Community Status Updates

marcu_ramona90 →
buna sunt noua pe acest forum si as avea nevoie de ajutorul tau, sunt studenta la cig anul 2 si te rog daca poti sa ma ajuti cu un caiet de practica am nevoie urgent. te rog daca poti sa ma ajuti asta e adresa mea marcu_ramona90@yahoo.com. multumesc

gya81
Buna ziua, am 3 intrebari
1pot incheia un act aditional pt. modific salariu si functie salariat la contr. de munca pe 14.09.2011 pe care sa-l completez in revisal si sa-l transmit pe 15.09.2011 si care sa-si produca efecte retroactiv incepand cu 01.09.2011 sau ?trebuie neaparat incheiat inainte de 01. 09 2011?
2pot intocmi un contr. de munca pe 13.09.2011 sa-l completez in REVISAL s...
1pot incheia un act aditional pt. modific salariu si functie salariat la contr. de munca pe 14.09.2011 pe care sa-l completez in revisal si sa-l transmit pe 15.09.2011 si care sa-si produca efecte retroactiv incepand cu 01.09.2011 sau ?trebuie neaparat incheiat inainte de 01. 09 2011?
2pot intocmi un contr. de munca pe 13.09.2011 sa-l completez in REVISAL s...

Riscuri Zero
www.riscurizero.ro
Riscuri Profesionale Zero in Industria Alimentara
Riscuri Profesionale Zero in Industria Alimentara

ILONA_RALUCA →
te rog spunem si mie cum ai facut salvarea din aplicatia206.007 si preluarea in 5.0.6

SERBAN MARIANA →
problema o rezolvi daca intri pe siteul lor il gaseti la instructiuni declaratii electronice este ceva cu admin...
eu am scris numele societatii si codul fiscal si i-am rugat si mi-au dat nr ff repede
succes!
eu am scris numele societatii si codul fiscal si i-am rugat si mi-au dat nr ff repede
succes!

ISAURA →
unde ai incarcat raportarea de la iunie 2009 ??????
__________________________ // __________________________
Am incarcat datele de la 31.12.2008 si 30.06.2008 in programul de situatii financiare la 30.06.2009.
Am gresit?!
Multumesc pentru raspuns.
__________________________ // __________________________