Am descoperit doar astazi acest forum si desi nu sunt contabil, am gasit aici multe lucruri utile care imi folosesc in activitatea de zi cu zi si mai ales in relatia pe care o am cu cei de la Contabilitate.
Iata problema mea.
La sfarsitul anului trecut s-au pierdut (furat de pe biroul gestionarului) 5 cotoare de la Bonurile valorice de combustibil auto (BVCA). Bonurile erau de 50 lei/buc.
Dupa cum cunoasteti BVCA are o parte detasabila care se lasa la PECO cand se alimenteaza si o parte (cotor) care ramane la gestionar sau contabil.
Respectivele bonuri au fost alimentate in luna decembrie anul trecut si au fost trecute atat pe foile de parcurs din zilele respective cat si in Fisa activitatii zilnice ale auto (FAZ).
Gestionarul pastreaza aceste cotoare inseriate de PECO. La controalele CFG i se cer aceste cotoare pentru a se verifica daca corespund alimentarile cu seriile trecute in FAZ, foile de parcurs si daca data stampilei aplicata de statia PECO corespunde cu acestea.
Din ce am discutat cu cei de la Contabilitate trebuie ca sa se impute suma de 250 lei celui care le-a pierdut.
Este normal sa se impute aceasta suma in conditiile in care alimentarile s-au efectuat?
Contabilitatea m-a sfatuit sa las problema asa si in eventualitatea in care CFG (controlul se face prin sondaj) descopera atunci sa procedam la imputare.
Ce sfat imi dati?
Multumesc.