SINDICATUL CONTABILILOR DIN ROMANIA
#21
Postat 07 March 2006 - 01:43 PM
#22
Postat 07 March 2006 - 02:21 PM
#23
Postat 07 March 2006 - 02:27 PM
Subscriu :!:
#24
Postat 07 March 2006 - 02:44 PM
#25
Postat 07 March 2006 - 02:53 PM
Deja am primit mesaje de sprijin si de asistenta din partea atat a unor oraganizatii patronale mari din Romania (sunt si multi experti independenti printre noi sau admninistratori de societatii contabile), cat si din partea unor asociatii profesionale - de management si de drept - si a unor confederatii ... sindicale (de ce nu?) De asemenea ACCA si- a manifestat interesul de a colabora si cu alte organziatii profesionale de contabilitate in afara ceccar-ului nostru de toate zilele. Inca nu avem nici o pozitie din partea CAFR
Deci inters exista, personal sunt mai putin adeptul unui hei-rup muncitoresc si mai mult al unor pasi marunti dar siguri. Daca tot o facem macar sa avem relevanta necesara pentru a ne face auzite "pasurile" si mai mult, sa se tina cont de ele.
Orice sugestie e mai mult decat bine venita, daca deja mai exista proiecte in acest sens au ader cu multa placere, imi dau seama ca va fi si o munca enorma dar poate cu un final fericit. E nevoie de consultanta juridica, de experienta internationala daca exista, de colaborare si cu firme de consultanta, de audit, de evaluare etc.
#26
Postat 07 March 2006 - 03:12 PM
LEXUS a spus:
oricat de incurajator ar sta lucrurile la nivel declarativ, lipsa banilor va opri orice astfel de proiect ! asa incat propun sa ne gandim, mai intai, cum sa facem bani cu forumul asta si apoi cum sa-i cheltuim !!
#27
Postat 07 March 2006 - 03:54 PM
#28
Postat 07 March 2006 - 04:10 PM
si surse mai putem gasi...
#29
Postat 07 March 2006 - 04:21 PM
dmldone a spus:
in plus : din cei 2$ trebuie scazute ch. cu chestia asta, care sunt destul de insemnate... ia intereseaza-te cat, ca eu am incercat faza cu tel. pe cand lucram la o firma si erau niste costuri demne de luat in seama, adica nu stiu daca ramanea cu juma'te.
si cel mai important: sa zicem ca raman chiar 7.000 $, dar suma asta e de pus pe o masea, sau nici acolo nu ajung... poate pt. o luna... dupa ce ai toate dotarile luate deja... numai plata salariilor/onorariilor, a chiriei, a consumabilelor, masina, benzina, intretinere, telefon, lumina, cate un protocol... ar cam inghiti suma asta ! puneti pt. 2 luni cei 7000 $ si tot nu rezolva problema.
dragilor, veniti cu picioarele pe pamant !!
#30
Postat 07 March 2006 - 05:01 PM
ISA a spus:
Toata lumea are o parere buna, dar de la vorbe pana la fapte este cale lunga.
O organizatie cere destul de multe: bani, responsabilitati, multa munca, oameni puternici, si multa lume.
Multa lume este. De restul ducem lipsa.
Lexus a spus bine ce a spus, si are tot spijinul nostru.
#31
Postat 07 March 2006 - 05:26 PM
Din punctul meu de vedere problema principala ar fi cea juridica sa nu ne trezim ca si cei care au facut un barou al avocatilor independenti si se tot judeca prin tribunale cu baroul oficial.
Eu propun o intalnire mediata de initiatori acestui proiect(cu taxa de participare ca sa platim si un avocat) sa facem o estimare a costurilor si
sa vedem ce sustinere avem si apoi .....ACOR! :D :D
#32
Postat 07 March 2006 - 06:55 PM
Acum, totusi ar trebui sa ne interesam cum putem legal sa infiintam acesta asociatie.Daca exista printre voi contabili care tineti legatura cu juristi,poate puteti sa aflati amanunte si sa ni le transmiteti si noua.
In alta ordine de idei, urez tuturor colegelor contabile din tara aceasta
cu ocazia zilei de 8 Martie sanatate,putere de munca si ...nervi de otel!
Si sa fie fericite si iubite mereu!
#33
Postat 07 March 2006 - 07:34 PM
1-Stabilirea unui furnizor unic, pe economie de program informatic pentru orice raportare ( la ANAF, ANOFM, CNPAS, CNAS, ITM s.a.) .
2.Raportarea intr-un singur loc (cel mai bine la ANAF) cu toate datele necesare celorlalte institutii in subordinea aceluiasi Guvern. Restul institutiilor sa-si extraga datele de la ANAF sau MF.
3.Legarea raportarilor cu platile efectuate de contribuabili.
4. Si lista continua……
#34
Postat 08 March 2006 - 09:10 AM
#35
Postat 08 March 2006 - 10:01 AM
Pentru asta este nevoie de infiintarea in timp util a unei organizatii care sa deschida un cont pentru colectarea fondurilor. Legea (fiscala!) prevede drepturi cetatenesti si noi nu le exercitam?
Daca ne hotaram s-o facem, avem inca timp sa colectam acesti bani, cu care sa se porneasca odata la treaba.
#36
Postat 08 March 2006 - 04:31 PM
Din cite am vazut pe forum sint si juristi printre noi, asa ca ii rog sa schiteze si ei un proiect de statut si apoi le confrumtam si ajungem la o forma finala.
#37
Postat 08 March 2006 - 04:35 PM
#38
Postat 24 March 2006 - 10:53 PM
#39
Postat 25 March 2006 - 12:48 AM
#40
Postat 25 March 2006 - 10:00 AM
Spunea cineva ca activitatea de normare a contabilitatii va trece in sarcina organizatiilor reprezentative (aka CECCAR) de la data aderarii.
Guvernul nu se va mai ocupa cu "coade" fiscale si parafiscale, ci doar cu adoptarea IFRS. De punerea lor in practica (norme metodologice, de aplicare) se vor ocupa organismele profesionale.
Chiar asa se intimpla pe-afara.
Da' la noi ce-o sa fie, ce-o sa fie ... o sa fie o mare grozavie...
:smt100 :smt100 :smt100 :smt100 :smt100
:smt010 :smt010 :smt010 :smt010 :smt010
Unde "fierbe" statutul ala?
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi