#61
Posted 24 November 2009 - 09:24 AM
#62
Posted 24 November 2009 - 07:25 PM
#63
Posted 20 December 2009 - 05:06 PM
Va multumesc anticipat!
#64
Posted 20 December 2009 - 06:12 PM
#65
Posted 04 May 2010 - 12:52 AM
#66
Posted 04 May 2010 - 10:49 AM
#67
Posted 04 May 2010 - 02:21 PM
#68
Posted 04 May 2010 - 04:13 PM
#69
Posted 06 September 2010 - 02:27 PM
Lucrez ca si contabil la o firma de contabilitate. In particular mai tin contabilitatea la inca o firma. Sunt angajata cu contract de munca cumul cu functia 1 ora ca si contabil. Am si stampila de contabil expert. intrebarea mea este, pot sa semnez bilantul la firma unde sunt angajata cu 1 ora, sau trebuie neaparat sa fiu PFA.
#70
Posted 06 September 2010 - 03:05 PM
11-director economic
12-contabil sef
13.-alta persoana imputernicita potrivit legii
14-persoane fizice autorizate membre CECCAR
15-persoane juridice autorizate membre CECCAR
Edited by gasil, 06 September 2010 - 03:06 PM.
#71
Posted 11 October 2011 - 04:12 PM
Am si eu o nedumerire. Am terminat Colegiul Universitar Economic Buceresti din cadrul ASE , am diploma de licenta pe care scrie Economist Colegiu .
As dori sa stiu care imi sunt atributiile si ce acte as avea voie sa semnez , stiu ca pentru bilant este nevoie de expert contabil sau sa fi angajat contabil sef
Cu toate aceste mi se tot spune ca nu am drept de semnatura in nici un act contabil nu stiu ce sa mai cred. Va rog sa ma lamuriti daca este posibil si pe mine Va multumesc am atasat un cv pt a va da seama de ce spun ca nu as avea drept de semnatura
Cu stima Roxana Dumitriu
#72
Posted 13 October 2011 - 12:12 PM
Daca ar fi sa ma refer la procedura birocratica, atunci v-as raspunde ca la data incheierii unui CIM sau a unui contract de prestari servicii ca o persoana fizica autorizata, atunci la CIM trebuia sa aveti atasata fisa postului, unde pe langa sarcini, lucrari si atributii de realizat, trebuia sa aveti specificate si competentele conferite, adica ce , pentru ce , in ce calitate, cand aveti voie sau obligatia sa semnati.In cazul contractului de prestari servicii, la fel trebuie sa fie specificat ce aveti dreptul si obligatia sa faceti si in ce calitate sa semnati.
Dar ... practic va-ntereseaza - si va spun - ca in calitate de contabil cu un colegiu absolvit aveti dreptul dar si obligatia de a semna toate lucrarile contabile pe care intocmiti.
Deci daca faceti Note contabile atunci pe acestea le semnati pentru intocmit.
Daca redactati ... printati documente de la fise de cont pana la balanta contabila, pe toate le semnati pentru intocmit.
In schimb daca intocmiti ORDINE DE PLATA ori Bilete la ordin ;i altele asemenea, pentru operatiuni de plati fara numerar din conturile bancare, atunci pe acestea le prezentati spre semnare persoanelor autorizate, cu drept de semnatura "la banca" , adica persoanelor care au specimen de semnatura depus la banca respectiva.
Daca vi s-au trasat sarcini privind caseria firmei, atunci dispozitiile de plata/incasare catre casierie le puteti semna, de asemenea, pentru intocmit.
Despre bilant, vad ca deja cunoasteti regulile.
Sa nu uit, sau mai corect dvs. sa nu uitati sa semnati si statul de plata daca ridicati salariul in numerar de la caserie, adica daca nu vi se vireaza drepturile cuvenite pe cardul (contul)dvs. bancar.
#73
Posted 07 January 2012 - 08:48 PM
#74
Posted 07 January 2012 - 11:56 PM
#75
Posted 22 May 2017 - 12:14 PM
Situatia e urmatoarea:
Vreau sa-mi deschid un SRL (cu tva) si o sa fiu unic administrator si vreua sa ma angajez cu 1h/zi ca director economic;
Specific ca: am studii superioare - am terminat contabilitate si informatica de gestiune.
Pot sa-mi tin singur contabilitatea si sa imi depun/semnez toate declaratiile?
Pot sa-mi pun sotia ca unic administrator si eu ca director economic - asta daca exista conflict de interese pentru ca nu pot fi administrator si director economic in acelasi timp?
Am discutat si cu un expert contabil care mi-a sugerat optiunea asta cu administrator si director economic si imi pot semna/depune singur tot ce e nevoie, dar vreau sa aud si alte pareri.
Multumesc.
#76
Posted 24 May 2017 - 12:54 PM
Dupa parerea mea, functia de administrator este incompatibila cu cea de conducere a compartimentului de contabilitate la propria firma fiindca intre ele exista o relatie de subordonare legata de raspunderea fata de patrimoniul societatii. Chiar daca te angajezi cu ctr de munca, se exclude orice posibilitate de a fi controlat de tine insuti si, eventual, tras la raspundere. Deci, o functie importanta a ctr de munca (primirea deciziei si raspunderea pt executarea ei) este complet viciata si mi-e teama ca astfel e defect intregul contract. Ce vei scrie in fisa postului la relatia ierarhica ? Tu, fata de tine sau tu nu raspunzi fata de nimeni ?
Sunt si situatii specifice in care calitatea de administrator este compatibila cu cea de conducator al comartimentului financiar-contabil (contabil sef / director economic), zic unii avocati, insa personal nu m-as baza pe ele intru totul, dar le enumar aici :
-in societatile de contabilitate, de expertiza contabila si audit,
- prin statut, administratorului (obligatoriu cu studii superioare economice) i se mandateaza organizarea, conducerea contabilitatii si intocmirea situatiilor financiare anuale.
In concluzie, cred ca var a 2-a (cu sotia) e mai buna, chiar daca intre voi este o relatie de afin gr 1 (dar sunteti 2 pers. distincte).
#77
Posted 24 May 2017 - 07:28 PM
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users