#61
Postat 29 March 2008 - 12:03 PM
#62
Postat 10 July 2008 - 10:26 AM
#63
Postat 24 September 2008 - 01:57 PM
#64
Postat 24 September 2008 - 02:17 PM
#65
Postat 24 September 2008 - 03:14 PM
#66
Postat 29 October 2008 - 06:34 PM
#67
Postat 29 October 2008 - 07:15 PM
krisztina, la Sep 24 2008, 03:14 PM, a spus:
daca ai constat ca nu a fost calculat corect trebuie sa refaci calculul si sa regularizati toate tampeniile in anul curent. dar ai grija cum faci asta. sa nu afectezi rezultatele anului curent
registrul pt anii din urma il completezi cu calcul initial si revii cu calcul la anul curent, mentinezi ca este vorba de reclacularea impozitului pt anul....
Alinutza
#68
Postat 30 October 2008 - 08:18 AM
#69
Postat 08 November 2008 - 01:41 AM
danutanitulescu, la Oct 29 2008, 06:34 PM, a spus:
#70
Postat 23 February 2009 - 12:14 PM
#71
Postat 23 February 2009 - 01:00 PM
Dana
#72
Postat 28 February 2009 - 07:41 PM
In situatia in care a fost control de fond, per.controlata pana in noiembrie 2007 (ma intreb cum au facut controlul in situatia in care nici nu ai nevoie de cunostinte solide de contabilitate ca sa constati mari nereguli in special la ceea ce se "vede" clar ) as putea considera rez.fiscal care este egal cu cel contabil in REV pt.anul 2006 ca baza de pornire si sa fac corectii (in masura in care mai apuc pana la depunerea bilantului pt.anului 2008 ) numai pt.perioada dec.2007-31.12.2008 ? Stiu ca nu este ortodox dar zilnic mai descopar cate ceva si cateodata am senzatia ca nu voi reusi niciodata sa aduc balanta la o forma cat mai aproape de realitate si efectiv nici nu mai stiu cum sa interpretez anumite operatiuni; de cand lucrez in contabilitate nu am mai vazut asemenea prostii si am vazut multeeeeee.........
Nu poate nimeni sa-mi dea un sfat, o opinie ?
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 06 March 2009 - 10:20 PM
Dana
#73
Postat 03 March 2009 - 05:54 PM
Controlul fiscal a verificat inclusiv noiembrie 2007. Deci nu și decembrie, nu și bilanțul pe 2007.
Dar dvs. ați preluat în 2008 și prin CONTRACT trebuia să vă asumați răspunderea pentru evidența contabilă pe 2008. Pentru care de bine, de rău aveți de față, toate documentele și puteți întocmi bilanțul pe 2008. Cu soldurile inițiale din bilanțul pe 2007. Neverificate de fisc.
Deci ...trebuie să explicați clientului că ori îl privește ce vor constata la un control proxim pe exercițiul financiar 2007, ori VĂ oferă compensații pentru a face un fel de AUDIT FINANCIAR sau CERTIFICARE BILANȚ sau doar o simplă verificare-revizuire pe perioada neverificată de fisc -deci decembrie 2007, și care este strict necesară pentru a certifica determinarea corectă a soldurilor finale pe 2007, și de deschidere pe 2008.
Orice veți constata vor fi evenimente aferente unui exercițiu financiar anterior celui pentru care se întocmește bilanțul curent.
Că fosta contabilă nu v-a lămurit pricep, dar nu pricep de ce nu v-ați definit dvs.misiune exact de unde, până unde, ca și clientul să priceapă că de ce și cum?!
#74
Postat 03 March 2009 - 10:11 PM
Dana
#75
Postat 15 October 2009 - 10:42 AM
Am preluat contabilitatea unei firme de la inceputul anului si pana acum registrul de evidenta fiscala este completat doar la sfarsitul anului(copiata declaratia 101). Firma are o pierdere foarte mare de recuperat si impozitul trimestrial il declar cu 0.
Intrebarea mea este: Trebuie sa completez registrul trimestrial sau este bine anual asa cum a fost completat pana acum?
Va multumesc
#76
Postat 15 October 2009 - 12:29 PM
Suma declarata in declaratia 100 trebuie sa coincida cu suma rezultata din calculele puse in REF (poate cu exceptia trim.4).
#77
Postat 29 January 2010 - 10:44 AM
#78
Postat 30 January 2010 - 01:56 PM
Atentie la Ordinul nr. 870 din 21 iunie 2005 privind Registrul de evidenta fiscala :
" ART. 11
(1) Registrul de evidență fiscală se eliberează contra cost de unitățile fiscale din raza teritorială în care contribuabilul își are declarat domiciliul fiscal, pe baza copiei certificatului de înregistrare emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului.
(2) În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, contribuabilii, plătitori de impozit pe profit, vor achiziționa Registrul de evidență fiscală.
(3) Contribuabilii nou-înființați, declarați plătitori de impozit pe profit, vor achiziționa Registrul de evidență fiscală în termen de 30 de zile de la data înregistrării.
(4) Contribuabilii care nu mai îndeplinesc condițiile de plătitor de impozit pe veniturile microîntreprinderilor vor achiziționa Registrul de evidență fiscală în termen de 30 de zile de la data la care au devenit plătitori de impozit pe profit."
Dana
#79
Postat 11 February 2010 - 12:02 PM
Sunt noua pe acest forum, as vrea daca ma puteti ajuta sa imi spuneti cum trebuie sa trec in registrul de evidenta fiscala
al unei firme impozitul pe profit (cum trebuie mai precis sa scriu)
E prima
data cand ma confrunt cu asa ceva si nu ma descurc.
Firma are total venituri = 3,84 ron
total cheltuieli = 171926,25 ron
Cheltuieli nedeductibile nu are.
Mai am o intrebare in registrul de evidenta fiscala trebuie sa intregistrez profitul de fiecare data cand il inregistrez la administratie?
Si cum trebuie sa scriu de ex firma este la trimestru cu impozitele Scriu de ex martie 2008 si apoi incep sa scriu cum se calculeaza?
Adresa mea de email este coralia_andra@yahoo.com
#80
Postat 20 January 2011 - 05:25 PM
Noi am "beneficiat" de obligativitatea impozitului minim in trimestrele anterioare :cool:
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi