Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 13

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#241 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 10 June 2009 - 09:45 PM

am ramas siderata cand acum 2 ani o contabila mi-a "furat" 2 clienti pentru ca lua 30 lei pentru contabilitatea firmelor
Acum ia 50 lei, ma mai intreaba din cand in cand ce sa faca...dar nu aplica prea multe
Am intrebat-o ce face cu 30 lei? pentru mine asta reprezinta hartia, cartusul de imprimanta, partial programe si in nici un caz cotizatie ceccar sau plati catre stat-impozite, munca pentru mine... eu nu pot sa imi imaginez sa pun de la mine de dragul de a avea job..
si mi-a raspuns ca face actele la servici (firma privata) deci nu plateste hartie, cartus, programul il are gratuit (acelasi pentru care eu platesc lunar 100 lei), nu este autorizata ceccar, nu are firma sau pfa, la negru, a facut si ea un liceu, a lucrat pe vremea lui ceausescu pentru furnizori si...acum face contabilitate.

tot in craiova



#242 vioreld

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:Buzau
  • Interests:Informare

Postat 10 June 2009 - 10:03 PM

Vezi postareamihaela_cva, la Jun 10 2009, 10:45 PM, a spus:

am ramas siderata cand acum 2 ani o contabila mi-a "furat" 2 clienti pentru ca lua 30 lei pentru contabilitatea firmelor
....
-a raspuns ca face actele la servici (firma privata) deci nu plateste hartie, cartus, programul il are gratuit (acelasi pentru care eu platesc lunar 100 lei), nu este autorizata ceccar, nu are firma sau pfa, la negru, a facut si ea un liceu, a lucrat pe vremea lui ceausescu pentru furnizori si...acum face contabilitate.

tot in craiova

Normal. La ce va asteptati ? De aia se duce in jos pretul muncii noastre.

vioreld



#243 mamy

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 13 June 2009 - 03:13 PM

Vezi postareamutual, la Jun 8 2009, 06:42 PM, a spus:

Ceva este in neregula cu salariul tau, este mult prea mic dinaintea asocierii, trebuia sa ai cel putin 2.000 euro net la asa o firma,
Pe de alta parte iti stii mai bine contextul, relatiile, libertatea ta personala si un 4.000 - 5.000 lei lunar net sa fie multumitor. Nu ar fi rau sa calculezi tariful orar pe care il obtii intr-o luna si te poti orienta dupa manopera de la service-urile auto unde se percep 15-40 euro/ora - un expert contabil, contabil sef, director economic ar trebui sa realizeze minim 30 euro/ora, de la 50 de euro/ora in sus este o medie corecta.

Iti doresc mult succes!


Multumesc pentru raspuns....sincer, la inceput, cand m-am angajat atributiile au fost legate strict de conta, fara alte implicari..iar intelegerea era, dupa cum banuiai si tu, o lejeritate a programului, in sensul ca am nevoie de liber, imi iau, fara nici o problema; pe parcursul anului, am inceput sa ma implic din ce in ce mai mult, sa fac ordine in contabilitatea firmei...am considerat ca astea imi vor usura ulterior munca... sarcinile s-au inmultit pe nesimtite, si sincer greseala mea a fost ca nu m-am gandit mai devreme la valoarea muncii mele; insa e bine ca m-am trezit si acum, nu? indiferent de ceea ce va urma din iulie, aveam de gand sa cer o renegociere a salariului. Subliniez ca nu sunt expert contabil ( nici macar contabil autorizat- ci doar absolvent de finante conta, simplu economist :biggrin: ) dar exista o relatie de colaborare cu unul ( care ne tine la curent si cu noutatile, in caz ca ne scapa noua, celor din firma). Lucrez in domeniu de relativ putin timp si tinand cont ca am avut o intrerupere de 3 ani ...n-am mai avut idee care sunt preturile pe piata.
Eu ma gandeam la 4000-5000 ce-i drept...sper sa-l si obtin. Imi place munca pe care o fac acum, si poate gandesc gresit, insa singurul lucru pe care il vreau este o retribuire la justa valoare a muncii mele.

Aceasta postare a fost editata de mamy: 13 June 2009 - 03:17 PM




#244 ikki

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 70 Postari:

Postat 14 July 2009 - 08:03 AM

Vezi postareablue2004, la May 26 2005, 03:34 PM, a spus:

vreau sa tin contabilitatea la o firma cu un singur angajat. acest lucru presupune evidenta pe calculator si intocmirea declaratiilor lunare. Nu e f mult de lucru, nu trebuie sa semnez eu nimic, tipul respectiv isi face singur OP-urile, rapoartele de gestiune, casa etc. Ce tarif sa cer pt toate astea? Chiar nu am habar..
va multumesc!
Buna ziua tuturor,

ieri mi -a propus o doamna, care detine doua farmacii, sa ii fac toate receptiile pe care le are intr-o luna , cca 300 de facturi si aproximativ 150 de avize catre cea dea doua farmacie , receptiile ar trebui sa le fac la sediul firmei , intrebarea este cat sa-i cer, as vrea sa stiu care este parerea voastra . Multumesc



#245 ikki

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 70 Postari:

Postat 14 July 2009 - 10:01 AM

chiar nu-mi poate raspunde nimeni , macar sa am un reper de unde sa pornesc, sa-i cer per receptie o suma , da cat ? accept orice sugestie. multumesc

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 14 July 2009 - 03:06 PM




#246 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 14 July 2009 - 12:16 PM

Vezi postareaikki, la Jul 14 2009, 08:03 AM, a spus:

cca 300 de facturi si aproximativ 150 de avize catre cea dea doua farmacie , receptiile ar trebui sa le fac la sediul firmei , intrebarea este cat sa-i cer
Depinde de efort, timp pierdut, raspundere. Depinde de:
- de cate ori pe luna te duci la ei, cat timp pierzi cu drumul?
- cine face evidenta personalului, dar salariile, dar declaratiile sociale?
- cine face drumurile la fisc, sanatate, somaj, CAS, ITM?
- cum se tine evidenta stocurilor: global-valoric sau cantitativ?
- la facturi introduci doar totalurile facturii sau fiecare produs?
- cine semneaza declaratiile?
- cine face bilanturile?
- ai drept de semnare bilant?
- dai asistenta fiscala la controale, la fisa platitorului?
- faci inventarierea?
- avizele le intocmesti singur sau doar le introduci in calculator?
- daca le introduci in calculator la sediul firmei cum le transferi in programul tau de conta (sau le introduci din nou)?
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#247 ikki

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 70 Postari:

Postat 14 July 2009 - 12:29 PM

mersi pentru raspuns,

ar trebui sa ma duc in fiecare zi cand au facturi , pierd vreo 2 ore pe drum, strict doar receptiile sa le introduc , pozitie cu pozitie atat

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 14 July 2009 - 03:06 PM




#248 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 14 July 2009 - 12:58 PM

In jur de 1500-2000 euro



#249 ikki

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 70 Postari:

Postat 14 July 2009 - 01:22 PM

Vezi postareaangelamama70, la Jul 14 2009, 01:58 PM, a spus:

In jur de 1500-2000 euro
atata sa le cer sau sa le dau eu? :lostit (13):



#250 adammirela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 42 Postari:
  • Location:focsani
  • Interests:contab

Postat 14 July 2009 - 01:28 PM

Vezi postareaikki, la Jul 14 2009, 09:03 AM, a spus:

Deci pierzi pe zi cel putin 4 ore sa-nteleg.
1000 -1500 lei cred ca ar fi multumitor pt ambele parti.



#251 jenny_ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 28 August 2009 - 04:13 PM

M-ar interesa sa stiu cam cat sa-i cer unui avocat (care nu are decat o factura de onorariu / luna) pentru inregistrarea ca platitor de TVA si depunerea deconturilor trimestriale...
Eu m-am gandit cam 300 lei pentru inregistrarea ca platitor si tot 300 pentru intocmirea decontului si depunerea la administratie pe trimestru.

Credeti ca e putin?



#252 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 31 August 2009 - 09:41 AM

Eu zic ca e cam mult,de ce avocat si nu contabil,contabilul stie mai multe lucruri despre TVA,dar cine face balanta,sau nu ai activitate?



#253 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 31 August 2009 - 10:23 AM

avocatul e clientul :biggrin: ea e contabilul !

sincer, la prima citire in fuga, si pe mine m-a derutat, si eu am crezut ca avocatul e cel care ii face decontul, dar nu era asa ... am citit inca o data, mai cu atentie si m-am luminat. :lostit (13):



#254 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 August 2009 - 04:37 PM

Vezi postareajenny_ro, la Aug 28 2009, 05:13 PM, a spus:

M-ar interesa sa stiu cam cat sa-i cer unui avocat (care nu are decat o factura de onorariu / luna) pentru inregistrarea ca platitor de TVA si depunerea deconturilor trimestriale...
Eu m-am gandit cam 300 lei pentru inregistrarea ca platitor si tot 300 pentru intocmirea decontului si depunerea la administratie pe trimestru.

Credeti ca e putin?

Mie mi se pare cam putin, cred ca ar trebui sa mai pui un 0, asta ca tot e criza...
Eu cred ca la bani aia, avand in vedere volumul de munca, isi ia 3 contabili. Adica pentru un drum la administratie 300 RON, in ce oras ?
Dragos



#255 jenny_ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 01 September 2009 - 08:30 AM

Scuze daca nu am fost prea explicita! :lostit (13):

Avocatul meu nu este in tara, e delegat in Anglia la firma mama, dar onorariul (care apropo este de 7.500 euro/luna) si-l ia din Romania (noi suntem din Bucuresti) si nu are decat o factura pe luna.

Mult timp nu am cum sa pierd la decontul lui de TVA, iar la administratie oricum merg destul de des. Tinand cont ca evidenta se tine in partida simpla, nu am prea multe acte de intocmit.

Cum zicea cineva de aici (nu mai tin minte cine): Sa ceri dublu fata de cat te-ai astepta sa primesti; vei fi uimita de cate poti sa obtii (sau cam asa ceva). Nu urmaresc un castig nemeritat, dar nici nu vreau sa ma vand ieftin, este timpul meu liber si cu totii stim cat de pretios a devenit timpul liber.

Ma mai gandesc in privinta sumei cerute, vreau sa fie convenabil si pentru mine si pentru el.
:smile:



#256 MirceaSCALAT

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 128 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:RO

Postat 01 September 2009 - 11:00 AM

Daca iti vinzi TIMPUL TAU LIBER inseamna ca esti angajat-salariat al unui ANGAJATOR.
Prin urmare ceea ce vei face este DE PLACERE? si PENTRU BANI.
Ce legatura are cu TARIFAREA ACTIVITATILOR DERULATE DE EXPERTII CONTABILI?
Vei fi macar REPREZENTANT FISCAL pentru avocatul in cauza ori nu este cetatean strain ci numai angajat al unei entitati patrimoniale inregostrate in Romania?

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 01 September 2009 - 12:46 PM
eliminare citare integrala mesaj precedent




#257 jenny_ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 02 September 2009 - 03:58 PM

Sunt angajata la o casa de avocatura si vreau in particular sa tin evidenta pentru un avocat roman (colaborator al firmei la care lucrez), care momentan nu este in tara...

Vreau sa fac treaba asta mai mult din placere, si daca pot sa-mi rotunjesc venitul cu atat mai bine...

Citeaza

Ce legatura are cu TARIFAREA ACTIVITATILOR DERULATE DE EXPERTII CONTABILI?

Am postat aici pentru ca se vorbeste de tarife...., indiferent daca suntem experti contabili sau nu.



#258 Gyzmo

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 11 September 2009 - 09:22 AM

Buna ziua!
In primul rand,nu am studii economice,dar tin de 3 ani contabilitatea primara la firma la care lucrez (NIR-uri,Registru de casa,Bonuri de consum).
De un an,sotia sefului meu mi-a propus sa ii tin contabilitatea si la firma la care lucreaza ea si am fost de acord.
Ideea este ca, volumul de munca este destul de mare,sunt 3 magazine(in jur de 250 de facturi pe luna) plus unul care se ocupa de productie( aprox. 60 facturi). Pentru cele 300 de facturi-NIR+Registru de casa sunt platita cu 350 lei(100 fiecare magazin de desfacere,150 productia).
Problema mea este ca de curand s-a desfiintat unul din magazinele de desfacere dar s-au infiintat alte 2 la care se lucreaza in fiecare zi,nu 5 zile pe saptamana ca la restul,deci volumul de munca ajunge undeva la 100 facturi pe luna.
Acum,daca ati putea sa ma ajutati,cam cat ar trebui sa cer pentru ceea ce fac pentru firma respectiva?Nu vreau sa cer un salariu prea mare,sunt constienta ca nu am studii de specialitate si ca nu trebuie sa ridic pretentii prea mari,dar totusi sunt in jur de 400 de facturi pe luna...

Va multumesc anticipat!



#259 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 11 September 2009 - 12:32 PM

Cred ca ar trebui sa faci si facultatea , dar asta nu inseamna sa nu ceri bani pentru munca depusa .
Problema ta este ca poate o sa-ti bage motive ca nu faci si inchiderile si tii doar contabilitatea primara .
Problema este si cat timp iti iau acele 400 de facturi pe luna si cat timp liber ai !
Eu 400 de facturi le bag intr-o zi fara problema .
Principalul avantaj pe care il are firma ca te are pe tine este ca ii tii evidenta zilnica .

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 11 September 2009 - 02:11 PM
eliminare citare integrala mesaj precedent




#260 Gyzmo

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 11 September 2009 - 02:34 PM

Ideea este urmatoarea: imi vin facturile din luna anterioara de la cele 3 magazine+productia,fac NIR-urile care sunt printate la sediul firmei respective,mi se aduc nirurile,ma apuc de registrul de casa...daca as putea lucra un magazin cap coada fara intreruperi(zilele pierdute pana imi ajung nirurile printate) totul ar merge ca uns,doar ca nu se intampla asa.
Teoretic,nu mi-ar lua mult sa bag cele 400 de facturi,doar ca nu le primesc pe toate la inceputul lunii,imi ajung cu intarziere si pe particele (azi 01-15 ale lunii,peste o saptamana restul,ceva de genul asta,deci nu pot avea continuitate in lucru) si ma trezesc ca trebuie sa le termin urgent pentru a fi trimise la contabilitate pentru inchiderea lunii,caz in care,8 ore nu mananc nu beau,nu fumez pentru a termina un magazin..
Iar ca volum de lucru,mie personal nu mi se pare mic,deoarece eu doar colaborez cu firma respectiva,actele le fac in timpul meu liber (sau la locul de munca atunci cand imi pot permite pauze).


Din ce inteleg de la tine,ar cam trebui sa fiu multumita de banii primiti,corect? :lostit (13):

Multumesc oricum pentru raspuns!

Aceasta postare a fost editata de Gyzmo: 11 September 2009 - 02:35 PM






4 useri citesc topicul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL