Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 15

Salt la continut


NOILE FACTURI - OMFP 2226 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile


427 replies to this topic

#281 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 28 January 2007 - 01:25 AM

Vezi postareaIaro, la Jan 27 2007, 07:51 PM, a spus:

Vezi postareaDumi007, la Jan 26 2007, 09:02 PM, a spus:

Stie cineva ce inseamna "numar secvential"?
adica sa poata fi identificat in baza uneia sau mai multor serii, sa fie unic la nivelul societatii si bineinteles sa fie in ordine crescatoare, fara a se sari peste vreun numar (ex: 0001, 0002, 0003, 0004,....).
secvential nu inseamna neaparat consecutiv



#282 cristalex

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 91 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2007 - 01:47 AM

Deosebit de corecta si importanta remarca lui Septimiu! Deci pot aloca prima plaja de numere (prima secventa) pe cea a facturilor ramase in stoc din 2006 apoi aloc o noua secventa de numere consecutive pt facturile emise de mine.
Bravo Septimiu!




#283 pavel adriana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:tulcea

Postat 28 January 2007 - 09:21 AM

Vezi postareamony23, la Dec 27 2006, 04:53 AM, a spus:

scrie undeva ca vom folosi vechile facturi pan' la epuizare?


http://www.banknews.ro/stire/8186_companii...le_fiscale.html

Fisiere atasate





#284 Neouber

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 62 Postari:

Postat 28 January 2007 - 10:53 AM

BINGO..cred ca Septimiu a reusit sa puna punctul pe i..am 1 cotor de facturi in stoc..4545401-4545450 (prima secventa)..ulterior aloc o alta secventa de la nr. 000001.....de fapt cred ca daca ne gandeam mai mult era clar ca nu trebuie sa fie neaparat consecutive, din moment de legea spune ca la stabilirea numarului facturilor se va tine cont de structura interna a firmei(gestiuni, puncte de lucru, etc)
Deci cu asta m-amm lamurit..se rezolva prin decizia de alocare a primului numar
Acuma....voi veti comanda chitantiere sau le veti face si pe acestea..si inca o chestie...stie cineva daca e obligatoriu formatul A4..eu nu am vazut in 2226 asa ceva..mi-ar conveni A5..intra 2 exemplare pe o coala..multam Septimiu :lostit (13): :pullhair:
Daca intelegi mai mult de 20 % din ceea ce spun inseamna ca m-am exprimat gresit



#285 Iaro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 423 Postari:

Postat 28 January 2007 - 11:21 AM

Vezi postareaNeouber, la Jan 28 2007, 10:53 AM, a spus:

BINGO..cred ca Septimiu a reusit sa puna punctul pe i..am 1 cotor de facturi in stoc..4545401-4545450 (prima secventa)..ulterior aloc o alta secventa de la nr. 000001.....de fapt cred ca daca ne gandeam mai mult era clar ca nu trebuie sa fie neaparat consecutive, din moment de legea spune ca la stabilirea numarului facturilor se va tine cont de structura interna a firmei(gestiuni, puncte de lucru, etc)
Deci cu asta m-amm lamurit..se rezolva prin decizia de alocare a primului numar
Acuma....voi veti comanda chitantiere sau le veti face si pe acestea..si inca o chestie...stie cineva daca e obligatoriu formatul A4..eu nu am vazut in 2226 asa ceva..mi-ar conveni A5..intra 2 exemplare pe o coala..multam Septimiu :lostit (13): :pullhair:
Nimeni nu pune la punct pe nimeni! E un forum de discutii cu privire la contabilitate si fiecare e liber sa-si exprime liber opiniile! :lnr (1):



#286 pop dana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Location:timisoara

Postat 28 January 2007 - 09:27 PM

eu nu am gasit nicaieri sa se precizeze ca trebe emisa decizia cu nr pt facturi incepand cu prima zi lucratoare a anului.

de ce nu se poate da decizia dupa ce se termina stocul vechi?

puteti sa-mi spuneti va rog unde scrie ca trebe emisa decizia la inceputul anului?

mersi



#287 ocoleanuionut

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 318 Postari:

Postat 28 January 2007 - 11:02 PM

ANENA 4!

Fisiere atasate


ocoleanui



#288 LUCK33RO

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1059 Postari:
  • Gender:Male

Postat 29 January 2007 - 10:29 AM

Nu am vazut nimic in anexa 4 care sa mentioneze efectuarea deciziei ptr. numerotarea fact. la inceputul anului! Acolo spune doar ca se face anual.
Silencio Stampa!... ptr. delatii avem ID mess in profil!



#289 Neouber

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 62 Postari:

Postat 29 January 2007 - 10:39 AM

corect decizia se face pentru primul numar de factura din an..de aici si conexiunea cu inceputul anului
Pentru persoana "ofensata" de remarca mea cu punctul pe i...i nu este nimeni..face parte dintr-o expresie....chill out
Daca intelegi mai mult de 20 % din ceea ce spun inseamna ca m-am exprimat gresit



#290 Guest_conectarenet_*

  • Guests

Postat 29 January 2007 - 11:14 AM

nu posteaza nimeni un model de factura, nou? ca cele pe care l-am vazut generate de aplicatiile din stainatate... au si taxe transport si altele... un model va rog.. un model de exemplu... va fac aplicata.. free, dar sa spuneti pe intelesul tuturor ce si cum. sunt aplicatii pe net.. dar nu au si l. romana.. si traducerea.. ar fi deficitara.. cara ajutorul unora care au lucrat cu facturile staine..



#291 Guest_conectarenet_*

  • Guests

Postat 29 January 2007 - 12:56 PM

aplicatia prezentata mai sus... e buna dar nu are posibilitatea de a lista pe portret, format a5.. de a alege imprimanta, etc.



#292 Neouber

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 62 Postari:

Postat 29 January 2007 - 02:40 PM

Eu am facut un model in excel...., am vazut ca mai publicase cineva inca un model similar...si am luat pana la urma tot de aici de la o firma ceva cu Infokam.......foarte bun programu......lipsuri..nu se poate trece in antet punctul de lucru, la operator nu accepta decat numele, nu si CNP si seria de buletin, iar la denumirea serviciului, campul e cam scurt si nu permite trecerea de denumiri mai lungi..in rest e ok..se listeaza doar pe A4, dezavantaj pentru cei care factureaza un singur serviciu..in rest e ok..are si destule optiuni..si e gratis....pentru cine nu vrea sa se complice inutil..cel din excell...facut de cineva de la Brain...., e suficient
Daca intelegi mai mult de 20 % din ceea ce spun inseamna ca m-am exprimat gresit



#293 SARINA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 228 Postari:

Postat 31 January 2007 - 07:17 AM

Iertati-ma ,in caz ca sa ma discutat urmatoarea mea nelamurire: de ce totusi furnizorii imi cer copie dupa noul CIF ? nu pot eu subantelege ca : daca un client al meu a fost pana in 2007 platitor de TVA,obligatoriu va avea si noul CIF ? de ce toata tranzactia asta de forumulare dupa CIF intre colaboratori ???? la cat am de lucru......trebuie sa ma mai gandesc la xerocopii CIF pt. furnizori..si invers ???



#294 miha m

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 223 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov

Postat 31 January 2007 - 08:45 AM

Am si eu niste intrebari:
- Am vazut la cineva un tabel conceput pt raportarea semestriala la finante in care apareau si urmatoarele coloane: Nr ordine, Carnet nr, Nr_fiscal, Numere fiscale ale carnetului. Inainte exita seria, numarul (regimul special) si numarul intern.Confuzia mea este in legatura cu fostul numar de regim special si numarul intern. Inainte multi le aveau la fel. Acum nu mai exista decat un singur numar sau asa cum am vazul in tabelul de mai sus , ar exista un nr fiscal (fostul regim special) si un alt numar de ordine intern? Acestea pot sau nu sa fie diferite in functie de optiunea fiecaruia?
- In legatura cu CNP-ul scris pe factura nu cred ca obligativitatea inscrierii lui sa fi fost reglementata de Codul Fiscal. Daca imi aduc bine aminte, sper sa nu gresesc aparea printr-o lege cu averile demnitarilor , spalare de bani nu mai stiu exact , dar o sa incerc sa caut. Ar trebui vazut daca respectiva lege a fost abrogata ca sa putem spune ca nu mai trebuie inscris pe factura.



#295 Neouber

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 62 Postari:

Postat 31 January 2007 - 09:34 AM

Tabel consceput pentru raportarea semestriala la finante......stai linistit....prin 15-20 iulie vor publica finantele un programel, care sa speram va fi adaptabil cu programele de cintabilitate pentru a se putea face exportul..in rest..ce spui tu suna a situatii centralizatoare, dar nu cred ca sunt "agreate" de Finante....mai stai oleaca
Daca intelegi mai mult de 20 % din ceea ce spun inseamna ca m-am exprimat gresit



#296 express

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 66 Postari:
  • Gender:Female

Postat 31 January 2007 - 11:35 AM

Dragi colegi,

In luna decembrie am terminat toate facturile tipizate. Intre timp seful meu s-a trezit ca trebuie sa mai emitem o factura de servicii (comision din contract de intermediere reclaculat) in luna decembrie obligatoriu. In stoc nu mai am nici o factura tipizata. Se poate sa mai comand la vreo tipografie facturi tipizate valabile pentru anul 2006 acum in 01,02,07?

Va multumesc anticipat.



#297 Guest_conectarenet_*

  • Guests

Postat 31 January 2007 - 01:49 PM

Vezi postareaexpress, la Jan 31 2007, 11:35 AM, a spus:

Dragi colegi,

In luna decembrie am terminat toate facturile tipizate. Intre timp seful meu s-a trezit ca trebuie sa mai emitem o factura de servicii (comision din contract de intermediere reclaculat) in luna decembrie obligatoriu. In stoc nu mai am nici o factura tipizata. Se poate sa mai comand la vreo tipografie facturi tipizate valabile pentru anul 2006 acum in 01,02,07?

Va multumesc anticipat.
nu cred ca este posibil. cel mai bine intrebati la tipografia care va facut pana acum. ar trebuii sa aveti si nr. de telefon pe imprimatele de anul trecut



#298 miha m

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 223 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov

Postat 31 January 2007 - 04:10 PM

Lamuriti-ma si pe mine, va rog! Dupa cum am inteles din 2226 administratorul numeste o persoana care sa aloce si sa gestioneze numerele. Bun. Pana aici totul clar. Mai departe persoana respectiva ce face , concret? Unde scrie numerele alocate? Tot intr-o decizie :lostit (13): ? O persoana oarecare (secretara sau contabil - contabilitate primara) poate sa dea decizii intr-o firma? Daca tot administratorul scrie in decizie care sunt numerele care se folosesc ce rost mai are sa numeasca persoana? Nu mai inteleg nimic. Eu initial ma gandeam ca numerele le trece persoana numita intr-o fisa de magazie, dar am inteles ca nu se mai folosesc.



#299 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 31 January 2007 - 04:22 PM

Vezi postareaAnton KOVACS, la Jan 31 2007, 12:21 AM, a spus:

Nu este cazul sa intrati in panica in privinta notificarii ca operator de date cu caracter personal, pentru ca, dupa ce a mai sapat prin legi colega mea a gasit Decizia nr. 90/2006 care spune ceva in sensul ca daca datele sunt prelucrate ca urmare a indeplinirii unei dispoziii legislative, nu este necesara notificarea ANSPDCP. Dar, din nou, atentie: numai daca prelucrarea este ceruta de un act legislativ, ceea ce nu este valabil cazul facturilor. Restul ramane valabil.
iacata si decizia
"Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal



DECIZIA Nr. 90

din 18 iulie 2006

privind cazurile în care nu este necesară notificarea prelucrării unor date cu caracter personal

Publicată în: Monitorul Oficial Nr. 654 din 28 iulie 2006



În temeiul prevederilor art. 3 alin. (5) și (6) din Legea nr. 102/2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu modificările ulterioare, și ale art. 6 alin. (2) lit. b) din Regulamentul de organizare și funcționare a Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, aprobat prin Hotărârea Biroului permanent al Senatului nr. 16/2005,

în aplicarea prevederilor art. 22 alin. (9) din Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, conform cărora autoritatea de supraveghere poate stabili cazuri în care notificarea nu este necesară,

luând în considerare faptul că anumite prelucrări de date se efectuează în mod frecvent în temeiul legii sau în interesul persoanelor vizate și nu sunt susceptibile de a afecta, cel puțin aparent, drepturile acestora,

văzând Nota nr. 964 din 22 februarie 2006 a Serviciului evidență operatori și prelucrări date și a Biroului autorizații din cadrul Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal privind propunerea emiterii unei decizii de stabilire a formularelor tipizate ale notificărilor, precum și a unei decizii privind stabilirea cazurilor în care nu este necesară notificarea prelucrării unor date cu caracter personal,



președintele Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal emite prezenta decizie.



Art. 1 - Notificarea prelucrării datelor cu caracter personal nu este necesară în următoarele cazuri:

a) când prelucrarea datelor cu caracter personal referitoare la petiționari este efectuată de autoritățile și instituțiile publice centrale și locale, serviciile publice descentralizate ale ministerelor și ale celorlalte organe centrale, companiile și societățile naționale, societățile comerciale de interes județean sau local și regiile autonome, în vederea îndeplinirii unor obligații legale;

b) când prelucrarea datelor cu caracter personal referitoare la propriii angajați și la colaboratorii externi este efectuată de entitățile de drept public și de drept privat, în vederea îndeplinirii unor obligații legale;

c) când prelucrarea datelor cu caracter personal referitoare la proprietarii sau chiriașii unui imobil folosit în comun este efectuată de către asociațiile de proprietari sau de locatari, în exercitarea drepturilor și obligațiilor stabilite prin lege, în scopul administrării acelui imobil.

Art. 2 - Prezenta decizie intră în vigoare la data publicării sale în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 3 - Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, <A href="http://webeurolex/webeurolex.exe?activ=7&coddoc=21143#280869" target=_blank>Ordinul Avocatului Poporului nr. 54/2002 privind stabilirea unor situații în care nu este necesară notificarea prelucrării unor date cu caracter personal care cad sub incidența Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 383 din 5 iunie 2002, își încetează aplicabilitatea.



Președintele Autorității Naționale de Supraveghere a

Prelucrării Datelor cu Caracter Personal,

Georgeta Basarabescu

"
Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#300 Iaro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 423 Postari:

Postat 31 January 2007 - 05:38 PM

Sincer sa fiu la cate facturi mi-au trecut prin fatza ochilor de la inceputul anului si pana in prezent, eu unul nu am vazut niciuna care sa nu aiba trecute datele de identificare ale celui care a completat factura, cat si datele de identificare ale delegatului. Si credeti-ma pe cuvant ca in momentul in care vin in Control cei de la Fisc sau Garda, unul din lucruri la care se uita este sa vada datele de identificare ale celui care a intocmit factura, precum si ale delegatului din partea beneficiarului, ca sa nu mai zic de toate datele de identificare ale beneficiarului (oras, strada, nr, cont bancar si banca)!






Similar Topics Collapse

4 useri citesc topicul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL