Mi s-a dat un retetar cu 3 produse:mici paine si mustar din care rezulta ca trebuie sa vand o portie cu 1,5 lei.
N.I.R.-urile le-am primit separat pe fiecare produs cu pretul aferent.La cererea clientului am vandut mici fara paine si mustar la pretul de un 1 leu pretul specificat pe N.I.R-ul primit pentru mici.
Mi s-a facut inventar in decembrie,nu s-au constatat nici un fel de deficiente(plusuri sau minusuri)apoi am fost verificat lunar la fel fara a se constata nimic.
In luna mai mi s-a adus la cunostinta faptul ca indiferent ca daca clientul primeste paine si mustarul trebuie sa plateasca toata portia.S-a calculat si mi s-a imputat suma aferenta painii si mustarului pe care nu le-am vandut si incasat,precizez ca s-au calculat precedente inventarului(4 luni).Vreau sa mentionez inca odata ca am respectat retetarul primit dar totusi sunt pus sa platesc diferenta,este corect?Ce trebuie sa fac sa ma justific? :frusty
Fisiere atasate
Aceasta postare a fost editata de Cossmin: 17 May 2009 - 08:15 PM