Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
diverse probleme - Case de marcat - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


diverse probleme - Case de marcat

casa de marcat fiscalizare punct de lucru
66 replies to this topic

#61 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 November 2009 - 10:35 PM

Listati la sfarsitul luni raportul X si aveti centralizat toate vanzarile.



#62 safir

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 01 February 2010 - 10:48 AM

suntem la inceput cu casa de marcat..si va rog mult daca se poate sa-mi raspunde-ti la niste nelamuriri.
- am inteles ca pentru fiecare produs trebuie sa introducem un cod.in general noi producem si vindem, pentru o singura persoana, o intreaga garnitura de mobilier nu doar o bucata(ex:o bucatarie intreaga,nu doar un dulapior) .intrebarea este: codurile trebuie sa le punem pe fiecare buc(noptiera,polita,dulap, usaetcetc) in parte sau pe intreaga garnitura(.mobilier magazin, mob. bucatarie, mob.birou etc). tinand cont ca mobila este pe comanda...unii clienti au cerinte care nu se incadreaza in "general"....de exemplu o aplicatie pe perete care e doar decorativa.
- a doua intrebare este legata de preturi.Acestea le batem pe loc, in momentul eliberarii bonului sau trebuie trecute de la inceput, alaturi de coduri si apar automat?




#63 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 01 February 2010 - 01:29 PM

Legea cere ca pe bon trebuie sa apara sortimentele care se vand. Exista unii care interpreteaza cam larg aceasta cerinta si pun la tot ce vand un singur cod cu o denumire generica, de tipul "Produse de mobilier". Puteti pune coduri atat pentru intreaga garnitura cat si pe bucati componente. In mod normal aceste coduri ar trebui sa se potriveasca cu produsele din fisa de magazie (daca tineti fise de magazii) sau cu produsele cum intra ele pe NIR-uri si cum se vand, cam pe componente, acolo unde se pot vinde pe componente, pe garnituri, acolo unde nu se vinde descompletat. In acest fel casa de marcat va poate ajuta mult la tinerea evidentei stocurilor, la inventare, la semnalarea lipsei unor produse pentru a face aprovizionare. Eu as recomanda intrarea si iesirea pe componente, avand o mai mare flexibilitate si are si clientul o evidenta clara a componentelor cumparate, fara sa critice ulterior ca-i lipseste din garnitura vre-un produs. Daca faceti pe factura detalierea, pe bonul de casa se poate scrie un enunt mai general, dar in acest caz nu se mai face o iesire automata din stoc a produselor (daca e legata casa de marcat la calculatorul care tine evidenta stocurilor), ci trebuie operate detaliile facturilor pentru iesirile din stoc (daca tineti o evidenta cantitativ-valorica).
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#64 dannacv

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 21 April 2010 - 11:55 AM

Buna! Am si eu o nelamurire. Ce fac cu rolele de casa? Imi spusese cineva ca dupa 2 ani se arunca. Este adevarat? Am umplut casa cu cutii pline de role si cu dosare vechi!!!!!!!!!
Multumesc!



#65 ovydyu20

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Location:dorohoi

Postat 15 May 2010 - 07:23 PM

stie careva cum se seteaza o casa de marcat partner 500 ej pt. listat bonurile fiscale de pe calculator fara port COM?



#66 MihaiA.

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 31 December 2010 - 03:25 PM

Vezi postareadannacv, la Apr 21 2010, 12:55 PM, a spus:

Buna! Am si eu o nelamurire. Ce fac cu rolele de casa? Imi spusese cineva ca dupa 2 ani se arunca. Este adevarat? Am umplut casa cu cutii pline de role si cu dosare vechi!!!!!!!!!
Multumesc!

OUG28/1999
Art. 4, pct.(2) Rola-jurnal este documentul pe care se înscriu toate datele din bonurile fiscale și se păstrează în arhiva agenților economici timp de 2 ani de la data încheierii exercițiului financiar în cursul căruia a fost întocmit.



#67 nicoroxx

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:

Postat 01 September 2011 - 10:04 PM

Buna ziua

Daca nu functoneaza pentru o zi casa de marcat se poate vinde si la persoane fizice cu factura si chitanta?

Multumesc pentru raspunsuri






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL