Daca s-a mai discutat despre acest subiect, imi cer scuze si va rog sa imi dati link-ul, daca nu, sper sa o putem lamuri de data asta.
Situatie:
-Comert Online (magazin it online, comert IT/telefonie)
-Livrare la domiciliul clientului (prin curierat rapid,in alte localitati/ de catre angajatii firmei in aceeasi localitate)/ridicare de la sediul magazinului
Intrebari:
-ce fel de gestiune are o astfel de firma : gestiune tip depozit, sau tip magazin? Preturile se modifica zilnic pe site (in functie de cursul valutar). Marea majoritate a produselor postate pe site, nu sunt efectiv in magazin, ci in depozitul furnizorului.
Daca are tip magazin, atunci la receptie se pune si pretul de vanzare(imposibil, datorita modificarilor de curs).
-pentru gestiunea de tip magazin am inteles ca nu se pot da discounturi. Daca se doreste introducerea de vouchere(cum am vazut ca se practica), cum vor aparea acestea din punct de vedere legal.
-ce se inmaneaza clientului (persoana fizica), bon sau chitanta, pe langa factura aferenta(atat in situatia in care marfa se livreaza in alta localitate, cat si in special clientului care ridica produsul de la sediul firmei)?
Tinand cont de afluxul comertului online, sunt sigur ca vor fi multe persoane interesate de acest post.
In speranta unor raspunsuri cat mai clarificatoare, va doresc o zi buna.