Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
depunere state salarii itm - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


- - - - -

depunere state salarii itm

63 replies to this topic

#41 marynelaa

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 08 December 2008 - 11:20 PM

help me... am preluat o firma de curand( prima mea firma) care n a depus nici un stat de plata de cand s a infiintat ( mai 2007 ) cat este amenda , le pot depune pe toate cu o singura amenda? dar declaratii de salarii?
plss as dori si eu mai multe amanunte ptr problema mea
multumesc



#42 MIKY2010

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 609 Postari:
  • Gender:Female

Postat 09 December 2008 - 08:46 AM

cred ca cel mai bine ar fi sa intrebi la itm-ul de care apartine societatea. daca ai citit si alte posturi legate de itm, ai vazut ca cei de la itm procedeaza diferit, de la o localitate la alta. :biggrin:
la noi de exemplu, pentru cazul tau, cand duci statele de plata nedepuse la timp, se face un proces verbal si ti se da o amenda.

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 09 December 2008 - 08:47 AM




#43 palika

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 66 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Tg.Mures

Postat 09 December 2008 - 12:18 PM

Cunosc un caz concret (nedepunere state si declaratii) pe o perioada de 18 luni, si cu prima ocazie de prezentare la ITM s-a facut procesul verbal si amenda cumulata pt. toate neregulile - cu plata in 48 de ore = 1500 lei.



#44 steluta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 187 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:dezvoltare profesionala

Postat 28 April 2009 - 06:45 AM

Va rog sa imi spuneti si mie unde gasesc cuantumul amenzilor percepute de ITM pentru nedepunere in termen a unor decizii de modificare a CIM. Cu multumiri

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 29 April 2009 - 06:55 PM




#45 palika

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 66 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Tg.Mures

Postat 28 April 2009 - 07:58 AM

Am extras din proces-verbal de sanctionare : Legea 130/1999 (art.9,12,14) si O62/2001.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 29 April 2009 - 06:55 PM




#46 MIKY2010

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 609 Postari:
  • Gender:Female

Postat 28 April 2009 - 11:53 AM

Legea nr.130/1999 republicata, privind unele masuri de protectie a persoanelor incadrate in munca

CAP. 2
Răspunderea juridică

ART. 7
Nerespectarea de către angajator a prevederilor art. 1, 2, ale art. 3 alin. (2) şi ale art. 5 alin. (2) constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 3.000 lei la 6.000 lei.
ART. 8
Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 4.500 lei la 9.000 lei refuzul angajatorului de a permite intrarea în incinta unităţii a organelor de control prevăzute la art. 6 ori de a pune la dispoziţie acestora documentele solicitate.
ART. 9
(1) Constatarea şi sancţionarea contravenţiilor prevăzute de prezenta lege se fac de către inspectorii de muncă.
(2) Prevederile prezentei legi, referitoare la contravenţii, se completează cu dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
(3) Contravenientul poate achita pe loc sau în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii ori comunicării procesului-verbal jumătate din minimul amenzii prevăzut de lege, corespunzător faptei pentru care a fost sancţionat, agentul constatator făcând menţiune despre această posibilitate în procesul-verbal.



#47 sorina23

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 29 May 2009 - 01:32 PM

Am o intrebare: incepand cu 2009 la Itm trebuie sa ducem statele de plata fara copie dupa dovada platii comisionului - insa m-am lovit de imposibilitatea depunerii statului de plata pentru ca nu am achitat acel comision. Este corect ca cei de la ITM sa nu-mi primeasca statul de plata daca soc. nu a platit comisionul?



#48 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 29 May 2009 - 03:45 PM

Nu stiu unde v-ati lovit de aceasta problema, la Bucuresti se depun statele fara probleme, insa Itm -ul poate sa refuze anumite lucrari , de Ex : inchiderea unei carti de munca daca nu s-a achitat comisionul Itm.



#49 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 30 May 2009 - 09:53 AM

Comisionul se plateste pana pe 25 ale lunii,statul nu-l duceti mai repede?Eu intotdeauna le duc cam pe 10 ale lunii,fara probleme le depun fara copie chit comision,explicatia e simpla:il platesc mai incolo,chiar si in ziua de 25,la Pitesti asa se procedeaza de ani de zile,nu cer copii decat cand se uita in calculator in fisa societatii si apare o restanta de ITM din luna trecuta,asta e alta problema,pentru restanta sau chiar platit in plus un 5 lei,mi s-a intamplat sa nu-mi primeasca statul,pana nu am reglat rapid soldul lor



#50 milosica

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 07 June 2009 - 07:21 AM

O problema asemanatoare am si eu. Am preluat contabilitatea la o firma in noiembrie 2006, iar acum am constatat cautand de nevoie, prin vechile dosare ca imi lipsesc statele de plata din perioada ianuarie -octombrie 2006 (asta nu inseamna neaparat ca nu au fost depuse, deoarece in perioada respectiva s-au depus si exista la dosare toate declaratiile aferente saariilor, inclusiv platile efectuate la zi.)
Nu stiu ce este de facut in acesta sens!
S-a mai confruntat cineva cu o asemenea situatie? Cum as putea sa o rezolv?
O cerere la ITM pentru duplicate, la care sa anexez eventual copii ale declaratiilor si dovada a platii ar ajuta la ceva?



#51 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2009 - 11:09 AM

Cred ca mai simplu ar fi ( daca chiar nu se gasesc ), sa luati legatura cu inspectorul ITM care se ocupa de firma si sa il rugati sa va dea o copie dupa acele state.

Aceasta postare a fost editata de Florin_76: 07 June 2009 - 11:10 AM




#52 Al3x

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 15 December 2009 - 09:54 PM

Buna ziua,am o mareee problema :pullhair: .Am avut actele la o contabila din martie 2009 pana pe 15 noiembrie. (Pe langa faptu ca are sa imi dea bani pentru ca mi-a cerut imprumut si apoi s-a mutat cu biroul de contabilitate care il avea) nu mi-a depus nici o declaratie la finante din iulie de cand am angajati si nici statele de plata la ITM. restul actelor mi le-a dat.
De abia pe 10.12.2009 mi-a aratat chitanta ca cica a trimis catre finante declaratiile ...
Imi zice k statele la ITM sunt depuse dar intr-un singur exemplar ca asa i cerea doamna de acolo; mie mi se pare absurd si imi cam suna a minciuna.
Deci femeia asta ma lasat fara nici un ban si cu o gramada de nervi.
ce as putea sa fac in cazul asta??? VA ROG poate ma ajuta cineva ..ce as putea sa fac? o sa primesc amenda? si daca da la ce suma sa ma astept(cu toate ca nu o sa am bani sa o achit).



#53 Al3x

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 15 December 2009 - 10:18 PM

Eu am o situatie mai grava :((.
am avut o contabila care nu mi-a facut aproape nimic....nu mi-a depus nici un stat din iulie.ea zice ca mia depus pana in noiemnbrie,insa daca i cer un exemplar imi zicea k le-a depus intr-un singur exemlplar si nu poate sa imi dea.nu mai stiu ce sa fac si in cotro sa o iau.Problema e ca nici declaratiile nu mi le-a depus pana acum in luna a 12-a.daca ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi foarte recunoscator



#54 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 December 2009 - 10:51 PM

Nu stiu sa existe state depuse doar intrun exemplar ( luati urgent legatura cu inspectorul care se ocupa de firma dumneavoastra si vedeti exact care e situatia ).
La administratia financiara va puteti adresa pentru a vedea fisa firmei.
Inca nu imi dau seama daca e motiv de amenda sau nu .



#55 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 16 December 2009 - 12:09 AM

Aveti contract cu contabila? Este autorizata? Daca da, o dati in judecata si recuperati amenzile, pentru ea sunt acoperite din asigurare (daca e membra CECCAR are asig facuta prin CECCAR).
La finante puteti sa primiti si avertisment, daca explicati situatia. Poater si la celelalte institutii (pensii, somaj, sanatate, ITM). Eu la ITM depun statul intr-un exemplar dar cu adresa de inaintare, pe care mi se da un numar. Luati legatura cu insp de personal care se ocupa de firma dvs. La fisc, luati fisa rol, cu discheta, asa cum v-a spus si Florin76.
Luati legatura cu un contabil si refaceti ctb, acum vine ianuarie cu declaratiile...



#56 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 16 December 2009 - 12:11 AM

parca ati mai pus intrebarea intr-un alt topic...



#57 MIKY2010

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 609 Postari:
  • Gender:Female

Postat 16 December 2009 - 08:54 AM

topicuri unite. al3x, nu deschide mai multe topicuri privind acelasi subiect.



#58 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 16 December 2009 - 06:35 PM

Vezi postareamihaela_cva, la Dec 16 2009, 12:09 AM, a spus:

Eu la ITM depun statul intr-un exemplar dar cu adresa de inaintare, pe care mi se da un numar. Luati legatura cu insp de personal care se ocupa de firma dvs.
Un asemenea procedeu (de a depune singurul exemplar intocmit al statului de salarii la ITM) nu am mai intalnit! (sau nu am inteles eu bine?). Statul de salarii se intocmeste cel putin in 2 exemplare, unul pentru inregistrarea in contabilitate si plata la caserie a drepturilor salariale - conform normelor Ordinului 3512/2008 privind documentele financiar-contabile si un exempar pentru depunerea la ITM a dovezilor de calcul a drepturilor salariale- conform Lg. 130/1999 privind unele masuri de protectie a persoanelor incadrate in munca.
Ce ai scris in procedurile contabile referitor la acest lucru si pe baza carei legislatii le-ai intocmit? Conform Lg. 82/1991 a contabilitatii si conform Ordinului 3512/2008 privind documentele financiar-contabile, statele de plata se indosariaza si se pastreaza timp de 50 ani de la intocmire. Statele de plata reprezinta document justificativ pentru inregistrarea si declararea impozitelor si taxelor aferente salariilor, precum si a platii salariilor catre angajati. Cum dovedesti, pe baza adresei de inaintare, care sunt angajatii carora le-ai intocmit state de salarii de-a lungul timpului, calcului salariilor, precum si faptul ca calculul este corect? In cazul in care un salariat are nevoie de o adeverinta cu calculul salariului net intr-o anumita perioada il trimiti la ITM sa-i confirme datele, presupunand ca-i dai aceasta adeverinta pe baza datelor din calculator? – presupunand ca macar aceste date le arhivezi.



#59 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 16 December 2009 - 06:40 PM

Lg. 82/1991 a contabilitatii:
Art. 25. - (1) Registrele de contabilitate obligatorii si documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara se pastreaza in arhiva persoanelor prevazute la art. 1 timp de 10 ani, cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite, cu exceptia statelor de salarii, care se pastreaza timp de 50 de ani.

Ordin 3512/2008 privind documentele financiar-contabile:
F. Arhivarea si pastrarea registrelor si a documentelor financiar-contabile
50. Persoanele prevazute la art. 1 din Legea nr. 82/1991, republicata, au obligatia pastrarii in arhiva lor a registrelor de contabilitate, a celorlalte documente contabile, precum si a documentelor justificative care stau la baza inregistrării in contabilitate.
Pastrarea registrelor si a documentelor justificative si contabile se face la domiciliul fiscal sau la sediile secundare, dupa caz.
...............
Cu ocazia controalelor efectuate de organele abilitate, persoanele juridice sunt obligate, la cerere, sa prezinte la domiciliul fiscal documentele solicitate.
……..................
51. Termenul de pastrare a statelor de salarii este de 50 de ani, iar termenul de pastrare a registrelor si a documentelor justificative si contabile este de 10 ani cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite, cu exceptia celor prevazute la pct. 52, 53 si 54.



#60 Al3x

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 16 December 2009 - 09:02 PM

Am fost azi la ITM m-am interesat insa pe luna :
-iulie cand singura mea angajata era trecuta la fara plata nu a fost depus nici un stat de plata
-august si septembrie sunt depuse ....RESTUL PANA IN PREZENT NU SUNT DEPUSE.

Am vorbit cu o contabila, mi-a zis ca nu stie dupa ce sa se ia ca sa faca alte state de plata pentru ca nu am nici declaratiile la finante,
mi lea trimis acum de recent prin posta dar pana in ziua de azi nu mi-a depus nici o declaratie din iulie.

Si ca si cum nu ar fi fost de ajuns cat rau mi-a facut am aflat abia acum:cartea de munca a coafezei mele care trebuia sa fie pe 4 ore,de fapt a bagato pe 8 ore si nu ca si coafeza ci ca si contabil.
NU MAI STIU CE SA FAC SI INCOTRO SA MA DUC NU AM AVUT CONTRACT CU EA ASTA E RAU ARE FIRMA AUTORIZATA DAR NU STIU CUM AS PUTEA REZOLVA PROBLEMA ASTA :pullhair:
eu la stat nu stiu daca am platit tot ce trebuie nu stiu daca am platit cartile de munca cum trebuie tin minte ca am platit in iulie vreo 4 mil parca si acum la sfarsitul lui octombrie vre 14 mil dar dupa calcul-ul meu la un angajat cu norma intreaga din iulie(in care a fost trecut cu neplata o luna tot de ea fara acordu si instiintarea mea) si unul din august din septembrie pe jumatate de norma si cu impozitul forfetar ar fi trebuit sa platesc mai mult decat 14 mil pe care i-am platit.
Mai sunt o gramada de nereguli care mi lea facut( a semnat in locul meu ..a semnat in locul angajatilor contractele de munca,are sa imi dea 2000 de RON datorie)
Asta e "cadoul" meu de Craciun :frusty:






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL