Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
probleme stagiari an 1 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 23

Salt la continut


probleme stagiari an 1


619 replies to this topic

#441 Mitzurina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2009 - 11:48 PM

Citeaza

Buna seara!
Ma poate ajuta cineva sa rezolv ... problemele ? Va multumesc
8. Care dintre indicatorii urmatori poate fi folosit pentru aprecierea circulatiei si stabilitatii personalului?
- numar de grevisti/numar total de salariati x 100;
- intrari de personal/numar mediu scriptic de personal x 100;
- pumar de personal cu vechime mai mare de 5 ani/numar mediu scriptic de personal.
La pb. 8 raspunsul e numar de personal cu vechime mai mare de 5 ani/numar mediu scriptic de personal.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 03 August 2009 - 07:05 PM




#442 iuliab

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 18 July 2009 - 11:05 AM

Vezi postareaics21, la Jul 8 2009, 08:53 AM, a spus:

Buna ziua,
va rog ajutati-ma cu rezolvari la urmatoarele probleme de la Categoria X ? Organizarea auditului intern si controlul intern al intreprinderii...
Buna,

AI gasit raspunsul la problema: 6.ORGANIZAREA CONTABILITATII DE GESTIUNE. STUDIU DE CAZ: SOC.DE COMERT,SOC.DE PRODUCTIE ?? + ORGANIZAREA CONTABILITATII DE GESTIUNE. STUDIU DE CAZ: SOC.DE COMERT,SOC.DE SERVICII.
Daca da, poti sa mi-o dai si mie la adresa iulia.badescu@yahoo.com ??
Multumesc tare mult.
Eu trebuie sa predau lucrarea luni, 20 iulie.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 February 2010 - 12:04 PM




#443 cera9

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 20 July 2009 - 01:27 PM

Buna!
Si-a depus cineva astazi lucrarea pentru stagiu anul I ceccar buc? Cum a fost? A verificat cineva?



#444 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 22 July 2009 - 02:02 PM

Azi am primit o invitatie de la CECCAR sa ma prezint pe 24.07.2009 la ora 16.30 la sediul lor pentru comunicarea rezultatului la lucrarea de stagiu. A mai primit cineva asa ceva ? Ne pun note pe lucrarea de stagiu ? Oare ce vor sa mai inventeze ? :lostit (13):
" Sansa favorizeaza o minte pregatita "



#445 mirelahuzu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 28 July 2009 - 09:41 AM

Vad aici numai probleme, probabil faceti stagiu colectiv. Stiti cumva cum se procedeaza atunci cand ai tutore de stagiu? Abia am trecut de examenul de admitere in stagiu, si cum in orasul nostru sunt prea putini admisi ni s-a spus ca nu se poate face stagiu colectiv.Ca atare ne cautam un turore si cum se va proceda? ce vom invata si cum vom invata? facem rapoarte si cine ne va da tema? :lostit (13):



#446 sophia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 28 July 2009 - 01:37 PM

Anul acesta incep primul an de stagiu. Imi puteti spune cum e mai bine, sa ma inscriu la un tutore de stagiu, sau sa fac in sistem colectiv?

Multumesc.



#447 adelamiu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 28 July 2009 - 01:46 PM

Vezi postareasophia, la Jul 28 2009, 02:37 PM, a spus:

Anul acesta incep primul an de stagiu. Imi puteti spune cum e mai bine, sa ma inscriu la un tutore de stagiu, sau sa fac in sistem colectiv?

Multumesc.
sistem colectiv



#448 alina_arhire0412

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:

Postat 29 July 2009 - 01:00 PM

va rog frumos sa ma ajutati cu o informatie
pentru inscrierea la stagiu, in afara de cererea de inscriere, ce alte documente mai trebuie duse
problema e ca mi am pierdut diploma de studii si speram sa nu fie nevoie de ea



#449 tsianina

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 03 August 2009 - 12:24 PM

Vezi postareamioara.m, la Jul 13 2009, 08:29 PM, a spus:

De la intalnirea cu lectorii am inteles ca raspunsul il gasim in cartea Contabilitate creativa


buna,

din cate vad ai fost la intalnirea cu lectorii...imi poti spune pe scurt care e procedura? rezolvam problemele singuri si ne intalnim apoi cu ei sau ne ajuta si ei cumva? si care ar fi termele de predare?

mersi



#450 marce52003

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 11 August 2009 - 08:37 PM

Buna! Stie cineva un post liber in contabilitate, secretariat, management, ceva in domeniile astea in Cluj? Va rog daca puteti sa ma ajutati! Multumesc anticipat



#451 VeronicaElisabeta

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 12 August 2009 - 12:02 PM

Vezi postareamarce52003, la Aug 11 2009, 09:37 PM, a spus:

Buna! Stie cineva un post liber in contabilitate, secretariat, management, ceva in domeniile astea in Cluj? Va rog daca puteti sa ma ajutati! Multumesc anticipat
incearca sa iti faci un cont pe ejobs sau bestjobs ca sunt acolo oferte. sper sa gasesti ce cauti, bafta.
sau daca stii limbi straine un pic mai exotice poti sa incerci la Genpact.



#452 simoneero

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 37 Postari:

Postat 17 August 2009 - 09:20 PM

Buna
A primit cineva rezultatul la lucrarea de stagiu?



#453 AnaB

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 215 Postari:

Postat 27 August 2009 - 05:20 PM

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu rezolvarea la studiul de caz urmator?
ORGANIZAREA CONTABILITATII PE BUGETE. STUDIU DE CAZ : SOC. DE PRODUCTIE

multumesc anticipat



#454 adelamiu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 28 August 2009 - 02:13 PM

Vezi postareaAnaB, la Aug 27 2009, 06:20 PM, a spus:

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu rezolvarea la studiul de caz urmator?
ORGANIZAREA CONTABILITATII PE BUGETE. STUDIU DE CAZ : SOC. DE PRODUCTIE

multumesc anticipat


ASTA ESTE CE AM FACUT EU.

29. Organizarea contabilitatii pe bugete. Studiu de caz : Societate de productie

In contextul economic actual, companiile incep sa acorde o mai mare atentie administrarii eficiente a resurselor si folosesc in acest scop, bugetele de venituri si cheltuieli - ca instrumente de management financiar, la nivel de firma si la nivelul principalelor tipuri de activitati ale firmei.
Bugetul de venituri reprezinta estimarea financiara a vanzarilor de produse ale firmei, iar bugetul de cheltuieli reprezinta estimarea financiara a consumului de resurse necesare realizarii obiectivelor firmei.
Pentru fundamentarea bugetului de venituri ale firmei trebuie sa se anticipeze si sa se ia in considerare volumul, structura si valoarea vanzarilor firmei din mai multe perspective:
- venituri pe tipuri de produse;
- venituri pe zone si puncte de desfacere;
- venituri pe categorii de clienti.
Factorii care influenteaza dimensiunea generala a bugetului de venituri al unei companii sunt:
- obiectivele comerciale ale firmei si anume: cifra de afaceri, piata tinta si cota de piata;
- politicile comerciale ale firmei, cum ar fi politica de produse, de clienti, de preturi si de discounturi;
- conjunctura generala a mediului de afaceri.
Pentru fundamentarea bugetului de cheltuieli ale firmei trebuie sa se anticipeze costul resurselor necesare pentru desfasurarea activitatii companiei in scopul obtinerii de venituri si profit.

Bugetul de cheltuieli poate fi elaborat din urmatoarele perspective:
a) bugete de cheltuieli dupa natura resurselor consumate:
a1) cheltuieli generate de consumul de resurse materiale:
- cheltuieli cu marfa si materiile prime;
- cheltuieli cu alte resurse materiale: combustibil, piese de schimb, obiecte de inventar, rechizite, alte materiale consumabile;
a2) cheltuieli generate de achizitia de servicii de la terti:
- cheltuieli cu utilitatile: chirie, energie electrica, apa si canalizare, telecomunicatii, paza, colectare deseuri;
- cheltuieli cu alte servicii furnizate de terti: transport, cazare, intretinere si reparatii, asigurari, consultanta etc;
- cheltuieli cu protocolul si publicitatea;
a3) cheltuieli cu resursele umane:
- cheltuieli cu salariile si asigurarile sociale;
- cheltuieli cu tichetele de masa si alte beneficii de personal;
- cheltuieli cu recrutarea;
-chletuieli cu pregatirea profesionala (training);
a4) cheltuieli specifice relatiei cu societatile bancare:
- cheltuieli cu serviciile bancare curente;
- cheltuieli cu dobanzile bancare si diferentele de curs valutar;
a5) cheltuieli specifice relatiei cu institutiile statului:
- cheltuieli cu impozitele si taxele locale pentru bunurile aflate in proprietatea firmei (terenuri, cladiri, mijloace de transport)
- cheltuieli cu impozitul pe profit sau pe venit
b) bugete de cheltuieli dupa natura activitatii firmei:
b1) cheltuieli pentru activitatea de exploatare:
- cheltuieli cu activitatea de productie;
- cheltuieli cu activitatea de depozitare si distributie;
- cheltuieli cu activitatea de promovare, vanzare si servicii postvanzare;
- cheltuieli cu activitatile de suport general: contabilitate, informatica etc
b2) cheltuieli privind activitatea financiara a companiei:
- cheltuieli cu comisioanele bancare curente si pentru acordarea de credite;
- cheltuieli cu dobanzile pentru sursele de finantare bancare sau prin leasing;
c) bugete de cheltuieli dupa natura costurilor:
c1) bugete de cheltuieli fixe;
c2) bugete de cheltuieli variabile.
Factorii care influenteaza dimensiunea generala a bugetului de cheltuieli al unei companii sunt:
- strategiile manageriale, comerciale, investitionale, de resurse umane si financiare – prin care se urmareste realizarea obiectivelor strategice si anuale ale firmei;
- politica de achizitii si calculatie a costurilor;
- politica de personal si de salarizare;
- politica de investitii, finantare si amortizare;
- politica de rentabilitate comerciala;
- politica de costuri fixe;
- conjunctura generala a mediului de afaceri.
La elaborarea si controlul bugetelor de venituri si cheltuieli ale companiei contribuie toata echipa manageriala si specialistii in finantele firmei, care trebuie sa aiba o viziune comuna asupra afacerii, sa dezvolte un sistem integrat de obiective, strategii si politici de firma, si sa administreze eficient resursele alocate.



#455 AnaB

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 215 Postari:

Postat 28 August 2009 - 05:29 PM

iti multumesc mult de tot



#456 floriss

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:

Postat 02 September 2009 - 12:23 PM

Buna
A primit cineva rezultatul la lucrarea de stagiu?



#457 kristin27

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 09 September 2009 - 12:48 PM

Buna ziua,
Atasez biletul cu nr 3 , continand problemele de la contabilitate, pentru stagiarii din anul I. Daca are cineva rezolvarile astept ajutor. Spor la rezolvat! :lostit (13):

Fisiere atasate





#458 adichirla

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:

Postat 09 September 2009 - 07:48 PM

Buna seara.
Sunt in anul I de stagiu si as avea nevoie de un raspun la intrebarea "cand se verifica respectarea principiilor contabile in ce priveste capitalurile proprii, ce obiective de audit identificati:
a)drepturi si obligatii si evaluarea
b)drepturi si obligatii si existenta
c)numai existenta
Sper sa ma puteti ajuta



#459 AnaB

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 215 Postari:

Postat 09 September 2009 - 09:49 PM

Am primit si studiile de caz la contabilitate. Am rezolvat o parte din ele ( le atasez aici) dar mi-au ramas doua nerezolvate. Daca ma poate ajuta cineva , va multumesc mult.

Studiu de caz 9

Societatea ALFA are la sfârșitul exercițiului N pe rol două procese cu doi clienți importanți Beta și Gama. Consilierii juridici consideră că litigiul cu Beta se va soluționa în februarie N+1 cu plata unei sume de aproximativ 1.000 lei. Aceștia susțin că litigiul cu Gama se va soluționa la sfârșitul exercițiului N+2 cu plata unei sume de aproximativ 2500 lei. Pe piața bancară, pentru o finanțare echivalentă cu rambursare la scadență rata dobânzii se estimează a fi de 10% în primul an și 16% în cel de al doilea an.
Cum se contabilizează provizionul pentru litigii dacă:
a)se aplică OMFP 1752/2005;
b)se aplică IAS 37;


Studiu de caz 12

La 1.06.N, soldul inițial de produse finite evaluate la cost prestabilit este de 350 buc x 1.000 lei, iar soldul inițial debitor al contului de diferențe de preț aferente produselor finite este de 50.000 lei și reprezintă o diferență nefavorabilă de cost. Pe parcursul lunii s-au obținut 4.000 buc produse finite, evaluate la costul de producție prestabilit de 1.000 lei/buc și s-au vândut 3.300 buc la prețul de vânzare de 1.500 lei/buc . La sfârșitul lunii iunie, din postcalcul rezultă un cost efectiv de producție 980 lei/buc.
Se cere: a) înregistrarea obținerii de produse finite;
b) înregistrarea vânzării produselor finite;
c) determinarea și înregistrarea diferențelor de cost aferente intrărilor și ieșirilor de produse finite;
d) determinarea valorii stocului de produse finite în raportarea de la 30.06.N.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de AnaB: 09 September 2009 - 09:49 PM




#460 lup gabriela monica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Baia Sprie

Postat 11 September 2009 - 04:09 PM

daca are cineva urm probleme....
În luna mai 2007 societatea Alfa constatã cã a omis sã înregistreze în contabilitatea anului 2006 venituri dintr-un contract de prestãri servicii în sumã de 70.000 u.m. Alfa constatã cã a omis sã înregistreze între cheltuielile anului 2006 factura primitã de la un furnizor de prestãri servicii. Valoarea serviciilor prestate fãrã TVA este de 100.000 u.m. Cum înregistreazã Alfa corectarea acestor erori conform Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.752/2005?


Să se calculeze soldurile intermediare de gestiune în cazul societății ale cărei informații financiare sunt prezentate mai josși să se analizeze evoluția acestora:

Indicator 31.12.n (u.m.) 31.12.n+1 (u.m.)
Venituri din vânzarea mărfurilor 0 1000
Producția vândută 20000 22000
Producția imobilizată 0 1000
Cheltuieli cu materii prime 3000 4000
Costul mărfurilor vândute 0 800
Cheltuieli salariale 7000 7800
Cheltuieli cu amortizarea 300 400
Cheltuieli cu chirii 1500 1500
Cheltuieli cu dobânzi 1400 1500
Impozit pe profit 1000 1000


Precizați ce fel de persoane sunt cele de mai jos din punctul de vedere al TVA:
- o persoană fizică care efectuează servicii de contabilitate pe bază de contract individual de muncă cu S.C. ALFA S.A.;
- Ministerul Sănătății;
- cantina proprie pentru salariații Ministerului Educației și Cercetării;
- S.C. X S.R.L. efectuează prestări servicii vopsitorie auto cu CA > 35.000 euro;
- S.C. BETA efectuează numai operațiuni de acordare credite;
- S.C. Z S.R.L. Efectuează comerț en-detail cu produse alimentare cu CA < 35.000 euro;


multumesc anticipat...






Similar Topics Collapse

5 useri citesc topicul

0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL