Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
program saga - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 15

Salt la continut


program saga

adaos comercial import saga revisal export saga sugestii saga
887 replies to this topic

#281 Crystyna1980

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 37 Postari:
  • Gender:Female

Postat 15 October 2007 - 12:06 PM

Am descarcat si eu SAGA C (varianta integrata). Eu vreau sa-l folosesc numai pt salarii, si nu gasesc de unde pot lista ordinele de plata pt obligatiile pt salarii. Parca se putea lista si decl 100. Sau ma insel?
Imi spuneti si mie va rog daca se pot lista ordinele de plata si de unde? Poate nu am eu versiunea care trebuie!?
Cris



#282 GeForce

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:
  • Gender:Male

Postat 15 October 2007 - 07:33 PM

Din meniul Operatii, submeniul Inchidere luna. In ecranul care iti va apare, vei avea mai multe optiuni, in partea de sus. Una din optiuni este declaratia 100 (a treia mi se pare ca este) si de acolo ai buton jos de listare a declaratiei si de listare a ordinelor de plata. Dar inainte de a lista este necesar sa faci o actualizare a D100, vezi ca ai buton de actualizare date. :biggrin:




#283 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 25 October 2007 - 12:15 PM

Am instalat varianta free la o firma care doreste sa testeze SAGA pana la 01.01.2008. Daca vor fimultumiti si le va satisface nevoile vor face abonament cu ianuarie. Pana atunci, insa, ma izbesc de mici probleme. V-as fi recunoscatoare daca m-ati putea lamuri:
- o factura storno nu am putut sa o introduc in intrari . Apare un mesaj ca nu poate fi valoare negativa la pret unitar. Exista alta optiune sau alt modul pt facturi in rosu?
- la preluarea datelor pt contul 401 cu analitice am respectat pasii din index pana la momentul in care spune ca dupa introducerea facturilor neachitate in intrari se devalideaza preluarea datelor contabile din configurare societati. Pana aici e OK, dar nu inteleg ce inseamna mai departe:"la ct sintetic 401 se vor completa toate rubricile cu 0, si se vor completa corect coloanele credit initial si credit precedent la fiecare analitic." Aici m-am oprit pt ca nu inteleg ce inseamna corect, de ce se completeaza doar creditul, si, mai ales, ce date trec la fiecare furnizor.
iuliana



#284 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 25 October 2007 - 01:52 PM

Vezi postareaIULIANA1207, la Oct 25 2007, 01:15 PM, a spus:

- o factura storno nu am putut sa o introduc in intrari . Apare un mesaj ca nu poate fi valoare negativa la pret unitar. Exista alta optiune sau alt modul pt facturi in rosu?

ai intalnit pana acum undeva un pret cu minus?
cum ar fi sa te duci sa cumperi o paine, sa coste -0.7 lei si sa iti dea vanzatorul pe langa paine si bani pe ea :smile:



#285 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 25 October 2007 - 03:08 PM

Nu contest corectitudinea atat a mesajului din SAGA cat si a celor spuse de tine. Si, totusi, factura storno(un retur de produse, in cazul in speta) presupune o linie intreaga din factura cu semn negativ. Am incercat sa introduc nr. bucati cu minus si sa las la pret valoare pozitiva si nici asa nu s-a putut.
Si in loc sa avem o discutie sterila ai fi putut sa-mi dai o solutie. Poate la urmatoarea postare? Astept si multumesc!
iuliana



#286 AnaB

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 215 Postari:

Postat 25 October 2007 - 04:46 PM

Merge cu minus la cantitate.



#287 Iaro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 423 Postari:

Postat 26 October 2007 - 12:48 AM

Cantitate ( cu semnul minus), Pret unitar ( cu semnul plus), va rezulta Toala valoare (cu semnul minus) si Valoare TVA ( cu semnul minus). Evident pret de vanzare (cu plus) si Valoarea la pret de vanzare cu amanuntul ( cu semnul minus), daca este un retur marfuri ulterior aprovizionarii.

Matematica clasa a-VI-a:
- x - = +
- x + = -
+ x - = -
+ x + = +
:biggrin:



#288 Iaro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 423 Postari:

Postat 26 October 2007 - 12:58 AM

Vezi postareaIULIANA1207, la Oct 25 2007, 01:15 PM, a spus:

- la preluarea datelor pt contul 401 cu analitice am respectat pasii din index pana la momentul in care spune ca dupa introducerea facturilor neachitate in intrari se devalideaza preluarea datelor contabile din configurare societati. Pana aici e OK, dar nu inteleg ce inseamna mai departe:"la ct sintetic 401 se vor completa toate rubricile cu 0, si se vor completa corect coloanele credit initial si credit precedent la fiecare analitic." Aici m-am oprit pt ca nu inteleg ce inseamna corect, de ce se completeaza doar creditul, si, mai ales, ce date trec la fiecare furnizor.
Pai in primul rand cand introduci datele in balanta de verificare vei avea sintetic la ct. 401 si 4111 unde vei pune valoarea intiala pe total furnizori.
Apoi introduci facturile neachitate din ecranul Intrari pe fiecare analitic la furnizori.
Dupa ce introduci toate facturile neachitate la fz pe fiecare analitic in parte, te duci la CONFIGURARE SOCIETATI si dai devalidare preluare date intiale si in locul valorii de la ct. sintetic fz 401 vei pune zero si apoi vei avea pe fiecare analitic in parte componenta soldului ct. 401. Dai din nou validare date intiale si vei avea corect evidenta furnizorilor pe fiecare in parte in Situatii furnizori.
Identic se face pentru Clienti, in ecranul Iesiri. Si apoi devalidare date initiale, valoare zero la sintetic clienti, validare date si Sitautia clienti pe fiecare client in parte.
Sper ca am explicat destul de coerent. :smile:



#289 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 26 October 2007 - 07:11 AM

Multumesc pentru raspunsuri. A mers, am inteles! Orice program are particularitati ce rezulta din modul de concepere si la inceput poti scapa anumite aspecte de utilizare. Oricum, pana acum programul imi place si mi se pare foarte accesibil si potrivit pentru firme mici cu activitate specializata.
iuliana



#290 Crystyna1980

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 37 Postari:
  • Gender:Female

Postat 26 October 2007 - 12:05 PM

Multumesc Salsa. Am gasit ordinele de plata.
Mai am o intrebare...pleaseeeee....
La declaratia cu concediile medicale, cand vreau sa tiparesc anexa 2 cu concediile medicale imi da un mesaj de genul: "Record is out of range. 5 " Ii dau ok si apoi ma lasa sa o listez. Ce inseamna? Voi ati patit asa ceva?
Sper sa se poata remedia... Ca programul imi place si vreau sa-mi fac abonament.
Si inca doua lucruri:
-unde introduc seria si nr concediului medical initial, daca am un conc in continuare? Pt ca in fereastra de concedii medicale nu exista rubrica pentru asa ceva.
-am un contract cu norma de 6 ore (nu cu timp partial, cu norma intreaga unde timpul de lucru este 6 ore) este sub 18 ani (si nu are voie mai mult) iar la somaj (anexa 1) la "tip contract" ar trebui sa apara 11 " Norma intreaga unde timpul normal de lucru este 6 ore" si mie imi apare 1 " Norma intreaga unde timpul normal de lucru este 8 ore"
Eu zic ca am introdus bine la salariatul respectiv la Butonul "detalii" am introdus 6 ore si la fel in casuta "Norma pe zi"
Mentionez ca la declaratia CAS imi arata ok
Daca ma puteti ajuta? Va rog....
Cris



#291 laura817

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 69 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2007 - 03:19 PM

Vreau si eu sa primesc actualizari ale programului Saga si am platit c/v unui abonament. Acum insa nu reusesc deloc sa contactez firma. Faxul "nu raspunde", telefoanele fixe sunt temporar deranjate iar mobilele inchise!!!

Am trimis un e-mail cu op-ul atasat, dar nici confirmare de primire la el nu am inca.

Stie cineva ce se intampla? Ca practic am platit ...pentru nimic!

Cum dau de ei???? Voi cum ati procedat pentru actualizari?



#292 marian.apetre

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 939 Postari:
  • Gender:Male

Postat 05 November 2007 - 03:48 PM

Sunt doua firme, una saga si una sagasoft.
Ced ca numerit unde nu trebuia.



#293 laura817

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 69 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2007 - 04:30 PM

E vorba de saga software, cu partea pentru partida simpla.

Am vazut ca au mai fost referiri tot la ceea ce ma intereseaza. Daca trebuie mutata postarea, rog moderatorii sa ma ajute.

Multumesc



#294 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2007 - 12:54 AM

Vezi postarealaura817, la Nov 5 2007, 03:19 PM, a spus:

Vreau si eu sa primesc actualizari ale programului Saga si am platit c/v unui abonament. Acum insa nu reusesc deloc sa contactez firma. Faxul "nu raspunde", telefoanele fixe sunt temporar deranjate iar mobilele inchise!!!

Am trimis un e-mail cu op-ul atasat, dar nici confirmare de primire la el nu am inca.

Stie cineva ce se intampla? Ca practic am platit ...pentru nimic!

Cum dau de ei???? Voi cum ati procedat pentru actualizari?
Nu am auzit pana acu sa nu se raspunda la apelurile telefonice sau la email uri
oricum daca ai nelamuriri poti intra pe forumul lor ( adresa de net o ai pe cartea de vizita primita cu user si parola ) , te loghezi si intrebi direct pe forumul lor



#295 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 06 November 2007 - 08:50 AM

Stie cineva, daca nu dai inchidere pt luna precedenta(oct ), pentru ca este posibil sa mai primesti documente, si introduci in continuare documente cu data de noiembrie, este vreo problema? Cand inchizi octombrie poate lua si inregistrarile cu data de noiembrie? Sau este obligatoriu sa inchizi oct inainte de a introduce documente cu data de noiembrie si daca mai primesti documente pentru octombrie trebuie sa devalidezi inchiderea pentru a le introduce?
iuliana



#296 onette

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pascani, jud. Iasi
  • Interests:tot ce inseamna contabilitate

Postat 06 November 2007 - 09:24 AM

...In primul rand ar trebui sa te poti conecta la net si apoi sa ai un user si o parola ca sa poti intra in contul de pe www.sagasoft.ro
Apoi ar trebui sa descarci actualizarea, sa o instalezi si sa tastezi cele 2 coduri care iti vor aparea la intrarea in cont....

Cam atat :D
doar eu



#297 laura817

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 69 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2007 - 09:46 AM

Vezi postareaFlorin_76, la Nov 5 2007, 10:54 PM, a spus:

Vezi postarealaura817, la Nov 5 2007, 03:19 PM, a spus:

Vreau si eu sa primesc actualizari ale programului Saga si am platit c/v unui abonament. Acum insa nu reusesc deloc sa contactez firma. Faxul "nu raspunde", telefoanele fixe sunt temporar deranjate iar mobilele inchise!!!

Am trimis un e-mail cu op-ul atasat, dar nici confirmare de primire la el nu am inca.

Stie cineva ce se intampla? Ca practic am platit ...pentru nimic!

Cum dau de ei???? Voi cum ati procedat pentru actualizari?
Nu am auzit pana acu sa nu se raspunda la apelurile telefonice sau la email uri
oricum daca ai nelamuriri poti intra pe forumul lor ( adresa de net o ai pe cartea de vizita primita cu user si parola ) , te loghezi si intrebi direct pe forumul lor

Multumesc pt raspunsuri. Problema era ca nu le puteam confirma plata nevand cum sa-i contactez...

In cele din urma mi-au raspuns la e-mail si mi-au trimis user-ul si parola !



#298 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2007 - 08:13 PM

Vezi postareaIULIANA1207, la Nov 6 2007, 08:50 AM, a spus:

Stie cineva, daca nu dai inchidere pt luna precedenta(oct ), pentru ca este posibil sa mai primesti documente, si introduci in continuare documente cu data de noiembrie, este vreo problema? Cand inchizi octombrie poate lua si inregistrarile cu data de noiembrie? Sau este obligatoriu sa inchizi oct inainte de a introduce documente cu data de noiembrie si daca mai primesti documente pentru octombrie trebuie sa devalidezi inchiderea pentru a le introduce?
Da poti lucra efectiv in lunile urmatoare fara a fi nevoie sa faci inchiderea de luna , eu la o firma care mia adus actele la trimestru am introdus intai toate actele si apoi am dat inchiderile de luna fara sa am vreo problema.



#299 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 07 November 2007 - 08:56 AM

Multumesc, Florin.
Si as mai avea o intrebare legata de avansuri. Nu am avut probleme de inregistrare, a fost totul OK, doar ca nu am reusit sa-mi dau seama cum sa fac sa am componenta contului 409. Am incercat niste analitice dar nu a mers. Daca are cineva vreo idee....
iuliana



#300 mimi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 41 Postari:
  • Location:dorohoi
  • Interests:financiar-contabilitate

Postat 16 November 2007 - 02:43 PM

Vezi postareaIULIANA1207, la Nov 7 2007, 06:56 AM, a spus:

Multumesc, Florin.
Si as mai avea o intrebare legata de avansuri. Nu am avut probleme de inregistrare, a fost totul OK, doar ca nu am reusit sa-mi dau seama cum sa fac sa am componenta contului 409. Am incercat niste analitice dar nu a mers. Daca are cineva vreo idee....
mergi pe conturi si faci analitice ( ex.409.1)pe fiecare furnizor, apoi can faci balanta bifezi analitica pentru contul 409






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL