Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile


427 replies to this topic

#1 Tikky

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 21 December 2006 - 12:39 PM

buna, sefu imi tot zice de niste facturi noi de la 1 ianuarie, stie cineva ceva de ele?????

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 17 July 2009 - 02:14 PM




#2 dmldone

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 262 Postari:
  • Location:Tg-Jiu
  • Interests:contabilitate

Postat 21 December 2006 - 01:05 PM

da, poti sa ti le faci singur.




#3 Tikky

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 21 December 2006 - 01:09 PM

View Postdmldone, on Dec 21 2006, 02:05 PM, said:

da, poti sa ti le faci singur.


scuze dar sunt incepatoare, adica incerc sa invat dar sunt pe cont propriu pt ca contabila in a cui loc trebuie sa fiu nu ma ajuta de loc....si poti sa-mi explici mai precis
multumesc



#4 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 21 December 2006 - 03:08 PM

De facut le faci singur...dar numerotarea lor nu trebuie obtinuta de la admin. financiara? Care e procedura?
Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#5 ctc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 21 December 2006 - 03:43 PM

In Cluj la un curs tinut la Administratia financiara s-a spus ca nu se vor da numere. Fiecare isi alege intervalul de numere, care trebuie inregistrat in fisa de magazie a formularelor cu regim special.

Intrebare: daca nu mai trebuie sa semnam pe facturi, in cazul in care clientul refuza sa faca plata (Eu? N-am primit nici o factura de la firma dvs.), cum dovedim ca a primit marfa si factura?



#6 marcopolo

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 149 Postari:

Postat 21 December 2006 - 05:13 PM

View Postctc, on Dec 21 2006, 03:43 PM, said:

Intrebare: daca nu mai trebuie sa semnam pe facturi, in cazul in care clientul refuza sa faca plata (Eu? N-am primit nici o factura de la firma dvs.), cum dovedim ca a primit marfa si factura?
faci dispozitie de livrare, sau bon de livrare unde semneaza...si stampileaza eventual.
Ai vazut ca n-a durut???

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 09 January 2007 - 02:44 PM




#7 GOIA ADRIAN-NICOLAE

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 206 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:GALAUTAS - HARGHITA

Postat 21 December 2006 - 06:58 PM

Nu vreau sa incurc si mai tare lucrurile dar semnatura pe factura nu inseamna ca clientul a primit marfa, ci pur si simplu ca a primit factura. Acuma nu vad ce rost are fisa de magazie a formularelor cu regim special din moment ce facturile isi pierd calitatea de regim special.
ADITA



#8 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 21 December 2006 - 09:09 PM

View Postctc, on Dec 21 2006, 03:43 PM, said:

Intrebare: daca nu mai trebuie sa semnam pe facturi, in cazul in care clientul refuza sa faca plata (Eu? N-am primit nici o factura de la firma dvs.), cum dovedim ca a primit marfa si factura?
Emitentul nu mai este obligat sa semneze stampileze...cel care primeste factura o sa-l obligi sa semneze de primire tu, ca el are interesul s-o faca daca primeste marfa cu plata la termen!!

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 09 January 2007 - 02:45 PM

Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#9 danieladorca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 90 Postari:

Postat 21 December 2006 - 11:23 PM

cu ceva baza legala pt modificarea despre care vorbiti ma puteti ajuta?
unde scrie de astea?
multumesc anticipat



#10 Andrei Radu

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 December 2006 - 03:22 AM

Salut.
As avea si eu cateva nelamuriri in legatura cu noile facturi, si poate ma ajutati voi:

1. Firmele vor putea sa listeze facturile la imprimanta proprie ?
2. Ce format vor avea facturile care urmeaza sa fie imprimate de firme ?
3. Se pot imprima personalizat iar unele campuri completate de mana ?
4. Cum va fi cu seriile facturilor ?
5. Chitantele vor fi tot personalizate si imprimate de firma ?
6. Se aplica si in cazul PFA-urilor, SA-urilor etc ?
7. In cate exemplare vor fi imprimate?

Si daca aceste noi facturi intra sigur in vigoare de la 01.01.07

Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de Andrei Radu: 22 December 2006 - 03:23 AM




#11 dorumocanu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 344 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:diverse

Postat 22 December 2006 - 01:27 PM

Dar putem sa utilizam in continuare vechile facturi? :thumbup:
"dreptul fiecaruia de a cunoaste"



#12 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 22 December 2006 - 01:51 PM

Normal, se pot utiliza in continuare...pana la epuizarea lor .
Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#13 Dzsygy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 154 Postari:
  • Location:Zalau

Postat 22 December 2006 - 01:57 PM

View PostAndrei Radu, on Dec 22 2006, 03:22 AM, said:

Salut.
As avea si eu cateva nelamuriri in legatura cu noile facturi, si poate ma ajutati voi:

1. Firmele vor putea sa listeze facturile la imprimanta proprie ?
2. Ce format vor avea facturile care urmeaza sa fie imprimate de firme ?
3. Se pot imprima personalizat iar unele campuri completate de mana ?
4. Cum va fi cu seriile facturilor ?
5. Chitantele vor fi tot personalizate si imprimate de firma ?
6. Se aplica si in cazul PFA-urilor, SA-urilor etc ?
7. In cate exemplare vor fi imprimate?

Si daca aceste noi facturi intra sigur in vigoare de la 01.01.07

Multumesc.

Raspuns:
1. DA
2. A4, cred si se va numi INVOICE
3. va fi obligatoriu personalizat
4. nu va avea serie
5. DA
6. DA
7. 1 exp.

sigur intra in vigoare de la 01 01 2007.
Poate ca banii vorbesc, dar cu auzul nu stau prea bine, pentru ca niciodata nu vin cind ii chem.



#14 Rainablue

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 170 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 23 December 2006 - 08:30 AM

Eu tot n-am inteles:daca facturile se intocmesc intr-un exemplar in contabilitate ce se inregistreaza si pe baza la ce?



#15 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 23 December 2006 - 11:42 AM

Normal vor fi 2 exemplare...unul ptr. client unul ptr. furnizor!
Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#16 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 27 December 2006 - 02:53 AM

scrie undeva ca vom folosi vechile facturi pan' la epuizare?
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#17 ics21

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 169 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Miercurea Ciuc

Postat 27 December 2006 - 10:09 AM

aoleu.....ma dau pe spate.... nu stim nimic exact...iar 01.01.07 e aici...... :thumbup: .....ce ne facem???



#18 4EST

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 27 December 2006 - 11:07 AM

Mai nasol e ca nici la finante nu se prea stie, am pe cineva acolo si eu stiam mai multe :)



#19 roninblue

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:

Postat 27 December 2006 - 11:29 AM

In situatia aceasta (nu trebuie semnate/stampilate) mai trebuie sa le trimitem clientilor exemplarul fizic al facturii? Sau putem sa o trimitem pur si simplu prin email (inclusiv chitanta ulterior prin email)... ?



#20 ctc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 27 December 2006 - 11:57 AM

A gasit cineva unde scrie ca din 2007 nu se vor mai folosi chitantele tipizate? Eu nu am gasit decat referiri la factura fiscala, factura si aviz.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL