February 2007 - 02:24 PM

Tocmai asta e ideea sa le citesti...altfel ne apucam sa postam acelasi raspuns de cate ori vine cineva "grabit" ca tine ?
Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#319 sanclaudiu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 134 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Motru-GORJ

Postat 11 February 2007 - 10:52 PM

Are cineva in format excel!!! model de factura si chitanta?
"Gandirea nu costa nimic."



#320 edbica

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 16 February 2007 - 11:41 AM

Vezi postareasanclaudiu, la Feb 11 2007, 08:52 PM, a spus:

Are cineva in format excel!!! model de factura si chitanta?

un fel de factura






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL