Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Imprimanta inregistrata gresit ca mijloc fix in loc de obiect de inventar - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Imprimanta inregistrata gresit ca mijloc fix in loc de obiect de inventar

4 replies to this topic

#1 Vistarom

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 19 March 2007 - 05:33 PM

Buna ziua tuturor!

Am urmatoarea problema: in decembrie 2005 am inregistrat o imprimanta cumparata la 700 lei si un alt aparat electronic la 135 lei ca mijloace fixe, desi nu trebuia :(. Am inregistrat amortizarea liniara pana acum si as vrea sa le trec acum la obiecte de inventar si eventual chiar sa le amortizez complet (conform HG 105/2007).

Va rog foarte mult sa-mi spuneti ce inregistrari ar trebui sa fac in contabilitate ca sa trec cele doua obiecte acolo unde le e locul (la obiecte de inventar) sau daca e mai bine sa le amortizez complet conform noii hotarari de guvern si de asemenea sa-mi spuneti ce "hartii" trebuie sa fac ca sa fie totul in ordine.

Va multumesc anticipat!



#2 Guest_light_ocean_*

  • Guests

Postat 19 March 2007 - 05:51 PM

Vezi postareaVistarom, la Mar 19 2007, 05:33 PM, a spus:

Buna ziua tuturor!

Am urmatoarea problema: in decembrie 2005 am inregistrat o imprimanta cumparata la 700 lei si un alt aparat electronic la 135 lei ca mijloace fixe, desi nu trebuia :(. Am inregistrat amortizarea liniara pana acum si as vrea sa le trec acum la obiecte de inventar si eventual chiar sa le amortizez complet (conform HG 105/2007).

Va rog foarte mult sa-mi spuneti ce inregistrari ar trebui sa fac in contabilitate ca sa trec cele doua obiecte acolo unde le e locul (la obiecte de inventar) sau daca e mai bine sa le amortizez complet conform noii hotarari de guvern si de asemenea sa-mi spuneti ce "hartii" trebuie sa fac ca sa fie totul in ordine.

Va multumesc anticipat!


buna,
materiale de natura obiectelor de inventar se DAU IN COMSUN, dar se tin in evidenta, se inventariaza ceea ce este in folosinta.
cu amortizarea completa ????
faci storno , la receptia facut initial si inreg corect pe 303.
amortizare la fel storno




#3 Vistarom

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 19 March 2007 - 07:00 PM

Mersi mult pentru un raspuns, dar as vrea un pic mai in detaliu daca se poate... Tinand cont ca deja un an am inregistrat amortizari pe ele si implicit le-am dedus din impozit pe profit, cum ar fi bine sa fac storno: cu valoarea initiala sau cu valoarea deja ramasa dupa ce s-a amortizat partial? Sau pur si simplu sa-i schimb acum calculul amortizarii astfel incat sa se amortizeze in 3 ani ca si obiectele de inventar (acum sunt inregistrat ca amortizabile in 48 luni....)... Imi trebuie urgent sa gasesc o solutie si cine s-a mai confruntat cu aceasta problema sau cunoaste cum se face pas cu pas in acest caz va rog mult sa dati reply. Si de asemenea, daca le trec in 303 am citit pe forum ca am nevoie de NIR.... iarasi daca cineva imi poate explica ce exact presupune acesta si ce mai trebuie...

Va multumesc!



#4 Guest_light_ocean_*

  • Guests

Postat 19 March 2007 - 08:46 PM

Vezi postareaVistarom, la Mar 19 2007, 07:00 PM, a spus:

Mersi mult pentru un raspuns, dar as vrea un pic mai in detaliu daca se poate... Tinand cont ca deja un an am inregistrat amortizari pe ele si implicit le-am dedus din impozit pe profit, cum ar fi bine sa fac storno: cu valoarea initiala sau cu valoarea deja ramasa dupa ce s-a amortizat partial? Sau pur si simplu sa-i schimb acum calculul amortizarii astfel incat sa se amortizeze in 3 ani ca si obiectele de inventar (acum sunt inregistrat ca amortizabile in 48 luni....)... Imi trebuie urgent sa gasesc o solutie si cine s-a mai confruntat cu aceasta problema sau cunoaste cum se face pas cu pas in acest caz va rog mult sa dati reply. Si de asemenea, daca le trec in 303 am citit pe forum ca am nevoie de NIR.... iarasi daca cineva imi poate explica ce exact presupune acesta si ce mai trebuie...

Va multumesc!



id meu de yahoo este nicomariapopa , astept contact sa discutam



#5 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 20 March 2007 - 12:33 AM

Sa nici nu te gandesti la stornare in acest an,pentru operatii din 2005. Nu ai voie sa afectezi cheltuielile acestui exercitiu,cu operatii din alte exercitii,chiar daca este vorba de o stornare din cheltuieli.Faci frumos amortizarea integrala,dupa aceea inchizi contul de mijloace fixe prin contul de amortizare ,le-ai scos din balanta si le treci in contul 8035-stocuri de natura ob.de inventar date in folosinta,pentru ca sa le poti inventaria la inventarierea anuala,iar cand nu mai sunt bune le casezi cu proces verbal si gata. In conta oricum,nu-ti mai apare nici o inregistrare legata de ele. Si niciodata un control nu te va certa ca ai inregistrat o cheltuiala sub forma de amortizare lunara,in loc sa o inregistrezi din prima luna de intrebuintare. In fond,ai avut o baza impozabila mai mare,cum sa te certe fiscul?.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL