Intrebarea mea este daca firma prestatoare Y ,in prezent microintreprindere, mai poate sa-si pastreze aceasta calitate si in viitor sau va trebui sa treaca la impozit pe profit, singurele venituri viitoare ale firmei fiind cele aferente acestui contract .O sa redactez obiectul contractului pentru a vedea daca activitatile prevazute in contract intra in categoria consultanta si management sau pot fi incluse la prestari servicii.
`Serviciile ce urmeaza a fi prestate de prestator sunt enumerate in prezentul contract si vor contine urmatoarele,dar fara sa se limiteze la cele de mai jos enumerate:
Coordonatorul chiriasilor (adica firma Y) asigura si este responsabil de realizarea si coordonarea lucrarilor de constructti de modificare/imbunatatire si reamenajare a spatiilor care i-au fost alocate de catre managerul echipei de coordonare a chiriasilor.
PRESTATORUL va tine cont de prevederile regulamentelor interioare si de alte prevederi,instructiuni ale conducerii societatii X.In afara drepturilor si obligatiilor generale enumerate ,atributiile PRESTATORULUI cuprind si urmatoarele atributii specifice si responsabilitati aferente:
A.Chiriasi
1.Dezvoltarea si mentinerea relatiilor bune cu Chiriasii
2.Verificarea echipamentului si functionarea birourilor aferente spatiului in conformitate cu regulamentele interioare.
3.Supravegherea respectarii Regulamentului
B.Obligatiile Prestatorului in activitatea de coordonare a lucrarilor efectuate de Chiriasi in acord cu lucrarile de amenajare:
1.Modificarea spatiilor inchiriate in conformitate cu contractul de inchiriere(redactarea documentatiei de baza,modificari structurale,selectionarea contractorului,coordonarea si supravegherea lucrarilor individuale etc)
2.Consultarea continua a chiriasilor in timpul proiectarii instalatiilor electrice,a ventilatiei,al instalatiilor sanitare si altele in incinta spatiului inchiriat
3.Va asigura includerea in documentatiile de arhitectura a opiniilor exprimate de experti in domeniu,in scopul autorizarii documentatiei de arhitectura al chiriasilor:protectie impotriva incendiilor,ventilatie si instalatii electrice.
4.Predarea spatiilor inchiriate locatarilor,supravegherea lucrarilor de structura(proces verbal de predare primire,executarea obligatiilor de plata fata de locator,reguli de constructie,asigurare valabila pentru lucrarile de constructii,plata garantiei,aprobarea desenelor tehnice etc.).
5.Coordonarea si supravegherea bunei desfasurari a lucrarilor locatorului in conformitate contractului de inchiriere.
6.Monitorizarea si coordonarea lucrarilor efectuate de chiriasi in conformitate cu planurile tehnice autorizate,regulile de construire,reglementarile valabile si aplicabile dupa predarea spatiilor referitoare la protectia muncii si sanatatii,de protectie impotriva incendiilor.
7.Primirea documentelor predate de catre chirias in conformitate cu obligatiile asumate(rapoarte de verificare a instalatiilor electrice,testarea conductelor principale de apa,verificarea etanseitatii la sistemul de canalizare,certificate in cazul materialelor folosite in constructie,etc.)
8.Coordonarea amenajarii spatiilor inchiriate in conformitate cu decizia consiliului de inchiriei.
9.Asigurarea consultantei tehnice in domeniul instalatiilor de ventilatie,electrice,sanitare,gaz si termice tuturor membrilor echipei de coordonare a chiriasilor`