maria_23, la Nov 11 2006, 11:55 AM, a spus:
Buna,
am o mica problema si nu am gasit raspuns pe forum;sper ca ma veti putea ajuta.
O societate comerciala are 26 de angajati ,la sediul social isi desfasoara activitatea un singur angajat si se tine contabilitatea. Ceilalti 25 de angajati isi desfasoara activitatea in alta localitatea din acelasi judet. Cei de la finante au zis ca trebuie depusa decl 010 pt infiintarea unui punct de lucru . Problemele mele :
1. se poate tine contabilitatea doar la sediul central(inclusiv reg de casa-toate facturile se vor face pe sediul central)?
2. pt. angajatul de la sediul central in decl 100 trec si impozitul pe salar al acestuia?
Cu aceasta problema ma confrunt si eu.Am facut adresa la finante raspuns:
se depune la finante declaratia cu punct de lucru, se depune doar declaratia 100 cu impozitul pe salarii si se plateste atat in rest totul se inregistreaza la sediu.
iti trebuie registrul unic de control.
in declaratia de sediu central nu se trece ce ai trecut in puncul de lucru
trebuie sa faci registrul de casa la punctul de lucru obligatoriu
zara, la Nov 14 2006, 12:08 AM, a spus:
Totusi eu cred ca la punctul de lucru trebuie tinut registrul de casa atat timp cat exista incasari si plati . Din tot ce am citit pe forumuri ( si credeti-ma, am cautat de am innebunit) ar mai trebui si receptii, registrul jurnal de vanzari si cumparari, dar nu am gasit o baza legala pentru ele (in afara de registru de casa). Poate ne poate lamuri cineva.
daca facturile iti vin la punctul de lucru trebuie facute nir acolo si transmise la sediul social obligatoriu
registrul de vanzari si cumparari la sediu