Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
INCADRARE MIJLOC FIX - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 13

Salt la continut


INCADRARE MIJLOC FIX


253 replies to this topic

#241 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 09 November 2010 - 09:45 AM

Am 4 facturi pentru cumparare de mobilier, facturi care au ca suma, fara tva, urmatoarele valori:2419 lei, 3870 lei, 1241 lei si 3842 lei. Se incadreaza la mijloace fixe, la clasa 3.1.1 Mobilier(inclusiv mobilier comercial si de birou)- cu perioada de amortizare 9-15 ani. Intrebarea mea e DACA pot cumula ca si valoare cele 4 facturi in vederea stabilirii amortizarii.(adica sa am de inregistrat in fiecare luna o singura amortizare pentru tot mobilierul si sa nu fac 4 inregistrari, sau de fapt 3 ca a 3-a factura e doar de 1241 lei si nu se mai incadreaza la mijloace fixe).



#242 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 09 November 2010 - 11:09 AM

art.3 legea 15/94
Sunt considerate mijloace fixe obiectul sau complexul de obiecte ce se utilizează ca atare și îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) are o valoare de intrare mai mare decât limita stabilită prin hotărâre a Guvernului. Această valoare poate fi actualizată anual, în funcție de indicele de inflație;
b) are o durată normală de utilizare mai mare de un an.
Pentru obiectele care sunt folosite în loturi, seturi sau care formează un singur corp, la încadrarea lor ca mijloace fixe se are în vedere valoarea întregului corp, lot sau set.

Trebuie sa ai in vedere daca poti folosi mobilierul separat (masa, birou, raft etc, fiecare piesa de mobilier in parte) sau totul este un singur corp. Nu stiu ce scrie pe facturile tale, dar cred ca daca ai birou si scaune, cert ca la poti folosi separat.si in functie de pret le stabilesti incadrarea ca mijloc fix sau obiect inventar.




#243 Mares Stefan

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 09 November 2010 - 11:32 AM

Vezi postareaela d, la Nov 9 2010, 11:45 AM, a spus:

Am 4 facturi pentru cumparare de mobilier, facturi care au ca suma, fara tva, urmatoarele valori:2419 lei, 3870 lei, 1241 lei si 3842 lei. Se incadreaza la mijloace fixe, la clasa 3.1.1 Mobilier(inclusiv mobilier comercial si de birou)- cu perioada de amortizare 9-15 ani. Intrebarea mea e DACA pot cumula ca si valoare cele 4 facturi in vederea stabilirii amortizarii.(adica sa am de inregistrat in fiecare luna o singura amortizare pentru tot mobilierul si sa nu fac 4 inregistrari, sau de fapt 3 ca a 3-a factura e doar de 1241 lei si nu se mai incadreaza la mijloace fixe).

Da, puteți.
Pe baza Notei de intrare recepție, recepționați fiecare obiect-mobilier - fizic -distinct, atribuindu-le numere distincte de inventar , durată de folosință identică și valori de inventar distincte, deschizând pentru fiecare mijloc fix fișa sa de evidență, distinct, ... dar AMORTIZAREA LUNARĂ puteți stabili pe intregul lot recepționat și contabiliza întro singură sumă aferentă tuturor mijloacelor fixe din aceeași categorie .



#244 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 09 November 2010 - 03:41 PM

multumesc mult! :thumbup:



#245 flexi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 17 March 2011 - 10:18 AM

Un container grup sanitar unde il incadrez potrivit catalogului



#246 cuceritor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 133 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 March 2011 - 06:03 PM

Vezi postareaflexi, la Mar 17 2011, 10:18 AM, a spus:

Un container grup sanitar unde il incadrez potrivit catalogului
Incearca la codul 1.5.12. Altceva mai aproape de adevar nu am gasit in catalog !



#247 flexi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 43 Postari:

Postat 23 March 2011 - 11:15 AM

multumesc de ajutor



#248 timip10

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:

Postat 03 August 2011 - 11:02 AM

urgent unde sa-l incadram corect in catalogul mijloacelor fixe un sediu fundatie mai exact o casa,cuptor pt ars ceramica,poarta din lemn care este in continuarea casei?va multumim mult...



#249 timip10

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:

Postat 03 August 2011 - 11:05 AM

urgent unde sa-l incadram corect in catalogul mijloacelor fixe un sediu fundatie mai exact o casa,cuptor pt ars ceramica,poarta din lemn care este in continuarea casei?va multumim mult...



#250 mtpfa

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 26 August 2011 - 11:13 AM

Buna ziua!
Dragi colegi am nevoie urgenta de sfatul vostru.
Firma la care lucrez a achizitionat un paratraznet pentru un depozit.
valoarea piesei principale"Prevecton TS",este de 5000 lei fara tva iar conductorii si celelelte ansambluri de aprox.3000 lei Nu stiu ca si ce sa il inregistrez?Mijloc fix-la ce categorie ? sau ce altceva ar putea fi,avand in vedere ca desi valoarea este peste 1800 lei,garantia primita de la furnizor este de 24 luni.
Multumesc!



#251 relly77

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 09 November 2011 - 11:26 AM

buna ziua tuturor, sunt nou venita pe forum si am nevoie de ajutor. am achizitionat un curatitor profesional, apa rece-pompa liniara adica un vap pentru spalat auto. nu stiu ce cod sa trec. ma poate ajuta cineva? valoare 3178 ron.
multumesc



#252 Mares Stefan

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 09 November 2011 - 02:27 PM

Vezi postarearelly77, la 09 November 2011 - 11:26 AM, a spus:

buna ziua tuturor, sunt nou venita pe forum si am nevoie de ajutor. am achizitionat un curatitor profesional, apa rece-pompa liniara adica un vap pentru spalat auto. nu stiu ce cod sa trec. ma poate ajuta cineva? valoare 3178 ron.
multumesc

Cod 2.1.27 Accesorii de producţie cu durata de funcţionare estimată între 4-8 ani.



#253 Mares Stefan

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 09 November 2011 - 02:42 PM

Vezi postareamtpfa, la 26 August 2011 - 11:13 AM, a spus:

Buna ziua!
Dragi colegi am nevoie urgenta de sfatul vostru.
Firma la care lucrez a achizitionat un paratraznet pentru un depozit.
valoarea piesei principale"Prevecton TS",este de 5000 lei fara tva iar conductorii si celelelte ansambluri de aprox.3000 lei Nu stiu ca si ce sa il inregistrez?Mijloc fix-la ce categorie ? sau ce altceva ar putea fi,avand in vedere ca desi valoarea este peste 1800 lei,garantia primita de la furnizor este de 24 luni.
Multumesc!
Cod 1.7.2.1 Instalaţie electrică de forţă aeriană şi aparentă cu durata de funcţionare estimată 9-15 ani, dacă nu vreţi să o consideraţi încorporată în valoarea clădirii, a edificiului pe care este instalat. Şi căruia îi asigură protecţia!
Garanţia, respectiv durata acesteia se referă formal, la produsul comercializat. Important este ca să funcţioneze "legat la pământ" fără să se topească sau fără să se constituie chiar întro în sursă de incendiu! Menirea lui fiind a fi de a asigura protecţia scontată faţă de descărcările electrice , deci a fi ... paratrăsnet!



#254 tibinea

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 20 November 2011 - 10:54 AM

Buna ziua. Sunt nou pe forum si as vrea sa ma ajutati cu doua probleme care le-am intalnit la un inventar.
1. Cine face centralizatorul pe grupe de produse la sfarsitul inventarului, pentru ca am intalnit produse care pe total numar sunt dar in contabilitate apar inregistrate pe mai multe pozitii si evident cu preturi diferite. Total pozitie prudus sunt dar, o farfurie ceasca cafea nu poate sa fie egala cu o farfurie friptura.
2. Mijloacele fixe nu sun marcate si numerotate, plus ca unele sunt inregistrate la obiecte de inventar!? Nu am mai intalnit asa ceva pana acum. Fara un listing de la contabilitate nu se pot evidentia corect. Intrebarea era daca le inregistrez asa cum sunt, urmand sa fie defalcate corect ulterior?






Similar Topics Collapse

5 useri citesc topicul

0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL