Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
punct de lucru (sediu secundar) - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

punct de lucru (sediu secundar)

societate comerciala comert extern
144 replies to this topic

#1 maria_23

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Location:Alba Iulia

Postat 11 November 2006 - 11:55 AM

Buna,

am o mica problema si nu am gasit raspuns pe forum;sper ca ma veti putea ajuta.
O societate comerciala are 26 de angajati ,la sediul social isi desfasoara activitatea un singur angajat si se tine contabilitatea. Ceilalti 25 de angajati isi desfasoara activitatea in alta localitatea din acelasi judet. Cei de la finante au zis ca trebuie depusa decl 010 pt infiintarea unui punct de lucru . Problemele mele :

1. se poate tine contabilitatea doar la sediul central(inclusiv reg de casa-toate facturile se vor face pe sediul central)?
2. pt. angajatul de la sediul central in decl 100 trec si impozitul pe salar al acestuia?



#2 roninblue

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:

Postat 13 November 2006 - 04:29 PM

Si eu sunt curios sa aflu daca ne poate ajuta cineva cu aceiasi problema, adica trebuie tinuta contabilitatea la punctul de lucru din alt judet sau la sediul social? De asemenea, depinde de numarul de angajati de la punctul de lucru respectiv?




#3 Daiana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 303 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 13 November 2006 - 04:36 PM

Se poate tine contabilitatea la sediu. Pentru punctul de lucru ai obligatia sa il declari la registrul comertului, sa intocmesti declaratia 010 si sa platesti la punctul de lucru impozitul pe salarii aferent angajatilor de acolo. La sediu declari doar impozitul pe salariu al angajatului de aici. Toate celelalte contributii se declara la sediul social.



#4 Cris Raicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 420 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:Multe si marunte.

Postat 13 November 2006 - 04:41 PM

Declari punctul de lucru la administratia respectiva iar daca ai peste 5 angajati obtii si un nou cod fiscal, aferent acelui punct de lucru pe care il folosesti cand platesti impozitul pe salarii.
"Spitalul judetean a fost dotat cu un aparat de reanimare dupa ultimul strigat (Monitorul de Cluj)"



#5 zara

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 14 November 2006 - 12:08 AM

Totusi eu cred ca la punctul de lucru trebuie tinut registrul de casa atat timp cat exista incasari si plati . Din tot ce am citit pe forumuri ( si credeti-ma, am cautat de am innebunit) ar mai trebui si receptii, registrul jurnal de vanzari si cumparari, dar nu am gasit o baza legala pentru ele (in afara de registru de casa). Poate ne poate lamuri cineva.



#6 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 14 November 2006 - 12:45 AM

[quote name='Daiana' date='Nov 13 2006, 06:36 PM' post='107278']
De acord cu tine dpdv al impozitului pe venitul din salarii si contrib.aferente salariilor,dar in rest sa nu te superi ca te contrazic.
Da,se tine contabilitatea la sediul central.Dar contabilitatea primara trebuie tinuta la pct.de lucru. Daca este cumva un magazin(ceea ce nu stim) si are relatie directa cu publicul consumator,este obligatoriu sa se intocmeasca receptii pt. intrarea marfurilor(sosite cu aviz,presupun,de la sediul central). Trebuie sa aiba reg.de casa unde sa evidentieze incasarile si platile,pt.ca,stiti si voi,un control asa incepe,cu reg.de casa si compararea soldului cu numerarul existent. Poate exagerez,dar eu i-am pus pe cei de la pct.de lucru(mai multe) sa intocmeasca si jurnale de vanzari si cumparari,care se centralizeaza la sediu.
Si OBLIGATORIU,cite puncte de lucru ai,este nevoie neaparat de reg.unic de control la fiecare,in afara celui de la sediul central.



#7 Daiana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 303 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 14 November 2006 - 10:40 AM

Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste registrul unic de control si a registrului de casa, daca este cazul!
In functie de natura activitatii poate sau nu sa tina registru de casa. Oricum cred ca mai "ortodox" este sa tina, sa nu aiba neplaceri ulterior.



#8 roninblue

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:

Postat 14 November 2006 - 11:47 AM

Eu nu o sa am nici un angajat la punctul de lucru (din alta localitate) in cauza, vroiam doar sa il folosesc ca depozit pentru diverse stocuri de produse pe care le voi intermedia, depozita (nu vor fi produse de firma noastra direct) ... (pt. ca la sediul social e cam greu sa obtin avizele respective pt CAEN necesare).

In acest caz in afara inregistrarii acestui punct de lucru mai trebuie sa tin contabilitate sau vreun jurnal pentru acesta?



#9 Cris Raicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 420 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:Multe si marunte.

Postat 14 November 2006 - 03:22 PM

Daca este doar depozit trebuie sa intocmesti actele specifice de "miscare" a produselor:
*intrarea pe baza de factura / aviz de expeditie si NIR
* iesirea pe baza de factura / AVIZ
* Fise de magazie ( format electronic sau scrise)
"Spitalul judetean a fost dotat cu un aparat de reanimare dupa ultimul strigat (Monitorul de Cluj)"



#10 roninblue

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:

Postat 14 November 2006 - 03:55 PM

Multumesc :biggrin: ,

Inca un mica lamurire pentru cine ne poate ajuta:

si contabilitatea stocurilor, furnizorilor, facturilor in cauza... o pot tine la sediul social?

Mai exact: vrem sa publicam in Romania o revista straina, insa nu putem face punct de lucru ca editura sau inmagazinare stocuri, la sediul social (deasemenea probleme cu avizele pt CAEN). Editare, productia si distributia se va face de furnizori externi.

Si atunci ne-am gandit sa deschidem un punct de lucru (fara salariati) in alta localitate (care sa aibe CAEN de editare, magazinare...) sa putem magazina revistele daca e nevoie la vreun moment dat si sa putem avea CAEN-urile in cauza.

In situatia data in afara de procedura de deschidere a unui punct de lucru si :
* intrarea pe baza de factura / aviz de expeditie si NIR
* iesirea pe baza de factura / AVIZ
* Fise de magazie ( format electronic sau scrise)

mai trebuie tinuta contabilitatea la punctul de lucru respectiv (pentru stocurile in cauza si facturile legate de acestea), sau o pot tine la sediul social?



#11 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 14 November 2006 - 04:46 PM

Cod CAEN diferit nu poate avea punctul de lucru,codul activitatii de baza al firmei este trecut pe certificatul de inmatriculare. Dar poti sa mai ai si alte activitati,cu coduri CAEN diferite,dintre cele trecute in actul de infiintare. Ai grija insa la pondere,pt.ca,cel putin in momentul de fata,activitatea principala trecuta pe certif.de inmatriculare trebuie sa-ti genereze peste 50% din cifra de afaceri,ceea ce trebuie mentionat si in raportul la bilant. In rest,daca acolo doar depozitezi marfa,atunci documentele OBLIGATORII sunt doar cele indicate de Cris,nu mai trebuie sa faci reg.de casa. Si nu uita de reg.unic de control.
In rest, Bafta si noroc



#12 cosmosina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Location:CLUJ NAPOCA
  • Interests:sunt la inceput si am nevoie de informatii cat mai corecte

Postat 17 November 2006 - 04:25 PM

este posibil ca o societate sa ramana in evidenta la finantele din judetul unde e sediul social(fara activitate), iar punctul de lucru sa fie in alt judet (unde activeaza asociatul unic si unul din cei doi angajati)? n-as vrea sa ma plimb cu declaratii in doua locuri.



#13 Cris Raicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 420 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:Multe si marunte.

Postat 17 November 2006 - 04:29 PM

Din moment ce punctul de lucru nu are peste 5 angajati, nu ai ce sa declari acolo la administratie (in afara de punctul de lucru in sine).
"Spitalul judetean a fost dotat cu un aparat de reanimare dupa ultimul strigat (Monitorul de Cluj)"



#14 cosmosina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Location:CLUJ NAPOCA
  • Interests:sunt la inceput si am nevoie de informatii cat mai corecte

Postat 17 November 2006 - 09:07 PM

multumesc de confirmare; asa am tras si eu concluzia din postarile de pe forum, numai contabila este de alta parere. Oricum o sa intreb in fiecare judet ce doresc, dar acum stiu cum sa pun problema. mersi de raspuns.



#15 dana dima

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 69 Postari:
  • Location:focsani

Postat 18 November 2006 - 08:02 PM

Vezi postareamaria_23, la Nov 11 2006, 11:55 AM, a spus:

Buna,

am o mica problema si nu am gasit raspuns pe forum;sper ca ma veti putea ajuta.
O societate comerciala are 26 de angajati ,la sediul social isi desfasoara activitatea un singur angajat si se tine contabilitatea. Ceilalti 25 de angajati isi desfasoara activitatea in alta localitatea din acelasi judet. Cei de la finante au zis ca trebuie depusa decl 010 pt infiintarea unui punct de lucru . Problemele mele :

1. se poate tine contabilitatea doar la sediul central(inclusiv reg de casa-toate facturile se vor face pe sediul central)?
2. pt. angajatul de la sediul central in decl 100 trec si impozitul pe salar al acestuia?
Cu aceasta problema ma confrunt si eu.Am facut adresa la finante raspuns:
se depune la finante declaratia cu punct de lucru, se depune doar declaratia 100 cu impozitul pe salarii si se plateste atat in rest totul se inregistreaza la sediu.
iti trebuie registrul unic de control.
in declaratia de sediu central nu se trece ce ai trecut in puncul de lucru
trebuie sa faci registrul de casa la punctul de lucru obligatoriu

Vezi postareazara, la Nov 14 2006, 12:08 AM, a spus:

Totusi eu cred ca la punctul de lucru trebuie tinut registrul de casa atat timp cat exista incasari si plati . Din tot ce am citit pe forumuri ( si credeti-ma, am cautat de am innebunit) ar mai trebui si receptii, registrul jurnal de vanzari si cumparari, dar nu am gasit o baza legala pentru ele (in afara de registru de casa). Poate ne poate lamuri cineva.
daca facturile iti vin la punctul de lucru trebuie facute nir acolo si transmise la sediul social obligatoriu
registrul de vanzari si cumparari la sediu
did



#16 MIHAELA 9

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 164 Postari:
  • Gender:Female

Postat 18 November 2006 - 08:42 PM

Poti sa practici activitatea aferenta fiecarui cod caen trecut in statutul societatii la obiecte secundare. Trebuie doar sa fie avizat prin intermediul registrului comertului care colaboreaza cu cele 5 institutii care pot aviza un cod caen.



#17 MIHAELA 9

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 164 Postari:
  • Gender:Female

Postat 18 November 2006 - 08:52 PM

Am avut si noi un caz asemanator dar cu punctul de lucru in alt judet. L a punctul de lucru se timea doar registru de casa si receptii. Dar tineam o singura contabilitate la sediu central. Doar ca in balanta cream analitice separate pentru sediu si pentru punct de lucru. Impozitele pe salariu se plateau in judetul sediului central.Inclusiv cartile de munca pentru salariatii de la punctul de lucru din alt judet erau la ITM din judetul sediului central.



#18 stelu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 60 Postari:
  • Location:timisoara

Postat 20 June 2007 - 06:05 PM

as vrea sa stiu daca imi infiintez o firma intr-un judet - sediul social iar activitatea se va desfasura intr-un alt judet (activit de productie) unde trebuie sa depun declaratiile, plati, impozite salarii, impozit profit, etc???
ideea este ca activitatea nu o pot desfasura decat in arad iar contabilitatea (declaratiile, plati, impozite salarii, impozit profit, etc) nu o pot tine decat in Timisoara.
pt asta m-am gandit sa infiintez pct de lucru in arad.
ce parere aveti?

ms mult
[/i]orice succes a fost mai intai un vis[i]



#19 Elena-Claudia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:

Postat 28 June 2007 - 02:18 PM

Am infiintatt soc de curand.A fost inregistrata la Reg Com fara activitate la sediu. In prezent am inchiriat un spatiu pt punctul de lucru si nu am decat doi angajati momentan.In afara de inregistrarea contractului la Admin Financiara, mai trebuie sa inregistrez pct de lucru undeva?Am nevoie de un CUI pt acesta, vreo alta declaratie de depus?



#20 efd

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 17 October 2007 - 02:19 PM

Am deschis o firma de import. Sediul firmei este in apartamentul in care locuiesc. Pentru sediu am declarat activitati de birou. Tot ce import se vinde cu livrare ex-work Italia (adica clientii isi ridica marfa personal de la depozitul din Italia). Daca este asa, si deci eu nu voi avea depozit de marfa, am nevoie de deschiderea unui punct de lucru? Din moment ce activitatea mea se reduce la inchieri contracte si chestii de hartogaraie? mentionez ca mi s-a spus ca nu pot avea punct de lucru intr-un apartament situat la etajul 10 al unui bloc, deoarece acesta are ca destinatie spatiu de locuit, nu spatiu comercial.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL