Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Situatii financiare anuale la 31.12.2011 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


Situatii financiare anuale la 31.12.2011

bilant 2011 note contabile bilant 2011
82 replies to this topic

#41 elit

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 24 February 2012 - 02:43 PM

Daca nu am depus d100 in ianuarie in ideea ca inchid exercitiul in 25.02.2012 acum declar 101 pana in 25.03.2012. Trebuie sa depun bilantul la 27.02.2012 ?



#42 cosmin0304

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male

Postat 24 February 2012 - 02:56 PM

Vezi postareaelit, la 24 February 2012 - 02:43 PM, a spus:

Daca nu am depus d100 in ianuarie in ideea ca inchid exercitiul in 25.02.2012 acum declar 101 pana in 25.03.2012. Trebuie sa depun bilantul la 27.02.2012 ?

de ce incurcati merele cu perele ?
d101 = declaratie fiscala -- cu termenele ei si toate problemele ei
situatiile financiare anuale(bilant) = contabilitate -- cu reglementari si termene proprii

Vezi postarealiana08, la 24 February 2012 - 01:19 PM, a spus:

Referitor la un bilant depus la Administratia Financiara : dupa ce a fost preluat la ghiseu, cu toate documentele care trebuiau anexate, am primit numar de inregistrare, bineinteles, dar mi-au spus ca acel numar trebuie verificat pe e-guvernare, abia de acolo mi se va comunica daca este valid sau nu, numarul de la finante nu inseamna ca este valid.Si ca sa fie treaba-treaba, la verificarea pe site primesc mesaj ca nu exista asa nr. de inregistrare depus pentru codul fiscal X !
A mai avut cineva aceasta problema?
E posibil sa dureze ceva timp pina avem inregistrarea la ei si validarea, ca la depunerea declaratiilor nu am avut nicio problema ?!
incarcarea fisierelor depuse la ghiseu se face la sfirsitul programului de lucru
deci spre seara sau maine vei avea mult ravnita recipisa




#43 elit

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 24 February 2012 - 03:10 PM

cosmin0304
Multumesc petru raspuns. Asa am zis si eu, dar cineva m-a contrazis asa tare ca am zis sa mai cer si alte pareri , in loc de bilant ma duc sa fac o salata de fructe :biggrin: ma pricep mai bine .



#44 liana08

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:sibiu

Postat 24 February 2012 - 03:33 PM

Multumesc, intre timp a aparut si m-am linistit !



#45 HANDA76

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 261 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 24 February 2012 - 04:28 PM

unde anume pe e-guvernare se verifica numarul bilantului?
Eu acum am aflat de lucrul acesta, si am depus in 6 februarie
ma poate indruma cineva
pe e-guvernare inca nu am gasit unde,

Multumesc



#46 JustJohnDoe

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 42 Postari:
  • Gender:Male

Postat 24 February 2012 - 05:27 PM

Vezi postareaHANDA76, la 24 February 2012 - 04:28 PM, a spus:

unde anume pe e-guvernare se verifica numarul bilantului?
Eu acum am aflat de lucrul acesta, si am depus in 6 februarie
ma poate indruma cineva
pe e-guvernare inca nu am gasit unde,

Multumesc

Unde se verifica si D112: http://www.anaf.ro/StareD112/



#47 HANDA76

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 261 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 27 February 2012 - 09:24 AM

Da, acolo stiam si eu, insa imi apare mesajul ca nr nu exista.. Oare o avea probleme fisierul meu? Cand am depus bilantul, mi-a trantit dosarul intr-un teanc, si tare mi-e ca trebuie sa mai bat un drum pana la AF...



#48 liana08

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:sibiu

Postat 27 February 2012 - 10:25 AM

Verificarea se face pe sectiunea " Declaratii depuse la ghiseu", oricum apare cu intarziere.



#49 bujuu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 27 February 2012 - 09:05 PM

o scurta intrebare mai de incepator dar vreau sa imi clarifice o chestie ...mentionez nu am nici un soft care sa imi genereze bilantul:
Pentru elementul de bilant
PROFITUL SAU PIERDEREA EXERCITIULUI FINANCIAR
(ct. 121) : se trece profitul brut obtinut sau net in decursul anului ?



