Am ales modul de lucru cu casa de marcat fixa . Agentul livrator pleaca cu bonul de casa emis si se intoarce cu banii . Daca intervin diverse probl. se modifica in pix pe bon se semneaza si apoi se corecteaza in casa . Corectiile trebuiesc inregistrate in Registrul Special al casei de marcat .
Bon fiscal casa de marcat
#41
Postat 08 December 2009 - 11:13 AM
Am ales modul de lucru cu casa de marcat fixa . Agentul livrator pleaca cu bonul de casa emis si se intoarce cu banii . Daca intervin diverse probl. se modifica in pix pe bon se semneaza si apoi se corecteaza in casa . Corectiile trebuiesc inregistrate in Registrul Special al casei de marcat .
#42
Postat 02 February 2010 - 07:48 PM
Pana acum, scoteam bonul, il aruncam, si dadeam doar z-ul contabilei. Acum ma gandesc ca daca bonul tot nu ajunge la client, pot sa-l arunc? sau trebuie sa il depun si pe el? Sau trebuie sa bat bonul odata cu coletul? Asta nu mi se pare ok pentru ca, de fapt, bat bonul cand incasez banii. Clientului ii dau factura. Dar ce fac cu bonul?
EDIT: evident, e vorba de bon, nu bin :) si tocmai mi-am dat seama ca mergea bine mesajul aici , nu era nevoie de subiect nou.
http://conta.money.ro/forum/index.php?show...31149&st=20
Aceasta postare a fost editata de _diana: 02 February 2010 - 07:51 PM
#43
Postat 11 February 2010 - 12:01 PM
Sunt ceva reglementari noi in ce priveste suma peste care trebuie solicitata factura la bonul fiscal pentru a fi considerata cheltuiala deductibila?
Multumesc
#44
Postat 11 February 2010 - 03:16 PM
În aceste condiții au fost abrogate și prevederile OMFP 293/2006 pentru modificarea OMFP 1714/2005 privind aplicarea prevederilor HG 831/1997. În OMFP 293/2006 se prevedea că bonurile fiscale emise de aparatele de marcat electronice fiscale, și anume:
- bonul fiscal utilizat pentru justificarea TVA aferente carburanților achiziționați în vederea desfășurării activității
- bonul fiscal emis de aparatul de marcat fiscal utilizat în activitatea de taximetrie
- bonul fiscal care atestă plata prin cardurile bancare
- bonul fiscal a cărui valoare totală este de până la 100 lei inclusiv,
sunt documente care stau la baza înregistrării în contabilitate a cheltuielilor.
Menționăm că entitățile trebuie să aibă în vedere următoarele:
- bonurile fiscale emise cu aparatele de marcat electronice fiscale în baza OUG 28/1999 sunt documente care atestă efectuarea plății și se anexează la registrul de casă
- înregistrarea în contabilitate a bunurilor achiziționate sau a cheltuielilor efectuate de entitate și achitate pe bază de bon fiscal (cu numerar sau card bancar), se poate efectua dacă:
a) entitatea solicită furnizorului factura aferentă bunurilor livrate sau serviciilor prestate, având ca anexă bonul fiscal emis de aparatul de marcat electronic fiscal
sau
b) entitatea justifică cheltuielile efectuate fie prin documente care atestă intrarea în gestiune a bunurilor achiziționate, fie cu alte documente, cum sunt: ordin de deplasare, decont de cheltuieli, la care se anexează bonul fiscal, documentele respective fiind avizate de persoana care aprobă efectuarea acestor cheltuieli.
reflectoarelor.
#45
Postat 18 July 2010 - 08:25 AM
Are cineva idee cum pot rezolva problema ?
Multumesc anticipat.
#46
Postat 18 July 2010 - 08:13 PM
#47
Postat 10 November 2010 - 09:16 PM
#48
Postat 11 November 2010 - 01:11 PM
Inreg. returului de marfa se face conform art. 37 din aceleasi Norme :
"ART. 37
(1) În cazul returului de marfă utilizatorul întocmește un dosar care va cuprinde:
a) nota de recepție și constatare de diferențe cod 14-3-1A, întocmită în baza bonului fiscal emis anterior pentru marfa respectivă;
b) dispoziția de plată-încasare către casierie cod 14-4-4;
c) factura sau factura fiscală în roșu, după caz.
(2) Returnarea ambalajelor refolosibile, a căror contravaloare este inclusă în prețul produsului vândut, poate fi menționată înainte de emiterea bonului fiscal prin înscrierea sumei aferente a acestora ca valoare negativă și cu specificația "ambalaj refolosibil"."
In concluzie, nefiind vorba si de o factura emisa, se face receptia pentru marfa returnata si o dispozitie de plata catre PF in cauza.
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 11 November 2010 - 01:14 PM
Dana
#49
Postat 14 December 2010 - 04:45 PM
#50
Postat 14 December 2010 - 08:20 PM
#51
Postat 17 February 2011 - 06:41 PM
la un magazin avem casa marcat datecs MP55b legat la desktop printrun program de gestiune, azi a tiparit de doua ori un bon cu acelas nr. 8 de ex. ce este de facut in programul de gestiune este inregistrat normal o singura data cronologic, pe Z apare de doua ori vanzarea pe acelas numar ce-i de facut pls.
#52
Postat 13 September 2013 - 09:55 PM
Am si eu o nelamurire...daca la un punct de lucru am instalate doua case de marcat (deci 2 Z-uri) cate monetare trebuie sa fac? cate unul pentru fiecare Z?
Multumesc.
#53
Postat 14 September 2013 - 10:37 AM
De regula monetarul il intocmeste persoana care preda banii, daca ai un casier faci un monetar, daca ai doi , faci doua.
Poti sa nu faci niciunul insa, dar atunci se presupune ca ai primit/predat cat scrie pe Z
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
Obligatii fiscale cu termen 07.03.2023 |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
||
Intrarea/ieșirea în/din sistemul TVA la încasare în anul 2023 |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
||
OMF 36/2023 pentru aprobarea Procedurii privind calculul, incasarea si plata impozitului, precum si obligatiile declarative stabilite in conditiile art. 4^2 din Legea nr. 17/2014 privind unele masuri de reglementare a vanzarii terenurilor agricole... |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
OG 16/2023 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
Obligatii fiscale cu termen 28.02.2023 - ATENTIE : Lista lunga ! |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi