Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
amenda bilant - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


amenda bilant

32 replies to this topic

#1 spartacus

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 27 November 2006 - 04:16 PM

Am infiintat o firma in februarie, dar n-am depus bilantul in iunie, penrtu ca nu am avut activitate pana in prezent. Astazi am vrut sa-l depun dar nu au vrut sa-l primeasca, spunand ca trebuie sa platesc intai o amanda de 250 RON. In perioada aceasta nu am primit nici o somatie. Cum se rezolva aceasta problema?
Va rog sa-mi dati un sfat.Astept raspuns si la adresa spartacus@acasa.ro.

Aceasta postare a fost editata de spartacus: 27 November 2006 - 04:19 PM




#2 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 27 November 2006 - 04:27 PM

Vezi postareaspartacus, la Nov 27 2006, 04:16 PM, a spus:

Am infiintat o firma in februarie, dar n-am depus bilantul in iunie, penrtu ca nu am avut activitate pana in prezent. Astazi am vrut sa-l depun dar nu au vrut sa-l primeasca, spunand ca trebuie sa platesc intai o amanda de 250 RON. In perioada aceasta nu am primit nici o somatie. Cum se rezolva aceasta problema?
Va rog sa-mi dati un sfat.Astept raspuns si la adresa spartacus@acasa.ro.


in situatia ta, trebuie sa intocmesti si sa depui o declaratie pe propria raspundere (a administratorului) cu data de 30.06.2006, cum ca nu ai desfasurat nici un fel de activitate de la data infiintarii si pana in prezent si....din nefericire pentru tine trebuie sa platesti, intradevar, si acea amenda de 250 ron, altfel daca nu ai pe cineva "in interior" (asa intri in normalitate). nu prea ai de ales.

Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#3 invatacel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 72 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:contabilitate

Postat 29 November 2006 - 11:32 AM

pentru nedepunere bilant primesti 250 ron amenda in situatia in care nu ai activitate? intreb pt ca noua ne-au dat 1500 ron amenda...e drept ca am avut o oarecare activitate :thumbup:
soarta nu-i ajuta pe cei lipsiti de curaj



#4 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 29 November 2006 - 11:41 AM

Vezi postareainvatacel, la Nov 29 2006, 11:32 AM, a spus:

pentru nedepunere bilant primesti 250 ron amenda in situatia in care nu ai activitate? intreb pt ca noua ne-au dat 1500 ron amenda...e drept ca am avut o oarecare activitate :thumbup:


ce inseamna o oarecare activitate? daca intr-un an de zile faci o sg factura de 1.7 mld lei vechi pentru a pastra statutul de micro la care mai adaugi si 1 salariat cu juma de norma, atunci asta nu mai e o oarecare activitate (cel putin din pct lor de vedere).

la sectorul 3 inca mai incaseaza 250 ron pentru nedepunerea declaratiilor de orice fel (sper sa nu ma auda cineva de acolo si drept urmare sa le mareasca :cool: )

succes!
Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#5 gildap

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 29 November 2006 - 07:02 PM

daca ai pe cineva in interior te costa 30 ron.



#6 spartacus

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 30 November 2006 - 11:57 AM

Nu cunosc pe nimeni in cladirea aceea, asta este problema. Dar voi merge si voi intreba, voi cauta, voi incerca si sper ca voi gasi pe cineva care sa ma ajute ( sa scap fara amenda). Gildap, daca poti sa mi dai vreo sursa concreta, scrie mi in mail ( acelasi nume, pe "acasa" ). BILANTUL din IUNIE, trebuie sa l predau , cred , cit mai repede- este deja luna decembrie. Are ceva daca il predau odata cu cel din decembrie ? Dar daca nu l predau deloc si l predau numai pe cel din decembrie?? mi l primeste oare ? Iertati ma , sunt novice... Va multumesc , anticipat.



#7 mikidutza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 75 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 05 December 2006 - 05:32 PM

Ma intereseaza si pe mine subiectul.As dori sa-mi spui ce ai facut..
Si in plus, ce inseamna sa nu ai activitate?Daca ai,spre exemplu,chelt de schimare a sediului social se considera ca ai avut activitate?
Si in plus,dc ai depus declaratie de inactivitate si totusi ai avut cateva cheltuieli, in ce situatie te afli?
Sper sa ma luminati si pe mine ca nu mai inteleg nimik :thumbup:
[b]Dintre toate zilele, pierduta e aceea in care nu ai ras. ( Chamfort )



#8 lyv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 278 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Postat 05 December 2006 - 06:24 PM

Vezi postareamikidutza, la Dec 5 2006, 06:32 PM, a spus:

Ma intereseaza si pe mine subiectul.As dori sa-mi spui ce ai facut..
Si in plus, ce inseamna sa nu ai activitate?Daca ai,spre exemplu,chelt de schimare a sediului social se considera ca ai avut activitate?
Si in plus,dc ai depus declaratie de inactivitate si totusi ai avut cateva cheltuieli, in ce situatie te afli?
Sper sa ma luminati si pe mine ca nu mai inteleg nimik :thumbup:
Sa nu ai activitate inseamna sa nu ai alte operatiuni de la infiintare decat cheltuielile de constituire si capitalul social = atunci depui declaratie de inactivitate (cum o numesti tu) . Daca ai mai inregistrat si alceva in contabilitate ( deci ai intocmit balanta, declaratii etc) atunci trebuie sa depui bilant .
La noi prin vest, pentru declaratia de bilant la 30 iunie 2006 depusa cu intarziere am scapat fara amenda cu mentiunea ca am atasat o Nota explicativa unde am stipulat ca administratorul in perioada legala de depunere a fost in strainatate. Am avut noroc .
Parerea mea ca daca ai avut numai cheltuielile de schimbare de sediu sa nu te complici si sa depui in continuare declaratie de bilant.

Vezi postareaspartacus, la Nov 30 2006, 12:57 PM, a spus:

Nu cunosc pe nimeni in cladirea aceea, asta este problema. Dar voi merge si voi intreba, voi cauta, voi incerca si sper ca voi gasi pe cineva care sa ma ajute ( sa scap fara amenda). Gildap, daca poti sa mi dai vreo sursa concreta, scrie mi in mail ( acelasi nume, pe "acasa" ). BILANTUL din IUNIE, trebuie sa l predau , cred , cit mai repede- este deja luna decembrie. Are ceva daca il predau odata cu cel din decembrie ? Dar daca nu l predau deloc si l predau numai pe cel din decembrie?? mi l primeste oare ? Iertati ma , sunt novice... Va multumesc , anticipat.
Pe cele din iunie nu le-au centralizat finantele inca. Cand le termina de centralizat o sa-ti trimita ,, scorul " acasa prin posta . Daca astepti sa-l depui cu cel din decembrie o sa-l depui abia prin martie - aprilie 2007. Mai bine sa-l depui cat mai urgent pana nu-ti trimit acasa ei procesul verbal . Pentru ca, cu cat amani pot si ei sa creasca amenda.



#9 Brigitta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Location:Oradea

Postat 05 December 2006 - 06:33 PM

Am o firma care si-a suspendat activitatea in noiembrie 2005 si acum a primit o amenda de 500ron ca nu s-a depus bilantul pe iunie 2006 :biggrin:



#10 mbv6969

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 44 Postari:
  • Location:brasov
  • Interests:contabilitate

Postat 05 December 2006 - 07:04 PM

Este corect, din pacate; cf. omfp 864 m.of.593/08.07.32005 - regim derogatoriu, activitatea se poate suspenda dar se vor depune in continuare bilanturi(semestru, anual); doar declaratiile 100,300,101,120,130 nu se vor depune si asta incepand cu anul urmator suspendarii; atentie daca sunt terenuri, cladiri, ma indoiesc ca suspendarea activitatii va conduce si la suspendarea platii taxelor si impozitelor locale pe teren si cladiri si a depunerii declaratiei anuale aferente (vezi si ptr autoturisme)



#11 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 07 December 2006 - 03:12 AM

Nici nu se pune pb. Am avut eu o firma in aceasta situatie,cu suspendare pe 3 ani,am depus bilanturi de 2 ori pe an si a achitat taxa auto in fiecare an,aici nu ex.derogare.



#12 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2006 - 08:05 PM

Vezi postareambv6969, la Dec 5 2006, 07:04 PM, a spus:

doar declaratiile 100,300,101,120,130 nu se vor depune si asta incepand cu anul urmator suspendarii;
cred ca te inseli, regimul derogatoriu se aproba (daca se aproba) incepand de la data suspendarii activitatii la Reg. Comertului, adica chiar daca la Adm. Fin. faci operatiunile necesare in luna dec. si tu ai suspendarea inreg. la R.C. inca din iulie, Adm. Fin. iti va aproba regimul derogatoriu (daca ai indeplinit conditiile, mai ales reglarea fisei pe platitor si plata tuturor darilor la stat, cu majoarari/penaliz., cu tot) tot incepand din iulie. aceasta informatie mi-a fost confirmata chiar azi, la A.F. sector 2 !

numai bine.



#13 iren

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 112 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:contabilitate si Florenta (nu radeti, ca-s indragostita de orasul ala si am un interes la el)

Postat 11 January 2007 - 09:26 PM

Am preluat ieri o firma care nu are bilantul pe 2005 la Registrul comertului dar il are la Administratie.

Anul trecut stiu ca nu se percepeau amenzi pt nedepunere situatii financiare la Registrul comertului (important era sa le depui ca sa nu fii dizolvat).

Stiti cumva daca se percepe acum vreo amenda? Sau daca se mai primesc sit fin din urma la Reg comertului?

Multumesc



#14 dexter

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 228 Postari:
  • Location:Timis

Postat 11 January 2007 - 09:28 PM

Eu am depus saptamina trecuta un bilant la 2002 la RC Timis, fara nici o problema.



#15 lyv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 278 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Postat 12 January 2007 - 03:06 PM

[quote name='dexter' date='Jan 11 2007, 09:28 PM' post='115556']
Nu te bucura inca. Poate nu au avut timp sa faca procesul verbal. Ar fi bine sa scapi dar in viitorul apropiat cauta in cutia postala. Totusi poate scapi . Bafta



#16 MIHAELA 9

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 164 Postari:
  • Gender:Female

Postat 12 January 2007 - 05:56 PM

Vezi postareairen, la Jan 11 2007, 09:26 PM, a spus:

Am preluat ieri o firma care nu are bilantul pe 2005 la Registrul comertului dar il are la Administratie.

Anul trecut stiu ca nu se percepeau amenzi pt nedepunere situatii financiare la Registrul comertului (important era sa le depui ca sa nu fii dizolvat).

Stiti cumva daca se percepe acum vreo amenda? Sau daca se mai primesc sit fin din urma la Reg comertului?

Multumesc

Reg Com nu percepe nici o amenda pt. nedepunerea bilanturilor si se mai pot depune bilanturi.



#17 mm-miron

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 119 Postari:
  • Interests:legislatie

Postat 12 January 2007 - 06:49 PM

se pot depune bilanturile si din anii anteriori , dar nu scapi de proces verbal, multi au platiti amenzi si vor mai plati, cel putin la Administratia financiara nu te iarata, problema este ca in legea contabilitatii scrie clar , si din pacate au crescut amenzile pentru nedepunerea bilantului si perioade mari de intarziere, intradevar registrul comertului nu aplica amenzi, te poti trezi ca iti este dizolvata firma pentru nedepunerea situatilor financiare la Registrul Comertului.
Oricum daca nu depui bilantul la 30.06.2006 nu il vor accepta pe cel din 31.12.2006.



#18 steli

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 5 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 18 January 2007 - 06:54 PM

Vezi postareamm-miron, la Jan 12 2007, 07:49 PM, a spus:

se pot depune bilanturile si din anii anteriori , dar nu scapi de proces verbal, multi au platiti amenzi si vor mai plati, cel putin la Administratia financiara nu te iarata, problema este ca in legea contabilitatii scrie clar , si din pacate au crescut amenzile pentru nedepunerea bilantului si perioade mari de intarziere, intradevar registrul comertului nu aplica amenzi, te poti trezi ca iti este dizolvata firma pentru nedepunerea situatilor financiare la Registrul Comertului.
Oricum daca nu depui bilantul la 30.06.2006 nu il vor accepta pe cel din 31.12.2006.


A APARUT BIL 12 2006 CARE ESTE TERMENUL DE DEPUNERE?



#19 alyj

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 29 January 2007 - 08:45 PM

Buna,
Am si eu o intrebare legata de declaratiile are tb depuse la sf anului.
Am infiintat o firma in martie 2006.
La iunie 2006 am depus declaratia privind inactivitatea.
Singurele miscari pe firma au fost cheltuielile de constituire si cumpararea stampilei.
Intrebarea mea este daca pentru aceste cheltuieli inregistrate trebuie facuta balanta si bilant sau vor fi trecute in acestea doar la inceperea activitatii??
Cum ramane cu TVA-ul de la o parte din cheltuielile de constituire si de la cumpararea stampilei ???
tb depus decont???

Si mai am o intebare - capitalul nu a fost varsat, doar subscris. E ok daca inregistrez ch de constituire din imprumuturi asociati???
Multumesc



#20 danacretu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 29 January 2007 - 10:50 PM

Esti inregistrat ca si platitor de impozit pe profit de la data infiintarii. De depus ai urmatoarele:
-declaratia 100 cu impozit pe profit 0 la: martie,iunie,septembrie,decembrie 2006(termene expirate deja)
-declaratia 300 cu tva trimestrial: la martie cu tva aferent chelt.de constituire, la iunie,septembrie si decembrie 2006=0(aceleasi termene ca mai sus)
-declaratia de inactivitate la 31.12.2006 in 3 exemplare(2 ex. la Finante+1ex. la Reg.Com. vizat de Finante)
-declaratia de inregistrare fiscala 010(vectorul fiscal) termen 31.01.2007
-declaratia cu cifra de afaceri pt.2006=0(termen 25.01.2007)
-declaratia 101 cu impozitul pe profit (anual) termen 15.02.2007(nu sunt sigura)
Daca in anul 2007 nu ai activitate depui trimestrial cu sume 0,decl.100+300+declaratie inactivitate iunie+dec.2007






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL