Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
infiintare societate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 12

Salt la continut


- - - - -

infiintare societate

aprobari acte necesare taxe autorizatie infiintare salarii
334 replies to this topic

#221 raom

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 11 May 2009 - 03:37 PM

up



#222 Garname

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 11 May 2009 - 06:21 PM

Vezi postareaFlorin_76, la May 7 2009, 08:23 PM, a spus:

Fond salarii 2000
Contributii salariale ( salariat plus firma ) = 1089
Rest plata salariati = 1482
Total = 2571 ron
Suma minima numai pentru salarii si impozitele aferente e de 2571 ron


Multumesc f f mult.
Mai am si eu 3 intrebari:
Un asociat unic si daca acesta este si administrator, poate fi si salariat tot el? Unii spun ca nu.

A doua intrebare: administratorul si asociat in acest caz, nefiind salariatul propriei sale firme, isi poate face carte de munca? cum va beneficia de pensie de la stat???? Va avea carte de munca? Am citit ca administratorul nu mai poate fi si director cu carte de munca. Este vorba de SRL sau SA? Exista cumva diferente intre acestea doua in ceea ce priveste posibilitatile administratorului de a fi si salariatul propriei sale firme?

A treia intrebare: care este cea mai mare amenda pe care o poate primi un SRL cu 2 angajati in cazul in care din lipsa de informare sau mai stiu eu ce motive nu respecta toate regulile si este vizitat de Garda Financiara? Cu alte cuvinte ce bani trebuie sa am la pusculita pentru a nu da de mari necazuri dupa ce abia mi-am deschis si eu un SRL? Intrebarea se refera la ce buget sa am ca sa imi permit sa deschid SRL-ul cu 2 angajati cu tot? Asa macar estimativ, ca sa stiu la ce sa ma astept... Multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de Garname: 11 May 2009 - 06:22 PM




#223 claudiaionela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 319 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:PITESTI

Postat 11 May 2009 - 07:15 PM

1.Un asociat unic nu poate avea contract de munca la el la societate. Se face contract de asigurari sociale de stat direct la CAS, unde se si preda cartea de munca.
2.Intre un SRL si un SA e diferenta in primul rand ca numar de actionari( minim 7 parca la SA)
3.Amenzile de la garda sunt variabile, in functie de contraventia constatata, asa ca nu se poate estima. In general, in primul an de functiune nu vine garda, decat daca da intamplator peste tine sau ai vreo reclamatie.

O suma estimativa nu pot da, pentru ca nu stiu ce activitate vreti sa desfasurati.



#224 teofilia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 214 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:timisoara

Postat 11 May 2009 - 08:31 PM

Vezi postareaclaudiaionela, la May 11 2009, 08:15 PM, a spus:

1.Un asociat unic nu poate avea contract de munca la el la societate. Se face contract de asigurari sociale de stat direct la CAS, unde se si preda cartea de munca.
Aceasta regual e veche. Acum asociatul unic se poate angaja la el la firma. Inclusiv s-a introdus cod COR pentru administrator societate comerciala

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 13 May 2009 - 08:38 AM




#225 Garname

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 11 May 2009 - 09:35 PM

:biggrin: :sad: Multumesc foarte mult pentru toate raspunsurile, dar nu am inca lamurirea necesara, pentru ca nu stiu nici ce suma sa economisesc si nici cum o sa fie cu cartea de munca.
In cazul in care asociatul este si administrator, el are sau nu carte de munca? Are carte de munca cu functia de administrator sau isi poate pune pe cartea de munca orice functie vrea, exercitand pe langa functia de administrator si pe cea de muncitor la propria firma de exemplu...
Adica in cazul in care este asociat unic si administrator trebuie sa angajeze pe altcineva sa presteze servicii pentru a avea activitate pe firma???? Aceasta este nedumerirea mea. :smile:



#226 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 11 May 2009 - 10:38 PM

Asociatul, care este si administrator poate sa se angajeze cu carte de munca la propria firma cu cate ore vrea si cu ce ocupatie vrea, cu conditia sa detina studiile necesare functiei pt care este angajat, probate cu acte. Poate sa fie si muncitor, de ce nu ?

Dana




#227 Garname

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 12 May 2009 - 12:42 PM

:sad: Multumesc mult de tot, dar pentru functia de administrator asociatul trebuie sa aibe studii economice in cazul in care se angajeaza pe aceasta functie cu carte de munca sau sunt suficiente studii superioare nu neaparat economice?????

si cum pot afla sau unde scrie ce fel de studii, adica ce profil trebuie sa aibe studiile absolvite pentru fiecare meserie? Am cautat in clasificarea ocupatiilor, dar am gasit doar "studii superioare" nu si profilul, poate nu am stiut unde sa ma uit, este vorba si despre alte meserii nu doar despre ceea ce am intrebat eu. De pilda programatorul este trecut cu studii superioare, dar banuiesc eu ca este obligatoriu sa aibe profil informatica si nu pedagogie de exemplu...

In al doilea rand, daca administratorul ar trebui sa aibe studii economice ar insemna ca doar absolventii unor facultati cu profil economic si-ar deschide SRL-uri, pentru ca majoritatea celor care sunt unici asociati sau asociati indeplinesc si functia de administrator la propria lor firma. Nu cred ca toti au terminat facultati de profil.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 13 May 2009 - 08:39 AM




#228 n_andre

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Braila

Postat 12 May 2009 - 09:14 PM

Daca doreste neaparat sa se angajeze si nu are alti angajati ,poate sa aleaga orice fct.--administrator,consilier,director s.c. ,e.t.c.-nu sunt obligatorii diplome de studii superioare-se depune la contract ultima diploma de studii.
Salariu sa fie >= cu minimul pe ec,si nr. de ore lucrate pe zi sa nu depaseasca 12h(!!unde are fct. de baza)
--apoi calculezi darile catre stat si ""negociati..."" :sad:

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 13 May 2009 - 08:39 AM




#229 adinutza_2908

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 15 May 2009 - 03:18 PM

Am urmatoarea situatie: firma infiintata in oct.2008....acum administratorul vrea sa ia un credit pt societati nou infiintate,iar de la banca i s-au cerut balante de la infiintare pana acum + bilant (chiar si pe 0). Este neplatitor de tva....la Finante a depus 010 prin care a scos din evidenta toate contributiile si a ramas doar cu imp. pe profit trimestrial. Dc ii inregistrez chelt. de constituire si le amortizez din noiembrie o sa apara niste chelt cu amortizarea, deci trebuiea depusa si declaratia 101? Nu a depus-o? Dc aveti si alte sfaturi va rog sa ma ajutati. Multumesc!



#230 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2009 - 06:57 PM

Daca ai DOAR aceasta problema cu chelt. ce constituire nu e nici o greutate Pur si simplu nu le amortizezi. Le amortizezi anul acesta.
Sincera sa fiu, eu una nu cred ca va vedea nici un credit ,asta stiind ce li s-a cerut clientilor mei.



#231 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 15 May 2009 - 09:08 PM

Exista vre-o restrictie in acest sens?
2 actionari la o firma inregistrata, doresc sa infiinteze o noua firma , tot ei 2 actionari.
Stiam ca o persoana nu poate fi asociat unic decat la o societate , nu stiu daca exista vre-o restrictie , in cazul in care aceeasi actionari sunt actionari si la o alta societate.
Poate la o societate unul administrator si la alta societate celalat administrator.
Va multumesc



#232 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2009 - 12:09 PM

Nu e nici o restrictie ,cei doi pot sa-si faca mai multe firme. Restrictia este ca un asociat UNIC, nu poate fi singur in mai multe firme

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 18 May 2009 - 02:38 PM




#233 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 17 May 2009 - 04:24 PM

Iti multumesc frumos.

Pentru rezervare nume la Registrul Comertului, se poate cu delegatie , sau trebuie neaparat procura de la notariat?



#234 floaredecolt1975

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 19 May 2009 - 10:36 PM

Buna seara,
"Cand nu stii - intreaba"... asa ca asta fac si eu, cu rugamintea sa ma luminati :)

Luna aceasta infiintez o societate comerciala cu obiect principal de activitate agentie de turism turoperatoare.

Intrebari:
1. Cum sa o declar? Platitoare pe profit? Sau pe venit?
2. Ce e considerat venit in cazul agentiilor de turism - comisionul? Sau valoarea facturii emise catre client?
3. Ce impozite am de platit in afara de TVA?
4. Unde declar cifra de afaceri pe care o estimez pentru calculul impozitului forfetar?
5. Daca declar cifra minima de 12000 euro/anual si o depasesc inainte de la 30 dec 2009, unde declar asta?
6. ... nu stiu daca e ok sa intreb aici, dar am nevoie de un contabil bun pe turism... UNDE sa caut? Intreb pt ca agentia la care am fost angajata inainte a schimbat 8 contabili pana acum - ba ca au calculat gresit TVA, ba ca au calculat gresit impozitul pe profit, ba... etc... Eu habar nu am de chestiile astea contabile, si avand in vedere ca mai sunt si administrator la firma mea... mi-e sa nu o patzesc si sa nu am habar de unde mi se trage.. ce ma sfatuiti in acest caz - sa angajez o firma de contabilitate??

Multumesc mult.



#235 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 May 2009 - 08:30 AM

2. Valoarea facturii emise, mai putin TVA-ul.
6. Daca vrei un contabil de incredere mergi pe recomandari; eu unul nu as apela niciodata la o firma de contabilitate.
Dragos



#236 liavio

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 20 May 2009 - 01:03 PM

Buna ziua tuturor!
Am o problema.
O societate are sediul in Brasov.Activitatea se desfasoara in alt judet.Cum pot deconta in contabilitate cheltuielile cu utilitatile(in special tel/fax+internet) din locul unde se desfasoara activitatea.Sa declar punct de lucru acolo?



#237 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 20 May 2009 - 02:00 PM

Binenteles,cum altfel



#238 floaredecolt1975

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 20 May 2009 - 09:01 PM

:) Multumesc pentru raspunsul prompt... si cu celelalte puncte...cine ma lamureste?.. :(



#239 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 20 May 2009 - 09:49 PM

Pt Doiny: Vad ca nu ti-a raspuns nimeni, eu cred ca poti sa rezeri nume de firma cu o delegatie



#240 kris-sabin

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 09 June 2009 - 11:14 PM

Buna ziua, am si eu o intrebare: daca o societate are sediul social intr-un oras, iar ulterior a deschis un punct de lucru intr-o comuna care apartine de alt oras, unde depune declaratiile la administratia din orasul unde are sediul social sau punctul de lucru?






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL