Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
dual - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


dual

Inregistrat la: 05 Oct 2006
Offline Ultimul click: Feb 23 2022 03:11 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Monografie bar restaurant

12 July 2012 - 11:29 AM

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati, in masura posibilitatilor, cu un model de lucru (inregistrari contabile) pentru o gestiune de mic bar.
Problema majora este ca, datorita produselor compuse, ajungem la situatii de gestiune a productiei, etc.. parca am fi
Combinatul de utilaj greu :smile:
Sa luam exemplul cafelei: se cumpara cafea boabe, zahar, lapte, paharele si lingurite.
Se vinde produsul cafea = 7 gr.cafea+2 plicuri zahar+lapte+pahar+lingurita, deci ar trebui facuta o "productie"de cafea
cu bon de consum pe componente si un bon de predare din productie pe rezultatul final.
OK o facem, dar parca e "nu stiu cum" sa lucram cu contul 345 ...
Pe de alta parte, am produse gen suc, bere, etc... pe care le receptionez la pret de vanzare cu tva (gestiune de amanunt).
Cum determin adaosul si descarcarea de gestiune?
Nu cred ca mai pot folosi Z-ul casei pentru ca pe el sunt si cafelele, inghetatele, coctailurile, etc...

Va trebui sa avem o gestiune la pret de cumparare (bucataria) din care sa scadem materiile prime si dupa aia sa incarcam
barul cu "finitele" ; cel mai mult m-ar interesa cum vedeti Dvs. inregistrarea contabila a acestei incarcari de bar.

Multumesc
Florin

P.S. Am vazut ca exista o postare intitulata Monografie bar dar nu am gasit in ea o solutie finalizata la problema
Multumesc

In topicul:reevaluare mijloc fix

11 December 2011 - 11:36 AM

Buna ziua,
Puteti, va rog, sa ma ajutati cu o informatie privitoare la reevaluarea unei cladiri din patrimoniul
unei societati private:

- e nevoie de un evaluator extern, acreditat, sau e bine si daca numim o comisie de reevaluare
formata din angajati proprii (poate sunt necesare niste conditii aici)
care sa determine noua valoare in conformitate cu procedura bazata pe indicii preturilor
publicati de INSSE (ca si la institutiile publice) ?

Va multumesc

Cometa SQL