Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
contabilitate de la 0 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


contabilitate de la 0

11 replies to this topic

#1 violeta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:
  • Location:constanta
  • Interests:modificari a tva in noul cod fiscal

Postat 19 November 2006 - 05:19 PM

va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: vreau sa preiau contabilitatea la o firma care se infiinteaza acum. Problema mea e ca eu am tinut contabilitate acum 5 ani la o firma care avea si productie si comert. De atunci tin contabilitatea la un punct de lucru a unei firme de comert fara sa fac inchiderile care se fac la nivel de firma. Nu stiu foarte clar care sunt declaratiile care trebuiesc depuse si cand, de unde iau programele de declaratii, ce contract inchei la administrator(patron) pentru a putea sa-i revina si lui un salariu sau o forma de remunerare cu exceptia dividentelor (daca vor fii) si pentru salariati ce declaratii trebuie sa depun si unde?????????? Va multumesc anticipat!
violet



#2 Cris Raicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 420 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:Multe si marunte.

Postat 19 November 2006 - 05:30 PM

Pentru inceput, uita-te pe http://www.conta.ro/...hp?showforum=59 ca sa-ti faci o idee despre ce declaratii se depun pt o firma.

Mai departe:
- imediat dupa infintare verifici vectorul fiscal al firmei la adm financiara, sa vezi daca a fost inregistrata corect. Daca a fost declarata fara angajati, in 30 zile de la prima angajare depui 010 cu luarea in evidenta a acontributiilor sociale + impozit salarii.
- cumperi registrele obligatorii (cauta pe forum, sa vezi ce iti trebuie)
-daca ai angajati depui lunar: declaratia 100, declaratiile la cas, somaj, itm si cass. Statele de salarii le depui la camera de munca
-daca nu ai angajati depui la trimestru declaratia 100 cu impozitul pe profit (micro nu prea ai cum sa mai fi daca nu ai angajati) si decontul 300
Si....mai vedem mai incolo ce mai trebuie.

"Spitalul judetean a fost dotat cu un aparat de reanimare dupa ultimul strigat (Monitorul de Cluj)"



#3 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 19 November 2006 - 07:46 PM

De ce nu ar putea fi micro? Nu are inca salariati,dar dupa cum a spus,firma acum se infiinteaza,deci are timp sa angajeze personal-daca opteaza pt.micro si daca vectorul fiscal initial a fost depus in acest sens.(sau poate nici nu a fost inca depus).



#4 Cris Raicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 420 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:Multe si marunte.

Postat 19 November 2006 - 10:19 PM

Da-mi voie sa ma citez pe mine insami :)) Am zis cele 2 variante : cu sau fara angajati. Si aici m-am referit nu numai la prezent ci si la ce va face in viitor. Apoi, daca n-are angajati, nu e micro (tot in viitor).
"Spitalul judetean a fost dotat cu un aparat de reanimare dupa ultimul strigat (Monitorul de Cluj)"



#5 irina petcu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 278 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bistrita
  • Interests:contabilitate

Postat 20 November 2006 - 02:47 AM

Creca m-am dus pe un topic care nu trebe...
Si totusi...firmele astea de la 0, trebuie sa depuna declaratia 100 sau nu? :thumb_yello:
ca de ex. luna asta nu are angajati, dar luna viitoare va avea.
Nu stiu ce sa fac. Sa o depun pe 0 sau la trimestru? :angry:
irina



#6 Cris Raicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 420 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:Multe si marunte.

Postat 20 November 2006 - 12:07 PM

Daca luna asta nu are angajati, nu depune declaratia 100.
daca de luna viitoare va avea, in termen de max 30 zile de la angajare depui 010 la adm si apoi declaratiile 100 lunar cu toate contributiile sociale + impozit.
Singura problema este: fiind firma noua s-ar putea sa se fi infiintat direct cu declararea la reg comertului a contributiilor sociale, si atunci ar trebui sa depui 100 direct din prima luna.
"Spitalul judetean a fost dotat cu un aparat de reanimare dupa ultimul strigat (Monitorul de Cluj)"



#7 irina petcu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 278 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bistrita
  • Interests:contabilitate

Postat 20 November 2006 - 12:23 PM

Multumesc mult. :good:
irina



#8 violeta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:
  • Location:constanta
  • Interests:modificari a tva in noul cod fiscal

Postat 20 November 2006 - 12:55 PM

pana aici am inteles...multumesc pentru ajutor
mai am o nelamurire...stiu termenele de depunere a declaratiilor....intrebare: care e termenul de plata si in ce conturi se platesc pentru judetul constanta?
multumesc anticipat
violet



#9 Cris Raicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 420 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Interests:Multe si marunte.

Postat 20 November 2006 - 12:57 PM

Cam toate datoriile au termen de palat 25 ale lunii urmatoare. Conturile in care platesti le gasesti in programul de ordine de plata, in momentul in care iti alegi trezoreria constanta si obligatia de plata, iti incarca automat si iban-ul necesar.
"Spitalul judetean a fost dotat cu un aparat de reanimare dupa ultimul strigat (Monitorul de Cluj)"



#10 violeta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:
  • Location:constanta
  • Interests:modificari a tva in noul cod fiscal

Postat 05 December 2006 - 11:29 PM

Eu am inteles asa: fiinca nu am salariati depun declaratiile 100 si 300 la sfarsitul fiecarui trimestru. Declaratiile pentru salariati le voi depune cand voi avea angajati in fiecare luna. E bine? In afara dividendelor de la sfarsit de an cum mai pot renumera asociatii. Sunt doi asociati, unul e denumit administrator iar celalalt ar vrea un contract de munca de 2 ore (m-am gandit eu deoarece lucreaza in armata cu norma intreaga) Va multumesc!
violet



#11 helga

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:
  • Location:cluj

Postat 08 December 2006 - 12:15 PM

ai inteles corect
nimeni nu gandeste pentru tine



#12 Ariana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 183 Postari:
  • Location:Pascani

Postat 09 December 2006 - 10:03 AM

vezi ca, daca lucreaza in armata nu are voie sa mai lucreze in alta parte cu contract de munca. Asa stiam eu de la cineva care lucreaza tot in armata. ei au alt regim decat ceilalti angajati.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL