Afirm ca am citit o gramada de topicuri inainte de a posta am gasit asemanari dar totusi nu se incadra nici unul in cazul meu.
Bun ma aflu in urmatoarea situatie:
M-am inregistrat ca PFA, mi-am obtinut cetrificatul de inregistrare deci implicit CUI-ul;
Urmatorul drum am inteles ca trebuie sa fie la AF unde m-am inregistrat si acolo ca platitor prin norma de venit;
Si acum intra situatia in ceata... am inteles ca trebuie sa primesc CIF-ul pentru a putea emite facturi..
1. Deci acea decizie pe care o astept de la AF contine CIF-ul? dupa aceea ma pot aronda la casa de pensii si la asigurari sociale?
2. Imi pot crea stammpila? practic ce trebuie sa trec pe ea?
3. Am inteles ca este nevoie de o decizie pentru a putea incepe sa emit facturi create in Word. Am gasit si tipizate pt aceasta decizie. Acum practic o complectez si o pastrez? nu o depun undeva?
4. Am nevoie de Registrul Unic de Control, Registru Inventar sau Registru Jurnal de Incasari? Repet este vorba de impozitare pe norma de venit.. Daca da ce fac cu ele?
Ideea este ca trebuie sa emit 2 facturi pentru a-mi putea primii banii pe ultima luna ma streseaza un pic situatia si nu vreau sa fac vreo prostie.. multumesc anticipat.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 July 2009 - 11:54 AM