Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Nedelcu Gabriela - Viewing Profile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Jump to content


Nedelcu Gabriela

Member Since 28 Nov 2005
Offline Last Active Jan 26 2013 08:32 PM
*****

Posts I've Made

In Topic: Cont de executie

10 January 2013 - 11:03 PM

Scuzati......prima intrebare care-mi vine in minte.......ce cautati pe acest forum? Se pare ca terminologia va este straina............

In Topic: monografie contabila diurna - institutii publice

10 January 2013 - 10:39 PM

inreg este pentru avans diurna

In Topic: casarea la institutiile publice

25 January 2012 - 09:59 PM

cam tarziu raspunsul dar,atentie,cand vorbim de deseuri vorbim si de pers fiz/jur autorizate in colectarea ,valorificarea sau distrugerea deseurilor;exista hot guv in acest sens;

In Topic: program conta publica alop

03 August 2011 - 08:34 PM

Vezi postareacfr, la 05 July 2011 - 05:54 AM, a spus:

Vezi postareatrikule, la 01 July 2011 - 04:47 PM, a spus:

Nu de programe duc eu lipsa, si nu cred ca programele fac altceva decat inregistrarea documentelor justificative elaborate, si eu tocmai despre elaborarea acestor documente si inregistrarea lor cronologica si sistematic vorbesc.
Pana acum ,nici un control nu a pus problema mai serios in legatura cu cu aceste angajamente si ordonantari.Acuma am inteles ca se apleaca mult asupra lor.Noi facem angajamentul la data inregistrarii facturii,iar cand platim,ordonantarea.Este bine?Este rau?

Dupa parerea mea,nu este bine;ordonantarea de plata se face atunci cand ord de cr/cond unitatii aproba plata prin aplicarea vizei"Bun de plata";nu are leg cu momentul platii.
Ideal ar trebui sa lucram astfel:
1.Propunere de angajare a unei ch - se intocmeste in baza:program anual de achiz publice/rapoarte de necesitate/comenzi,etc.
2.Angajament bugetar global/indiv-se intocmeste in baza contractului/acord,raportul justificativ de testare a pietei;in ac faza se stie care este suma necesara si se pun in rezerva,se angajeaza creditele bugetare ptr ac natura de ch;
3.Ordonantarea de plata - se intocmeste in baza facturii sau a altui document care certifica ca bunurile au fost livrate sau serv prestate si ord de credite,prin viza "Bun de plata" dispune efectuarea platii.
Dupa cum se vede,cele 3 docum ar trebui intocmite la momente diferite.In cazul meu si a multor bugetari nu se poate.
3.

In Topic: imputare sume salariat

03 August 2011 - 08:02 PM

Vezi postareaandre_ya, la 18 June 2011 - 05:47 PM, a spus:

In cazul imputarii unei sume salariatului (in urma inventarierii ) este necesara o hotarare judecatoreasca ?

Prin ce modalitati (acte) se face aceasta imputare? in sensul unei dovezi de plata. Daca oprirea se face pe stat de salarii ,se inmaneaza angajatului o copie?

Multumesc

Nu,este suficienta decizia de imputare sau angajamentul de plata;acestea se emit in baza propunerilor comisiei de inventariere,propuneri aprobate de conducatorul unitatii.

Cometa SQL