#50 george_v

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:

Postat 29 February 2012 - 10:37 AM

E de rasul curcilor bilantul asta pe stil corporatist.
Consiliul de administratie va face, va drege.....
De la legea 31 se impute problema; SRL urile noastre, sute de mii dintre ele trebuie sa fie asociatii (familiale sau asocieri de persoane fizice supuse impozitului pe venit)
Bilantul e defapt o declaratie informativa, e caduc pentru firmulite cu cifra de afaceri si valoare adaugata care acopera echivalentul a cateva salarii (pragul de 35000 euro cifra de afaceri la comert inseamna de fapt ca valoare adaugata...un salariu mediu pe economie anual)

La modul practic:
- pe pdf tb sa apara 3 persoane: administratorul, contabilul si imputernicitul cu semnatura electronica(acesta poate sa fie orice cetatean roman, nimeni nu zice ce functie sa aiba el)
- e ceata, precis vor scoate o circulara:
-trebuie sa existe dosarul cu toate anexele pe hartie, cu stampile si semnaturi cu pixul?
-daca da, rezulta ca dosarul tb pozat/scanat? cine verifica ca sunt toate piesele la dosar? care sunt aceste piese?
- daca bilantul e doar in format electronic(pdf inteligent) , de ce trebuie anexele sa existe pe hartie?
Domnilor, din punctul de vedere al sutelor de mii de srl uri, bilantul e o DECLARATIE INFORMATIVA - Nu exista nici o persoana interesata care sa faca/sa solicite note explicative si alte balarii in interiorul firmelor.



#51 Silvia5

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 46 Postari:

Postat 09 March 2012 - 02:31 PM

buna ziua
(daca va ajuta cu ceva )
tocmai am depus bilantul in format electronic si am procedat astfel :
am scanat notele contabile ,rapoartele ,balanta ,declaratia (am uitat sa pun procesul verbal si cui)dar la dosar le am
le-am atasat in zip
in momentul cand iese bilantul cu rindurile goale cere pe rind ,xml si atasamentul pe care le incarcam
se da validare si semnare elctronica
va rezulta in folderul c un bilant (bila 2011semnat )
sub acest format se transmite electronic
si se scoate recipisa imediat dupa ce sa transmis
aveti grija sa nu depasasca 10MG
sper sa va fie cu folos



#52 Silvia5

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 46 Postari:

Postat 09 March 2012 - 02:36 PM

si inca ceva
se semneaza si se stampileaza numai notele contabile ,rapoartele ,declaratia deci numai ce se scaneaza ,bilantul se transmite numai cu semnatura electronica
va doresc sa aveti o zi buna



#53 milan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:
  • Location:salaj

Postat 13 March 2012 - 04:06 PM

A depus cineva o raportare anuala pentru firma in lichidare? Nu reusesc sa ma lamuresc daca se depun si note explicative si restul documentelor ce se arhiveaza. Ar trebui adaptate oricum la faptul ca firma e in faliment, nimic nu e normal in activitatea acesteia. Din anexa 2 pct 2.8 instructiuni de completare din celebra OG 52 reiese ca daca depun online se cere numai fisierul PDF avand atasat un fisier xml, nimic despre zip.



#54 torazah

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 16 March 2012 - 01:45 PM

Vezi postareamilan, la 13 March 2012 - 04:06 PM, a spus:

A depus cineva o raportare anuala pentru firma in lichidare? Nu reusesc sa ma lamuresc daca se depun si note explicative si restul documentelor ce se arhiveaza. Ar trebui adaptate oricum la faptul ca firma e in faliment, nimic nu e normal in activitatea acesteia. Din anexa 2 pct 2.8 instructiuni de completare din celebra OG 52 reiese ca daca depun online se cere numai fisierul PDF avand atasat un fisier xml, nimic despre zip.
Din explicatia de mai jos gasita pe site-ul ANAF la sectiunea de descarcare a formularului S1004 rezulta ca se poate face doar o nota cu explicatii despre situatia societatii, care se poate scana si atasa, fara a se mentiona si notele.


Site-ul ANAF –descarcare situatii financiare:
“Cerinţa privind raportarea contabilă anuală se referă la societăţile comerciale aflate în lichidare, fără a face o distincţie în funcţie de stadiul operaţiunilor. Formularele prevăzute de sistemul de raportare sunt completate cu informaţii disponibile, atât pentru perioada curentă cât şi pentru perioada precedentă. Pentru explicitarea informaţiilor cuprinse în raportare, persoanele responsabile cu întocmirea şi depunerea raportării pot depune, împreună cu raportarea contabilă şi o declaraţie (notă) în care să se precizeze informaţii suplimentare privind situaţia societăţii comerciale. Formatul electronic al raportărilor anuale, generat prin programul de asistenţă, poate fi însoţit de această declaraţie (notă) scanată alb-negru, lizibil şi salvată într-un fişierul cu extensia zip, după caz.”

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 08 May 2012 - 08:22 PM
modificat marime font




#55 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 17 March 2012 - 12:09 AM

Torazah, fara suparare, incearca sa scrii cu caractere mai mari, parca as citi un contract de credit bancar :blink: .

Dana




#56 torazah

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 19 March 2012 - 11:35 AM

Vezi postareaDana42, la 17 March 2012 - 12:09 AM, a spus:

Torazah, fara suparare, incearca sa scrii cu caractere mai mari, parca as citi un contract de credit bancar :blink: .

Imi cer scuze! Aveti dreptate! Am dat copiere si nu mi-am dat seama ca o sa apara asa.



#57 lili.ana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 29 March 2012 - 12:46 PM

Buna ziua.
Va rog mult sa ma ajutati cu urmatoarea problema: firma la care lucrez este in insolventa. As dori sa stiu ce bilant trebuie sa depun. Ma incadrez la firmele aflate in lichidare care trebuie sa depuna raportarea anuala la 90 de zile de la incheierea anului calendaristic sau depun bilantul normal.
Va rog mult un raspuns urgent daca se poate.
Multumesc.



#58 fboji

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1114 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2012 - 12:57 PM

Vezi postareageorge_v, la 29 February 2012 - 10:37 AM, a spus:

La modul practic:
- pe pdf tb sa apara 3 persoane: administratorul, contabilul si imputernicitul cu semnatura electronica(acesta poate sa fie orice cetatean roman, nimeni nu zice ce functie sa aiba el)

Aici nu-mi este nici mie clar :blink:
La noi administratorul nu are semnatura electronica. Nici contabilul. Doar directorul executiv.
Deci nu putem trimite on-line ? Pentru ca pe situatiile financiare apar doar numele administratorului si numele celui care le-a intocmit.
Daca ti se pare simplu ce ai de facut... inseamna ca nu cunosti toate amanuntele Imagine postata



#59 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 31 March 2012 - 03:41 PM

-se poate sa le trimiteti dar trebuiesc semnate electronic si transmise de catre directorul executiv
-eu am scanat si prima pagina de la bilant cu semnatura administratorului si a expertului si am introdus-o in zipul atasat
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#60 mutual

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 302 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:XBOX 360 ONE, TRAVELLING

Postat 01 April 2012 - 03:29 PM

Vezi postareafboji, la 30 March 2012 - 12:57 PM, a spus:

Vezi postareageorge_v, la 29 February 2012 - 10:37 AM, a spus:

La modul practic:
- pe pdf tb sa apara 3 persoane: administratorul, contabilul si imputernicitul cu semnatura electronica(acesta poate sa fie orice cetatean roman, nimeni nu zice ce functie sa aiba el)

Aici nu-mi este nici mie clar :blink:
La noi administratorul nu are semnatura electronica. Nici contabilul. Doar directorul executiv.
Deci nu putem trimite on-line ? Pentru ca pe situatiile financiare apar doar numele administratorului si numele celui care le-a intocmit.

Semnatura electronica reprezinta doar o imputernicire de expediere online a declaratiilor fiscale si a situatiilor financiare, nu are legatura directa cu raspunderea privind completarea acestora. Se intampla doar ca o mare parte din aceste transmisii electronice sa fie semnate digital de contabil, iar semnatura digitala atesta ca cea/cel care a depus online o declaratie sau un alt formular este persoana acceptata de anaf sa le transmita.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL