(ordinul 52/2012)
Situatii financiare anuale la 31.12.2011
#21
Postat 17 February 2012 - 04:09 PM
(ordinul 52/2012)
#22
Postat 17 February 2012 - 08:40 PM
- se scaneaza tot PDF-ul cu semnaturile si stampilele, impreuna cu celelalte documente obligatorii semnate si stampilate; acestea reprezinta documentele cerute de lege scanate alb-negru cuprinse in extensia.zip
- se arhiveaza- obligator cu extensia .zip, in limita a 10 MB a fisierului PDF+fisierul.zip
In cazul in care exista o semnatura electronica pentru societatea respectiva - administrator, expert contabil sau alta persoana care s-a autorizat cu formularul 150 se transmite on line, in caz contrar se salveaza PDF-ul validat – adica cu fisierul.xml si cu fisierul .zip atasate - pe CD, se listeaza, se semneaza, se stampileaza si se depun la registratura sau prin posta- cu valoare declarata.
#23
Postat 19 February 2012 - 12:48 PM
am tot cautat in aceasta dimineata informatii despre termenul de depunere bilant 2011 pt fundatii si nu am gasit nimic..stie careva care este termenul pt anul acesta?
Va multumesc frumos!
#24
Postat 19 February 2012 - 01:04 PM
3.1. Termenele pentru depunerea situatiilor financiare anuale si a situatiilor financiare anuale simplificate la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice sunt urmatoarele:
a) pentru societatile comerciale, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, 150 de zile de la incheierea exercitiului financiar;
b) pentru celelalte persoane prevazute la art. 1 din Legea nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, 120 de zile de la incheierea exercitiului financiar.Subunitatile din Romania care apartin unor persoane juridice cu sediul sau domiciliul in strainatate, cu exceptia subunitatilor deschise in Romania de societati rezidente in state apartinand Spatiului Economic European, depun situatii financiare anuale incheiate la 31 decembrie la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice in termen de 150 de zile de la incheierea exercitiului financiar.
#25
Postat 19 February 2012 - 01:23 PM
#26
Postat 20 February 2012 - 10:22 AM
O zi buna
#27
Postat 20 February 2012 - 10:37 AM
Care lege? Eu am atasat balanta, dar nu am atasat CUI-ul. Cateva posturi mai sus se discuta ca trebuie sa atasezi chiar formularul de bilant scanat.
Lucru care nu se poate face, pentru ca inainte de validare si semnare electronica, trebuie sa atasezi fisierul zip cu toate anexele. Adica anexele trebuie sa cuprinda bilantul semnat, pe care tu esti in curs sa-l semnezi. E o bucla ilogica.
Aceasta postare a fost editata de kmkz: 20 February 2012 - 10:43 AM
#28
Postat 20 February 2012 - 11:11 AM
Insa am obs ca cineva mai sus spunea de Registrul Comertului... Stiam ca nu se mai depune si acolo! ???
#29
Postat 20 February 2012 - 11:36 AM
poate explicatiile date de insasi stapanire...mai aduc lumina.
#30
Postat 20 February 2012 - 12:23 PM
Tzica, la 20 February 2012 - 11:36 AM, a spus:
poate explicatiile date de insasi stapanire...mai aduc lumina.
doar ceea ce arhivam in .zip , acele documte cerute de lege exemplificate in linkul de mai sus de la anaf.ro, le semnam si stampilam "in mod clasic" pe urma le scanam, arhivam si atasam
#31
Postat 20 February 2012 - 02:24 PM
cosmin0304, la 13 February 2012 - 12:48 PM, a spus:
acum alta intrebare : conteaza ce extensie au documentele scanate ? pot fi pdf sau jpeg sau alta extensie care imi place mie :) ??
raspuns de la Admin.Portal@mfinante.ro :::: .pdf
#32
Postat 20 February 2012 - 02:57 PM
#33
Postat 20 February 2012 - 04:13 PM
Probabil ca voi scana si eu balanta .
#34
Postat 20 February 2012 - 07:50 PM
#35
Postat 21 February 2012 - 08:37 AM
Va multumesc !
#36
Postat 21 February 2012 - 04:17 PM
kmkz, la 20 February 2012 - 07:50 PM, a spus:
Cel mai bine vorbiti la administratie, poate cu o cerere sa vi-l schimbe cu cel corect...parerea mea
#37
Postat 21 February 2012 - 06:18 PM
Am vorbit la administratie si mi-au zis sa mai trimit electronic inca o data bilantul. Am primit o noua recipisa, etc., etc.
#38
Postat 21 February 2012 - 10:21 PM
kmkz, la 21 February 2012 - 06:18 PM, a spus:
322. Situatiile financiare anuale sunt supuse aprobarii adunarii generale a actionarilor sau asociatilor, potrivit legislatiei in vigoare, pe baza raportului administratorilor pentru exercitiul financiar in cauza si a raportului de audit semnat de persoana responsabila sau a raportului cenzorilor, dupa caz.
#39
Postat 23 February 2012 - 01:16 PM
cosmin0304, la 20 February 2012 - 12:23 PM, a spus:
Tzica, la 20 February 2012 - 11:36 AM, a spus:
poate explicatiile date de insasi stapanire...mai aduc lumina.
doar ceea ce arhivam in .zip , acele documte cerute de lege exemplificate in linkul de mai sus de la anaf.ro, le semnam si stampilam
Lg. 82/1991 – a contabilitatii
(10) Situatiile financiare anuale si raportarile contabile se semneaza de catre directorul economic, contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie.
(13) Situatiile financiare anuale si raportarile contabile se semneaza si de catre administratorul sau persoana care are obligatia gestionarii entitatii.
ART. 35
(1) Situatiile financiare anuale si, dupa caz, situatiile financiare anuale consolidate se depun la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Ordinul 52/16.01.2012 privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor anuale la unitatile teritoriale ale MFP
II. Cerinte privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie
2.10.
(1) Situatiile financiare anuale incheiate la 31 decembrie se semneaza de persoanele abilitate potrivit legii.
(2) Situatiile financiare anuale se semneaza si de catre administratorul sau persoana care are obligatia gestionarii entitatii
In legatura cu semnarea Situatiilor financiare anuale si depunerea acestora semnate, MFP ar trebui sa aduca lamuriri suplimentare.
#40
Postat 24 February 2012 - 01:19 PM
A mai avut cineva aceasta problema?
E posibil sa dureze ceva timp pina avem inregistrarea la ei si validarea, ca la depunerea declaratiilor nu am avut nicio problema ?!
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi