#241
Postat 09 November 2010 - 09:45 AM
#242
Postat 09 November 2010 - 11:09 AM
Sunt considerate mijloace fixe obiectul sau complexul de obiecte ce se utilizează ca atare și îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) are o valoare de intrare mai mare decât limita stabilită prin hotărâre a Guvernului. Această valoare poate fi actualizată anual, în funcție de indicele de inflație;
b) are o durată normală de utilizare mai mare de un an.
Pentru obiectele care sunt folosite în loturi, seturi sau care formează un singur corp, la încadrarea lor ca mijloace fixe se are în vedere valoarea întregului corp, lot sau set.
Trebuie sa ai in vedere daca poti folosi mobilierul separat (masa, birou, raft etc, fiecare piesa de mobilier in parte) sau totul este un singur corp. Nu stiu ce scrie pe facturile tale, dar cred ca daca ai birou si scaune, cert ca la poti folosi separat.si in functie de pret le stabilesti incadrarea ca mijloc fix sau obiect inventar.
#243
Postat 09 November 2010 - 11:32 AM
ela d, la Nov 9 2010, 11:45 AM, a spus:
Da, puteți.
Pe baza Notei de intrare recepție, recepționați fiecare obiect-mobilier - fizic -distinct, atribuindu-le numere distincte de inventar , durată de folosință identică și valori de inventar distincte, deschizând pentru fiecare mijloc fix fișa sa de evidență, distinct, ... dar AMORTIZAREA LUNARĂ puteți stabili pe intregul lot recepționat și contabiliza întro singură sumă aferentă tuturor mijloacelor fixe din aceeași categorie .
#244
Postat 09 November 2010 - 03:41 PM
#245
Postat 17 March 2011 - 10:18 AM
#247
Postat 23 March 2011 - 11:15 AM
#248
Postat 03 August 2011 - 11:02 AM
#249
Postat 03 August 2011 - 11:05 AM
#250
Postat 26 August 2011 - 11:13 AM
Dragi colegi am nevoie urgenta de sfatul vostru.
Firma la care lucrez a achizitionat un paratraznet pentru un depozit.
valoarea piesei principale"Prevecton TS",este de 5000 lei fara tva iar conductorii si celelelte ansambluri de aprox.3000 lei Nu stiu ca si ce sa il inregistrez?Mijloc fix-la ce categorie ? sau ce altceva ar putea fi,avand in vedere ca desi valoarea este peste 1800 lei,garantia primita de la furnizor este de 24 luni.
Multumesc!
#251
Postat 09 November 2011 - 11:26 AM
multumesc
#252
Postat 09 November 2011 - 02:27 PM
relly77, la 09 November 2011 - 11:26 AM, a spus:
multumesc
Cod 2.1.27 Accesorii de producţie cu durata de funcţionare estimată între 4-8 ani.
#253
Postat 09 November 2011 - 02:42 PM
mtpfa, la 26 August 2011 - 11:13 AM, a spus:
Dragi colegi am nevoie urgenta de sfatul vostru.
Firma la care lucrez a achizitionat un paratraznet pentru un depozit.
valoarea piesei principale"Prevecton TS",este de 5000 lei fara tva iar conductorii si celelelte ansambluri de aprox.3000 lei Nu stiu ca si ce sa il inregistrez?Mijloc fix-la ce categorie ? sau ce altceva ar putea fi,avand in vedere ca desi valoarea este peste 1800 lei,garantia primita de la furnizor este de 24 luni.
Multumesc!
Garanţia, respectiv durata acesteia se referă formal, la produsul comercializat. Important este ca să funcţioneze "legat la pământ" fără să se topească sau fără să se constituie chiar întro în sursă de incendiu! Menirea lui fiind a fi de a asigura protecţia scontată faţă de descărcările electrice , deci a fi ... paratrăsnet!
#254
Postat 20 November 2011 - 10:54 AM
1. Cine face centralizatorul pe grupe de produse la sfarsitul inventarului, pentru ca am intalnit produse care pe total numar sunt dar in contabilitate apar inregistrate pe mai multe pozitii si evident cu preturi diferite. Total pozitie prudus sunt dar, o farfurie ceasca cafea nu poate sa fie egala cu o farfurie friptura.
2. Mijloacele fixe nu sun marcate si numerotate, plus ca unele sunt inregistrate la obiecte de inventar!? Nu am mai intalnit asa ceva pana acum. Fara un listing de la contabilitate nu se pot evidentia corect. Intrebarea era daca le inregistrez asa cum sunt, urmand sa fie defalcate corect ulterior?
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi