corpus, la May 13 2010, 09:29 PM, a spus:
- pentru aceasta in RJIP treceti asa cum ati spus in ordine cronologica toate operatiunile (incasari /plati) fara a face vreun calcul, acesta se face la sfarsitul anului
- treceti im RJIP excat valoarea virata conform extr de cont la data respectiva. ( presupun ca aveti cont pentru PFA si in acest caz comisioanele de administrare a contului sunt deductibile)
- celelalte cheltuieli la care faceti referire le puteti trece in RJIP si sunt deductibile daca intrunesc condittile ! ( nefacand precizarile de care vorbeam, este mai greu de spus...)
Este foarte important ca platitorul dvs. de venit sa va puna la dispozitie "dovada" ca cei 10% au fost virati, adica o copie dupa borderoul care insoteste formatul electronic depus la finante de catre acesta ( decl 205)
Considerati acest raspuns plecand de la presupunerea la care m-am referit..., puteti reveni cu detalii
Sunt constituit PFA cu cod caen 6619 .Am un contract de agent.
In RJIP inregistrez toate operatiunile in ordine cronologica (incasari/plati) dar cum procedez la sfarsitul anului si cum incep un an nou?
In baza contractului si a ordinelor de deplasare inregistrez biletele de calatorie,abonamentele,cartele eliberate de metrorex precum si diurna de 13 lei/zi(deoarece sunt peste 12 ore si indeplinesc executarea contractului intr-o alta localitate).
Platitorul meu de venit mi-a eliberat o adeverinta din care reies sumele facturate,sumele retinute precum si cele platite.
In RJIP inregistrez sumele incasate conform extras de cont(suma diminuata cu 10%),dar facturile unde le inregistrez?
Cheltuielile de inregistrare care contin TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Tipizatele achizionate cu TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Multumesc.