Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
infiintare societate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 16

Salt la continut


- - - - -

infiintare societate

aprobari acte necesare taxe autorizatie infiintare salarii
334 replies to this topic

#301 Maiu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 27 July 2010 - 03:04 PM

Buna ziua,

Am scos un model de act constitutiv de pe internet, l-am completat si am mers cu el la banca pentru depunerea capitalul social. Totul a fost ok, dar astazi la ONRC mi-au spus ca nu trebuie sa contina nimic scris cu pixul (aveam descrierea siglei scrisa cu pixul), si sa adaug o clauza pentru punctul de lucru. Pentru ca era aglomeratie, nu am mai apucat sa intreb daca am voie sa fac modificarile direct sau daca mai trebuie sa trec odata pe la banca? Cei de acolo au xeroxat actul si ma gandesc ca ar trebui sa aiba si ei un model actualizat.


Sper ca am postat in categoria potrivita, nu am gasit nici o problema similara.

Multumesc.



#302 Vartosul

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2010 - 05:06 PM

Poti sa faci toate modificarile cerute de cei de la Registru.

Ulterior, dupa infiintarea societatii, la momentul la care iti faci cont curent, le dai celor de la banca o copie a variantei finale a Actului Constitutiv.




#303 creatza20

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 13 August 2010 - 11:10 AM

salut tuturor.....as vrea sa stiu si eu ce acte iti trebuiesc pentru a infiinta un pfa....stiu ca studentii au anumite reduceri. si ar mai fi o problema.......nu sunt din orasul unde vreau sa infiintez pfa-ul. multumesc



#304 b25azv

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 30 September 2010 - 02:47 PM

buna ziua,
as dori sa deschid un magazin cu specific agricol,pentru mama mea,la tara.asta ar presupune insecticide,pesticide,seminte,etc..imi puteti da niste informatii cu ce ar trebui sa incep,ce presupune si ce forma juridica mi s-ar potrivi mai bine.
va multumesc anticipat.



#305 ochidevultur

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 47 Postari:

Postat 19 October 2010 - 10:15 PM

Buna ziua

As dori sa infiintez un SRL (sau PFA) cu ob activitate vanzare carte online , numai ca nu stiu cu ce se mananca. Imi fac initial un stoc de marfa de la edituri sau le comand atunci cand am si eu comenzi?

Daca stie careva si ma poate ajuta...

Multumesc frumos!



#306 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2010 - 06:16 PM

Eu initial as lua legatura cu editurile si as face o intelegere contractuala cu ele, apoi le-as comanda in functie de ce comenzi as primi.



#307 gretha

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 26 November 2010 - 09:19 AM

Buna ziua,

Ma bate gadul sa imi deschid o mica firma de import dulciuri. Ma putesi ajuta cu descrierea pasilor care trebuie urmati?Ma refer la acte ce trebuiesc intocmite, eu activez in alt domeniu (HR) si asi dori sfaturile unor profesionisti.

Multumesc anticipat!



#308 Pusdrea

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 18 January 2011 - 04:11 PM

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste raspunsuri:
1.Pot infiinta o firma aflandu-ma in concediu crestere copil?
2.Ca patron al unei firme, pot vinde intr-un sediu secundar fara insa a avea o functie in cadrul firmei respective? fara a avea carte de munca?
3.Pentru o firma cu 4 angajati este necesar sa am un contract cu o firma de protectia muncii?

Multumesc



#309 Dani_AR

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 19 January 2011 - 04:29 PM

Buna seara !
Vroiam sa stiu daca ma puteti ajuta cu o informatie privind incadrarea in munca a absolventilor cu studii superioare.
Intrebarea e daca se poate ca angajatorul sa beneficieze de acea subventie de 1,5 salarii minim brute, daca angajatul este si ascociat la firma respectiva?
Multumesc !



#310 Vladutzz

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 05 February 2011 - 01:05 AM

Salutare tuturor . Sunt nou pe forum si am nevoie de niste lamuriri in ceea ce consta o "firma" , mai exact un srl .
1) Dupa ce mi-am terminat de infiintat firma , ca acte ma refer, ce trebuie sa fac apoi ? sa angajez un contabil , un salariat ?
2) Daca prestez servicii pentru o firma anume , iar la sfarsitul lucrarii firma respectiva imi deconteaza sa zicem 500 milioane in contul firmei mele , cum pot beneficia fizic de acesti bani ? Ii pot scoate efectiv din cont si sa-i folosesc ? Sau doar pentru achizitii si salarii?
3) Din contul unei alte firme se poate transfera sa zicem o suma gen 2 miliarde in contul firmei mele ? chiar daca firma mea e proaspat infiintata ? Sau din contul firmei respective se pot transfera banii in transe pe un cont pe pers fizica al meu ?
Va rog sa ma scuzati daca intrebarile sunt prea banale , dar chiar sunt nou in acest domeniu si am foarte multe nelamuriri . Multumesc anticipat pentru sprijin . Vlad



#311 gabym

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 05 February 2011 - 02:49 PM

1. Da sau puteti externaliza serviciul apeland la o firma/cabinet de contabilitate
2. Sunt banii firmei nu ai dumneavoastra. Beneficiati de acestia sub forma de salar, restituire creditare firma - daca ati creditat firma sau dupa inchiderea exercitiului financiar, daca sociaetatea are profit, sub forma de dividende si dupa ce se retine impozitul pe acestea.
3. Da, daca " alta firma " detine parti sociale in firma dumeavoastra , altfel va trebui sa emiteti factura pentru suma incasata.
Iar daca din contul altei firme se transfera bani pe cardul personal...depinde care este relatia dvs.cu acea firma.



#312 suciugeorgeta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:

Postat 23 February 2011 - 01:46 PM

Va rog sa imi spuneti pentru o firma cu domeniul de activitate florarie neplatitoare de TVA si cu impozit pe profit ,infiintata in ianuarie 2011 ce am nevoie: registre,casa de marcat etc???



#313 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 23 February 2011 - 06:31 PM

da si in plus reg unic de control, reg evid fiscala, revisal-cand veti avea salariati de transmis electronic etc+ contabil



#314 nicksimonca77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 20 September 2011 - 01:33 PM

BUNA ZIUA,
Doresc sa infiintez un magazin on-line pentru vanzarea unor produse importate din CHINA.
Va rog sa ma sfatuiti ce fel de societate ar trebui sa inregistrez si, daca stiti, aproximativ, cat de mari sunt taxele vamale pentru produsele aduse din ASIA.



#315 danaedanae

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:

Postat 03 October 2011 - 07:11 AM

Vezi postareaVladutzz, la 05 February 2011 - 01:05 AM, a spus:

Salutare tuturor . Sunt nou pe forum si am nevoie de niste lamuriri in ceea ce consta o "firma" , mai exact un srl .
1) Dupa ce mi-am terminat de infiintat firma , ca acte ma refer, ce trebuie sa fac apoi ? sa angajez un contabil , un salariat ?
2) Daca prestez servicii pentru o firma anume , iar la sfarsitul lucrarii firma respectiva imi deconteaza sa zicem 500 milioane in contul firmei mele , cum pot beneficia fizic de acesti bani ? Ii pot scoate efectiv din cont si sa-i folosesc ? Sau doar pentru achizitii si salarii?
3) Din contul unei alte firme se poate transfera sa zicem o suma gen 2 miliarde in contul firmei mele ? chiar daca firma mea e proaspat infiintata ? Sau din contul firmei respective se pot transfera banii in transe pe un cont pe pers fizica al meu ?
Va rog sa ma scuzati daca intrebarile sunt prea banale , dar chiar sunt nou in acest domeniu si am foarte multe nelamuriri . Multumesc anticipat pentru sprijin . Vlad
Daca ai nevoie de consultanta contabila si fiscala, iti pot fi de folos.



#316 racu_zambila

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 06 November 2011 - 11:45 PM

Buna ziua ,am si eu cateva intrebari :doresc infiintarea unei societari SRL,E si nu stiu ce sa aleg ,platitoare sau nu de Tva? in conditiile in care sunt unic asociat pot sa fiu si vanzatoare la magazinul respectiv?vreau sa pecizez ca e vorba de un magazin cu haine la tara;pe de alta parte as dori sa stiu daca fiind in somaj acum ar fi bine sa fac firma pe numele altcuiva pentru ca apoi sa o trec pe numele meu..sper ca am fost explicita..va multumesc anticipat



#317 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 07 November 2011 - 07:30 PM

eu as alege sa fiu neplatitor tva, in calitate de asociat si administrator puteti sa fiti vanzatoare, numai daca obtineti dividende din profit peste o anumita suma pierdeti ajutorul de somaj



#318 Elena Veronica

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 21 November 2011 - 11:34 AM

Buna ziua,
dupa cum reiese si din titlul topicului meu doresc sa aflu cat mai multe detalii legate de deschiderea unei cafenele din punct de vedere legislativ.
mi-as dori sa stiu pe unde trebuie sa merg si ce procedee sunt pentru obtinerea actelor,avizelor necesare pentru buna functionare a cafenelei.
as vrea sa specific ca am o societate deschisa ce are ca si activitate principala 7011 si 5630 plus inca 2 activitati legate de primele doua si are sediul social intr-un alt oras decat cel unde vreau sa imi desfasor ativitatea.
as vrea sa stiu cat mai multe solutii ieftine pentru ca am un buget foarte mic si un entuziasm extraordinar de mare!
Multumesc anticipat!



#319 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 November 2011 - 01:35 PM

pt. intrebari legate de actele unei societati comerciale ai o sectiune speciala numita chiar asa "Societati comerciale" si topice multe acolo, in care sa te incadrezi cu fiecare tip de problema.

folosirea fct de cautare este obligatorie pe acest forum si daca ai fi respectat aceasta obligatie din regulament ai fi vazut si ce ti-am spus mai sus.

daca nu ma insel, cred ca sunt si informatii despre fct unei cafenele... ma uit acum si te ajut cu niste link-uri (daca gasesc ceva ce-ti trebuie).
te rog sa recitesti regulamentul.

topic mutat !



#320 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 November 2011 - 01:45 PM

deocamdata am gasit asta :
..http://www.conta.ro/forum/topic/20622-autorizatie-de-functionare-pt-cafenele-baruri-restaurante/page__hl__cafenele__fromsearch__1

din cate stiu, iti trebuie acordul tuturor locatarilor din imobil (daca este cazul) si avizele normale pentru alimentatie publica.
...........................................................
1.Inregistrare la registrul comertului (http://www.onrc.ro /)
2.Autorizatie de la ANRC(www.anrc.ro)
3.Autorizatie de la primarie
4.Autorizatie de la Electrica sau Romtelecom(daca le folosesti stalpii)
5.Contract cu un ISP
6.Autorizatie/ aviz de la administratia blocurilor in care ai reteaua

.......................................................

Ai o societate si vrei sa deschizi un punct de lucru cu specific cafenea?
Daca ai o societate comerciala si nu ai in obiectul de activitate Cod CAEN 5630(baruri si alte activitati de servire a bauturilor), va trebui sa incluzi si acest cod in ob de activitate al societatii pentru a putea functiona cu cafenea
Spatiul in care doresti sa functioneze cafeneaua, este proprietatea cui si ce destinatie a avut sau are?.
Destinatia lui a fost din totdeuna un spatiu comercial sau ii schimbi destinatia acum pentru a fi folosit ca spatiu comercial.
E nevoie de acordul asociatiei de proprietari daca schimbi destinatia initiala a spatiului( daca a fost un apartament) dar si pentru cafenea, in sine, ca este cu potential de a perturba linistea locatarilor

......................................................

ai nevoie de urmatoarele:

Autorizatie de functionare (de la Ministerul Alimentatiei Publice, Primarie, Sanepid, Pompieri)
Spatiu (cu toate utilitatile adaptate la necesitati)
Amenajare (se apeleaza la specialisti in design interior)
Personal instruit (1 ospatar, care poate sa serveasca pina la 15 mese, 1 barman preparator si 1-2 persoane care pregatesc, daca este cazul, produsele de patiserie)

si obligatoriu o a II-a intrare pt. aprovizionare

.......................................................................


Ar fi bine sa treceti si pe la Agentia pt protectia mediului sa cereti lamuriri pt ca dc restaurantul are peste 100 de locuri sunteti obligata sa solicitati si sa obtineti si autorizatie de mediu.


...............................................................................

mai scotocesc ...








Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL