Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile


427 replies to this topic

#1 Tikky

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 21 December 2006 - 12:39 PM

buna, sefu imi tot zice de niste facturi noi de la 1 ianuarie, stie cineva ceva de ele?????

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 17 July 2009 - 02:14 PM




#2 dmldone

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 262 Postari:
  • Location:Tg-Jiu
  • Interests:contabilitate

Postat 21 December 2006 - 01:05 PM

da, poti sa ti le faci singur.




#3 Tikky

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 21 December 2006 - 01:09 PM

Vezi postareadmldone, la Dec 21 2006, 02:05 PM, a spus:

da, poti sa ti le faci singur.


scuze dar sunt incepatoare, adica incerc sa invat dar sunt pe cont propriu pt ca contabila in a cui loc trebuie sa fiu nu ma ajuta de loc....si poti sa-mi explici mai precis
multumesc



#4 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 21 December 2006 - 03:08 PM

De facut le faci singur...dar numerotarea lor nu trebuie obtinuta de la admin. financiara? Care e procedura?
Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#5 ctc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 21 December 2006 - 03:43 PM

In Cluj la un curs tinut la Administratia financiara s-a spus ca nu se vor da numere. Fiecare isi alege intervalul de numere, care trebuie inregistrat in fisa de magazie a formularelor cu regim special.

Intrebare: daca nu mai trebuie sa semnam pe facturi, in cazul in care clientul refuza sa faca plata (Eu? N-am primit nici o factura de la firma dvs.), cum dovedim ca a primit marfa si factura?



#6 marcopolo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 149 Postari:

Postat 21 December 2006 - 05:13 PM

Vezi postareactc, la Dec 21 2006, 03:43 PM, a spus:

Intrebare: daca nu mai trebuie sa semnam pe facturi, in cazul in care clientul refuza sa faca plata (Eu? N-am primit nici o factura de la firma dvs.), cum dovedim ca a primit marfa si factura?
faci dispozitie de livrare, sau bon de livrare unde semneaza...si stampileaza eventual.
Ai vazut ca n-a durut???

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 09 January 2007 - 02:44 PM




#7 GOIA ADRIAN-NICOLAE

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 206 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:GALAUTAS - HARGHITA

Postat 21 December 2006 - 06:58 PM

Nu vreau sa incurc si mai tare lucrurile dar semnatura pe factura nu inseamna ca clientul a primit marfa, ci pur si simplu ca a primit factura. Acuma nu vad ce rost are fisa de magazie a formularelor cu regim special din moment ce facturile isi pierd calitatea de regim special.
ADITA



#8 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 21 December 2006 - 09:09 PM

Vezi postareactc, la Dec 21 2006, 03:43 PM, a spus:

Intrebare: daca nu mai trebuie sa semnam pe facturi, in cazul in care clientul refuza sa faca plata (Eu? N-am primit nici o factura de la firma dvs.), cum dovedim ca a primit marfa si factura?
Emitentul nu mai este obligat sa semneze stampileze...cel care primeste factura o sa-l obligi sa semneze de primire tu, ca el are interesul s-o faca daca primeste marfa cu plata la termen!!

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 09 January 2007 - 02:45 PM

Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#9 danieladorca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 90 Postari:

Postat 21 December 2006 - 11:23 PM

cu ceva baza legala pt modificarea despre care vorbiti ma puteti ajuta?
unde scrie de astea?
multumesc anticipat



#10 Andrei Radu

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 December 2006 - 03:22 AM

Salut.
As avea si eu cateva nelamuriri in legatura cu noile facturi, si poate ma ajutati voi:

1. Firmele vor putea sa listeze facturile la imprimanta proprie ?
2. Ce format vor avea facturile care urmeaza sa fie imprimate de firme ?
3. Se pot imprima personalizat iar unele campuri completate de mana ?
4. Cum va fi cu seriile facturilor ?
5. Chitantele vor fi tot personalizate si imprimate de firma ?
6. Se aplica si in cazul PFA-urilor, SA-urilor etc ?
7. In cate exemplare vor fi imprimate?

Si daca aceste noi facturi intra sigur in vigoare de la 01.01.07

Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de Andrei Radu: 22 December 2006 - 03:23 AM




#11 dorumocanu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 344 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:diverse

Postat 22 December 2006 - 01:27 PM

Dar putem sa utilizam in continuare vechile facturi? :thumbup:
"dreptul fiecaruia de a cunoaste"



#12 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 22 December 2006 - 01:51 PM

Normal, se pot utiliza in continuare...pana la epuizarea lor .
Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#13 Dzsygy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 154 Postari:
  • Location:Zalau

Postat 22 December 2006 - 01:57 PM

Vezi postareaAndrei Radu, la Dec 22 2006, 03:22 AM, a spus:

Salut.
As avea si eu cateva nelamuriri in legatura cu noile facturi, si poate ma ajutati voi:

1. Firmele vor putea sa listeze facturile la imprimanta proprie ?
2. Ce format vor avea facturile care urmeaza sa fie imprimate de firme ?
3. Se pot imprima personalizat iar unele campuri completate de mana ?
4. Cum va fi cu seriile facturilor ?
5. Chitantele vor fi tot personalizate si imprimate de firma ?
6. Se aplica si in cazul PFA-urilor, SA-urilor etc ?
7. In cate exemplare vor fi imprimate?

Si daca aceste noi facturi intra sigur in vigoare de la 01.01.07

Multumesc.

Raspuns:
1. DA
2. A4, cred si se va numi INVOICE
3. va fi obligatoriu personalizat
4. nu va avea serie
5. DA
6. DA
7. 1 exp.

sigur intra in vigoare de la 01 01 2007.
Poate ca banii vorbesc, dar cu auzul nu stau prea bine, pentru ca niciodata nu vin cind ii chem.



#14 Rainablue

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 170 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 23 December 2006 - 08:30 AM

Eu tot n-am inteles:daca facturile se intocmesc intr-un exemplar in contabilitate ce se inregistreaza si pe baza la ce?



#15 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 23 December 2006 - 11:42 AM

Normal vor fi 2 exemplare...unul ptr. client unul ptr. furnizor!
Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#16 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 27 December 2006 - 02:53 AM

scrie undeva ca vom folosi vechile facturi pan' la epuizare?
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#17 ics21

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 169 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Miercurea Ciuc

Postat 27 December 2006 - 10:09 AM

aoleu.....ma dau pe spate.... nu stim nimic exact...iar 01.01.07 e aici...... :thumbup: .....ce ne facem???



#18 4EST

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 27 December 2006 - 11:07 AM

Mai nasol e ca nici la finante nu se prea stie, am pe cineva acolo si eu stiam mai multe :)



#19 roninblue

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:

Postat 27 December 2006 - 11:29 AM

In situatia aceasta (nu trebuie semnate/stampilate) mai trebuie sa le trimitem clientilor exemplarul fizic al facturii? Sau putem sa o trimitem pur si simplu prin email (inclusiv chitanta ulterior prin email)... ?



#20 ctc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 27 December 2006 - 11:57 AM

A gasit cineva unde scrie ca din 2007 nu se vor mai folosi chitantele tipizate? Eu nu am gasit decat referiri la factura fiscala, factura si aviz.






Similar Topics Collapse

14 useri citesc topicul

0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL