nu cumva au nevoie de 46lei de la fiecare firma care depune online declaratii?
#21
Postat 20 August 2009 - 12:07 PM
nu cumva au nevoie de 46lei de la fiecare firma care depune online declaratii?
#22
Postat 25 August 2009 - 11:34 AM
Am sunat astazi la SEN ,
mi s-a transmis ca in momentul de fata , se elibereaza certificate pentru contribuabilii mici si mijlocii,
urmand ca accesul sa -l avem incepand cu luna viitoare .
#23
Postat 25 August 2009 - 12:04 PM
Septimiu, la Aug 20 2009, 01:07 PM, a spus:
nu cumva au nevoie de 46lei de la fiecare firma care depune online declaratii?
Una dintre motive pentru care se introduce acest sistem este , faptul ca ,, asa se zice'' unii colegi de-ai nostrii percep de la patroni o suma de bani pentru a depune declaratiile. Si s-au gandit guvernantii nostrii de ce sa nu incaseze ei acesti bani ?
#24
Postat 25 August 2009 - 12:15 PM
de ce sa schimbi un sistem care a functionat bine pana acum?
de ce sa am instalate pe calculator zeci de certificate pentru fiecare firma si sa ma incurc in ele? asta daca se poate da unei terte persoane care nu are legatura cu firma.
de ce sa dau bani sa depun declaratiile la somaj daca pana acum le trimiteam pe mail si nu s-a plans nimeni?.
tara lu' papura voda
#25
Postat 25 August 2009 - 01:09 PM
#26
Postat 25 August 2009 - 02:24 PM
Am sunat astazi la SEN ,
mi s-a transmis ca in momentul de fata , se elibereaza certificate pentru contribuabilii mici si mijlocii,
urmand ca accesul sa -l avem incepand cu luna viitoare .
Ce bine,l-a folosit cineva pana acum,vreau si eu detalii!!Sunt din Pitesti de la o firma de conta si trebuie sa achizitionez 20 de certificate si sa trimit si eu ptr toti clientii mei,dar mai intai as dori sa stiu daca merge intr-adevar sistemul ,ca apoi sa incep sa strang banii de la ei.Eu foloseam tot sistemul vechi de transmitere pe internet,fiecare declaratie la institutia ei,asta inseamna alta cheltuiala si o gramada de timp pierdut.Mai ramane statul de plata care se va duce la ITM,alt drum,declaratia 394 la Finante de 2 ori pe an si Bilantul de 2 ori pe an care nu se depun prin sistemul asta,decl 205 ,cred ca mai sunt si altele .Dar cand am concedii medicale si sume de recuperat din FNUASS cum se procedeaza,scanez certificatul medical?
Aceasta postare a fost editata de iuli73: 25 August 2009 - 02:30 PM
#27
Postat 25 August 2009 - 03:35 PM
Sper sa nu -i puna sa vina in Bucuresti cu actele sa le depuna.. chiar asa stupid nu cred ca se poate.
#28
Postat 25 August 2009 - 04:11 PM
parerea mea :biggrin:
#30
Postat 25 August 2009 - 05:10 PM
Otilia Alupei, la Aug 25 2009, 05:11 PM, a spus:
parerea mea :biggrin:
pe langa asta mai cumperi si certificat pt semnare
"Certificatul emis de către ASSI are rol de autentificare în sistem. Semnarea documentelor electronice depuse va fi posibilă în cel mai scurt timp cu ajutorul unui certificat calificat, emis de către un furnizor de servicii de certificare calificată, acreditat in conformitate cu Legea nr.455/2001 privind semnătura electronică. Astfel, conform art.5 din Legea nr.455/2001, “înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, atașat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv și generată cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, este asimilat, în ceea ce privește condițiile și efectele sale, cu înscrisul sub semnătură privată”."
http://www.assi.ro/component/content/artic...wwe-guvernarero
#31
Postat 27 August 2009 - 02:03 PM
#32
#33
Postat 27 August 2009 - 05:12 PM
Problema nu este sistemul pe care il vor pune la punct, ci taxa care este absolut nesimtita.
Pai tu declari ca cetateanu constiincios, platesti... si ei iti mai ia si taxa ca sa poti declara, intr-o tara civilizata se ofera gratis serviciul asta nu contracost, pentru ca pentru astfel de servicii de bunsimt trebuie sa se duca banii colectati din impozite si taxe.
Pentru asta platesti impozite, ca sa traiesti civilizat.
Taxa asta probabil s-a pus in acelasi spirit cu aia care ma obliga pe mine cand ma duc la medicul de familie si vreau vreo hartoaga trebuie sa platesc fiecare hartie, desi mai platesc odata si contributie la sanatate.
In concluzie: calm, nu da statul doi bani pe contribuabil; toata smecheria sunt acei 46 lei, care inmultit cu XXXXXXX... contribuabili vor mai face cativa milionari in Euro si poate vor finanta si vreo campanie... dau eu cu presupusul.
#34
Postat 28 August 2009 - 07:05 AM
#35
Postat 28 August 2009 - 09:32 AM
Oare semnaturile electronice de la firmele certificate acum, or sa fie valabile si pentru transmiterea prin SEN?
Transmiteti si declaratiile cas , cass prin acest sistem?
#36
Postat 28 August 2009 - 10:00 AM
#38
Postat 28 August 2009 - 11:35 AM
deci se pare ca se va imbunatati sistemul si cu extinderea acestuia pentru deounerea la celelalte institutii ale statului ,pentru toti contribuabilii mici sau mari,
precum si cu semnatura electronica la toti contribuabilii.
Multumim mult Geta L .
#39
Postat 28 August 2009 - 02:32 PM
Otilia Alupei, la Aug 27 2009, 04:16 PM, a spus:
Geta L, la Aug 28 2009, 08:05 AM, a spus:
deci: cam care ar fi costurile pt o singura firma ?
trec de 100 euro, nu ?
#40
Postat 28 August 2009 - 02:42 PM
52 lei +
100 euro pe an semnatura electronica cu care puteti semna pentru toate firmele pe care le lucrati + puteti semna orice , acte la Registrul Comertului, contracte etc....
Impartiti suma semnaturii electronice la numarul firmeor.
Semnatura electronica va apartine nu se emite pentru fiecare firma .
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi