Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Registrul de casa - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Registrul de casa

registru de casa
154 replies to this topic

#1 Cristi_C

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 102 Postari:
  • Location:Sibiu

Postat 03 July 2006 - 09:44 PM

Salutari!
Reg. de casa editat computerizat se listeaza in 2 exemplare, sau este suficient unul?

Multumesc



#2 MihaelaE

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Location:Roman

Postat 03 July 2006 - 10:07 PM

din punctul nostru de vedere e suficient un singur exemplar,dar organele de control au alta parere,ca ar trebui listate in 2 ex sau cel mai bine salvat pe cd,deoarece motiveaza prin pierderea bazei de date,tot ei cer listarea zilnica,adica fiecare zi pe o pagina




#3 Mary

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 10 November 2006 - 10:35 AM

Daca societatea are puncte de lucru in alte localitati, si fiecare este cu registrul propriu de casa, trebuie fiecare punct de lucru sa respecte regula de la incasari, respectiv plati? Sa nu depaseasca 100 mil pt mag cash &carry la plati si 50 mil platite unei singure persoane juridice?
Sau pe nivel de societate sa se respecte acest lucru? :angry:



#4 aniela_b

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Vaslui

Postat 10 November 2006 - 10:42 AM

Vezi prevederile OG 15/1996 si HG 2185/2004 (punct 9) "subunitatile economice ale persoanelor juridice, respectiv sucursalele, filiale, agentii puncte de lucru, prevazute in actul constitutiv ale persoanelor juridice care au deschis cont intr-o societate comerciala bancara si casierie proprie aplica individual prevederile art. 5 din prevederile OG 15/1996"

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 08:00 PM




#5 draga mea

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 17 October 2007 - 05:25 PM

Buna ziua.As avea o intrebare vis-a-vis de registrul de casa.Intrebarea este:"De fiecare data cand se predau banii,patronilor este nevoie sa se faca o dispozitie de plata si daca ne aduc ei dovada ca banii sunt depusi la banca?"
Se introduce in registrul de casa si dispozitita de plata si depunerea numerar?"
Multumesc



#6 ancamin

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 94 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:BACAU

Postat 17 October 2007 - 07:02 PM

1. da .
2. da .

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 08:01 PM
citare mesaj anterior




#7 anagruion

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 291 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:timisoara

Postat 17 October 2007 - 07:05 PM

Buna. Pai, daca vei inregistra in registru casa si DP si doc.bancar de depunere- te vei inregistra cu o plata de doua ori si atunci vei avea probleme la soldul scriptic -cu cel faptic.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 08:02 PM




#8 ancamin

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 94 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:BACAU

Postat 17 October 2007 - 07:21 PM

1. scuze . dispozitie de incasare ( patron - cassa )
2. FV , etc (cassa - banca )

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 08:02 PM




#9 GeForce

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:
  • Gender:Male

Postat 17 October 2007 - 08:07 PM

Dispozitie de incasare faci daca patronul vine cu bani de acasa. Daca ii dai bani patronului faci dispozitie de plata, in caz ca ii ia ca si avansuri de trezorerie in scopul aprovizionarii unitatii cu diverse bunuri de la furnizori; in caz ca ii dai banii sa se duca sa ii depuna la banca, nu faci nici un document, deoarece vei avea de la banca FV sai Ordin de incasare numerar, document pe baza caruia vei inregistra in reg. de casa viramentul intern (581=5311). :smile:

Aceasta postare a fost editata de Salsa: 17 October 2007 - 08:08 PM




#10 carmen2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 51 Postari:
  • Location:sibiu

Postat 17 October 2007 - 08:43 PM

cum se pot transfera bani dintr-o caserie in alta apartinand aceleiasi societati ... practic sunt doua puncte de lucru....ce document se intocmeste?
va multumesc! :smile: :sad:



#11 dana_cz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 218 Postari:
  • Gender:Female

Postat 18 October 2007 - 04:50 PM

Se poate folosi fara probleme dispozitia de plata / incasare, sau nota de debitare / creditare daca punctele de lucru tin contabilitate proprie.
Viata este suma tuturor alegerilor tale



#12 carmen2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 51 Postari:
  • Location:sibiu

Postat 18 October 2007 - 05:50 PM

multumesc frumos! :smile:



#13 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2007 - 05:59 PM

Vezi postareadraga mea, la Oct 17 2007, 06:25 PM, a spus:

De fiecare data cand se predau banii,patronilor este nevoie sa se faca o dispozitie de plata si daca ne aduc ei dovada ca banii sunt depusi la banca?

Daca tu consideri ca este necesar poti face o dispozitie de plata catre persoana care ridica banii din casierie si specifici ''pentru depunere in cont bancar'' sau ceva in genul asta si o introduci in registrul de casa in cazul in care nu primesti in timp util foaia de varsamant cu suma respectiva. Eu nu am practicat asa ceva vreodata si banuiesc ca nici in alte contabilitati nu se practica, mai ales ca acea dispozitie este o ''hartoaga'' in plus. Dar, depinde increderea ce exista intre parti, de raspundere...
Altfel, asa cum au precizat si colegii, in nici un caz nu poti inregistra ambele acte.
Madalina



#14 Hephaistos

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 28 December 2007 - 09:35 AM

Buna


fiind proaspat absolvent si o persoana care pana in prezent nu am lucrat pe partea de conta.
O persoana angajata ca si contabil fiind specificat in contractul de munca functia de "contabil", poate sa tina registru de casa , este legal acest lucru?

Si dispozitiile cum le inregistrez in reg de casa?



#15 danL

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 689 Postari:
  • Location:CONTAdava

Postat 28 December 2007 - 11:55 AM

REGISTRU DE CASA (Cod 14-4-7A si Cod 14-4-7bA)


1. Serveste ca:
- document de inregistrare operativa a incasarilor si platilor in numerar, efectuate prin casieria unitatii pe baza actelor justificative;
- document de stabilire, la sfarsitul fiecarei zile, a soldului de casa;
- document de inregistrare in contabilitate a operatiunilor de casa.
2. Se intocmeste in doua exemplare, zilnic, de casierul unitatii sau de alta persoana imputernicita, pe baza actelor justificative de incasari si plati. La sfarsitul zilei, randurile neutilizate din formularul cod 14-4-7A se bareaza.
Soldul de casa al zilei precedente se reporteaza, dupa caz, pe primul rand al registrului de casa pentru ziua in curs.
Se semneaza de catre casier pentru confirmarea inregistrarii operatiunilor efectuate si de catre persoana din compartimentul financiar-contabil desemnata pentru primirea exemplarului 2 si a actelor justificative anexate.
3. Circula la compartimentul financiar-contabil pentru verificarea exactitatii sumelor inscrise si respectarea dispozitiilor legale privind efectuarea operatiunilor de casa (exemplarul 2).
Exemplarul 1 ramane la casier.
4. Se arhiveaza:
- la casierie (exemplarul 1);
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 2).



#16 lujza

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 03 January 2008 - 11:13 AM

Registrul de casa este obligatoriu sa fie scris cu mana?
Va multumesc anticipat!



#17 kjozsef

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Location:Acuta

Postat 07 January 2008 - 09:33 AM

a-si dori sa stiu daca tb.sau nu registu de casa in cazul in care nu sunt miscari prin casa (utilizam carduri bancare pt. plata)

va multumesc.



#18 emilbuc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:

Postat 19 January 2008 - 01:03 AM

salut.va cer un sfat referitor la registrul de casa.firma are cont de card in euro.face diverse plati adm si printre altele ridica numerar de pe card.intrebare:transform in lei la cursul zilei si ii bag in casa in lei sau ii bag in casa de valuta? sunt reglementari speciale la casa in valuta? gen plafon,cat timp am voie sa-i tin,in timp cum sting soldul,ii pot transfera in casa in lei?merci mult.



#19 verrona

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 77 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2008 - 11:07 PM

daca nu ai nici incasari si nici plati prin casa ..nu ai ce completa in registrul de casa...

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 11:20 PM




#20 lorelei2007

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova

Postat 08 February 2008 - 11:06 PM

va rog am si eu o intrebare:-se mai folosesc monetarele daca am casa de marcat? Nu-mi amintesc, dar parca citeam undeva ca nu ar mai fi obligatorii. Am visat eu cumva?
Logic cred ca ar trebui sa se foloseasca, dar asa ma enerveaza sa le completez si pe astea.
va multumesc anticipat!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 July 2008 - 11:20 PM







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL