Suspendare CIM administratori
#81
Postat 11 January 2007 - 07:44 PM
#82
Postat 11 January 2007 - 10:06 PM
Ba da platesti 16 si 6.5 atat , otpiona 0.85.,dar este optional, din moment ce ai calitate de asigurat.
La noi ramane administrator in continuare numai transfer cartea de munc a la alta firma. si no sa platesc nimic, pt ca ramane nerenumerat administratorul.
#83
Postat 11 January 2007 - 10:15 PM
#84
Postat 12 January 2007 - 05:54 AM
Inga, eu nu stiu de ce dar am mari indoieli legate de competenta celor de la ITM Maramures. Asta dupa ce am vazut cum se aplica legea in Bistrita fata de cum se aplica la Cluj. Judetele mai mici sunt guvernate dupa alte legi se pare. Dar incompetenti sunt peste tot, insa in judetele mai mari probabil ca fiind si afaceri de mai mare anvergura si avocati si juristi mai "de top" legile sunt interpretate diferit.
Ar trebui sa ne facem o asociatie si sa dam statul in judecata (sau ITM-urile din anumite judete) de fiecare data cand interpreteaza legile cum vor ei.
Oricum, daca pun asa problema, renunt la contractul de munca si gata. Care e problema, platesc sanatatea separat ca oricum ies mai ieftin iar pentru pensie am oricum pensie privata care e oricum mult mai buna. Nu pot sa inteleg de ce statul ar da legi care sa fie impotriva lor, adica sa nu lase administratorii sa cotizeze la stat cu o gramada de bani din impozite pe salarii. Doar daca nu a fost o chestie perversa ca sa faca firmele cu un singur angajat (care este si administrator) sa ramana fara angajati si sa nu mai fie microintreprinderi in 2007. Poate nu le-a convenit ca a trecut Codul fiscal cu 2% pentru micro ...
#85
Postat 12 January 2007 - 12:30 PM
* ITM-ul nu poate suspenda / inchide CIM
* nu au aparut normele de aplicare a L31 actualizata
* asa cum arata lucrurile pana acum, suspendarea se refera NUMAI la SA-uri
* asoc. unic nu poate fi sal. daca este admin (asta era si pana acum)
m-am linistit !
dragilor :wink: , va multumesc mult ca aceasta discutie s-a purtat in termeni civilizati, uneori chiar prietenesti, ceea ce este un mare plus pt. noi toti, mai ales ca subiectul e asa "fierbinte" !
numai bine.
pt. george75 : ai pus gresit intrebarea la acest topic, ti-am mutat mesajul la capitolul de salarii unde este activ un topic special pt. cotele aferente indemnizatiei administrat.
inainte a pune o intrebare, este obligatorie folosirea functiei de cautare pt. a identifica eventualele rasp. si locuri unde ai putea plasa intrebarea in cazul in care nu exista deja rasp. la ea !! te rog sa respecti asta , da ?
succes.
Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 12 January 2007 - 12:31 PM
#86
Postat 12 January 2007 - 05:22 PM
Sper sa ramana asa!
#87
Postat 13 January 2007 - 01:18 PM
#88
Postat 13 January 2007 - 01:29 PM
cristalex, la Jan 13 2007, 01:18 PM, a spus:
In L31 de pana acum nu au existat norme pentru ca nu erau cerute expres.
Dar, in forma modificata a legii, a aparut un paragraf la care se cer norme:
Art.185
(4) Datele cuprinse în situaţiile financiare anuale sunt transmise în formă electronică de către oficiile registrului comerţului către Ministerul Finanţelor Publice, în condiţiile stabilite prin norme metodologice aprobate prin hotărâre a Guvernului.@
__________
@Articolul a fost modificat prin art. I pct. 133 din Legea nr. 441/2006.
#89
Postat 13 January 2007 - 07:08 PM
#90
Postat 13 January 2007 - 09:33 PM
marian.apetre, la Jan 13 2007, 01:29 PM, a spus:
cristalex, la Jan 13 2007, 01:18 PM, a spus:
In L31 de pana acum nu au existat norme pentru ca nu erau cerute expres.
Dar, in forma modificata a legii, a aparut un paragraf la care se cer norme:
Art.185
(4) Datele cuprinse în situaţiile financiare anuale sunt transmise în formă electronică de către oficiile registrului comerţului către Ministerul Finanţelor Publice, în condiţiile stabilite prin norme metodologice aprobate prin hotărâre a Guvernului.@
__________
@Articolul a fost modificat prin art. I pct. 133 din Legea nr. 441/2006.
Dar aici este vorba de bilanturile pe 2007 care se vor depune in 2008. Doar din 2008 Reg Com va prelua bilanturile si in locul Min de Finante. Deci acele norme s-ar putea sa apara mai tarziu.
#91
Postat 14 January 2007 - 12:18 PM
#92
Postat 16 January 2007 - 05:17 PM
un SRL, 2 asociati, unul administrator, celalalt angajat in societate. Administratorul nu se poate angaja?
#93
Postat 16 January 2007 - 06:05 PM
Cristian Dan, la Jan 16 2007, 05:17 PM, a spus:
un SRL, 2 asociati, unul administrator, celalalt angajat in societate. Administratorul nu se poate angaja?
Depinde de unde esti. In unele judete da , in unele nu. Depinde cum interpreteaza fiecare ITM legea. La mine in judet se poate, itm-ul n-are nimic impotriva.
#94
Postat 16 January 2007 - 06:20 PM
MIHAELA 9, la Jan 16 2007, 07:05 PM, a spus:
Cristian Dan, la Jan 16 2007, 05:17 PM, a spus:
un SRL, 2 asociati, unul administrator, celalalt angajat in societate. Administratorul nu se poate angaja?
Depinde de unde esti. In unele judete da , in unele nu. Depinde cum interpreteaza fiecare ITM legea. La mine in judet se poate, itm-ul n-are nimic impotriva.
Bucuresti, astia de la ITM sunt ff aglomerati si nu mai gandesc, raspund mecanic . Nici ei nu au pe cine sa intrebe.
#95
Postat 16 January 2007 - 06:21 PM
#96
Postat 16 January 2007 - 06:50 PM
#97
Postat 16 January 2007 - 06:53 PM
riquiqui, la Jan 16 2007, 07:21 PM, a spus:
Si cum poti sa fi sigur de cum interpreteaza asta un control? Nu poate fi ca la loto?
Are cineva legea in format electronic? Maine ma duc sa le fac scandal de dinineata de tot.
#98
Postat 16 January 2007 - 07:00 PM
Pt. Cristian: ce sa interpreteze controlul? Ca m-am conformat si nu mai am angajat administrator din ianuarie 2007. Ce, nu e in regula? Cat priveste legea in format electronic o caut si daca o gasesc o trimit. :wink:
Uite, am gasit o adresa unde gasesti legea intreaga, tot caut unde am pus fragmentele cu "pricina" si nu le mai gasesc, atata legislatie...!!!
http://legislatie.ju...o/Document.aspx
Aceasta postare a fost editata de riquiqui: 16 January 2007 - 07:06 PM
#99
Postat 16 January 2007 - 07:30 PM
#100
Postat 16 January 2007 - 08:14 PM
riquiqui, la Jan 16 2007, 08:00 PM, a spus:
Pt. Cristian: ce sa interpreteze controlul? Ca m-am conformat si nu mai am angajat administrator din ianuarie 2007. Ce, nu e in regula? Cat priveste legea in format electronic o caut si daca o gasesc o trimit. :wink:
Uite, am gasit o adresa unde gasesti legea intreaga, tot caut unde am pus fragmentele cu "pricina" si nu le mai gasesc, atata legislatie...!!!
http://legislatie.ju...o/Document.aspx
Mersi, o sa ma duc maine la itm, va tin la curent !
Are cumva cineva forma electronica a codului fiscal?
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi