Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Refacturare utilitati - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


- - - - -

Refacturare utilitati

24 replies to this topic

#21 kra

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 11 April 2009 - 12:30 PM

buna ziua,
am factura de utilitati de 119 lei pe spatiul respectiv este doar chiriasul deci o refacturez lui in totalitate

primirea facturii % =401furnizori 119
461.chirias 100
4426 19
refacturearea 4111.chirias =% 119
461.chirias 100
4427 19



461 se inchide in luna iar 4426=4427 deci nu ma influenteaza la plata



#22 Alina-Natalia

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 24 November 2009 - 10:47 AM

Buna ziua. Am si eu o intrebare. Este normal ca un bugetar (teatru national) sa imi refactureze factura de electrica la pretul kw + TVA? In sensul ca imi include in valoarea facturii si TVA.




#23 Sniper

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 04 March 2010 - 07:09 PM

Parerea mea:
Firma x inchiriaza firmei y o parte din spatiu.
Firma x primeste factura de utilitati de la furnizor
% = 401 11.9 lei
605 10 lei
4426 1.9 lei

Firma x factureaza firmei y cota parte din utilitati

4111 = % 5.95 lei
4427 0.95 lei
605 5 lei (probabil ca unele programe nu o sa permita inregistrarea si atunci se face 605=4111 -5 lei)


Mi se pare cea mai buna solutie pentru ca firma x isi reduce cu aceasta ocazie cheltuiala cu utilitatiile fara a genera vemituri(pentru ca nu produce utilitatiile)



#24 1234timisoara

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 18 December 2012 - 11:14 PM

Am si eu o intrebare asemanatoare. Sunt persoana fizica si am contract cu 4 persoane juridice intr-un spatiu. Primesc facturile de utilitati pe persoana fizica si nu pot sa refacturez mai departe pe pers jurid. Pe ce baza pot sa recuperez banii de la chiriasi astfel incat ei sa-si poata inregistra la randul lor cheltuielile aferente?



#25 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 December 2012 - 03:58 PM

prima conditie pt a realiza acest lucru este sa aveti stipulat in ctr de inchiriere cu fiecare firma faptul ca aceasta va suporta cota parte a chelt. cu utilitatile raportata la suprafata inchiriata (ca altfel nu aveti cum, neexistant contoare separate pt fiecare spatiu).
daca nu exista aceasta prevedere, faceti cate un act aditional care sa o cuprinda.

odata pbl. contractuala rezolvata, veti trimite fiecarei firme cate o copie dupa fiecare fact. de utilitati pe care ati primit-o ca pers. fizica si un decont care sa cuprinda suma totala facturata per utilitate (apa, gaze, electricitate....), cota parte cf spatiu inchiriat si suma de plata aferenta + total de plata.

decontul va fi intocmit in 2 ex. identice (unul pt firma si altul ramane la dvs.) si poate fi de forma :

decont utilitati
luna ... anul ...

nr.crt. / denumire utilitate / total suma facturata / cota parte / suma de plata

- la sfarsit, faceti totalul pt toate sumele din decont
- dupa decont, putin mai jos, in partea stanga scrieti :
* calitatea pe care o aveti fata de firma (adica proprietar spatiu),
* dedesubt va scrieti numele citet si apoi semnati.
* urmatorul rand (sub spatiul alocat semnaturii dvs.) va fi data de primire: .................... ,
* apoi numele pers. care a primit decontul ....................
* si ultimul rand va avea semnatura de primire ..... (eventual stampila unitatii)

- toate astea, ca sa fiti acoperit ca le-ati inmanat decontul.

va veti incasa banii printr-o dispozitie de plata prin caserie (numerar) emisa de catre fiecare firma in parte, in baza documentatiei de mai sus (sau prin virament bancar) .

:smile:






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL