Aceasta postare a fost editata de a.d.n.: 31 August 2009 - 02:27 PM
#141
Postat 27 August 2009 - 10:02 AM
#142
Postat 09 September 2009 - 10:04 AM
Situatia mea: SRL cu 2 asociati (50 eu - 50 sotul) din 2005, fara activitate de la infiintare (doar cheltuielile de constituire, stampila si taxe pe la ONRC) am hotarare de dizolvare si lichidare concomitenta datata 06.06.2009. Absolut toate declaratiile depuse de la infiintare si pana in prezent peste tot unde trebuiau depuse...
Anaf imi scrie o polologhie ref la anul fiscal bla..bla..bla...iar la un moment dat zice. Citez: "IN CAZUL LICHIDARII UNUI CONTRIBUABIL INTR-UN AN FISCAL, PERIOADA IMPOZABILA INCETEAZA O DATA CU DATA RADIERII DIN REGISTRUL UNDE A FOST INREGISTRATA INFIINTAREA ACESTUIA"...
Ce intelegeti de aici ?
INTREBARE: Avand in vedere ca nu am datorii catre stat (decat acest impozit forfetar abuziv pe care mi-l baga Pogea pe gat), nu am nimic pe firma (ma refer la bunuri luate pe firma sau deducerea cheltuielilor cu diferite utilitati - absolut nimic, niciodata) ce se poate intampla daca nu platesc nimic, iar pe la finante nu mai dau decat sa depun pe zero declaratiile obligatorii ????? Asta inseamna ca nu radiez SRL-ul pentru ca imi trebuie certificat fiscal si ma prind cei de la finante ca n-am platit forfetarul....si-l las asa....cu Doamne ajuta....
#143
Postat 15 September 2009 - 01:04 PM
in dosarul ce trebuie pregatit in vederea radierii unei societati comerciale se precizeaza ca este nevoie, printre altele, de: CERTIFICATUL EMIS DE ORGANUL FISCAL COMPETENT DIN CARE SA REZULTE CA SOCIETATEA NU ARE DATORII LA BUGETUL DE STAT SI LA CONTRIBUTIILE SOCIALE (original)...
Este vorba de acel cazier fiscal ? Si daca da, de unde se elibereaza ? Astazi mi s-a spus de la ghiseul ANAF - sector 6 Bucuresti ca mai nou pentru unii se elibereaza de la ONRC. Stiti ceva de asta ? Cum o fi de fapt ?
Multumesc anticipat,
g
Aceasta postare a fost editata de geniest: 15 September 2009 - 01:06 PM
#144
Postat 15 September 2009 - 04:05 PM
#145
Postat 15 September 2009 - 04:09 PM
doiny, la Sep 15 2009, 05:05 PM, a spus:
Aha. Multumesc frumos pentru lamurire. Practic mie imi trebuie certificatul fiscal emis de administratia fiscala de care apartin asa inteleg.
O zi buna,
g
#146
Postat 16 September 2009 - 10:23 AM
Societăţile comerciale se pot dizolva acum şi fără lichidator
2009-05-20 | Reliana Groza | Ascent Group | Share Share
Legea 31/1990 a fost din nou modificată în luna aprilie, printre noutăţile importante numărându-se şi posibilitatea dizolvării şi lichidării voluntare a societăţilor comerciale, fără numirea unui lichidator
Astfel art. 227 alin. (1), lit. b), d) din legea 31/1990, actualizata la data de 17.04.2009, descrie procedura dizolvării si lichidării voluntare fără numire de lichidator.
Aceasta procedura scuteşte agentul economic de necesitatea apelării la un lichidator autorizat si întocmirea raportului de lichidare de către acesta. De asemenea, această procedură elimină etapa publicării in Monitorul Oficial a bilanţului de lichidare şi a raportului de lichidare.
Procedura simplificată presupune parcurgerea a 3 etape, pe care le prezentăm în continuare:
Etapa I
1. Cerere de depunere şi menţionare acte (original);
2. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor privind dizolvarea voluntara fără numire de lichidator.
3. Dacă este cazul: împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original).
4. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
* taxă judiciară de timbru, în original;
* timbre judiciare;
* taxa de registru;
* tariful de publicare în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
La etapa a II-a se ajunge după trecerea termenului de 30 zile de la data publicării hotărârii AGA în Monitorul Oficial.
Etapa a II-a
1. Cerere de înregistrare (original);
2. Dovada publicării în Monitorul Oficial a Hotărârii Adunării Generale şi trecerea termenului de 30 de zile timp in care creditorii societăţii pot efectua opoziţie la dizolvare.
3. Declaraţie pe propria răspundere dată de agentul economic nu are datorii şi ultima balanţă pe zero.
4. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
* taxa judiciară de timbru, în original;
* timbre judiciare;
* taxa de registru;
* dacă este cazul, tariful de publicare în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
Etapa a-III-a
1. Cerere de radiere (original);
2. Certificatul de înregistrare şi anexa/anexele la acesta (originale);
3. În cazul SA şi SCA se va depune, după caz, şi: registrele SA şi SCA.
4. Dacă este cazul: împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original).
5. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
* taxa judiciară de timbru, în original;
* timbre judiciare;
* taxa de registru;
* tariful de publicare în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
Copiile de pe actele doveditoare vor fi certificate pentru conformitate cu originalele, sub semnătură, cu menţionarea în clar a numelui, de către persoanele care, potrivit legii, pot întocmi şi semna cererea.
Acum trebuie sa caut si pe site-ul ONRC informatia de mai sus si daca se confirma sunt fericita pe ziua de azi. Incep sa inteleg de ce ieri doamna de la ghiseul ANAF mi-a zis ceva ...da' nu stia bine......despre ce scrie mai sus este vorba... Sper sa va fie de ajutor !!!
Aceasta postare a fost editata de geniest: 16 September 2009 - 10:26 AM
#147
Postat 16 September 2009 - 07:03 PM
DOCUMENTE necesare pentru DIZOLVARE:
- Hotararea asociatului unic de dizolvare concomitant cu lichidarea
- Completat cererea inregistrare la ORG a dizolvarii
- Achiti 76,50 lei
- copie de pe M.O. in care s-a publicat Hotararea de dizolvare si lichidare
DOCUMENTE necesare pentru RADIERE:
- certificatul de atestare fiscala de la Administratia Financiara (ca S.C. nu are datorii la bugetul de stat)
- certificatul fiscal de la Directia de fiscalitate persoane juridice de pe langa Primarie ( ca S.C. nu are datorii la bugetul local)
- bilantul de lichidare (sa fie pe zero). In cazul in care nu doresti lichidator bilantul pate fi intocmit de contabila.
- copie de pe M.O. partea a IV a unde s-a publicat hotararea de dizolvare
- certificatul de inregistrare a S.C. in original
- cererea de radiere de pe site ONRC sau o completezi acolo
- suma de 186,50 RON.
Depune la Adm.financiara toate declaratiile in luna respectiva in care firma a fost radiata.
Platesti impozitul minim pana in ziua in care firma apare ca radiata.
#148
Postat 16 September 2009 - 07:10 PM
#149
Postat 17 September 2009 - 08:11 AM
Tind sa cred ca desi legea a suferit modificari, cei care trebuie sa le aplice habar n-au de ele....
Aceasta postare a fost editata de a.d.n.: 17 September 2009 - 10:19 AM
#150
Postat 07 October 2009 - 10:47 PM
am facut in 2005 o firma un srl pe numele meu eu find adm si proprietar , firma fiind pt fratele meu , eu sunt plecata din tara, firma a fost infintata in noiembrie 2005, el a functionat pana in iunie 2006 cu ea apoi a facut o cerere de suspendare de activitate la fisc atat , dar probleme e ca ei nu au dus nimic niciunde nici la fisc nimic, nici acte , iar acum dupa atatia ani, eu primesc pe numele o somatie ca firma este in dizolvare si cum ca se ocupa un cabinet individual dat din oficiu de dizzolvare si imi cere mi de hartii pe care eu nu le am si nici ei, casa de marcat ei zic ca le afost furata si ca nu au decat un registru in care faceau intrarile si iesirile daca am inteles bine, va rog ajutatima nu stiu cum s aies din asta
nu stiu nici ce datorii is , va multumesc
asta e ce am gasit pe internet
- lichidare
- sediu expirat
- certificat de inmatriculare preschimbat
- Bilantul anual nedepus la Registrul Comertului pe anul 2005
- bilantul anual nedepus la registrul comertului pe anul 2008
- Bilanţul anual nedepus la registrul comerţului pe anul 2006
- Bilantul anual nedepus la registrul comertului pe anul 2007
ce pot face vreau sa nu mai fie pe numele meu , cum pot afla daca trebuie sa platesc si cat ar fi de plata daca ma poate ajuta cineva
Aceasta postare a fost editata de quadquad: 07 October 2009 - 10:47 PM
#151
Postat 07 October 2009 - 11:40 PM
http://www.anaf.ro/public/wps/portal/!...JWRDEwMzY!/
Tot cam pe acolo se gasesc linkuri pentru gasirea firmelor restante la fondurile de somaj, sanatate, fond de pensii.
In calitate de proprietar al firmei trebuia sa numiti un administrator care sa conduca firma conform legii si sa-l verificati cel putin anual.
Firma a intrat in insolventa la cerere sau la cererea creditorilor sau din neindeplinirea uneia sau unora din conditiile legale:
- depasirea termenului de inchiriere a sediului sau sediu aflat la o adresa gresita;
- nepreschimbarea certificatului de inmatriculare si a codurilor CAEN;
- nedepunerea bilanturilor;
- nedepunerea declaratiilor;
etc.
Probabil va trebui sa platiti cheltuielile de lichidere, sa faceti bilant de lichidare, poate chiar sa refaceti toata contabilitatea de la infiintare.
Vedeti Legea contabilitatii (82/1991 act.) si Lege insolventei (85/2006 act.).
#152
Postat 22 October 2009 - 09:03 AM
Va cer din nou ajutorul, ca din nou sunt ametita de impozitul forfetar.
Am un SRL dizolvata definitiv din oficiu de Registrul Comertului pentru nedepunere bilant din luna 06.2009. Nu si-a desfasurat niciodata activitate, in loc de bilant depun declaratie pe proprie raspundere ca n-a avut activitate. Pe trimestrul II, nefiind foarte clare lucrurile cu impozitul asta, mi-a fost primita declaratia 100 pe 0. Dar acum pe trimestrul III, clarificandu-se intre timp lucrurile, nu mi-a mai primit-o. Ideea e ca la mijlocul lunii decembrie mi s-ar radia din oficiu de Registrul Comertului daca n-ar avea datorii. Ma dezamageste faptul ca in unele orase s-a primit declaratia 100 pe 0 si pt. trim. III pt o societate in situatia mea, nefiind radiata nici ea. Sper ca s-a facut o greseala, ca altfel n-ar fi corect ca unii sa primeasca si altii nu. Ar trebui ca legea sa fie aplicata la fel peste tot. In fine...
Cu ce vreau sa apelez eu de fapt la voi:
1. Sa nu mai depun deloc declaratia 100 trim. III si poate Registrul mi-o radiaza din oficiu in felul asta?Dar nu cred.
2. Sa depun declaratia 100 cu impozitul minim pe trim.III si sa depun si rectificativa pe trim. II. In felul asta sigur nu va mai fi radiata, ca o sa apara cu datorii, din moment ce le declar, dar nu le platesc. Pe trim.II ar trebui sa declar 367 lei impozitul minim si pe trim.III 550. E corect?
Ce ma sfatuiti sa fac?Am sperat ca poate reusesc sa mi-o iau de pe cap prin radiere din oficiu, dar imi dau seama ca speranta s-a cam spulberat.
Multumesc pentru orice raspuns.
#153
Postat 23 October 2009 - 07:37 AM
Deci intrebarea mea este: daca nu depun bilantul si eventual declar la proces ca sunt de acord cu dizolvarea, exista sau nu riscul sa am controale. Mentionez ca datoriile si impozitele sunt platite la zi, precum si toate celelalte declaratii depuse in termen. Ce alte cheltuieli ar presupune acest lucru.
Astept un raspuns cat se poate de repede. Va multumesc!
#154
Postat 23 October 2009 - 10:03 AM
Daca instiintarea de dizolvare din cauza nedepunerii bilantului este din partea Registrului Comertului, nu trebuie sa fii prezenta la proces. Daca nu faci recurs citatiei, ei ti-o dizolva. Ti-o judeca in lipsa. Cel putin mie asa mi s-a intamplat. Si dupa ce mi-au dizolvat-o ei in lipsa mea, dupa publicarea dizolvarii in Monitorul Oficial, mi-au pus stampila cu dizolvarea definitiva si in 6 luni de la dizolvarea definitiva o radiaza tot ei din oficiu daca nu are datorii.
Referitor la controale, nu le atragi daca iti va fi dizolvata societatea din moment ce nu are datorii.
Sper ca am inteles corect mesajul tau si ca e vorba de dizolvare din oficiu de catre Registrul Comertului din cauza nedepunerii bilantului anual. Eu stiu ca lucrul acesta intervine dupa 3 ani consecutivi de nedepunere bilant anual. Sunt in situatia aceasta si ti-am putut spune cum a fost la mine.
#155
Postat 26 October 2009 - 10:23 PM
sorinela, la Oct 23 2009, 10:03 AM, a spus:
Te rog sa-mi spui:
1. Inteleg ca dupa 30 zile de la data sedintei de dizolvare, aceasta se publica de catre ORC in monitorul oficial dar stampila cu dizolvarea definitiva...te anunta ei sa te duci sa-ti stampileze ceva act sau o faci voluntar dupa cele 30 zile?
2. Trebuie duse ceva acte in original (ex.: certif. inmatriculare copie sau original) sau copii la ei pentru acest demers?
3. Timp de 6 luni, pina la radiere, platesti in continuare impozitul forfetar?
4. Radierea se poate face in termen mai scurt (conditii??)? sau e musai o anumita perioada de timp intre primul dizolvare si al doilea "level", cel al radierii?
Firma este srl, asoc. unic, pe zero, fara datorii de nici un fel..
#156
Postat 27 October 2009 - 08:56 AM
1. Inteleg ca dupa 30 zile de la data sedintei de dizolvare, aceasta se publica de catre ORC in monitorul oficial dar stampila cu dizolvarea definitiva...te anunta ei sa te duci sa-ti stampileze ceva act sau o faci voluntar dupa cele 30 zile?
2. Trebuie duse ceva acte in original (ex.: certif. inmatriculare copie sau original) sau copii la ei pentru acest demers?
3. Timp de 6 luni, pina la radiere, platesti in continuare impozitul forfetar?
4. Radierea se poate face in termen mai scurt (conditii??)? sau e musai o anumita perioada de timp intre primul dizolvare si al doilea "level", cel al radierii?
Firma este srl, asoc. unic, pe zero, fara datorii de nici un fel..
[/quote]
Buna.
Repet, aceasta este procedura in cazul in care nu s-a depus bilantul anual la Registrul Comertului 3 ani la rand si initiaza ei procedurile de dizolvare si radiere din oficiu.
1. Da, dizolvarea de catre Registru a societatii se publica in MO si abia dupa publicare ti se pune stampila definitiva pe actul de dizolvare. Eu m-am dus personal la tribunal sa-mi puna aceasta stampila, dupa ce in prealabil am intrebat la Registru cand pot merge. Dar banuiesc ca tot Registrul pune si aceasta definitiva, dar eu m-am oferit sa merg pentru a grabi lucrurile. De exemplu, hotararea de dizolvare e din data de 24.03.2009, iar definitiva din 12.06.2009.
2. Eu am mers la tribunal doar cu hotararea de dizolvare pentru a-mi pune definitiva pe ea.
3. Da, pana la radiere, datorezi impozit forfetar.
4. Daca procedura e intiata de Registru din oficiu, radierea intervine in 6 luni de la data dizolvarii definitive. De exemplu, eu am dizolvarea definitiva din data de 12.06.2009 si mi s-a spus ca radierea s-ar face la mijlocul lunii decembrie daca societatea nu are datorii.
Sper ca te-am mai lamurit.
#157
Postat 27 October 2009 - 09:02 AM
#158
Postat 29 October 2009 - 09:55 AM
multumesc anticipat
#159
Postat 29 October 2009 - 02:43 PM
#160
Postat 01 November 2009 - 06:18 PM
mULTUMESC.
Similar Topics
| Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
|---|---|---|---|---|---|
PFA sau SRL pentru 8 ore pentru un client |
COMERT ONLINE, FREELANCING, PAYPAL | xfxddd3 |
|
|
|
Repartizare dividende SRL catre cei 2 asociati - 1 SRL si 1 PFA |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | andur |
|
|
|
Impozitare activitati bursiere pentru un SRL |
Impozitare - VENIT | Guest_Tika |
|
|
|
Declaratii ANAF pt SRL fara activitate |
Alte declaratii si raportari | Alina90 |
|
|
|
Cheltuieli deductibile SRL |
Impozitare - VENIT | ibron |
|
|
20 useri citesc topicul
0 membri, 20 vizitatori, 0 utilizatori anonimi






