Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
declaratii firma fara activitate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 6

Salt la continut


declaratii firma fara activitate

declaratii fiscale pe 0
185 replies to this topic

#101 nellygo

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 28 July 2009 - 04:12 PM

Buna ziua,
Am o mare nelamurire si v-as ruga frumos sa ma ajutati.
Am deschis o firma in martie 2008, neplatitor de tva, am angajat o contabila, acasta fiind singurul angajat al firmei.
La sfarsitul lunii iunie, 2009, am suspendat activitatea firmei, firma nu a inregistrat nici o factura sau chitanta de la deschidere.
Avand in vedere ca firma nu a inregistrat nici un profit, doar cheltuielile de constituire a firmei si a contului firmei, salariul contabilei il platesc din buzunar, dupa suspendarea activitatii, mai trebuie depuse declaratii, daca da, pot fi facute on-line de catre administrator? ce declaratii trebuie?
Va multumesc anticipat!



#102 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 28 July 2009 - 08:10 PM

Daca nu aveti datorii la stat, cel mai bine este sa cereti o derogare si sa nu mai depuneti declaratii. Cererea este aici, pe forum. Depuneti doar bilanturi de 2 ori pe an, pentru care va trebuie viza unui expert contabil, care vi-l si face.


Vezi postareamarrissia2008, la Jul 28 2009, 01:02 PM, a spus:

Vezi postareamihaela_cva, la Jul 27 2009, 10:53 PM, a spus:

depuneti bilantul cat mai repede. Si mai aveti unul pentru iunie 09, cu termen in 10 sau 14 aug 09.
In aprilie cand a suspendat activit.era in termen cu depunerea bilantului.
Firma a avut activitate daca are chelt.salariale.

Bilantul trebuie semnat de un contabil? sau il pot semna si eu ca administrator?am ceva documente de la contabila care m-a lasat balta.si acum,pentru anul 2009 in care nu am avut niciun angajat,nu am avut activitate, trebuie sa depun bilant?auzisem ca trebuie declaratie de inactivitate.pot depunde declaratia in termen,fara sa depun bilantul,pana ma lamuresc ce e cu el?
Bilantul se semneaza de administrator si la intocmit de expert contabil sau director economic. Declaratia de inactivitate se depune doar daca firma nu a avut niciodata activitate, de la infiintare pana in prezent.

Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 28 July 2009 - 08:10 PM




#103 marrissia2008

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 29 July 2009 - 11:38 AM

Care sunt costurile pentru intocmirea unui bilant si ce trebuie sa contina acesta?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 03 August 2009 - 10:37 AM




#104 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 29 July 2009 - 12:13 PM

Vezi postareamarrissia2008, la Jul 29 2009, 12:38 PM, a spus:

Care sunt costurile pentru intocmirea unui bilant si ce trebuie sa contina acesta?
Daca nu aveti contabil angajat trebuie sa apelati la un expert contabil sau la o firma de contabilitate. Costul este cam 300 lei pentru o firma fara activitate si mai mult pentru cele cu activitate, in functie de volumul de activitate.
Bilantul trebuie facut conform OMFP nr. 2123 din 22/06/2009.
Trebuie folosite programe speciale deoarece in afara de cele 3-4 formulare stabilite prin lege mai trebuie completate si niste fisiere pe discheta sau CD.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#105 cosmin0304

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male

Postat 30 July 2009 - 12:39 PM

buna
1. societate fara activitate infintata acum 1 an
2. nu a suspendat activitatea la registrul comertului
3. inregistrare impozit minim 367
intrebare : depun bilant sau declaratie de inactivitate acum la 30.06 ? :lostit (13):
multumesc.



#106 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 30 July 2009 - 07:30 PM

daca nu a avut niciodata activitate de la infiintare pana la 30.06.2009, depuneti declaratie de inactivitate



#107 panaitescu_andreea

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:contabilitatea

Postat 10 August 2009 - 11:27 AM

Buna ziua!
Am citit acest topic si doream sa va intreb daca este corect cea ce am inteles:
Daca firma a avut decat extrase de cont cu depunere capital social, comisioane si dobanzi ,cumparare reg evidenta fiscala si acum in iunie impozit minim de 367ron, iar pana acum a depus declaratie de inactivitate la 30.06.2009 eu depun tot declaratie ?
Va rog frumos un raspuns.Va multumesc!



#108 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 10 August 2009 - 12:04 PM

Da, Andreea, depui Declaratie de inactivitate, daca aceste 2 conditii sunt indeplinite:
1. daca nu ati desfasurat nici o activitate economica de la infiintare pana acum
2. nu s-a depus bilant de la infiintare pana acum
Cheltuielile efectuate in legatura cu infiintarea firmei, cumpararea Registrelor obligatorii (vezi ca trebuie achizitionat si Registrul unic de control), chelt.cu serviciile de contabilitate pt.intocmirea bilantului sunt obligatorii si NU atesta desf. unei activ.economice (cump.de mat.prime, mat., mijl.fixe, marfuri, vanzare de marfa/produse, prestare de servicii etc., in functie de specificul activ.fiecaruia).

Dana




#109 alex_manu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 06 October 2009 - 03:14 PM

:lostit (13): Salut la toata lumea. Sunt nou pe forum si am nevoie de putin ajutor. Am o firma, sunt platitor de TVA, nu am angajati si de 3 luni nu am mai avut activitate deloc. Nu am mai emis nici o factura , nimic. Firma nu vreau sa o radiez. Tot ce se depunea inainte, se facea la 3 luni. Ce declaratii trebuie sa depun, ca sa nu fiu penalizat ?
Va multumesc, sper sa ma ajutati. :smile:



#110 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 06 October 2009 - 03:36 PM

Exista un capitol Declaratii care te ajuta f mult. Nu cred insa sa te descurci singur , cel mai bine si mai sigur , e sa-ti iei un contabil :lostit (13):



#111 alex_manu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 06 October 2009 - 03:53 PM

Problema e ca am avut un contabil, dar m-a lasat balta si momentan nu pot sa fac rost de unul. Nu imi trebuie decat sa-mi spuna cineva ce declaratii trebuie duse. Restul sper sa ma descurc.



#112 liana08

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:sibiu

Postat 07 October 2009 - 09:53 AM

[quote name='alex_manu' date='Oct 6 2009, 04:14 PM' post='211560']
In primul rand, daca nu ai angajati verifica si 010 - vectorul fiscal .Daca nu sunt inregistrate in vector contributii aferente salariilor nu trebuie sa depui D 100+ D 102. Daca sunt bifate in vector aceste contributii, trebuie sa depui declaratiile cu " 0", chiar daca nu ai avut angajati.
Daca nu ai emis facturi D 300- decontul de Tva se depune cu " 0 " la
Fiind trimestru trebuie declarat si impozit pe profit. Daca te-ai infiintat in 2009 nu platesti impozit forfetar, in situatia in care ai pierdere, daca firma este infiintata in 2008, se plateste conf.OUG 34/2009.



#113 alex_manu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 07 October 2009 - 11:40 AM

Multumesc mult ! liana08 :lostit (13):



#114 miron ionescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 05 February 2010 - 12:34 PM

Ce facem cu TVA ul din factura pentru achizitionare stampila si casa de marcat daca am depus declaratie ca firma nu are activitate in loc de bilant si toate declaratiile pe zero 300, 100, 392 A, si 094?



#115 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 05 February 2010 - 01:01 PM

Miron, cand au fost achizitionate bunurile : in 2009 ? Sau in 2010 ? Si 394 nu ai depus ?

Dana




#116 miron ionescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 05 February 2010 - 01:21 PM

In 2009, au fost achizitionate, 394 nu am depus daca 300 am depus o pe zero. Am considerat-o fara activitate dar presimt ca este o greseala la mijloc. Societatea este infiintata in noiembrie 2009, in dec a achizitionat casa de marcat. Nu a inregistrat nici un venit, nu are cont bancar.

Aceasta postare a fost editata de miron ionescu: 05 February 2010 - 01:29 PM




#117 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 07 February 2010 - 01:50 PM

Parerea mea este ca declaratia de inactivitate ar fi in regula, pentru ca practic ti-ai infiintat societatea, ai achizitionat casa de marcat si stampila, dar nu ai folosit nici una, nici alta, pentru ca nici nu ai achizitionat mat. prime, mat., marfuri etc.
si nici nu le-ai vandut, deci nu ai obtinut venituri, le-ai achizitionat pt. ca sunt obligatorii fara sa stii ca nu vei putea sa desfasori nici o activitate economica in anul precedent.
Legat de constituire :
- trebuie sa ai inregistrate in contabilitate cheltuielile de constituire (in ct.201, fara sa le amortizezi pana cand incepi activitatea ec.) pe baza facturilor emise de Reg. Comertului, facturi care unele contin TVA, altele nu, depinde ce operatiuni sunt trecute, + alte documente justificative.
- nu se poate sa nu ai ct. bancar, sau ai avut si l-ai inchis, dar capitalul social varsat trebuie sa fie evidentiat intr-un cont bancar+ ch. cu comisioanele bancare si dobanzi, daca este cazul. In contab., chelt. le-as inregistra in 2009 pe ct. 471 pana la data inceperii activitatii.
- trebuia sau trebuie (daca nu ai facut-o ) sa achizitionezi registrele obligatorii- se dau amenzi pentru neachizitionarea lor in termen (Registrul unic de control, Reg.de evidenta fiscala, Reg.inventar). Le poti inreg. intr-un cont de materiale, de pilda 3028.
- casa de marcat si stampila le inregistrezi in ct. 303, daca val.fara TVA este <1800 lei (in cazul casei de marcat) si nu le dai in folosinta pana la inceperea activitatii, adica nu le treci pe cheltuieli.
Nu inseamna ca daca nu ai avut activitate, nu esti obligat sa intocmesti balanta de verificare pt. lunile noiembrie si dec. si sa iti organizezi contabilitatea.

Legat de TVA si declaratii: trebuia sa depui Decontul de TVA pt. ca ai in ct. 4426 sume provenind de la facturile de constituire+casa de marcat+stampila etc. si de asemenea trebuia depusa D.394 corect, nu cu zero, gandeste-te ca furnizorii care ti-au emis facturile, au depus declaratia, in care trebuie sa figureze si firma ta si la fel si-au colectat TVA-ul pentru facturile emise. In situatia data ai putea sa inregistrezi la Regularizari in Dec. de TVA urmator aceasta taxa deductibila si sa faci D. 394 rectificativa. Nu prea ar merge o cerere de corectare a Dec. de TVA conform Ordinului 179/2007, nefiind o eroare materiala, dar citeste totusi si intereseaza-te.

Poate au colegii mei si alte opinii...

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 07 February 2010 - 01:54 PM

Dana




#118 miron ionescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 08 February 2010 - 06:17 PM

Dana iti multumesc frumos pentru raspunsul prompt. Registrele sunt cumparate, am inregistrat obiectele de inventar, cheltuielile de constituire totul e in regula. Problema o reprezinta 394 ca nu am depus o deloc. 394 nu se depune cu zero. Asta e greseala mea. 300 l am depus cu zero asta se poate regulariza dar 394 nu cred ca mi-o primesc "astia" tinand cont ca nu am depus o deloc. Ai vreo idee referitor la problema asta? pt 394 este si o amenda aberant de mare. Nu stiu ce sa fac daca exista vreo solutie, daca nu ce sa fac sa merg pe burta? poate nu se prind "astia" :smile: .

Multumesc.



#119 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 09 February 2010 - 01:05 AM

Zau daca stiu ce sa spun, fa o incercare totusi sa depui rectif. la 394, daca nu s-a luat cu zero initiala (nu am stiut, nu am avut cazuri)... esti la inceput...nestiutor...prima abatere...etc. Poate cineva acolo sus te iubeste; nu iti indic "mersul pe burta", la primul control ma tem ca te ridica in picioare ! Hotaraste totusi tu sau mai consulta-te cu cineva.
Succes !
:smile:

Dana




#120 george_v

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:

Postat 09 February 2010 - 11:28 AM

Haideti, dragi colegi, putina atitudine!

- in ceea ce priveste bilantul: declaratia de inactivitate este f corecta, eu n-as inregistra nimic pana la inceperea activitatii - ar fi un abuz mare sa zica cineva ca esti indisciplinat in sensul legii contabilitatii;

- in ceea ce priveste decl fiscale (300): fiind vorba de tva favorabil, se poate inregistra oricand in termenul de prescriptie;
iar decl 394 - sa fim seriosi, trebuie sa aiba o semnificatie ce e scris acolo! ea se valorifica pt control fiscal. deci iar ar fi abuz sa jupoi pe cineva care nu are activitate.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL