Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
probleme stagiari an 1 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 30

Salt la continut


probleme stagiari an 1


619 replies to this topic

#581 ursaana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 23 Postari:

Postat 11 May 2010 - 10:37 AM

Ajutoor ! Oare nu ma poate ajuta nimeni cu rez.problemelor de la contabilitate? Am varianta 10.2007 . Adresa mea de e-mail este: ursa332002@yahoo.com. Multumesc frumos de ajutor Fisier atasat  varianta_200710__1_.doc   89K   213 downloads



#582 ioan2008

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 13 May 2010 - 11:49 AM

Oare nu ma poate ajuta cineva in rezolvarea urmatoarelor probleme

Fisiere atasate





#583 anastase simina

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 May 2010 - 06:43 PM

Vezi postareaassan_amm, la Feb 22 2010, 07:20 PM, a spus:

3. Situația elementelor de activ și de pasiv la societatea „X” conform bilanțului întocmit pe baza datelor din contabilitate, date care au fost puse de acord cu rezultatele inventarierii, se prezintă astfel:
• Programe informatice 4.000.000 lei
• Amortizarea programelor informatice 1.000.000 lei
• Clădiri 10.000.000 lei
• Amortizarea clădirilor 2.500.000 lei
• Titluri de participare 2.500.000 lei
• Mărfuri 5.000.000 lei
• Clienți 2.000.000 lei
• Furnizori 4.500.000 lei
• Furnizori de imobilizări 2.000.000 lei
• Clienți-creditori 1.500.000 lei
• Credite bancare pe termen lung 6.000.000 lei
• Capital subscris vărsat 5.000.000 lei
• Rezerve 1.000.000 lei (această sumă este formată din repartizarea profitului net în anii anteriori).

Operațiunile efectuate de judecătorul sindic și de lichidator pentru a asigura disponibilitățile bănești în vederea achitării datoriilor:
a) Programele informatice au fost vândute cu 2.500.000 lei, față de valoarea netă contabilă de 3.000.000;
b) Clădirile au fost vândute cu 9.000.000 lei, față de valoarea netă contabilă de 7.500.000 lei;
c) Mărfurile au fost vândute cu 6.000.000 lei față de valoarea contabilă netă de 5.000.000 lei;
d) Titlurile de participare au fost vândute cu 3.000.000 lei față de 2.500.000 lei - costul de achizitie;
e) S-a încasat de la clienți suma de 1.800.000 lei, acordându-se un scont de 10%;
f) S-a achitat împrumutul de 6.000.000 lei și dobânda de 1.000.000 lei;
g) S-au achitat furnizorii în sumă de 4.500.000 lei, primindu-se un scont de 5%;
h) Au fost achitați furnizorii de imobilizări în sumă de 2.000.000 lei;
i) Au fost restituite avansurile încasate de la clienți în sumă de 1.500.000 lei;
j) Cheltuielile efectuate cu lichidarea s-au ridicat la suma de 800.000 lei din care:
-salarii 500.000 lei
-cheltuieli cu licitațiile 300.000 lei
Se cere:
a) Înregistrarile contabile privind operațiunile de lichidare.
b) Întocmirea bilanțului înainte de efectuarea partajului.
c) Înregistrările contabile privind operațiunile de partaj la acționari.




are cineva rezolvarea? multumesc.
Buna. Si eu sunt noaua pe forum si as avea nevoie de ajutor. are cineva rezolvarea la aceasta problema? Am vazut ca a mai fost postata dar nu stiu daca a primit si rezolvarea. multumesc frumos.



#584 AnaB

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 215 Postari:

Postat 16 May 2010 - 09:30 PM

Uite ceva asemanator


a) Valorificarea imobilizarilor corporale:


• Vanzarea cladirilor 461 = % 10.710.000
7583 9.000.000
4427 1.710.000

• Incasarea contravalorii cladirilor vandute 5121 = 461 10.710.000

• Scaderea din evidenta a cladirilor vandute % = 212 20.000.000
. 281 12.000.000
6583 8.000.000

• Inchiderea contului 7583 7583 = 121 9.000.000

• Inchiderea contului 6583 121 = 6583 8.000.000

b) Valorificarea stocurilor:


• Vanzarea materiilor prime 411 = % 1.713.600
707 1.440.000
4427 273.600

• Trecerea la marfuri a meteriilor prime si scaderea din gestiune a marfurilor vandute
371 = 301 2.000.000
607 = 371 2.000.000

• Anularea provizionului 391 = 7814 400.000

• Inchiderea contului 607 121 = 607 2.000.000

• Inchiderea conturilor 707 si 7814 % = 121 1.840.000
707 1.440.000
7814 400.000

• Incasarea contravalorii materiilor prime vandute 5121 = 411 1.713.600

c) Incasarea creantelor

• Incasarea partiala de la clientii incerti 5121 = 4118 240.000

• Trecerea pe cheltuieli a clientilor incerti neincasati 6588 = 4118 260.00

• Anularea provizioanelor 491 = 7814 200.000

• Incasarea clientilor incerti 5121 = 411 2.450.000

• Acordarea sconturilor 667 = 411 50.000

• Inchiderea conturilor 667 si 6588 121 = % 310.000
667 50.000
6588 260.00

• Inchiderea contului 7814 7814 = 121 200.000

d) Plata datoriilor

• Plata furnizorilor de imobilizari 404 = 5121 5.800.000

• Scont primit 404 = 767 200.000

• Inchiderea contului 767 767 = 121 200.000

e) Cheltuieli de lichidare

• Cheltuieli efectuate 628 = 5121 520.000

• Inchiderea contului 628 121 = 628 520.000

f) Anularea provizioanelor pt riscuri si cheltuieli

• Anularea provizioanelor 151 = 7812 1.000.000

• INCHIDEREA CONTULUI 7812 7812 = 121 1.000.000

g) Regularizare TVA

• TVA de plata 4427 = 4423 1.983.600

• Plata TVA 4423 = 5121 1.983.600

Calcularea, retinerea si virarea impozitului pe profit si a impozitului pe dividende in urma actiunii de dizolvare / lichidare

h) Impozitul pe profit pt profitul din lichidare

• Impozitul pe profit datorat 691 = 441 352.500 (1.410.000 *25%)


• Inchiderea contului 691 121 = 691 352.500


• Virarea impozitului pe profit 441 = 5121 352.500

Bilantul inainte de efectuarea partajului




Nr.
Rd. Sold
A B 1
B. ACTIVE CIRCULANTE
IV. CASA SI CONTURI LA BANCI 08 7.057.500
ACTIVE CIRCULANTE – TOTAL (rd 05 la 08) 09 7.057.500
D. DATORII CE TREBUIE PLATITE
INTR-O PERIOADA DE PANA LA UN AN 11 0
E. ACTIVE CIRCULANTE NETE ,
RESPECTIV DATORII CURENTE NETE ( rd 09+10-11-18) 12 7.057.500
F. TOTAL ACTIVE MINUS DATORII
CURENTE NETE ( rd 4+12-17) 13 7.057.500
J. CAPITAL SI REZERVE
J. CAPITAL SI REZERVE 19 5.000.000
I. CAPITAL (rd 20 la 22(, din care:
Capital subscris varsat (1012)
(500.000 actiuni *10.000/actiune) 21 5.000.000
V REZERVE ( ct 1061) 26 1.000.000
VI EZULTATUL EX FINANCIAR ( ct 121) sold C 29 1.057.500
TOTAL CAPITALUIRI PROPRII
(rd 19+23+24-25+26+27-28+29-30-31) 32 7.057.500
TOTAL CAPITALURI
(rd. 32+33) 34 7.057.500



#585 Mitzurina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2010 - 04:30 PM

Vezi postareaNona_ioana, la May 10 2010, 11:31 PM, a spus:

imi puteti trimite si mie va rog "Organizarea contabilitatii pe centre de profit" pe mail la adresa nona_ioana@yahoo.com multumesc frumos
Buna, am si eu aceasta problema, daca primesti rezolvarea te rog sa mi-o trimiti si mie la adresa mitzurina@yahoo.com. Multumesc mult.



#586 Mitzurina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2010 - 04:35 PM

Vezi postareabusu, la Feb 11 2010, 02:49 PM, a spus:

Vezi postareamarcellinoventura, la Dec 2 2009, 04:09 PM, a spus:

Vezi postareacrstmol, la Jun 8 2009, 05:27 PM, a spus:

am ceva pe conta de gestiune si cred ca merge si la tine insa nu mai am posibilitatea sa postez material atat de mare.Daca stii o solutie ....cu placere ti-l pun la dispozitie.Se numeste "Organizarea contabilitatii pe centre de profit.Studiu de caz."(e societate de productie.)Tin sa mentionez ca e referat.

Te rog din suflet, poti sa ma ajuti si pe mine si sa-mi trimiti ce ai referitor la "Organizarea contabilitatii pe centre de profit. Studiu de caz" pe mail? Adresa mea e marcellinoventura@yahoo.com. Mersi.
Buna, va rog trimiteti-mi si mie documentatia despre Contabilitatea pe centre de profit.... la adresa de maill dragoslungu1976@yahoo.com
Multumesc anticipat

Buna, am si eu problema cu "Organizarea contabilitatii pe centre de profit. Studiu de caz", imi puteti trimite si mie informatii despre ? Multumesc frumos. Adresa mea este mitzurina@yahoo.com



#587 zinzina

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 01 June 2010 - 03:26 PM

imi puteti trimite si mie va rog "Organizarea contabilitatii pe centre de profit" pe mail la adresa nicol.tudor@yahoo.com multumesc din suflet.



#588 anastase simina

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 01 June 2010 - 08:46 PM

Vezi postareaMitzurina, la May 29 2010, 05:30 PM, a spus:

Vezi postareaNona_ioana, la May 10 2010, 11:31 PM, a spus:

imi puteti trimite si mie va rog "Organizarea contabilitatii pe centre de profit" pe mail la adresa nona_ioana@yahoo.com multumesc frumos
Buna, am si eu aceasta problema, daca primesti rezolvarea te rog sa mi-o trimiti si mie la adresa mitzurina@yahoo.com. Multumesc mult.

'1. (3.) Situația elementelor de activ ș\ de pasiv la societatea „X" conform bilanțului
întocmit pe baza datelor din contabilitate, date care au fost puse de acord cu rezultatele inventarierii, se prezintă astfel:
Programe informatice 4.000.000 lei
Amortizarea programelor informatice 1.000.000 lei
Clădiri 10.000.000 lei
Amortizarea clădirilor 2.500.000 lei
Titluri de participare 2.500.000 lei
Mărfuri 5.000.000 lei
Clienți 2.000.000 lei
Furnizori 4.500.000 lei
Furnizori de imobilizări 2.000.000 lei
Clienți-creditori 1.500.000 lei
Credite bancare pe termen lung 6.000.000 lei
Capital subscris; vărsat 5.000.000 lei
Rezerve 1.000.000 lei (această sumă este formată din repartizarea profitului net în anii anteriori).
Operațiunile efectuate de judecătorul sindic și de lichidator pentru a asigura disponibilitățile bănești în vederea achitării datoriilor:
a) Programele informatice au fost vândute cu 2.500.000 lei, față de valoarea netă contabilă de
3.000.000;
b) Clădirile au fost vândute cu 9.000.000 lei, față de valoarea netă contabilă de 7.500.000 lei;
c) Mărfurile au fost vândute cu 6.000.000 lei față de valoarea contabilă netă de 5.000.000 lei;
d) Titlurile de participare au fost vândute cu 3.000.000 lei față de 2.500.000 lei - costul de achiziție;
e) S-a încasat de la clienți suma de 1.800.000 lei, acordându-se un scont de 10%;
f) S-a achitat împrumutul de 6.000.000 lei și dobânda de 1.000.000 lei;
g) S-au achitat furnizorii în sumă de 4.500.000 lei, primindu-se un scont de 5%;
h) Au fost achitați furnizorii de imobilizări în suma de 2.000.000 lei;
i) Au fost restituite avansurile încasate de la clienți în sumă de 1.500.000 lei;
j) Cheltuielile efectuate cu lichidarea s-au ridicat ia suma de 800.000 lei din care:
-salarii 500.000 lei
-cheltuieli cu licitațiile 300.000 lei
Se cere:
a) înregistrările contabile privind operațiunile de lichidare.
b) întocmirea bilanțului înainte de efectuarea partajului.
c) înregistrările contabile privind operațiunile de partaj la acționari.


205 Programe informatice 4.000.000
212 Clădiri 10.000.000
263 Titluri de participare 2.500.000
371 Mărfuri 5.000.000
411 Clienți 2.000.000
TOTAL ACTIV 23.500.000
280 Amortizarea programelor informatice 1.000.000
2813 Amortizarea clădirilor 2.500.000
401 Furnizori 4.500.000
404 Furnizori de imobilizări 2.000.000
419 Clienți-creditori 1.500.000
162 Credite bancare pe termen lung 6.000.000
1012 Capital subscris; vărsat 5.000.000
106 Rezerve 1.000.000
TOTAL PASIV 23.500.000

* nu se precizeaza daca societatea este platitoare de TVA

1. Vanzare programe informatice

411 = 758 2.500.000
5311=411 2.500.000

Scoaterea din gestiune:

% = 205 4.000.000
658 3.000.000
280 1.000.000

2. Vanzare cladiri

411 = 758 9.000.000
5311=411 9.000.000

Scoaterea din gestiune:

% = 212 10.000.000
658 7.500.000
2813 2.500.000

3. Vanzare marfuri

411= 707 6.000.000
5311= 411 6.000.000

Scoatere gestiune

607=371 5.000.000

4.Vanzare titluri de participare

411 = 7613 3.000.000
5311 = 411 3.000.000
664 = 263 2.500.000

5. Incasare clienti

% = 411 2.000.000
5311 1.800.000
667 200.000

6. Achitare imprumut

162 = 5311 6.000.000
666 = 5311 1.000.000

7. Achitare furnizori, sconturi obtinute 5%

401 = % 4.500.000
5311 4.275.000
767 225.000


8. Achitare furnizori de imobilizari

404 = 5311 2.000.000

9. Restituire avansuri clienti

419 = 5311 1.500.000


10. Cheltuieli procedura de lichidare – factura lichidator catre debitoare

658 = 401 800.000
401 = 5311 800.000



ACTIV PASIV


CONT SUMA CONT SUMA
205 0 280 0
212 0 2813 0
263 0 401 0
371 0 404 0
411 0 419 0
5311 6.725.000 162 0
658 10.500.000 1012 5.000.000
607 5.000.000 106 1.000.000
664 2.500.000 758 11.500.000
667 200.000 707 6.000.000
666 1.000.000 761 3.000.000
658 800.000 767 225.000

TOTAL ACTIV TOTAL PASIV
26.725.000 26.725.000


Inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli


% = 121 20.000.000
658 10.500.000
607 5.000.000
664 2.500.000
667 200.000
666 1.000.000
658 800.000



121 = % 20.725.000
758 11.500.000
707 6.000.000
761 3.000.000
767 225.000




ACTIV PASIV


5311 6.725.000 121 725.000
1012 5.000.000
106 1.000.000

TOTAL ACTIV TOTAL PASIV
6.725.000 6.725.000

Impozit pe profit 725.000 x 16% = 116.000

691 = 441 116.000
121 = 691 116.000
441= 5311 116.000

Impozit pe dividend (725.000-116.000) x 16% = 97.440

635 = 446 97.440
446= 5311 97.440

Impozit rezerve legale

1068 = 446 160.000
446 = 5311 160.000
Bilant inainte de partaj:


ACTIV PASIV


5311 6.351.560 121 511.560
1012 5.000.000
168 840.000

TOTAL ACTIV TOTAL PASIV
6.351.560 6.351.560


Efectuarea partajului si distribuirea sumelor asociatilor dupa acoperirea pierderii

% = 456 6.351.560
1012 5.000.000
168 840.000
121 511.560

456 = 5311 6.351.560



#589 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 02 June 2010 - 08:20 AM

Pentru stagiarii din Bucuresti, pe saitul www.ceccarbuc.ro se anunta in perioada 31.05-10.06.2010, in functie de indrumator, o intalnire cu indrumatorii (lectorii) de stagiu colectiv, pentru consultatii. Probabil ca la aceste consultatii se pot cere informatii suplimentare privind rezolvarea unor probleme mai grele sau se poate cere bibliografie suplimentara.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#590 Calle

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 03 June 2010 - 12:40 PM

Vezi postareakyt, la Sep 13 2009, 09:31 PM, a spus:

Vezi postareasimocris, la Jun 29 2009, 04:27 PM, a spus:

4. O societate comercială plătitoare de impozit pe profit și TVA a realizat venituri totale în valoare de 250.000 lei (din care cifra de afaceri 400.000 lei) și cheltuieli totale în valoare de 75.000 lei (inclusiv TVA nedeductibil aferent unor cheltuieli nedeductibile).
Se cunosc următoarele elemente referitoare la unele venituri și cheltuieli efectuate:
- societatea înregistrează cheltuieli cu provizioanele de 3.000 lei, pe care nu are dreptul să le deducă. Din ele 1000 de lei sunt reluate la venituri.
- societatea plătește unor salariați cursuri de pregătire profesională în sumă de 1.700 lei.
- societatea înregisttrează o amortizare contabilă de 4.000 lei și o amortizare fiscală de 6.000 lei.
- achiziționează dulciuri și sucuri, reprezentand cheltuieli în sumă de 6.300 lei ce vor fi distribuite clienților la întâlnirile de afaceri
- societatea acordă o sponsorizare în bani în sumă de 2.000 lei unui student
- societatea a înregistrat: 4.000 lei cheltuieli cu amenzi aplicate de Garda Financiară; 1.500 lei cheltuieli cu penalități pentru neplata la termen datorate furnizorului de servicii de telefonie, conform contractului încheiat cu acesta.
- impozitul pe profit plătit în cursul anului este de 5.000 lei.
Cerințe:
a) Identificați veniturile impozabile și veniturile neimpozabile (tip și sume);
b) Identificați cheltuielile deductibile și cheltuielile nedeductibile (tip și sume);
c) Determinați impozitul pe profit datorat pentru anul 200X;
d) Determinați impozitul pe profit de plată pentru anul 200X.

buna as vrea si eu rezolvarea la problema 4 de la fiscalitate daca se poate, mail-ul meu este michaela.doris@yahoo.com. Multumesc frumos

buna, as vrea si eu rezolvarea la problema de la fiscalitate daca se poate. adresa mea este nick_10_st@yahoo.com Multumesc mult de tot



#591 Maria_C

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 6 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate

Postat 04 June 2010 - 02:05 AM

buna, am si eu 2 probleme la care nu le dau de cap :frusty: ... poate ma ajuta cineva:
1. La SC OLIMPIA SA valoarea contabila a titlurilor de participare este de 8.000 lei, iar valoarea lor de piata este de 10.000 lei. Diferentele din reevaluare se transfera ulterior in capitalul social.
2.SC “PAMORA” SA decide cu acordul actionarilor si obligatarilor conversia a 1.000 obligatiuni cu o valoare nominala de 30 lei/obligatiune si valoarea de rambursare de 32 lei/obligatiune, in 500 actiuni cu o valoare nominala de 50 lei/actiune.
Modalitatea de calcul a conversiei este:
- reducerea imprumutului din emisiune de obligatiuni:
• 1.000 obligatiuni x 32 lei/obligatiune = 32.000 lei’
- cresterea capitalului social:
• 500 actiuni x 50 lei/actiune = 25.000 lei
- prima de emisiune = 32.000 – 25.000 = 7.000 lei.

Va multumesc!



#592 editgaspar

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Satu Mare

Postat 10 June 2010 - 08:02 AM

Va rog rezolvare la fiscalitate :frusty:

gaspar_edit@yahoo.com


33. Un contribuabil persoană fizică deține în proprietate la începutul anului:
a) un apartament de 115 mp suprafață desfășurată situat în mediul urban (coeficientul de corecție pozitivă a valorii impozabile este 2,4), valoarea impozabilă unitară 669 lei/ mp suprafață desfășurată, aflat într-un bloc de locuințe cu trei etaje și 6 apartamente, construit în 1983. Acest apartament este locuință de domiciliu.
b) o casă în mediul rural cu o suprafață totală desfășurată de 140 mp, valoare impozabilă unitară 669 lei/mp suprafață desfășurată, din care mansardă locuibilă de 30 mp suprafață desfășurată. Casa a fost achiziționată în luna ianuarie, anul curent. Coeficientul de corecție pozitivă a valorii impozabile unitare este 1.
Să se calculeze impozitul datorat de către contribuabil, separat, pe cele două proprietăți imobiliare.




38. O clădire este deținută în coproprietate de 2 persoane, fiecare cu o cotă de participare de 50%. În cazul primei persoane clădirea este locuință de domiciliu, iar în cazul celei de-a doua persoane este prima locuință în afara celei de domiciliu. Presupunem că impozitul pentru această clădire dacă ar fi fost deținută de un singur proprietar și ar fi fost locuință de domiciliu este 100 lei. Să se de determine impozitul datorat de fiecare proprietar



44. O persoană fizică deține în proprietate o suprafață de teren de 1.500 mp în intravilanul unei localități de rangul 2. Zona în care se află terenul este C. Terenul are următoarea încadrare în registrul agricol: 300 mp teren cu construcții, pe care se află o casă cu o suprafață la sol de 100 mp, 200 mp, teren arabil și 500 mp livadă pe rod. Impozitul unitar este cel stabilit de cosul fiscal. Se se determine impozitul pe teren.



#593 AnaB

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 215 Postari:

Postat 10 June 2010 - 10:20 AM

Ma ajuta si pe mine cineva cu urmatoarea problema?? Va rog mult ca nu reusesc sa o scot la capat cu ea

7. Societatea ALFA achiziționează la începutul lunii martie a exercițiului N un utilaj la costul de 1.200 lei. Managerii estimează o durată de utilitate de 5 ani și o valoare reziduală de 200 lei. Metoda de amortizare aleasă este cea liniară. La sfârșitul exercițiului N valoarea justă este estimată la 2.000 lei. Politica societății este de a prezenta utilajele în bilanț la valoarea reevaluată. La sfârșitul exercițiului N+1, managerii estimează că, date fiind noile condiții de exploatare și circumstanțe de piață, durata care corespunde cel mai bine acestora este de 6 ani iar valoarea reziduală se reestimează la 500 lei. Se decide trecerea la metoda degresivă iar coeficientul de degresie este estimat la 2.
Care este incidența contabilă dacă:
a)se aplică OMF 3055/2009;
b)se aplică IAS 8.



Multumesc mult



#594 Maria_C

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 6 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate

Postat 11 June 2010 - 06:40 AM

Am nevoie de ajutor PLS:
1. Calculati și interpretati modificarea situatiei nete a unei întreprinderi care prezintă următoarea situatie financiară:

Imobilizari 1.900 2.000
Stocuri 300 500
Creante 200 150
Disponibilitati 40 50
Datorii mai mari de un an 1.000 1.150
Datorii mai mici de un an 400 350

2. Să se calculeze fluxul de numerar disponibil pentru actionari în cazul unei intreprinderi despre care se cunosc următoarele: cifra de afaceri 10000 u.m., cheltuieli materiale 4500 u.m., cheltuieli salariale 4000, cheltuieli cu amortizarea 500 u.m., cheltuieli cu dobânzi 300 u.m., impozit pe profit 200 u.m., cumpărări de mijloace fixe pe parcursul anului 1000 u.m., venituri din vânzarea mijloacelor fixe 500 u.m., creșterea activului circulant net 200 u.m., datorii financiare la începutul anului 1000, datorii financiare la sfârșitul anului 1200 u.m..



#595 theodor

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 11 June 2010 - 11:21 AM

2.
Cifra de afaceri 10000
Venituri din vanzari de imobilizari 500
Cheltuieli materiale -4500
Cheltuieli salariale -4000
Cheltuieli cu amortizarea -500
Cheltuieli cu dobanzi -300
Profitul net inainte de impozitare si elemente extraordinare 1200
Ajustari pentru:
Amortizare si provizioane pentru deprecierea imobilizarilor 500
Venituri din vanzari de imobilizari -500
Cheltuieli cu dobanda 300
Profit din exploatare inainte de variatia capitalului circulant 1500
Scadere / (Crestere) activ circulant net (stocuri+creante-datorii) -200
Numerar generat din exploatare 1300
Impozitul pe profit platit -200
Fluxuri de numerar din activitati de exploatare 1100

Achizitii de imobilizari -1000
Incasari din vanzarea de imobilizari 500
Fluxuri de numerar din activitati de investitii -500

Variatia imprumuturilor 200
Fluxuri de numerar din activitati de finantare 200

FLUX DE NUMERAR LA DISPOZITIA ACTIONARILOR 800



#596 oantaNIKO

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 12 June 2010 - 09:07 AM

buna ana.
am si eu aceasta problema, daca ai reusit cumva sa o rezolvi ,trimite-mi si mie te rog, si cred ca avem aceleasi studii de caz, trimite-mi si mie daca mai ai rezolvari la adresa nico_floryn@yahoo.com.



Multumesc mult



#597 Mitzurina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 19 June 2010 - 01:18 PM

Buna,

va rog daca aveti sugestii pt rezolvarea urmatoarelor probleme, spuneti-mi si mie la adresa de mail mitzurina@yahoo.com, pt ca nu sunt sigura ca le rezolv bine.

multumesc anticipat.

75. La sfarsitul anului 2004 era in curs de desfasurare un litigiu avand ca obiect un prejudiciu pretins de o alta societate comerciala in suma de 10.000 lei. Pana in acest moment s-au facut cheltuieli de judecata de 500 lei. Este incerta castigarea procesului.

Sa se efectueze inregistrarile in contabilitate in cele doua cazuri:

a) A - Procesul a fost castigat;

b) B - Procesul a fost pierdut.


82. SC CRISUL SA se afla la sfarsitul exercitiului finaciar 2004 in litigiu cu un client, pentru marfurile livrate si neplatite, in suma de 11.900 lei, din care TVA 1.900 lei. In exercitiul financiar 2005 litigiul este castigat, pentru suma de 8.000 lei care se incaseaza prin banca.


85. SC PLASTOR SA emite si vinde obligatiuni la loterie la valoarea nominala de 1.000 lei, care se rascumpara inainte de scadenta la suma de 1.050 lei. La tragerea la sorti a obligatiunilor castigatoare se acorda castiguri in valoare de 250 lei.



#598 Mitzurina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 29 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 19 June 2010 - 03:00 PM

Vezi postareamariabalan, la Nov 26 2009, 05:50 PM, a spus:

Postez problemele de la contabilitate pe care le-am avut eu de rezolvat.Sper ca le-am facut corect.La o problema am nevoie de ajutor:
90. SC PLASTOR SA emite si vinde obligatiuni la loterie la valoarea nominala de 1.000 lei, care se rascumpara inainte de scadenta la suma de 1.050 lei. La tragerea la sorti a obligatiunilor castigatoare se acorda castiguri in valoare de 250 lei.

Buna,
am si eu de rezolvat problema aceasta; te rog spune-mi si mie ce rezolvare ai gasit; multumesc anticipat, adresa mea este mitzurina@yahoo.com



#599 faluna0507

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 02 July 2010 - 08:46 PM

buna!
ma puteti ajuta si pe mine cu rezolvarea la urmatoarele probleme:
19. Elaborare politici si proceduri contabile. Studiu de caz:societatea de comert.
22. Organizarea contabilitatii de gestiune. Studiu de caz:societate de comert.
27. Organizarea contabilitatii pe centre de profit. Studiu de caz.
29. Organizarea contabilitatii pe bugete. Studiu de caz: Societate de productie.
30. Reguli de evaluare alternative a elementelor de bilant in conformitate cu Reglementarile contabile in vigoare. Studiu de caz.
Trebuie sa predau urgent rezolvarea lor si nu mai am timp.Multumesc frumos!
adresa de mail alunafaur@gmail.com



#600 GabiR

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 27 July 2010 - 05:27 PM

Vezi postareafaluna0507, la Jul 2 2010, 09:46 PM, a spus:

buna!
ma puteti ajuta si pe mine cu rezolvarea la urmatoarele probleme:
19. Elaborare politici si proceduri contabile. Studiu de caz:societatea de comert.
22. Organizarea contabilitatii de gestiune. Studiu de caz:societate de comert.
27. Organizarea contabilitatii pe centre de profit. Studiu de caz.
29. Organizarea contabilitatii pe bugete. Studiu de caz: Societate de productie.
30. Reguli de evaluare alternative a elementelor de bilant in conformitate cu Reglementarile contabile in vigoare. Studiu de caz.
Trebuie sa predau urgent rezolvarea lor si nu mai am timp.Multumesc frumos!
adresa de mail alunafaur@gmail.com
Am si eu nevoie de "Organizarea contabilitatii pe centre de profit. Studiu de caz." gabirad28@yahoo.com
Va multumesc.






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL