Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
infiintare societate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 11

Salt la continut


- - - - -

infiintare societate

aprobari acte necesare taxe autorizatie infiintare salarii
334 replies to this topic

#201 kyotox

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 22 February 2009 - 02:19 PM

multumesc mult ella, asta chiar mi-a fost de ajutor.

Esentialul este ca trebuie sa vorbesc cu un avocat, cineva care stie clar totul si ma poate lamuri. Cred ca cea mai simpla varianta ar fi ca o alta persoana sa detina firma si eu sa fiu ... angajat ... manager sau orice alta funtie, astfel incat eu sa fac totul, iar persoana respectiva sa fie in fata. Cred ca voi reusi asta cu o ruda.



#202 deea_inimm

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 02 March 2009 - 12:44 PM

Buna ziua,

situatia mea este urmatoarea: tatal meu are o firma de prestari servicii, contabila cu care a colaborat pana acum nu i-a facut nici o factura de contabilitate nimic, si nici nu este angajata, cica era cu contract de colaborare, dar nici stat pt plata imp de 16% nu are. in fine intrebarile mele sunt:

- eu am terminat finante banci dar nu sunt contabil autorizat, este posibil sa ma angajeze pe mine parttime si sa tin eu contabilitatea? eu acum lucrez de vreo 3 ani ca si contabil deci nu cred ca nu as face fata la 10 facturi pe luna cate are.
- care ar fi pasii care ar trebui urmati, pe la itm sau pe unde este necesar, pt trecerea de la firma fara angajati la firma cu angajati?
- este vreo problema daca sunt fiica?

multumesc frumos.




#203 mirelan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:

Postat 02 March 2009 - 02:45 PM

deea, ca sa ocupi pozitia de contabil intr-o firma nu trebuie sa fii experta; asta ar insemna ca toate persoanele care sunt contabili sa fie experti ceea ce nu este cazul
pentru itm si administratie trebuie facute mai multe documente
dar asta inseamna ca nu mai colaborati cu doamna respectiva sau cum?
daca vrei ma poti contacta la mirela_niculai_ec@yahoo.com sau pe mess sa dicutam mai multe



#204 deea_inimm

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 02 March 2009 - 03:21 PM

stiu ca nu trebuie sa fi expert ct, eu ma referea la faptul ca dac eram contab autoriz sa nu ma mai ia ca si angajat. nu, nu se mai doreste o colaborare cu ea...
ce documente, ca imiimaginez ca sunt mai multe

multumesc



#205 mirelan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:

Postat 02 March 2009 - 03:24 PM

la administratia financiara 010
la itm: contract de muca, acte identificare angajat, acte studii, acte casatorie etc
+declaratiile lunare
cred ca ti-ar fii mai simplu sa colaborati c cineva care a mai facut asa ceva dar in care puteti avea incredere
daca vrei vorbim in privat
numai bine!



#206 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2009 - 08:18 PM

Draga Deea, pentru intrebarile puse de tine exista topice deschise deja si daca ai fi cautat/citit, macar asa in treacat, ti-ai fi facut o parere cat de cat despre ce inseamna munca de contabil.
In consecinta voi inchide acest topic.
Multumesc pt. intelegere.
Madalina



#207 m09ny

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 13 March 2009 - 12:38 AM

Buna seara,

Ma puteti ajuta cu o informatie? Referitor la infiintarea unei microintreprinderi, cum trebuie sa mentionez in actul constitutiv: prin prezentul statut, in baza Legii nr. 31/1990, constituie societatea comerciala cu raspundere limitata "..." SRL ? sau este alta mentiune?

Multumesc,
Monica



#208 aNgelica pop

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 716 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BAIA MARE
  • Interests:temei legal

Postat 19 March 2009 - 06:12 PM

draga mea,te lamuresti daca citesti Legea 31 /1990 Societatilor comerciale..
"o vorba BUNA ,nu costa!
un zambet ,nici atat!"



#209 mirelan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:

Postat 04 April 2009 - 04:54 PM

cel mai bine te duci la un avocat pentru orice fel de mentiuni in actul constitutiv



#210 moniquecri

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 06 April 2009 - 06:10 PM

buna. o intrebare as avea si eu.
cheltuielile de constituire se pot inregistra si in contul 628?
sau se inregistreaza obligatoriu in 201 si se amortizeaza?
multumesc.



#211 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 06 April 2009 - 07:02 PM

Da, se pot inregistra direct pe cheltuieli sau se pot impobiliza in Active pe 201, urmand sa se amortizeze intr-o perioada de pana la 5 ani.

Dana




#212 cristidg

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 11 April 2009 - 08:48 PM

Buna ziua,
As dori sa deschid o microintreprindere. Nu sunt lamurit in legatura cu tva-ul. Daca este deductibil sau nu. Se poate schimba acest lucru pe parcurs?
Daca suntem 2 ascoiati difera conditiile?
Autorizatiile de functionare se dau de la registrul comertului?
In cazul denumirii firmei putem expune al nume fata de cel al firmei. De exemplu sc firma srl iar pe banner sa apara aroma land

Incerc sa conturez ansamblul
Multumesc



#213 liavio

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 15 April 2009 - 11:04 AM

Care este diferenta intre srl si o intreprindere individuala?
se poate transforma un srl intr-o IIndividuala?



#214 Garname

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 06 May 2009 - 09:41 PM

C :sad: eea ce ma intereseaza este urmatorul lucru: in cazul unei microintreprinderi ce incasari trebuie sa ai lunar pentru a putea plati 2 carti de munca??? si sa iti iasa salariile desigur, calculand macar la 2 salarii de 1000 lei pe luna. Pe langa salariile astea trebuie sa iti mai iasa o suma minima pentru achitarea cheltuielilor cu impozitele sau ma rog... As vrea o suma minima ce trebuie facturata sau produsa lunar in cifre, va rog..
Rog mult un raspuns avizat.



#215 flore82

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 07 May 2009 - 04:01 PM

as dori sa infiintez o casa de expeditie in domeniul transporturilor impreuna cu fratele care mai detine o alta firma ,eu momentan sunt in concediu de crestere copil si as dori sa stiu daca la finele concediului ma voi putea angaja in firma fiind administrator ?ce optiune este mai buna in aceasta situatie platitor de tva sau neplatitor?sediul soc va fii in apartamentul proprietate personala ,ce contract de inchiriere va trebui facut ?am nevoie de acordul asociatiei de locatari?multumesc anticipat



#216 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 May 2009 - 07:23 PM

Fond salarii 2000
Contributii salariale ( salariat plus firma ) = 1089
Rest plata salariati = 1482
Total = 2571 ron
Suma minima numai pentru salarii si impozitele aferente e de 2571 ron



#217 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2009 - 11:59 AM

Cristidg, nu conteaza cati asociati sunt in firma, am inteles ca nu se mai inregistreaza la Reg comert microintreprinderi,ci numai impozit profit 16%. Cat despre TVA nu stiu ce vrei sa intrebi...
In general TVA -ul este deductibil... Poate vrei se intrebi daca sa te declari platitoare de TVA..
Daca vei face comert atunci este recomandat sa te declari de la infiintare platitoare de TVA .

Pt. flore82 ,ai nevoie sigur de acordul asociatiei, cat despre sediu ,nu este nevoie sa faci contract de inchiriere,poti face contract de comodat
Despre TVA nu prea stiu despre activitatea unei case de expeditie ,dar fiind un serviciu inclin spre neplatitoare de TVA pt.inceput. Mai asteapta si alte pareri.



#218 liavio

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 11 May 2009 - 08:10 AM

Am fost la onrc si am intrebat daca se poate face modif sau transformare si au spus ca nu se poate.



#219 raom

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 11 May 2009 - 09:21 AM

Salutare tuturor !

Doresc sa deschid o spalatorie auto cu mai multe activitatzi. Ce sa aleg: SRL PFA sau AF ?

conditii : terenul e in posesia tatalui implicit si sediul
deocamdata am sa lucrez singur, dar pe viitor poate voi avea nevoie si de angajati
sa am si alte activitatzi inafara de spalatorie
Ca oricine as dori sa platesc cat mai putin la stat.

in cazul srl `ului e bine de platit tva ? imopzit pe venit sau pe profit ?

Aceasta postare a fost editata de raom: 11 May 2009 - 09:24 AM




#220 flore82

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 11 May 2009 - 03:23 PM

Vezi postareaDoina P, la May 9 2009, 12:59 PM, a spus:

Pt. flore82 ,ai nevoie sigur de acordul asociatiei, cat despre sediu ,nu este nevoie sa faci contract de inchiriere,poti face contract de comodat
Despre TVA nu prea stiu despre activitatea unei case de expeditie ,dar fiind un serviciu inclin spre neplatitoare de TVA pt.inceput. Mai asteapta si alte pareri.
multumesc doina ,domeniul de activitate va fii de transport marfa,mai astept raspunsuri

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 18 May 2009 - 02:37 PM







Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL