Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Contabilitate in partida simpla - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Contabilitate in partida simpla


8 replies to this topic

#1 Romy_paraschivoiu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 21 November 2009 - 11:07 PM

Doresc sa va intreb despre contabilitate in partida simpla: in registrul jurnal de incasari si plati, cum se trece reportul daca nu exista rubrica?Cum se procedeaza la completarea registrului?Va multumesc mult.



#2 marian.apetre

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 939 Postari:
  • Gender:Male

Postat 22 November 2009 - 10:23 AM

Operațiunile înregistrate în Registrul-jurnal de încasări și plăți se totalizează anual.
Nu se cer totaluri intermediare, respectiv reporturi.




#3 raynaliv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Neamt

Postat 24 November 2009 - 08:45 PM

In registrul de incasari si plati se trece in rubrica incasari valoare vanzarilor de pe factura fara TVA, iar la plati cumpararile, achizitiile tot fara TVA. La un control de la garda nu-i intereseaza daca ai facut plati prin banca sau numerar. Pe ei îi intereseaza cat venit ai realizat si cat ai cheltuit. Mare grija la cheltuielile nedeductibile. Daca te intereseaza intra pe sit-ul http://www.sagasoft.ro/, acolo vei gasi un program de contabilitate free, pentru partida simpla. Cu stima Rayna

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 09 April 2010 - 12:47 AM




#4 oknashu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 29 March 2010 - 06:59 PM

buna ziua, ma puteti ajuta cu un sfat ? Daca am pierdut o chitanta si am copia pot sa o folosesc in contabilitate , sa o pun in dosar ?



#5 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 29 March 2010 - 07:58 PM

scrieti pe chita "conform cu originalul" si semnat si stampila furnizorului in original.



#6 oknashu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 06 April 2010 - 07:15 PM

Ajutor ! :frusty: Cum sa adaug o cheltuiala in Registrul de incasari si plati daca am omis-o in ziua respectiva (am mai scris 5 pozitii ) ? Multumesc !



#7 amandeal

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 22 Postari:

Postat 07 April 2010 - 07:38 AM

Vezi postareamihaela_cva, la Mar 29 2010, 08:58 PM, a spus:

scrieti pe chita "conform cu originalul" si semnat si stampila furnizorului in original.

Pe chitanta se scrie "Inlocuieste originalul " si va fi stampilata de furnizor.



#8 corpus

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 267 Postari:

Postat 07 April 2010 - 08:40 AM

@oknashu: daca ati completat doar 5 pozitii, taiati-le pe fiecare cu o linie si treceti "0" la rubrica plati respectiv incasari, data si semnatura.(art 19 din 1040/2004)
Reluati apoi, incepand cu chitanta pe care ati uitat sa o treceti si in continuare pozitiile anulate prin taiere.



#9 Dianette

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:

Postat 28 April 2010 - 04:02 PM

Vezi postareacorpus, la Apr 7 2010, 09:40 AM, a spus:

@oknashu: daca ati completat doar 5 pozitii, taiati-le pe fiecare cu o linie si treceti "0" la rubrica plati respectiv incasari, data si semnatura.(art 19 din 1040/2004)
Reluati apoi, incepand cu chitanta pe care ati uitat sa o treceti si in continuare pozitiile anulate prin taiere.
Eu nu am stiut asta si am sters cu o pasta corectoare... Oare e grav?






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL