Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 14

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#261 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 11 September 2009 - 10:16 PM

Vezi postareaGyzmo, la Sep 11 2009, 03:34 PM, a spus:

...................Din ce inteleg de la tine,ar cam trebui sa fiu multumita de banii primiti,corect? :smile:

Multumesc oricum pentru raspuns!

Cred ca poti sa mai ceri intre 50-150 de lei , avand in vedere faptul ca treaba nu merge ca unsa si ca sunt destul de multe pauze in activitate .

Nu stiu cum sunt altii dar eu am renuntat la astia scartari , chiar daca si banii lor erau buni , pentru ca la un moment dat te aglomerezi asa de tare , si astia care platesc cel mai putin au pretentia cea mai mare , plus ca daca din greseala iau vreo amenda e jale ! :lostit (13):



#262 sandina29

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 22 September 2009 - 07:53 AM

Buna!
Eu lucrez la o firma unde fac conta de la A la Z in afara de NIR, BC si registru de casa. Fac salarii, declaratii, depunerea lor, contracte, inventare, balanta, bilant, conta de gestiune, plati, evidenta clienti, furnizori. Am aprox. 100 facturi pe luna. Activitate productie. Iau net cca 1900 lei.
Ce ziceti? Se poate si mai bine?
Astept pareri!




#263 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 22 September 2009 - 08:53 AM

Cam ceea ce faci tu face si un contabil colaborator. Depinde de cati angajati are firma si de cat de complicata e productia, daca ai import-export, accize. Eu zic ca deja esti platit peste pretul pietii, daca esti colaborator extern. Daca esti angajat cu 8 ore/zi, este bine. Nu e inca momentul sa ceri mai mult.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#264 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 September 2009 - 10:39 AM

si eu zic la fel ca nopris, stai cumintica deocamdata, ca vremurile sunt grele :lostit (13): si nu ai un salariu chiar rau. sigur ca se poate mai bine, insa si eu cred ca acum nu e momentul.



#265 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 26 September 2009 - 01:36 AM

Sandina 29 eu zic ca ai un salariu destul de bun , mai ales daca iti vin actele la timp si nu ai incurcaturi !
Daca nu faci NIR-urile , bonurile de consum si registru de casa este destul de bine !



#266 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 27 September 2009 - 01:09 AM

e bun salariu. poti sa-l mentii pt moment. vezi la anu cum evolueaza lucruruile
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#267 lunarul

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 13 October 2009 - 10:32 AM

M-ar interesa sa stiu cam cat ar trebui sa platesc pentru un contabil la o firma mica (microintreprindere, 1 angajat) care are in medie o factura emisa pe luna.
Care sunt preturile medii pe piata pentru situatia mea?



#268 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 13 October 2009 - 04:03 PM

Minim 50 de lei lunar daca va duceti declaratiile , cel mai probabil 100 de lei lunar !



#269 iuliana2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 54 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2009 - 09:52 PM

Buna seara,
Societatea are doar o factura emisa pe luna, dar cate facturi de cumparari are?
Totusi la 100lei mi se pare ca ne batem joc de noi. Pe langa asta daca ne luam dupa tarifele CECCAR cred ca ajungem mult mai sus......
Eu nu iau sub 200lei pe luna pentru un salariat si ceva acte.
Chiar nu putem sa muncim degeaba, numai consumabilele cat costa, cat se sta la cozi pentru depunerea de delcaratii.
Si pe langa toate astea toti vor consultanta inclusa in pret, eventual sa le tii evidenta la incasari, la plati.....
Daca aveti nevoie de ajutor si sunteti din Bucuresti ma puteti contacta la RECLAMA@gmail.com
Iuliana

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 13 October 2009 - 10:49 PM




#270 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2009 - 10:15 PM

Minim 200 , deoarece avand si salariati sunt destule declaratii de facut si de dus.



#271 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2009 - 10:53 PM

Iuliana, nu este corect ceea ce faci cu adresa de email. Incalci Regulamentul si poti primi sanctiuni.
Lunarul nu a cerut contabil, deci nu este cazul sa-ti dai datele de contact.
In orice caz, exista in site sectiune speciala pentru cereri si oferte.

Va rog sa va limitati la tarife, asa cum a solicitat colegul.
Madalina



#272 iuliana2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 54 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2009 - 11:17 PM

Scuze,
nu a fost cu intentie.
Dar nici ceea ce face colegul cu pretul mult prea mic nu este corect.
Indiferent de acte sunt un numar de declaratii care trebuie facut.
Iuliana

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 17 October 2009 - 12:01 AM




#273 vics

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 209 Postari:
  • Gender:Male
  • Interests:IT

Postat 14 October 2009 - 07:24 AM

Declaratii care-s luna de luna indentice si din care o buna parte se pot trimite pe internet.
Iar pt cele care necesita deplasare personala, se sta la coada, dar cu toate o data (spre disperarea celui din spate care si-o depune singur).

La cerintele enuntate, suta mi se pare corecta. Insa desigur fiecare isi poate pune tarifu care doreste, doar piatza poate spune daca-i acceptabil sau nu.



#274 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 14 October 2009 - 08:32 AM

Pt. dl. "butelie" :
De ce nu tineti contabilitate gratis ???!!! Asa...ca un act de caritate. Uite asa se duce de ripa profesia. Chiar va ramin ceva din cei 50 sau 100 care s-au propus ???!!! Credeti ca daca societatea are 1 angajat sau 10 are vreo importanta ?? Sint aceleasi drumuri de facut cu declaratiile si de obicei la capete opuse ale orasului. Cumva aveti abonament gratuit pe toate mijloacele de transport, sau poate masina dvs. merge cu aer ???!!! Dar consumabilele, cartus, hartie, astea nu conteaza ??? sau lucrati intr-o institutie a statului si le luati de acolo ??? Va spun eu din proprie experienta ca la o societate cu un angajat si cu o factura-doua pe luna, nu-ti ramine mare lucru din 100 ron. Si atunci pt.ce ne-am tocit creierele prin scoli si pt. ce trebuie sa citim atita legislatie pe care o inventeaza zi de zi dragii nostrii guvernanti ???!!! Credeti ca totul se limiteaza la un stat de plata, declaratii si citeva inregistrari contabile ??? Daca vrea omul un certificat fiscal...va mai convin 100 ron ??? Daca va suna de 3 ori pe zi pt. ca aflat de la vecinul de scara ca e o noua lege care l-ar avantaja si sa-i explici tu despre ce e vorba ???!!!
Nu mai zic de controale de la ITM, fisc, garda si altele.
Ce ziceti domnule " butelie " ? Va inhamati ???
" Sansa favorizeaza o minte pregatita "



#275 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 October 2009 - 08:53 AM

Un pret corect pt. astfel de firma este undeva intre 100-150 (strict pentru tinerea contabilitatii + consumabile), cel putin in Bucuresti gasesti oricand contabil la banii astia. Chiar as fi curios sa vad si eu cum arata cheltuielile contabilului pentru un astfel de client si cat timp ii ia contabilitatea si statul de salarii cu tot ce inseamna asta.
Dragos



#276 mihaana

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 14 October 2009 - 08:54 AM

Vezi postareaISA, la Oct 14 2009, 10:32 AM, a spus:

Pt. dl. "butelie" :
De ce nu tineti contabilitate gratis ???!!! Asa...ca un act de caritate. Uite asa se duce de ripa profesia. Chiar va ramin ceva din cei 50 sau 100 care s-au propus ???!!! Credeti ca daca societatea are 1 angajat sau 10 are vreo importanta ?? Sint aceleasi drumuri de facut cu declaratiile si de obicei la capete opuse ale orasului. Cumva aveti abonament gratuit pe toate mijloacele de transport, sau poate masina dvs. merge cu aer ???!!! Dar consumabilele, cartus, hartie, astea nu conteaza ??? sau lucrati intr-o institutie a statului si le luati de acolo ??? Va spun eu din proprie experienta ca la o societate cu un angajat si cu o factura-doua pe luna, nu-ti ramine mare lucru din 100 ron. Si atunci pt.ce ne-am tocit creierele prin scoli si pt. ce trebuie sa citim atita legislatie pe care o inventeaza zi de zi dragii nostrii guvernanti ???!!! Credeti ca totul se limiteaza la un stat de plata, declaratii si citeva inregistrari contabile ??? Daca vrea omul un certificat fiscal...va mai convin 100 ron ??? Daca va suna de 3 ori pe zi pt. ca aflat de la vecinul de scara ca e o noua lege care l-ar avantaja si sa-i explici tu despre ce e vorba ???!!!
Nu mai zic de controale de la ITM, fisc, garda si altele.
Ce ziceti domnule " butelie " ? Va inhamati ???


Bravo.Sunt de acord.Ne mai intrebam de ce nu ne apreciza nimeni munca..... :pullhair:



#277 iadryana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 21 Postari:

Postat 14 October 2009 - 09:18 AM

Buna dimineata tuturor,

Va mai intrebati de ce nu ne apreciaza munca nimeni? pentru ca sunt cate unii contabili (probabil doar contabili la baza) care intr-adevar nu doresc sa isi respecte nici macar ei munca, da'pai sa mai punem la socoteala toti bani cheltuiti pentru a ajunge in punctul in care te numesti profesionist contabil.
Unii dintre noi am facut cu siguranta mai multe scoli, cursuri, am trecut prin mai multe examene si stim exact ce inseamna sa avem un tarif demn de o profesie (sau meserie, ca poate unora le place mai mult acest termen).
Fiecare poate sa dea tariful propriu, sunt de acord, dar ceea ce cred eu ca trebuie facut este sa ne spunem toti parerea.

Eu sunt de acord cu 200 lei pe luna, pentru ca in Bucuresti nu toti avem o multime de clienti pentru fiecare sector si sa alergi lunar la fiecare sector, CNPAS, CASMB sau si mai si - cu salariati din toate colturile tarii, si doar pentru 100 lei nu este intotdeauna la indemana - pe langa activitatea care trebuie depusa pentru un client. Te suna sa te intrebe diverse lucruri, sa iti ceara sfaturi pentru diverse actiuni, sau si mai urat sa nu poti colabora foarte bine din cauza faptului ca patronii "stiu" aproape intotdeuna mai multe. Dar nu stiu sa respecte legislatia asa cum este, ca doar traim in Romania unde legea este facuta pentru cine vrea sa o respecte nu pentru toti cetatenii ei.
100 lei poate (dupa parerea mea) fi un tarif de "criza" tinand cont de etapa prin care trecem, dar dupa aceasta etapa nu mai este cazul sa lasam lucrurile asa.

Adryana



#278 ISA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 369 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 14 October 2009 - 09:23 AM

Eu va vorbesc din experienta pt.ca inca mai aveam la inceputul anului firme cu 1 angajat si la care luam 100 ron. Am inceput cu 100 ron pt.ca patronii au un stil deosebit de a prezenta lucrurile : o factura pe luna, 1 angajat.... etc. Si de la asta am ajuns sa dau "consultatii" privind legislatia si fiscalitatea la orice ora cind ma suna patronul firmei, declaratiile trebuiau duse, statele la fel. Apoi au inceput controalele de tot felul pt.ca dl. patron se tinea si de prostii. Si atunci am luat hotarirea sa nu-mi mai bat joc de mine si sa incetez orice contract de acest fel, lucru pe care l-am si facut. Mai bine mai putine firme, o plata corespunzatoare muncii prestate si patroni care inteleg munca pe care o faci. Si va asigur ca exista asa ceva !!!
Daca muncesti pe 50-100 ron se cheama prostitutie !!! :pullhair:
" Sansa favorizeaza o minte pregatita "



#279 lunarul

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 15 October 2009 - 04:42 PM

Multumesc pentru raspunsuri si revin cu o noua intrebare. Ce anume presupun acei 200 ron pe luna in general? Ce este inclus in ei?



#280 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2009 - 10:16 PM

Tinerea contabilitati ( inregistrare documente primare, generare rapoarte etc ( depinde de domeniu de activitate ))
Intocmirea statului de salarii si a declaratiilor aferente salariilor ( cas, somaj, sanatate, cci, itm ) si ducerea lor.
Reprezentarea firmei in cazul diverselor controale.





2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL