Atentie-nici macar nu predase actele (fact, chitante, etc) lunilor ianuarie si febbruarie 2006 catre patron.
Greseala mea-trebuia sa verific in detaliu actele si sa realizez ca:
balantele nu aveau continuitate din luna in luna-cont de banca nici nu exista pe 2006-cont de venituri nu exista in ianuarie 2006-ct 401 era pe debit; TVA-declarat la trimestru numai pe 0 de la infiintarea firmei (adica nici o suma pe decont de sus pana jos:4426-0;4427-0;4423-0), iar in balanta la martie 2006 - neinchis nici tva nici cheltuieli si venituri cu 121.
Ce sa va mai apun am descoperit lucrind actele ca din mai 2005-toate actele erau gresite total-alte exemple:
statele de salarii nu erau scazute prin casa-la unele luni nu exista registru de casa-la decembrie erau doua balante diferite: una era cea dupa care lucrase bilantul-cealalta era cea de la care se facea pornirea pentru 2006-pierderea lasata in 121-nerepartizata la sf an in 117-
Am tot discutat cu ei si am incercat sa le explic despre ce e vorba-aveau declaratii nedepuse cu lunile cam peste tot-i-am tot rugat sa gaseasc o posibilitate de arecupera actele Ian-feb 2006 de la contabila-nu au reusit-iar acum inainte de bilant cand am insistat mai mult ca trebuie sa o gaseasca neaparat, sa corecteze greselile-si sa returneze acele actecare lipseau----au gasit-o in mod miraculos si le-a promis ca le reface toate actele si face si bilantul-ca sa nu mai taraganez treaba cu bilantul -am acceptat-le-am returnat actele-si acum se pare ca eu sunt vinovata pentru ca-asa cum reiesea din situatiile (balante-ian-mai, jurnale vz-cump martie-mai-pt ca ina-feb nici nu aveau nici macar jurnale) facute de ea in ian-mai era TVA de plata scazut tva de recuperat pe iunie iesea ca aveau de plata vreo 1600 ron-am depus decontul asa-iar acum sa aflu ca, de fapt in situatiile din computerul ei aparea ca aveau de recuperat tva, si nu de plata.-Iar eu par a fi vinovata pentru ca "i-am scos datori catre stat".
Vreau sa-mi spuneti ce parere aveti despre o astfel de situatie. Si va mai rog ceva:[color="#FF6666"] ea introdusese vopsele si alte materiale pentru coafor in ct 301-dar scria in dreptul lui in balanta-materiale consumabile; si la ct 302 scria materiale de inventar. Eu am trecut soldul din 301 in 302-considerind ca sunt materiale consumabile, nu materii prime; si soldul ct 302-303 pt cele de inventar. Am gresit la acest lucru?-Asta mi se reproseaza acum (ei spunind ca a verificat actele un expert contabil)-eu insa cred ca ea le-a spus asa ceva-pentru ca am predat actele pe 02.08 si azi suntem in 04.08. El de la mine a plecat la ea ca sa refaca actele-si azi imi spune ca au fost verificate de expert si am gresit si eula aceste conturi.
Singurul lucru care ma deranjeaza este ca nu au spus niciodata sa le refac toate actele din urma-si acum imi spun ca o contabila adevarata asa ar fi facut- si de asemenea ma deranjeaza faptul ca imi spun ca am gresit, ei care nu au habar de contabilitate-pentru ca asa le-a spus cineva.
Ce parere aveti?