Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
reglare clienti - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


reglare clienti


3 replies to this topic

#1 jenifer

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 74 Postari:

Postat 08 August 2008 - 08:26 AM

S-a emis anul trecut o factura pentru un client dar chitanta cu care s-a achitat factura a fost emisa pe numele administratorului acelei firme.La acea vreme eu am cerut ca respectiva chitanta sa fie anulata si emisa corect,dar lucrul asta nu a mai fost facut de cel care a gresit si nici in contabilitate nu am inregistrat-o.Ce se poate face in acest caz? :frusty:



#2 vgv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Location:arges

Postat 08 August 2008 - 02:03 PM

1)poti storna factura intocmita de tine....si sa refaci una noua pe aceeasi suma
2)daca chitanta aceea .nu e inreg in contab....poti emite o chitanta......pe numele societatii respective.......cu suma respectiva,cerandu-i clientului sa-ti inapoieze vechea chitanta sa o anulezi si sa i-o dai pe cea noua
3)poti sa treci in chit emisa atunci......"incasat de la x....pentru firma sc......(firma catre care ai emis tu factura) :frusty:




#3 mari.a

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:

Postat 08 August 2008 - 04:06 PM

Doar raspunsul de la punctul 2 mi se pare ok desi, putin probabil sa nu-si fi inregistrat nici clientul chitanta in contabilitate - altfel nu-ti va da originalul sa o poti anula.
Every thing happens for a reason.



#4 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 08 August 2008 - 07:44 PM

Vezi postareajenifer, la Aug 8 2008, 09:26 AM, a spus:

S-a emis anul trecut o factura pentru un client dar chitanta cu care s-a achitat factura a fost emisa pe numele administratorului acelei firme.La acea vreme eu am cerut ca respectiva chitanta sa fie anulata si emisa corect,dar lucrul asta nu a mai fost facut de cel care a gresit si nici in contabilitate nu am inregistrat-o.Ce se poate face in acest caz? :frusty:
Conditiile nu au fost respectate in totalitate, in sensul ca societatea respectiva nu a emis un document justificativ de incasare, o chitanta emisa pe numele clientului, dar daca pe chitanta este inscris nr. facturii si data facturii incasate, poti sa faci un compromis, considerand ca administratorul a subventionat plata facturii catre societatea voastra.
Pentru a face acest lucru ai nevoie de confirmarea soldului clientului respectiv, confirmare care se face cu ocazia inventarierii de sfarsit de an (in cazul tau, pentru anul 2007) si certitudinea ca nu trebuia emis Bon fiscal pentru o incasare de la o persoana fizica.
5311=461
461=411
Ar trebui sa iei legatura cu clientul, sa emiti o chitanta care sa inlocuiasca chitanta gresita si sa competezi corect datele clientului respectiv.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL